Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Jesper Hansen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
    Tænker ikke at JH er interesseret at hente ham ... (fordi han er tilfreds med det vi har) ;-)

    Comment


      Oprindeligt indsendt af jonashj0305 Se indlæg
      Jeg er sikker på, at han er fornuftig fyr. Og det er et slagkraftigt hold de har samlet i Randers. Men skulle vi nok ikke bevare noget kontinuitet omkring klubben? Ser nødigt, at vi skal til at starte forfra med en ny sportsdirektør igen.
      PC skal hentes ind og JH skal på porten.
      Vi kommer aldrig i medalje slutspillet, såfremt JH fortsætter.
      Ud af 10 handler laver jh 8 dårlige, 1 åbenlys og 1 ok.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
        PC skal hentes ind og JH skal på porten.
        Vi kommer aldrig i medalje slutspillet, såfremt JH fortsætter.
        Ud af 10 handler laver jh 8 dårlige, 1 åbenlys og 1 ok.
        jeg burde ikke spørge dig, men hvordan fordeler du de 10 handler med navne
        Believe OB

        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

        Comment


          Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
          Tænker ikke at JH er interesseret at hente ham ... (fordi han er tilfreds med det vi har) ;-)


          Jeg kender ikke så meget til PC, men han har gjort et godt stykke arbejde i Randers, sportsdirektør-posten er vores største svaghed, vi kan forbedre klubben markant med den helt rigtige.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af jonashj0305 Se indlæg
            Jeg er sikker på, at han er fornuftig fyr. Og det er et slagkraftigt hold de har samlet i Randers. Men skulle vi nok ikke bevare noget kontinuitet omkring klubben? Ser nødigt, at vi skal til at starte forfra med en ny sportsdirektør igen.
            Lige præcis på den post ofre jeg gerne noget kontinuitet ...
            Men en underlig opsigelse tænker jeg. Der er endnu ikke sket et ejerskifte, de nye planer er ikke lagt frem eller tanker omkring organisationen eller andet, så der kan enten ikke være tiltro til egne evner eller så har han fået et tilbud fra andet sted og jeg håber at det er Thorborg der for en gang skyld er proaktiv .. JH har formentligt reddet OB ved at ride stormen af og tilpasse omkostningerne men det er sjældent den type der også er aktiv når der skal ses fremad ..
            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

            "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

            Venter man for længe, får man ingenting ...

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
              Lige præcis på den post ofre jeg gerne noget kontinuitet ...
              Men en underlig opsigelse tænker jeg. Der er endnu ikke sket et ejerskifte, de nye planer er ikke lagt frem eller tanker omkring organisationen eller andet, så der kan enten ikke være tiltro til egne evner eller så har han fået et tilbud fra andet sted og jeg håber at det er Thorborg der for en gang skyld er proaktiv .. JH har formentligt reddet OB ved at ride stormen af og tilpasse omkostningerne men det er sjældent den type der også er aktiv når der skal ses fremad ..
              Enig.. der er typer der er gode til én ting, og typer der gode til en anden ting... og så nogen der er gode til det hele, men de arbejder ikke her... ,o)

              Mvh

              MaxHH

              Comment


                Du får 7 på 2 pladser. - VB og målmand, lk., lado, TM osv osv.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                  Du får 7 på 2 pladser. - VB og målmand, lk., lado, TM osv osv.
                  LK blev nu hentet til hb ;-) .. Men jeg er enig med dig . Også det jeg mente da jeg andetsteds skrev at JH køber 3 for en 10'er tilbud :-) .
                  817 ⚪️
                  Y.N.W.A ❤️

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                    Du får 7 på 2 pladser. - VB og målmand, lk., lado, TM osv osv.
                    er det et svar til mig? Hvisder er, så er det svært forståeligt for mig. 8 dårlige, 1 åbenlys og 1 ok, tror jeg du skrev.
                    Believe OB

                    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                      er det et svar til mig? Hvisder er, så er det svært forståeligt for mig. 8 dårlige, 1 åbenlys og 1 ok, tror jeg du skrev.
                      Tror ikke kun det er dig der har svært ved at forstå det

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                        er det et svar til mig? Hvisder er, så er det svært forståeligt for mig. 8 dårlige, 1 åbenlys og 1 ok, tror jeg du skrev.
                        YES den var til dig.
                        Det med de 10 er måske lidt populistisk men i % passer det nok meget godt.
                        De første 7 er:
                        4 målmænd
                        3 VB'er
                        Hertil kan man så tage Kryger, Mikkelsen, Lado osv osv.

                        Comment


                          Men kun 1 åbenlys og 1 ok.

                          Der vil jeg da nemt kunne nævne i hvert fald 3 mere.
                          Og vil mene de 5 er bedre end ok.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                            YES den var til dig.
                            Det med de 10 er måske lidt populistisk men i % passer det nok meget godt.
                            De første 7 er:
                            4 målmænd
                            3 VB'er
                            Hertil kan man så tage Kryger, Mikkelsen, Lado osv osv.
                            Så fu vælger at skøjte hen over Makrini, Zohore, AK m.fl.
                            Believe OB

                            ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                              Så fu vælger at skøjte hen over Makrini, Zohore, AK m.fl.
                              Festersen, Lund...

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                                YES den var til dig.
                                Det med de 10 er måske lidt populistisk men i % passer det nok meget godt.
                                De første 7 er:
                                1) 4 målmænd
                                2) 3 VB'er
                                3) Hertil kan man så tage Kryger, Mikkelsen, Lado osv osv.
                                1). Du synes ikke vi skal have en målmand? Og du lægger det på JHs skuldre at vores planlagte 1. keeper gik i stykker, så en kortvarig backup var nødvendig? Men lad os sige, at den ene af de nødvendige lappeløsninger på Keeper-positionen er en fejlhandel = 1 dårlig handel.

                                2) Den ene ud af JBL og Kirke er overflødig, men vi skal jo have en venstreback, og det er vel fint at have en backup her også. Her har du ret, den ene af de 3 VB er en dårlig handel.

                                3) Kryger, TM, Lado = 3 dårlige handler. Dem får du.

                                Så ud af disse handler er der 5 decideret dårlige, hvoraf du stadig tærsker langhalm på gamle handler foretaget under tidligere trænere. Hvis man så inddrager de gode handler - Makrini, Lund, AK, Fester, Zohore, Spelmann - og de ok handler, som Jonasson og Ari, synes jeg billedet ændres lidt.

                                Det er i hvert fald ikke 8 dårlige for hver 1 ok, det er imo enormt unuanceret.

                                Comment

                                Working...
                                X