Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Jesper Hansen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
    Hvor godt synes du så det går, med at håndtere økonomien? Han må være en dyr herre, med alle de fejlkøb og manglende resultater til følge.
    Jeg helt sikker på det går bedre end under Kim Brink ... det er først blevet vendt fra sommeren 2015 af ingen ringere end JH
    Believe OB

    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

    Comment


      Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
      Jeg helt sikker på det går bedre end under Kim Brink ... det er først blevet vendt fra sommeren 2015
      De to situationer kan du jo ikke sammenligne, det er at blande æbler og pærer sammen.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
        Jeg helt sikker på det går bedre end under Kim Brink ... det er først blevet vendt fra sommeren 2015 af ingen ringere end JH
        Jeg tror ikke helt, du forstår, hvordan fodboldøkonomi hænger sammen...

        Comment


          Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
          Du kan være "sikker som amen i kirken" på at JH er ansat på primært økonomisk ansvarlighed som største/første parameter. Efter det har han, sammen med vores nuværende træner ført ACH til noget der ligner succes, (jeg mener det var Mølby der fik ACH i Europa) og det er vel en par af de tungeste sten i fht. OB, og de ambitioner der forhåbentlig stadig er der.
          Jo men samtidig var han også ved roret, da Horsens rykkede ned. Han overså fuldstændig den betydning, Gilberto macena havde for holdet. Deres spil var bygget op omkring ham, som vores var med Falk. Meldingen var trods de mange millioner der kom ind, at man måtte klare sig med de spillere der var tilbage.
          OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg
            Jo men samtidig var han også ved roret, da Horsens rykkede ned. Han overså fuldstændig den betydning, Gilberto macena havde for holdet. Deres spil var bygget op omkring ham, som vores var med Falk. Meldingen var trods de mange millioner der kom ind, at man måtte klare sig med de spillere der var tilbage.
            Ja mon ikke de mio. de fik for Macena, blev brugt mere end en gang i årene i første division på tabte indtægter.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
              De to situationer kan du jo ikke sammenligne, det er at blande æbler og pærer sammen.
              Det kan jeg da, dit spørgsmål gik på hvordan jeg opfattede JH håndtere "guldet".

              2 sportschefer ... den ene med kæmpe overforbrug der havde kostet klubben livet, hvis han ikke var blevet smidt ud.
              Den anden retter økonomi (og klubbens struktur) ind til noget der ligner balance. (forhåbentlig trods den elendige start)

              Edit: kvalifikation til ChL tror jeg havde havde været en forlængelse af den fuldstændige krise som KB førte os til
              Last edited by manner; 24-09-2016, 15:47.
              Believe OB

              ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

              Comment


                Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                Det kan jeg da, dit spørgsmål gik på hvordan jeg opfattede JH håndtere "guldet".

                2 sportschefer ... den ene med kæmpe overforbrug der havde kostet klubben livet, hvis han ikke var blevet smidt ud.
                Den anden retter økonomi (og klubbens struktur) ind til noget der ligner balance. (forhåbentlig trods den elendige start)
                Nej du forstår det ikke. I situation 1 får Hr.1 en økonomisk ramme og i situation 2 får Hr.2 en anden. Det er ikke sådan, at OB har en cigarkasse, hvor der er den samme pengemængde hvert år.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                  Tror ikke JH på den lange bane giver overskud. Vi mister indtægter, brand og ikke mindst næste generation. Samlet set er JH mønster dyr, også selvom Excel, viser sorte tal i år.
                  Fuldstændig enig

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
                    Nej du forstår det ikke. I situation 1 får Hr.1 en økonomisk ramme og i situation 2 får Hr.2 en anden. Det er ikke sådan, at OB har en cigarkasse, hvor der er den samme pengemængde hvert år.
                    Kan det misforstås det her "Hvor godt synes du så det går, med at håndtere økonomien?"
                    Økonomien er klart forbedret og trods kraftigt barberet budget er underskudene ikke i nærheden af for få år siden
                    Believe OB

                    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                      Jeg helt sikker på det går bedre end under Kim Brink ... det er først blevet vendt fra sommeren 2015 af ingen ringere end JH
                      Nu handler JH ud fra et af bestyrelsen udstukket budget , lige som Kim Brink gjorde .

                      Mon ikke Brink generede flere indtægter via salg , sponsorere , mercendice , entre osv ..

                      Under Brink lignede vi en klub i udvikling .
                      Under JH ligner vi en klub under afvikling .
                      817 ⚪️
                      Y.N.W.A ❤️

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                        Det kan jeg da, dit spørgsmål gik på hvordan jeg opfattede JH håndtere "guldet".

                        2 sportschefer ... den ene med kæmpe overforbrug der havde kostet klubben livet, hvis han ikke var blevet smidt ud.
                        Den anden retter økonomi (og klubbens struktur) ind til noget der ligner balance. (forhåbentlig trods den elendige start)

                        Edit: kvalifikation til ChL tror jeg havde havde været en forlængelse af den fuldstændige krise som KB førte os til
                        Du mener altså at vide at Kim Brink brugte penge udenom bestyrelsens viden og godkendelse ?
                        817 ⚪️
                        Y.N.W.A ❤️

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                          Nu handler JH ud fra et af bestyrelsen udstukket budget , lige som Kim Brink gjorde .

                          Mon ikke Brink generede flere indtægter via salg , sponsorere , mercendice , entre osv ..

                          Under Brink lignede vi en klub i udvikling .
                          Under JH ligner vi en klub under afvikling .
                          Så du mener ikke der et kraftigt forbedret fundament for udvikling med den ungdomssatsning der er sat i værk, og det set-up der er omkring alle hold fra u-13 til SL-truppen
                          Believe OB

                          ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                            Kan det misforstås det her "Hvor godt synes du så det går, med at håndtere økonomien?"
                            Økonomien er klart forbedret og trods kraftigt barberet budget er underskudene ikke i nærheden af for få år siden
                            Du begyndte at sammeligne med Brink tiden, men det var en helt anden tid, så det er totalt meningsløst, at sammenligne de to perioder, hvis du ikke kan se det, så er det sgu mindre begavet end jeg troede sorry....

                            Men du synes åbenbart, at JH ødslen rundt med sign on fees til spillere, han ikke gider have, manglende tv og placeringspenge, og efterhånden også sponsorfrafald, fald i sportslig tiltrækning mv. er en god forretning, fordi hans lønbudget er barberet ned. Du ved godt, at OSEs overskud/underskud ikke kun vedrører OB???. Jeg kan også ødelægge en fodboldklub, og gør det gerne med en millionhyre :-)

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                              Du mener altså at vide at Kim Brink brugte penge udenom bestyrelsens viden og godkendelse ?
                              Hvor (hvordan) læser du det?
                              Believe OB

                              ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                                Jeg helt sikker på det går bedre end under Kim Brink ... det er først blevet vendt fra sommeren 2015 af ingen ringere end JH
                                Nu er det jo ikke sådan at JH er kommet til klubben og sammensat vores budget .
                                Han har skåret ned på cacao og lukket vores old Boys hold . Og så har han handlet ud fra et betydeligt ringere budget end Brink .
                                Og seneste handling er lukning af fanshoppen

                                Han har handlet ud fra et lille budget som han sandsynligvis ikke selv har sat , de penge han har brugt har for størstedelen været spild og derfor har vi sportsligt ikke set den fjerneste forbedring .
                                Last edited by Magge; 24-09-2016, 16:13.
                                817 ⚪️
                                Y.N.W.A ❤️

                                Comment

                                Working...
                                X