Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Jesper Hansen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
    Har ikke fulgt hele debatten da jeg er på ferie og har ringe forbindelse men Top6 er ikke JH's målsætning men bestyrelsen for OS&E!! Fremgår af regnskabet for 2015 at det er målsætningen for denne sæson.
    Jeg er utilfreds med JH (og bestyrelsen) men så længe han kan opnå målsætningen er han "fredet" på sit job om end hans tilgang kritiseres ...
    opnår han top6 i år har han gjort sit arbejde ... gør han ikke har han ikke og så forventer jeg sådan set at han bliver fyret hvis han ikke selv går når det ikke kan lade sig gøre matematisk ...
    Bestyrelsen burde allerede nu kigge på alternativer så man ikke igen skal gå 18 mdr uden reel ledelse ...
    Alternativt må bestyrelsen stå frem og forklare hvorfor JH ikke har kunnet opnå det ønskede resultat .. manglende ressourcer eller andre begrænsninger .. og det peger på bestyrelsen ..
    Tak, Plum. Lige vigtigt at have med.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
      Har ikke fulgt hele debatten da jeg er på ferie og har ringe forbindelse men Top6 er ikke JH's målsætning men bestyrelsen for OS&E!! Fremgår af regnskabet for 2015 at det er målsætningen for denne sæson.
      Jeg er utilfreds med JH (og bestyrelsen) men så længe han kan opnå målsætningen er han "fredet" på sit job om end hans tilgang kritiseres ...
      opnår han top6 i år har han gjort sit arbejde ... gør han ikke har han ikke og så forventer jeg sådan set at han bliver fyret hvis han ikke selv går når det ikke kan lade sig gøre matematisk ...
      Bestyrelsen burde allerede nu kigge på alternativer så man ikke igen skal gå 18 mdr uden reel ledelse ...
      Alternativt må bestyrelsen stå frem og forklare hvorfor JH ikke har kunnet opnå det ønskede resultat .. manglende ressourcer eller andre begrænsninger .. og det peger på bestyrelsen ..
      Det er simpelthen noget vrøvl Plum, og det burde du vide. Du kan ikke skelne JH og bestyrelsen på den måde. Bestyrelsen har givet JH et budget og en plan, og indenfor rammerne af den, er det JHs opgave, at opfylde målsætningen. Så det er JHs målsætning, fordi han er under mandat fra bestyrelsen. Hvad JH evt. personligt måtte mene, når han sidder derhjemme og spiser lune hveder, er i denne sammenhæng totalt ligegyldigt.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
        Har ikke fulgt hele debatten da jeg er på ferie og har ringe forbindelse men Top6 er ikke JH's målsætning men bestyrelsen for OS&E!! Fremgår af regnskabet for 2015 at det er målsætningen for denne sæson.
        Jeg er utilfreds med JH (og bestyrelsen) men så længe han kan opnå målsætningen er han "fredet" på sit job om end hans tilgang kritiseres ...
        opnår han top6 i år har han gjort sit arbejde ...
        Det her er jo ikke nødvendigvis korrekt. Det er en alt for simpel måde at anskue fodbold på. Jeg ved ikke, hvilke andre parametre bestyrelsen bedømmer JH udfra udover placeringen, men jeg tror ikke på, at det er det eneste der betyder noget. I så fald er det en meget uansvarlig og amatøragtig bestyrelse.

        Sportslig udvikling, økonomi, pleje af omdømme, osv. må og skal også spille ind. En 6. plads i år vil ikke nødvendigvis være en isoleret succes, hvis den er baseret på en dårlig økonomisk styring, hvis man står til at miste en masse vigtige spillere der bremser den sportslige udvikling, og hvis man slet ikke spiller den fodbold bestyrelsen ønsker, eller som den sportslige ledelse har bedyret man vil, osv. Placeringen er selvfølgelig stadig vigtig, nok det vigtigste parameter, men det er useriøst at udpege det som det eneste benchmark.

        Et glimrende eksempel på en ledelse der kigger udover placering, og straffer en træner for ikke at levere på andre parametre, er jo AaB så sent som for to måneder siden. AaBs målsætning i år er en top 6 placering, ligesom os, og selvom at man har præsteret væsentligt bedre end os, og overvintre på en 7. plads med fire point op, og selvom at Lars Søndergaard forrige efterår leverede en halvsæson, hvor man overvintrede ét point efter førstepladsen, så valgte man alligevel at fyre ham.

        Det gjorde man netop fordi, at Søndergaard underpræsterede på andre parametre, som ledere i klubben anså for værende meget vigtige ift. at præstere på den lange bane. Her var spillestil et af de afgørende parametre, hvor man mente, at Søndergaard var ved at bevæge sig væk fra den måde at spille fodbold på, som har gjort AaB succesfulde i de senere år, og som er implementeret op gennem deres succesfulde ungdomsrækker. Hvis det var oplevelsen i klubben, at Søndergaard var ved at skade klubbens DNA og besværliggøre den fantastiske synergieffekt de har vist fra deres ungdomshold til seniortruppen, så synes jeg, at det ville være meget useriøst at lade ham sidde, bare fordi at han var i nærheden af at opfylde den placeringsmæssige målsætning.

        I tilfældet JH, kan man sagtens diskutere synes jeg, om han, udover at være medvirkende til det der ligner en sportslig fiasko i år, ikke også har leveret under par på andre parametre.
        Last edited by Sheed; 11-02-2017, 13:53.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
          Det er simpelthen noget vrøvl Plum, og det burde du vide. Du kan ikke skelne JH og bestyrelsen på den måde. Bestyrelsen har givet JH et budget og en plan, og indenfor rammerne af den, er det JHs opgave, at opfylde målsætningen. Så det er JHs målsætning, fordi han er under mandat fra bestyrelsen. Hvad JH evt. personligt måtte mene, når han sidder derhjemme og spiser lune hveder, er i denne sammenhæng totalt ligegyldigt.
          Prøv lige at læse din egen sætning igen (med fed). Du starter med at sige, at JH og bestyrelsen ikke kan skelnes 'på den måde'; det forstår jeg som at JH og bestyrelsen er sammenspist eller samme surdej(?). I næste sætning skelner du så straks selv imellem bestyrelsen som dem, der har sat målsætning og budget og JH som ansat til at opfylde målsætningen, hvilket er sådan ca. nøjagtigt hvad Plum skriver. Jeg kan ikke rigtigt se, at nogen vrøvler - I virker ret enige. Det eneste, der er tydeligt, er din selvhævdende tendens til at ville stemple andre i en debat med diverse mærkater, "kontrær", "nedladende", "vrøvl", mm.

          Pointen for mig er ikke, at så er det hele bestyrelsens skyld og JH er en stakkels uskyldighed. Kvaliteten af JHs arbejde ser jeg som værende mere end kun om man kan levere på bestyrelsens mandat om et tal i tabellen. Det handler også om kultur i klubben, om kvaliteten af det daglige arbejde. Bliver der bygget op i OB? Eller sejler det lidt tilfældigt rundt? Jeg forestiller mig, at der nok ikke er et klart svar nogensinde; men i efteråret har pilen peget den gale vej. Hvis den ikke vender markant, ja, så må der ske andre ting. Men måske handler det om mere end én person som sportschef?

          Comment


            Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
            to svar: her det første mht målsætning

            "Forum hater" og "nedladende"? Seriøst? Fordi jeg ikke er enig med dig?
            Kontrær er jeg sikkert. Jeg påstår ikke at vide noget videre om hverken fodbold eller OB. Og jeg er klar over, at jeg en gang i mellem diskuterer med folk, der ved mere om klubben, end jeg gør. Men derfor diskuterer jeg alligevel - det kan man vel godt kalde kontrær.

            Det er naturligvis ikke tilfredsstillende at ligge nr. 13 - det er særdeles skuffende. Men når jeg siger, at jeg ikke regner de der pre-season udmeldinger for noget, så hænger det mere sammen med, at jeg opfatter dem som en form for leg i mediesammenhæng. Det forventes af klubberne, at de melder ud. Nogen melder 'stærkt' ud, andre melder 'svagt' ud - det er da hyggeligt nok, men jeg har aldrig rigtigt forstået præmissen om, at man skal melde ud.

            Jeg ville have mere respekt for den sportschef, der nægtede at melde ud. Simpelthen ærligt sagde: "Jeg aner ikke, hvad det kan blive til i år. Pånær FCK ligger vi i en meget lige liga, hvor det er små marginaler, der er afgørende. Vi går efter guldet og ser hvad der sker." Det ville sikkert hverken tilfredsstille fans eller medier, men en kontrær person som mig ville synes, det var lidt cool.
            Jeg kaldte ikke nogen noget, jeg udstak min opfattelse af, at der er nogle positioneringer i fangruppen, som er kendetegnet ved labels frem for saglig argumentation. Jeg mener simpelthen ikke, at man rationelt og sagligt kan forsvare JH, medmindre man sådan opfinder en helt ekstraordinær og særegen præmis for diskussionen. Og så synes jeg, det bliver enormt usagligt, baseret på alt muligt andet end fornuft. Det må man jo så argumentere sig ud af, men jeg ser det ikke ske.

            Som f.eks. når du argumenterer for, at JH ikke skal bedømmes på målsætninger, budgetter mv. men på, ja ingenting? på held eller hvordan? eller din mavefornemmelse? vi skal måske spørge din mave, før vi diskuterer det ? ;-) Og den skal alle andre debattører så købe? du fornægter jo diskussionens eneste reelle grundlag, og det er jo det, jeg finder utroligt arrogant. Kan godt være, det ikke er din intention at være arrogant, men hvordan skal det ellers forstås?
            Last edited by SU1978; 11-02-2017, 14:51.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
              Prøv lige at læse din egen sætning igen (med fed). Du starter med at sige, at JH og bestyrelsen ikke kan skelnes 'på den måde'; det forstår jeg som at JH og bestyrelsen er sammenspist eller samme surdej(?). I næste sætning skelner du så straks selv imellem bestyrelsen som dem, der har sat målsætning og budget og JH som ansat til at opfylde målsætningen, hvilket er sådan ca. nøjagtigt hvad Plum skriver. Jeg kan ikke rigtigt se, at nogen vrøvler

              Men måske handler det om mere end én person som sportschef?
              Jamen det bliver ikke noget mindre vrøvl af, at du gentager det. Det giver ingen mening, at sige, at JHs udmeldte målsætning ikke er noget, han bliver hængt op på, at det ikke er hans. Det er hans, fordi han er sportsdirektør EOD!

              Og så bliver du ved igen og igen med den samme nedladende tilgang, som vi har set fra andre JH forsvarere: nemlig at vi slet ikke har overvejet, at der kan være alle mulige årsager til, at tingene ikke lykkedes. Du formoder simpelthen, at vi reducerer alting til en person. Det er en ekstremt undervurdering af intelligensniveauet.
              Vi har igen og igen og igen diskuteret og nuanceret årsagerne til, at OB har problemer. Alle ved udmærket godt, at intet af det her kan reduceres til en mand. Men pointen er, at JH ikke har overbevist folk om, at han kan formå, at løse de problemstillinger. Samtidigt, må vi også holde ham op på, at klubben har det 6-7 største budget, og derfor skal ligge omkring 6-7 pladsen mindst. Så kan vi godt diskutere, hvorfor det er svært, hvorfor OB er udfordret, ja, men det fritager da ikke manden, for det får han da en millionhyre for at håndtere, han må jo sammensætte holdet efter, hvad det er for nogle vilkår, OB fungerer under. Eller vil du påstå, at det er en naturlov, at hvor andre klubber skal bruge 100 kr. skal OB bruge 200 for at opnå samme resultater?

              Drop nu det der nuanceringskort, det der "har du tænkt over at....." kortet....Ja vi har for fanden fulgt med i klubbens liv i 10, 20, 30 , 40 år nogen af os, og har skrevet side op og sige ned om det, så jeg tror nok godt, at mange herinde ved, hvilke udfordringer vi har. Men det fritager bare ikke JH for noget som helst.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg

                Top-6 var en af de her målsætninger, som det vel nærmest er must for alle sportschefer at melde ud. Var det 8 eller 9 klubber, der meldte 'top-6' ud? Og nu ligger Lyngby der, selv om de bare meldte overlevelse ud. Jeg har egentlig aldrig rigtigt forstået fidusen ved at lave de der målsætninger. Den leg deltager JH vel bare i som alle andre. Jeg ser de målsætninger som ligegyldigt ordskvalder.

                Men at melde ud, at vi skulle være forstærket nu her; DET er direkte dumt. Der er en snert af desperation over det; JH må jo vide, at hans job er on the line. Hvis vi rykker ned eller redder røven i sidste playoffkamp, så er det svært at se, at hans næste job bliver i en superligaklub, but who knows.
                Undskyld, men det er simpelthen noget vrøvl. Den målsætning man melder ud inden sæsonen, er da så afgjort den udmelding man skal holdes op på. Det man sagde sidste år: "en solid midterplacering" DET var noget ordskvalder, fordi det åbenbart kunne betyde alt mellem nummer fire og nummer ni.

                Top-seks er en rimelig målsætning for et hold, der har et top-fem budget, et top-fem stadion, en top-fem træner og et opland der er større end de fleste Superligaklubbers.

                Men ikke nok med, at vi ikke levede op til målsætningen, vi lå næsten så langt fra den som vi kunne komme ved vinterpausen. Og hvis man ikke skal holdes op på det man siger man vil gøre, hvad fanden skal man så holdes op på? Hvis vi lå nummer syv med et-to point op, kunne jeg forstå, at du ville mane til besindighed, men det gør vi ikke.

                Du var selv med i Helsingborg og så "more of the same, only worse", der udstillede JHs totale mangel på handlekraft i vintervinduet, angribermæssigt, så jeg forstår simpelthen ikke din trang til at forsvare Jesper Hansen? Det har kronisk været et skridt frem og ét tilbage under ham. Han sælger konsekvent vores gode spillere for sent eller for billigt, bruger for mange penge på dårlige periferi-spillere, hans "prestigeindkøb" flopper på stribe, og hans forhold til fans og presse ligger et sted mellem Komiske Ali og Lars Berendt. Og når nogen konfronterer dig med det, stikker du praktisk talt fingrene i ørerne og siger "lalala".
                "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                Kluden Krew - O'ense Internationals

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
                  Jamen det bliver ikke noget mindre vrøvl af, at du gentager det. Det giver ingen mening, at sige, at JHs udmeldte målsætning ikke er noget, han bliver hængt op på, at det ikke er hans. Det er hans, fordi han er sportsdirektør EOD!

                  Og så bliver du ved igen og igen med den samme nedladende tilgang, som vi har set fra andre JH forsvarere: nemlig at vi slet ikke har overvejet, at der kan være alle mulige årsager til, at tingene ikke lykkedes. Du formoder simpelthen, at vi reducerer alting til en person. Det er en ekstremt undervurdering af intelligensniveauet.
                  Vi har igen og igen og igen diskuteret og nuanceret årsagerne til, at OB har problemer. Alle ved udmærket godt, at intet af det her kan reduceres til en mand. Men pointen er, at JH ikke har overbevist folk om, at han kan formå, at løse de problemstillinger. Samtidigt, må vi også holde ham op på, at klubben har det 6-7 største budget, og derfor skal ligge omkring 6-7 pladsen mindst. Så kan vi godt diskutere, hvorfor det er svært, hvorfor OB er udfordret, ja, men det fritager da ikke manden, for det får han da en millionhyre for at håndtere, han må jo sammensætte holdet efter, hvad det er for nogle vilkår, OB fungerer under. Eller vil du påstå, at det er en naturlov, at hvor andre klubber skal bruge 100 kr. skal OB bruge 200 for at opnå samme resultater?

                  Drop nu det der nuanceringskort, det der "har du tænkt over at....." kortet....Ja vi har for fanden fulgt med i klubbens liv i 10, 20, 30 , 40 år nogen af os, og har skrevet side op og sige ned om det, så jeg tror nok godt, at mange herinde ved, hvilke udfordringer vi har. Men det fritager bare ikke JH for noget som helst.
                  Hvem har sagt nogetsomhelst om, at JH ikke bliver hængt op på målsætningen? Det er en præmis, du lige opfinder nu i dit indlæg!
                  Det er vel op til bestyrelsen at 'hænge' nogen, når de nu har lavet den målsætning. Hvis bestyrelsen ikke vil 'hænge' nogen, når målsætningen ikke nås, så må de jo - som Plum sagde det - forklare sig. Ellers må de jo 'hænge' JH og fyre ham.

                  Personligt er jeg så lidt ligeglad med bestyrelsens udmelding om top-6. Det er bare ord for mig. Jeg er meget mere enig med dig, når kriteriet er økonomi. Hvis vi har en top 5-7 økonomi, så bør man også forvente resultater deromkring. Det er fair. Jeg mener så stadig, at vi kommer på bagkant af en krise, som det er svært at hive sig ud af. Jeg kan sagtens forstå dem, der mener, at så er JH ikke god nok, og at han har haft tid til at bevise sit værd. Men jeg ser det sådan, at vi kører på sæson 2 med det første nogenlunde stabile set-up i lang tid. Derfor har jeg tålmodighed lidt endnu.

                  Og jeg mener ikke det er 'nedladende' at argumentere for det synspunkt. Jeg bruger retoriske spørgsmål, du bliver sur og trækker "vrøvl"-kortet - men i bund og grund har vi vel bare forskellige holdninger?

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                    Hvem har sagt nogetsomhelst om, at JH ikke bliver hængt op på målsætningen? Det er en præmis, du lige opfinder nu i dit indlæg!
                    Det er vel op til bestyrelsen at 'hænge' nogen, når de nu har lavet den målsætning. Hvis bestyrelsen ikke vil 'hænge' nogen, når målsætningen ikke nås, så må de jo - som Plum sagde det - forklare sig. Ellers må de jo 'hænge' JH og fyre ham.

                    Personligt er jeg så lidt ligeglad med bestyrelsens udmelding om top-6. Det er bare ord for mig. Jeg er meget mere enig med dig, når kriteriet er økonomi. Hvis vi har en top 5-7 økonomi, så bør man også forvente resultater deromkring. Det er fair. Jeg mener så stadig, at vi kommer på bagkant af en krise, som det er svært at hive sig ud af. Jeg kan sagtens forstå dem, der mener, at så er JH ikke god nok, og at han har haft tid til at bevise sit værd. Men jeg ser det sådan, at vi kører på sæson 2 med det første nogenlunde stabile set-up i lang tid. Derfor har jeg tålmodighed lidt endnu.

                    Og jeg mener ikke det er 'nedladende' at argumentere for det synspunkt. Jeg bruger retoriske spørgsmål, du bliver sur og trækker "vrøvl"-kortet - men i bund og grund har vi vel bare forskellige holdninger?
                    Jeg henviser til Onkel Riffels svar til dig......Og så må jeg bare igen igen konkludere, at du baserer din argumentation på et fuldstændigt usagligt grundlag, nemlig din egen mavefornemmelse. Du må simpelthen anerkende, at den eneste logiske måde, at forholde sig til Jesper Hansens succes på, er at holde ham fast på de udmeldinger han og klubben kommer med. Derfor kan du ikke påberåbe dig, en særlig rationalitet eller logik, men kun det modsatte, og det kan du så holde fast i, er der rigtige at gøre, fred være med det, du skal bare ikke påstå, det er rationelt.

                    Comment


                      Den her debat minder mig om et TV-program for nogle år siden, hvor en dame, der havde været overvægtig lige siden sin ungdom, fortalte, at det var noget fis at bruge en vægt. Hun mente, at det var meget bedre at kigge sig selv i spejlet og så derfra vurdere, hvor meget hun kunne spise ud fra det..

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
                        Den her debat minder mig om et TV-program for nogle år siden, hvor en dame, der havde været overvægtig lige siden sin ungdom, fortalte, at det var noget fis at bruge en vægt. Hun mente, at det var meget bedre at kigge sig selv i spejlet og så derfra vurdere, hvor meget hun kunne spise ud fra det..

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                          Hvem har sagt nogetsomhelst om, at JH ikke bliver hængt op på målsætningen? Det er en præmis, du lige opfinder nu i dit indlæg!
                          Det er vel op til bestyrelsen at 'hænge' nogen, når de nu har lavet den målsætning. Hvis bestyrelsen ikke vil 'hænge' nogen, når målsætningen ikke nås, så må de jo - som Plum sagde det - forklare sig. Ellers må de jo 'hænge' JH og fyre ham.

                          Personligt er jeg så lidt ligeglad med bestyrelsens udmelding om top-6. Det er bare ord for mig. Jeg er meget mere enig med dig, når kriteriet er økonomi. Hvis vi har en top 5-7 økonomi, så bør man også forvente resultater deromkring. Det er fair. Jeg mener så stadig, at vi kommer på bagkant af en krise, som det er svært at hive sig ud af. Jeg kan sagtens forstå dem, der mener, at så er JH ikke god nok, og at han har haft tid til at bevise sit værd. Men jeg ser det sådan, at vi kører på sæson 2 med det første nogenlunde stabile set-up i lang tid. Derfor har jeg tålmodighed lidt endnu.

                          Og jeg mener ikke det er 'nedladende' at argumentere for det synspunkt. Jeg bruger retoriske spørgsmål, du bliver sur og trækker "vrøvl"-kortet - men i bund og grund har vi vel bare forskellige holdninger?
                          Er Jesper Hansen ikke ansat til at få os ud af den krise? Uanset hvor svært det så er? Hvis du er enig i, at det er fair at "forvente" TOP 5-7-placeringer, når man har økonomi til det - så burde du jo være mere "vred", og ha mindre tålmodighed; når det ud fra sandsynlighed ikke bliver til placeringer deromkring. Det siger min fornuft mig - men når jeg samtidigt hæfter mig ved at du, fortolket efter dit eget udsagn fra tidligere, mere prøver at tale negativitet IMOD end du taler Jesper Hansen OP, så ved jeg godt, hvad det her handler om: Det er ikke nødvendigvis rationalitet, der præger dit "forsvar" - det er "tålmodighed" for at du ikke skal gå op i limningen, som nogen af os andre. Det er for at undgå at blive mig. Det er for at undgå at blive SU, Sheed og des lige. Ikke fordi du er fan af Jesper Hansen. I get it.

                          Men dine "retoriske spørgsmål" får, jo mere du bruger dem, mest karakter af leden af undskyldninger i form af diffuse forklaringer eller udsagn om, at du mener målsætninger bare er "ord" og nærmest en, for sjov, "leg", som sportsdirektører smider rundt fordi alle andre gør det, ikke fordi man budgetterer og regner med det - i forhold til at skabe et større økonomisk grundlag for at optimere organisation, træningsanlæg og spillertrup.

                          Når en privat virksomhed melder en målsætning ud; og den ikke bliver nået - så er den målsætning altså ikke "bare ord". Uanset hvordan du vender og drejer det. Jeg forstår overhovedet ikke den holdning, at det bare skulle være "ord" Og jeg synes ikke, du laver et særligt godt job med at forklare overfor folk, der står totalt uforstående overfor det udsagn, hvorfor der skulle være "fornuft" i at tænke - og skrive det.

                          Men så tænker jeg på, at du mere prøver at tale negativitet imod, end du prøver på at tale JH op - og så giver det hele mere mening. Du er lige så lidt interesseret i at rykke dig en tomme fra dit udgangspunkt, som vi er. Du er os - med omvendt fortegn.

                          MvH ChrisOB
                          1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
                            Jeg henviser til Onkel Riffels svar til dig......Og så må jeg bare igen igen konkludere, at du baserer din argumentation på et fuldstændigt usagligt grundlag, nemlig din egen mavefornemmelse. Du må simpelthen anerkende, at den eneste logiske måde, at forholde sig til Jesper Hansens succes på, er at holde ham fast på de udmeldinger han og klubben kommer med. Derfor kan du ikke påberåbe dig, en særlig rationalitet eller logik, men kun det modsatte, og det kan du så holde fast i, er der rigtige at gøre, fred være med det, du skal bare ikke påstå, det er rationelt.
                            Næh, håb er vel ikke rationelt; der har du en pointe. Men det er ikke overstået for mig, før den fede dame (fra TV) har sunget. Kent og holdet har foråret til at bevise, om der er noget i projektet. JH har på sin vis allerede spillet sin hånd; med mindre der kommer en markant forberedring af resultater, så løber tiden ud. Selv for de tålmodigste tosser:-)

                            Comment


                              Jeg forstår simpelthen ikke, hvis vi ikke er på markedet efter en transferfri angriber.
                              "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                              Kluden Krew - O'ense Internationals

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                                Næh, håb er vel ikke rationelt; der har du en pointe. Men det er ikke overstået for mig, før den fede dame (fra TV) har sunget. Kent og holdet har foråret til at bevise, om der er noget i projektet. JH har på sin vis allerede spillet sin hånd; med mindre der kommer en markant forberedring af resultater, så løber tiden ud. Selv for de tålmodigste tosser:-)
                                Det er ikke "nok", at din tålmodighed løber ud. Du skal være klar på at finde ham og rulle ham i tjære og fjer; mens vi spidser høtyv og fakler og overbeviser omverdenen om, at "waterboarding" IKKE er tortur!

                                Hvis forbedringen ikke kommer, så er du jo bare mere "Nå - det var da ærgeligt. Farvel", mens vi er "MORD! Brand! Nosseslag!"

                                Come join us... ;-)

                                MvH ChrisOB
                                1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                                Comment

                                Working...
                                X