Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Jesper Hansen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Jeg har ikke fulgt med i tråden i denne uge, så uden at "puste til gløderne" hvad er det så at JH har sagt i den omtalte bog som han IKKE har har sagt før- og som vi ikke vidste i forvejen
    Believe OB

    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

    Comment


      Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
      Jeg har ikke fulgt med i tråden i denne uge, så uden at "puste til gløderne" hvad er det så at JH har sagt i den omtalte bog som han IKKE har har sagt før- og som vi ikke vidste i forvejen
      At han godt vidste at de spillere han købte ikke var pengene værd ...
      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

      "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

      Venter man for længe, får man ingenting ...

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
        At han godt vidste at de spillere han købte ikke var pengene værd ...
        ..det nye er så at han siger de ikke var pengene værd- og ikke at de ikke havde/har niveauet til OB. Han har før sagt at der var foretaget indkøb som så mærkværdige ud i fht. OB, men at det drejede sig om overlevelse i SL
        Believe OB

        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

        Comment


          Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
          ..det nye er så at han siger de ikke var pengene værd- og ikke at de ikke havde/har niveauet til OB. Han har før sagt at der var foretaget indkøb som så mærkværdige ud i fht. OB, men at det drejede sig om overlevelse i SL
          kan der jo så siges et par ting til; sikre man overlevelse ved at hente spillere af Jeppe Hansens kaliber? Sikre man den kontinuitet som han selv igen og igen italesætter? Forbedre man økonomien - som er den man prøver at rette op på ved at hente de forkerte spillere, derefter hente panik forstærkninger ind for at sikre overlevelse og oveni købet så ryger der penge fra sejrsbonuser, placerings penge, tv penge og tabte kr fra manglende pumlikum (som man så forsøger at kompencere for ved at smide om sig med gratis billetter....

          Jeg har fuld forståelse for at man hente spillere ind der er gode nok - for en periode men som man ikke ser være en grundsten i det lange løb. jeg tænker bla på en spiller som Lasse Nielsen - en fighter hvor man vidste hvad man fik hver gang - kunne godt li' ham som type - men i det længere perspektiv måske ikke helt god nok til at bygge holdet op omkring. Fint nok - oig han blev da også kun udstyret med en 2 årig kontrakt.
          Men igen - det går bare imod kontinuiteten....

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
            At han godt vidste at de spillere han købte ikke var pengene værd ...
            Aargh.... er det ikke lige at stramme den lidt?
            Jeg har i hvert fald ingen steder set ham udtale, at spillerne ikke var pengene værd... jeg har derimod set citater, hvor han udtaler, at han godt vidste, de ikke var helt gode nok, men at det var, hvad de kunne få lige nu.

            I mine ører er der en væsentlig forskel!
            Mvh Kent

            Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

            Comment


              Jesper Hansen og OB er i Jyllands-Posten her til morgen også. Desværre bag betalingsvæg. Er der nogen med abonnement, der kan give et fyldigt referat?

              http://jyllands-posten.dk/protected/...pillerindkoeb/

              Jeg kan ikke lure om det også handler om hans bog.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
                Aargh.... er det ikke lige at stramme den lidt?
                Jeg har i hvert fald ingen steder set ham udtale, at spillerne ikke var pengene værd... jeg har derimod set citater, hvor han udtaler, at han godt vidste, de ikke var helt gode nok, men at det var, hvad de kunne få lige nu.

                I mine ører er der en væsentlig forskel!
                Men i den periode havde vi stadigvæk et større budget end 50% af klubberne i superligaen der gjorde det bedre end os.

                Han prøver at vaske hænder fordi han på det groveste har fejlet.

                Han er ikke det værd som det stykke papir hans kontrakt er skrevet på.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
                  Aargh.... er det ikke lige at stramme den lidt?
                  Jeg har i hvert fald ingen steder set ham udtale, at spillerne ikke var pengene værd... jeg har derimod set citater, hvor han udtaler, at han godt vidste, de ikke var helt gode nok, men at det var, hvad de kunne få lige nu.

                  I mine ører er der en væsentlig forskel!
                  Enig. Det er en klassisk journalistisk stramning. Jeg synes ikke der er noget odiøst i at hente spillere, der p.t. er mulige at hente for at udfylde en midlertidig rolle. Som fx overlevelse. Problemet er så, at man jo ikke rigtigt er kommet videre fra den strategi over i kontinuitetsopbyggelse. Det vil i mine øjne hjælpe gevaldigt, hvis vi forlænger med Makrini og henter en ordentlig 8er.
                  Last edited by Carlok; 30-09-2016, 09:21.

                  Comment


                    Nedrykningsspøgelset er ikke en acceptabel forklaring i min verden... Da JH hentede Jeppe, CoB, og hvad de ellers hed, der var målet en top-4/Europa... Da man så ret hurtigt fandt ud af det var for meget, der lavede man så ambitionen med en midterplacering...

                    Der er altså ingen af dem som er hentet midlertidigt fordi vi kæmpede for livet...
                    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                      ..det nye er så at han siger de ikke var pengene værd- og ikke at de ikke havde/har niveauet til OB. Han har før sagt at der var foretaget indkøb som så mærkværdige ud i fht. OB, men at det drejede sig om overlevelse i SL
                      Når barometeret står forkert, så kan man lige banke forsigtigt på det, oftest sker det med tommelfingeren ...
                      Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                      Jeg er ikke fan.
                      Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                      Comment


                        Nogen der har adgang til Jyllands Pesten, der kan give et hurtigt resumé af den her artikel?

                        http://jyllands-posten.dk/protected/...pillerindkoeb/
                        "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                        Kluden Krew - O'ense Internationals

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                          ..det nye er så at han siger de ikke var pengene værd- og ikke at de ikke havde/har niveauet til OB. Han har før sagt at der var foretaget indkøb som så mærkværdige ud i fht. OB, men at det drejede sig om overlevelse i SL
                          Det vi så kan vurdere er om de var pengene værd ... set ud fra de penge der er til rådighed, i forhold til de andre hold.
                          Har Jesper Hansen på den baggrund forvaltet pengene godt?
                          Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                          Jeg er ikke fan.
                          Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                            Nogen der har adgang til Jyllands Pesten, der kan give et hurtigt resumé af den her artikel?

                            http://jyllands-posten.dk/protected/...pillerindkoeb/

                            Har sendt den til dig som besked. Der står egentlig ikke så meget selv on artiklen er lang. Der står at i Det Nye OB var det besluttet at der skulle flere kyndige i klubben indover ved spillerhandler, men i stedet har Jesper Hansen sat sig mere på det ved i en periode også at være enescout. Og der er ikke, som der står i Det Nye OB, flere kyndige indover - kun noget input fra Kent.
                            Jesper citeres for det sædvanlige.
                            Desuden er der en horrorliste over hans køb og salg . Mener der er fejl i den.
                            Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                            OB - engang var vi gode

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
                              Har sendt den til dig som besked. Der står egentlig ikke så meget selv on artiklen er lang. Der står at i Det Nye OB var det besluttet at der skulle flere kyndige i klubben indover ved spillerhandler, men i stedet har Jesper Hansen sat sig mere på det ved i en periode også at være enescout. Og der er ikke, som der står i Det Nye OB, flere kyndige indover - kun noget input fra Kent.
                              Jesper citeres for det sædvanlige.
                              Desuden er der en horrorliste over hans køb og salg . Mener der er fejl i den.
                              Man kan næsten få ondt af ham han bliver presset fra mange sider. Syntes også han lange svar på OB tyder på dette.

                              Ideen med at stabiliser økonomien efter KB, var egentligt fornuftigt nok. At skabe en stærkt og sundt økonomisk fundament.

                              Man er ikke forpligtet udover sine evner, og de halter nok for JH. Han har slanket og sparet på rammer m.m. Flop indkøbene ødelægger dette, da økonomien skrumper på grund af dårlige resultater og manglende opbakning.

                              Grotesk hvis han for at sparer ikke har brugt scouts men kun hans egen dømmekræft.

                              Comment


                                Der er aansat en scout nu . ham fra Leicester, Men det er jo ikke så længe siden. Efter fyringen af Steen Nedergaard var Jesper Hansen både boss og scout - som han kendte det fra den langt mindre klub Horsens.
                                Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                                OB - engang var vi gode

                                Comment

                                Working...
                                X