Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Jesper Hansen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
    Ja, TC var god til varm luft. Og blev belønnet med et bedre job i DBU.
    TC var vist en ret god adm. dir. men det sportslige skulle han have holdt sig fra ..
    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

    Venter man for længe, får man ingenting ...

    Comment


      Nu i/vi snakker TC. Har hans helbred fået det bedre?

      Comment


        Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
        Nu i/vi snakker TC. Har hans helbred fået det bedre?
        Det må man da håbe, for mig er det vigtigste dog at han ikke længere har indflydelse på det sportslige i OB
        Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg
          Det må man da håbe, for mig er det vigtigste dog at han ikke længere har indflydelse på det sportslige i OB
          Er han ikke stadig med i det sportslige udvalg
          OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg
            Er han ikke stadig med i det sportslige udvalg

            http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/T...ig-rolle-i-OB/

            Det er Uklart ifølge denne artikel om han er eller ej....Jeg har tidligere spurgt her på Forum hvor jeg mener nogle svarede han var helt ude...(hvilket jeg personligt krydser fingre for!!!)
            Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg
              http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/T...ig-rolle-i-OB/

              Det er Uklart ifølge denne artikel om han er eller ej....Jeg har tidligere spurgt her på Forum hvor jeg mener nogle svarede han var helt ude...(hvilket jeg personligt krydser fingre for!!!)
              Han er i hvert fald ikke en del af bestyrelsen længere.

              Jeg troede egentligt at sportsudvalget blev nedlagt ved ansættelsen af en sportsdirektør men det er det så ikke.

              Det må være en finte for at NT kan blande sig i den daglige drift ... Det er helt uhørt at en bestyrelsesformand i den grad blander sig i det daglige. Man kan måske endda opfatte det som om JH blot er en marionetdukke ... Hvorfor er der ikke en journalist der borer i det?

              Ville være meget relevant at nogen spurgte om:
              - er der et sportsudvalg i OB?
              - hvis, hven sidder så i det?
              - hvis NT sidder der, hvorfor?
              - er det ikke uhensigtsmæssigt hvis et bestyrelsesmedlem og/eller bestyrelsesformanden blander sig i den daglige drift?
              - hvad er sportsdirektørens mandat?
              - hvem har den endelige afgørelse omkring køb og salg af spillere?
              "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

              "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

              Venter man for længe, får man ingenting ...

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                Han er i hvert fald ikke en del af bestyrelsen længere.

                Jeg troede egentligt at sportsudvalget blev nedlagt ved ansættelsen af en sportsdirektør men det er det så ikke.

                Det må være en finte for at NT kan blande sig i den daglige drift ... Det er helt uhørt at en bestyrelsesformand i den grad blander sig i det daglige. Man kan måske endda opfatte det som om JH blot er en marionetdukke ... Hvorfor er der ikke en journalist der borer i det?

                Ville være meget relevant at nogen spurgte om:
                - er der et sportsudvalg i OB?
                - hvis, hven sidder så i det?
                - hvis NT sidder der, hvorfor?
                - er det ikke uhensigtsmæssigt hvis et bestyrelsesmedlem og/eller bestyrelsesformanden blander sig i den daglige drift?
                - hvad er sportsdirektørens mandat?
                - hvem har den endelige afgørelse omkring køb og salg af spillere?
                NU er du godt klar over at den artikel der linkes til er 3 år gammel, ikk?

                Og der kan være sket meget på 3 år.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
                  NU er du godt klar over at den artikel der linkes til er 3 år gammel, ikk?

                  Og der kan være sket meget på 3 år.
                  Det var sportsudvalget, bla. med TC ved bordet, som ansatte KN for halvandet år siden...

                  ... og siden ingen har hørt noget siden da, må vi gå ud fra status er den samme...
                  Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                    Det var sportsudvalget, bla. med TC ved bordet, som ansatte KN for halvandet år siden...

                    ... og siden ingen har hørt noget siden da, må vi gå ud fra status er den samme...
                    Hvor er det bevis på at TC er med i det udvalg?

                    Edit, fandt selv linket.
                    Last edited by QuesT; 02-09-2016, 09:51.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
                      Hvor er det bevis på at TC er med i det udvalg?
                      Tråden om udvalget, der smed Plum i går i link fra ansættelsen af KN...

                      Edit: Ok, du fandt det selv :-)
                      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                        Tråden om udvalget, der smed Plum i går i link fra ansættelsen af KN...

                        Edit: Ok, du fandt det selv :-)
                        Men om det sportslige udvalg så beslutter det ene eller det andet, eller om de giver tommelfinger op eller tommelfinger ned ud fra om der er penge til det, er i mine øjne lidt svært at vurdere.

                        F.eks. så var NT inde over KN, men det er vel ligeså meget pga. den løn KN skal have, så det skulle vurderes om det ville være okay i en spareperiode.

                        Men havde vi nu en Sportsdirektør der var voksen nok til opgaven, så tror jeg også at udvalget ville have mindre betydning.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                          Det var sportsudvalget, bla. med TC ved bordet, som ansatte KN for halvandet år siden...

                          ... og siden ingen har hørt noget siden da, må vi gå ud fra status er den samme...
                          Siden Hansen stadig er direktør i OB. Formoder jeg at han har haft carte blanche fra højere sted, til at boycutte et transfeervindue.
                          OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
                            Men om det sportslige udvalg så beslutter det ene eller det andet, eller om de giver tommelfinger op eller tommelfinger ned ud fra om der er penge til det, er i mine øjne lidt svært at vurdere.

                            F.eks. så var NT inde over KN, men det er vel ligeså meget pga. den løn KN skal have, så det skulle vurderes om det ville være okay i en spareperiode.

                            Men havde vi nu en Sportsdirektør der var voksen nok til opgaven, så tror jeg også at udvalget ville have mindre betydning.
                            Helt enig, det er det som kunne være interessant at hitte mere ud af hvordan foregår...

                            Det tror jeg også... det var en ekstraordinær udgift der skulle på bordet der, men jeg er så også sikker på det var noget Thorborg selv ville...

                            Skal ikke kunne side det... Der er jo også den mulighed at JH er sin opgave voksen, men hæmmes af en ledelsesgang der vil "lege" med...
                            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg
                              Siden Hansen stadig er direktør i OB. Formoder jeg at han har haft carte blanche fra højere sted, til at boycutte et transfeervindue.
                              Det er jo da i hvert fald blevet accepteret ja...
                              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                                Helt enig, det er det som kunne være interessant at hitte mere ud af hvordan foregår...

                                Det tror jeg også... det var en ekstraordinær udgift der skulle på bordet der, men jeg er så også sikker på det var noget Thorborg selv ville...

                                Skal ikke kunne side det... Der er jo også den mulighed at JH er sin opgave voksen, men hæmmes af en ledelsesgang der vil "lege" med...
                                Det var han jo også selv ude at sige, altså Thorborg.
                                Så du har helt ret i den del, i hvert fald ud fra hvad der er kommet frem lige efter ansættelsen.

                                Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                                Det er jo da i hvert fald blevet accepteret ja...
                                Ja, eller også så har de gerne ville have noget ind, men JH har ikke kunne levere, og det er de ikke tilfreds med.

                                Kan forestille mig at udvalget nok snart holder møde ang. transfer vinduet, og derfra vurderer om de er tilfreds, kan også være de venter og giver JH og KN tid til at se om holdet kommer til at shine.


                                Det er kun tiden der kan komme frem til det.
                                Men flopper holdet (fortsætter med at floppe) så tror jeg virkelig at JH ryger.
                                Thorborg og de andre i udvalget vil ikke sidde til tåls med et hold der ikke kommer i top 6, når JH har været ude og sige han har haft penge, og de har givet ham de penge, det er jeg 100 % sikker på.

                                Comment

                                Working...
                                X