Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Jesper Hansen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
    Du begyndte at sammeligne med Brink tiden, men det var en helt anden tid, så det er totalt meningsløst, at sammenligne de to perioder, hvis du ikke kan se det, så er det sgu mindre begavet end jeg troede sorry....

    Men du synes åbenbart, at JH ødslen rundt med sign on fees til spillere, han ikke gider have, manglende tv og placeringspenge, og efterhånden også sponsorfrafald, fald i sportslig tiltrækning mv. er en god forretning, fordi hans lønbudget er barberet ned. Du ved godt, at OSEs overskud/underskud ikke kun vedrører OB???. Jeg kan også ødelægge en fodboldklub, og gør det gerne med en millionhyre :-)
    hvor tror du min IQ ligger i fht. din, siden du udnævner dig selv til sandhedsorakel i denne snak
    Believe OB

    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

    Comment


      Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
      Så du mener ikke der et kraftigt forbedret fundament for udvikling med den ungdomssatsning der er sat i værk, og det set-up der er omkring alle hold fra u-13 til SL-truppen
      Det mener jeg helt sikkert der er forbedringer . Så må tiden vise om det fører noget med sig hvilket vi alle håber .

      Men ligaholdet ligner et hold under afvikling , hvilket kan jage talenterne direkte i armene på klubber som har langt mere at byde på end OB .
      817 ⚪️
      Y.N.W.A ❤️

      Comment


        Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
        Hvor (hvordan) læser du det?
        Via dit punkt 2
        817 ⚪️
        Y.N.W.A ❤️

        Comment


          Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
          hvor tror du min IQ ligger i fht. din, siden du udnævner dig selv til sandhedsorakel i denne snak
          Jeg udnævner mig ikke til sandhedsorakel, jeg taler om indlysende logik, som du åbenbart ikke forstår.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
            Det mener jeg helt sikkert der er forbedringer . Så må tiden vise om det fører noget med sig hvilket vi alle håber .

            Men ligaholdet ligner et hold under afvikling , hvilket kan jage talenterne direkte i armene på klubber som har langt mere at byde på end OB .
            hvorfor skriver du så at vi med JH ligner en KLUB i afvikling? KB havde sandsynligvis ført os direkte i konkursen ... sikke en "udvikling"
            Believe OB

            ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

            Comment


              Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
              Jeg udnævner mig ikke til sandhedsorakel, jeg taler om indlysende logik, som du åbenbart ikke forstår.
              jeg indrømmer blank at jeg ikke forstår din form for logik
              Believe OB

              ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                Også KEP er ved at opdage vi mangler kvalitet .

                http://www.bt.dk/superligaen/ob-anfo...re-ramt-end-os
                Tsk...

                Ham kommer vi forhåbentlig hurtigt af med igen...
                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                  hvorfor skriver du så at vi med JH ligner en KLUB i afvikling? KB havde sandsynligvis ført os direkte i konkursen ... sikke en "udvikling"
                  Nu var det så ligaholdet jeg hentydede til .

                  Har du en viden om at vi via de tiltag der er gjort nu tiltrækker flere talenter end tidligere , også dem som tidligere ville søge andre steder hen . Og tror du på at vi han holde på de bedste unge spillere uden at have et spændende Superligahold at stile efter ?
                  817 ⚪️
                  Y.N.W.A ❤️

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                    Nu var det så ligaholdet jeg hentydede til .

                    Har du en viden om at vi via de tiltag der er gjort nu tiltrækker flere talenter end tidligere , også dem som tidligere ville søge andre steder hen . Og tror du på at vi han holde på de bedste unge spillere uden at have et spændende Superligahold at stile efter ?
                    Jammen så vil jeg forsøge at læse hvad du mener, og ikke hvad du skriver ..
                    Ingen kan VIDE noget med sikkerhed så nyt som det er endnu. Det lange seje træk, du ved. Der skal forbedres fysiske rammer osv osv for alle holdene
                    Believe OB

                    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                      Jammen så vil jeg forsøge at læse hvad du mener, og ikke hvad du skriver ..
                      Ingen kan VIDE noget med sikkerhed så nyt som det er endnu. Det lange seje træk, du ved. Der skal forbedres fysiske rammer osv osv for alle holdene
                      Jep , tiden vil vise om der er noget at klappe af eller de største talenter søger væk fordi ligaholdet ikke er spændende
                      817 ⚪️
                      Y.N.W.A ❤️

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                        jeg indrømmer blank at jeg ikke forstår din form for logik

                        Forklarede det ellers meget pædagogisk, skulle ikke være så svært. Jeg prøver igen.

                        Der er to mænd, de er begge noget der hedder "sportsdirektør" i OB. Den ene mand, lad os kalde ham Hr.Hat, han får en kæmpestor pose penge at handle for af alle de andre i OB. Den anden mand, lad os kalde ham Hr. Krokodille, han får en meget mindre pose penge at handle for af de andre i OB. At Hr. Hat får en større pose penge, betyder ikke, at Hr. Krokodille er en bedre sportsdirektør, det betyder bare, at Hr. Krokodille har mindre at handle for. Så du kan ikke sige, at Hr. Krokodille er bedre, fordi han har mindre penge at handle for end Hr. Hat. I så fald kunne de bare ansætte Hr. Skod, og give ham en endnu mindre pose penge end Hr. Krokodille, og Hr. Skod ville i så fald være bedre? Det siger din logik, min logik siger, noget andet, nemlig at Hr. Hat og Hr. Krokodille havde to vidt forskellige "forudsætninger" (sorry lidt svært ord), og derfor kan de to situationer ikke sammenlignes.

                        Kan du forstå det?

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                          Jep , tiden vil vise om der er noget at klappe af eller de største talenter søger væk fordi ligaholdet ikke er spændende
                          OB kan investere i nok så mange ungdomstrænere, men så længe kulturen og DNA'en er død på førsteholdet, kan det være ligemeget.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
                            Forklarede det ellers meget pædagogisk, skulle ikke være så svært. Jeg prøver igen.

                            Der er to mænd, de er begge noget der hedder "sportsdirektør" i OB. Den ene mand, lad os kalde ham Hr.Hat, han får en kæmpestor pose penge at handle for af alle de andre i OB. Den anden mand, lad os kalde ham Hr. Krokodille, han får en meget mindre pose penge at handle for af de andre i OB. At Hr. Hat får en større pose penge, betyder ikke, at Hr. Krokodille er en bedre sportsdirektør, det betyder bare, at Hr. Krokodille har mindre at handle for. Så du kan ikke sige, at Hr. Krokodille er bedre, fordi han har mindre penge at handle for end Hr. Hat. I så fald kunne de bare ansætte Hr. Skod, og give ham en endnu mindre pose penge end Hr. Krokodille, og Hr. Skod ville i så fald være bedre? Det siger din logik, min logik siger, noget andet, nemlig at Hr. Hat og Hr. Krokodille havde to vidt forskellige "forudsætninger" (sorry lidt svært ord), og derfor kan de to situationer ikke sammenlignes.

                            Kan du forstå det?
                            HOLD nu op en gang L... at lukke ud Kjøller Hvis du har problemer med at der findes andre holdninger end din egen er du med sikkerhed det forkerte sted. Du bliver simpelthen nødt til at hæve niveauet. ... bare en lille smule. Udtrykker jeg mig klart nok nu? Det ovenstående mundgejl er simpelthen ikke værd at bruge tid på
                            Believe OB

                            ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                              Jammen så vil jeg forsøge at læse hvad du mener, og ikke hvad du skriver ..
                              Ingen kan VIDE noget med sikkerhed så nyt som det er endnu. Det lange seje træk, du ved. Der skal forbedres fysiske rammer osv osv for alle holdene
                              Man kan komme med et kvalificeret gæt, og dit gæt synes jeg så er baseret på den samme ønsketænkning, der også prægede folk i starten af denne sæson, som viser sig at blive overhalet af virkeligheden.

                              MvH ChrisOB
                              1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                                Man kan komme med et kvalificeret gæt, og dit gæt synes jeg så er baseret på den samme ønsketænkning, der også prægede folk i starten af denne sæson, som viser sig at blive overhalet af virkeligheden.

                                MvH ChrisOB
                                Jeg har ikke gættet, old chap
                                Believe OB

                                ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                                Comment

                                Working...
                                X