Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Jesper Hansen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    Oprindeligt indsendt af mc.dgh Se indlæg
    Hvis klubben får del i de penge når revisoren og bogholderen er færdig med at dele rovet er der ikke meget tilbage...!!

    Håber de kommer på bedre tanker...
    Jeg tror ikke, man skal undervurdere, hvor mange penge det kan give at bruge vippen til sponsorer i stedet for til gratis billetter.

    Jeg kender en sponsor, der så vidt jeg husker betaler lidt mere end 15.000 kroner pr siddeplads på vippen.

    Med i prisen får han mad før hjemmekampene og så er der lidt sponsorarrangementer en gang i mellem. Men den mest interessante del af hans sponsorat er, at det giver adgang til vippen og muligheden for at invitere kontakter på stadion.

    Ifølge Stiftstidende har ca 50 frivillige haft mulighed for at benytte sig af tilbuddet på vippen.

    Hvis de 50 pladser i stedet afsættes til sponsorer kan de med ovenstående pris give 750.000 kroner i sponsorater. Nogle af pengene skal bruges til mad og lignende, men der er vel en pæn portion penge tilbage.

    Den sponsor jeg kender betaler ikke et af de dyre sponsorater, men sikkert heller ikke det billigste, så det er selvfølgelig svært at sætte et nøjagtigt tal på den potentielle gevinst.

    OB har de seneste år skåret ind til benet. Og selvom der er skåret ind til benet, kommer klubben formentlig ud med et millionunderskud for i år.

    Det kan godt være det kan ses som kølig kassetænkning at flytte de frivillige til en anden tribune. Det var det også dengang jeg selv blev flyttet fra vip-tribunen efter at have haft fast plads der i mere end 15 år.

    De frivillige får trods alt stadig gratis sæsonkort. Et kort til en værdi af 1200 kroner årligt.

    Derudover vil det da være fint at afsætte et beløb til at lave særarrangementer for dem for at anerkende deres engagement. Umiddelbart synes jeg, man vil anerkende dem mere ved at invitere dem alene ud at spise frem for, at de "bare" er en del af de mange andre, der får sig en øl efter kampen under vip-tribunen.

    Den største bommert i denne sag er den kommunikationsmæssige håndtering.

    Comment


      #62
      Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
      Kan det tænkes at der er et nyt sponsorkoncept undervejs for at lokke flere sponsorer til at netværke eller at det tidligere setup holder sponsorerne sig væk fordi de ikke kan netværke med "udefrakommende" til stede ..

      Jeg ved ikke på hvilket niveau sponsorerne er fra i hvilke virksomheder men der er forskel på at dele sine sponsorpladser ud til "ugens medarbejder", OB interesserede eller hvis det er CEO, CFO eller lignende der selv møder op for at møde ligesindede og bruge forumet/frirummet til at snakke business casualt ..

      Hvis OS&E ønsker at opgradere denne del kan det vel være en del af forklaringen .. har man så ikke konceptet på plads endnu er det jo svært at melde noget ud hvis der er noget skal lanceres og er lidt tys tys indtil videre ..
      OB burde i så fald have fortalt det. I en branche hvor loyalitet er så nødvendig er det torskedumt at gøre som ledelsen har gjort her.

      Jeg har været i VIP nogle gange for flere år siden og det var en meget blandet landhandel. Det er helt sikkert at en del ikke har ret megen hvis nogen beslutningsmymndighed men måske vil de bare ikke være i stue med arbejdsløse og den slags.

      Som jeg sagt før bør klubben finde en løsning der tilfredsstiller alle parter.
      Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

      OB - engang var vi gode

      Comment


        #63
        Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
        Der er meget sjældent fyldt i VIP-loungen, så det virker som helt hul i hovedet.

        Men uanset hvilke gode eller dårlige grunde man måtte have, så er det et KÆMPE selvmål af ledelsen. Det er så sindssyg dårlig omtale at genere, på et tidspunkt, hvor OB har brug for al den velvilje de kan få. Og hvis du har lagt 15+ års frivilligt arbejde i OB, så burde dørene kraftedme bare stå åbne for dig altid. Hvis det er et problem med tomme pladser, så sæt nogle krav for minimumsdeltagelse, eller noget tilmelding eller et eller andet. At smide ildsjælene på porten på den måde er grotesk kassetænkning.

        Og så forstår jeg i øvrigt ikke. hvorfor Jesper H er blandet ind i den debat. Det er vel ikke vores sportsdirektør, der bestemmer, hvem der må komme på stadion, eller?
        Helt enig.
        Men kunne det være et forsøg på at fylde VIP-loungen op?
        Jeg tror ledelsen overser at også sponsorernes ansatte vil se god bold for at bruge et par timer en weekend på det.
        Det kunne også være tilbuddene til sponsorerne omkring kampene, der ikke er tillokkende.
        Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

        OB - engang var vi gode

        Comment


          #64
          Skulle være et interview med JH i Jyllands posten. Nogen der har avisen der kan give et referat?
          skulle handle om hvordan de gamle stjerner ødelagde kulturen i OB

          Comment


            #65
            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Skulle være et interview med JH i Jyllands posten. Nogen der har avisen der kan give et referat?
            skulle handle om hvordan de gamle stjerner ødelagde kulturen i OB
            I dag?
            "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
            Kluden Krew - O'ense Internationals

            Comment


              #66
              Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
              I dag?
              yup....kan ihvertfald se det inde på deres side, men kun læse et par linier. Ville have købt papirsudgaven, meeeen det glemte jeg

              Comment


                #67
                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                Skulle være et interview med JH i Jyllands posten. Nogen der har avisen der kan give et referat?
                skulle handle om hvordan de gamle stjerner ødelagde kulturen i OB
                lidt Jesper Hansen og lidt Ruud

                Comment


                  #68
                  Siger ikke noget, som jeg ikke har hørt før. Men det handler om, at der ikke blev arbejdet så meget med at skabe en kultur og et fundament, da det gik godt. At OCC blev overmodige og satsede for meget på dyre spillere, forsømte grundlaget. Holdet var så godt dengang, at de kunne leve på individuelle præstationer, men der blev ikke bygget et stærkt kollektiv, og dermed heller ingen god kultur.

                  Comment


                    #69
                    Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
                    Siger ikke noget, som jeg ikke har hørt før. Men det handler om, at der ikke blev arbejdet så meget med at skabe en kultur og et fundament, da det gik godt. At OCC blev overmodige og satsede for meget på dyre spillere, forsømte grundlaget. Holdet var så godt dengang, at de kunne leve på individuelle præstationer, men der blev ikke bygget et stærkt kollektiv, og dermed heller ingen god kultur.
                    Fortæller han så også hvordan han selv ikke formår at skabe et fundament iht til OB' målsætning om at vi skal have et hold bestående af spillere af egen avl tilsat profiler udefra som skal skabe stabiliteten og være en støtte for de unge ?

                    De store mangler vi havde da JH kom er stadig grunden til at det sejler slemt i OB .

                    Midtbanen manglede en styrmand og en boldfast spiller . Det gør den stadig .

                    Backs var en mangelvare , Ruud skulke forlade os , ind kom Kryger en direkte pinlig erstatning og et enormt fejlkøb . Vi er så midlertidigt redet af Ruud . Og har allerede købt en ny , dermed er transfer, signonfee og løn til Kryger kontrakten ud penge direkte i Odense å .
                    På venstre back var mange incl mig selv utilfredse med Diarra , men købet af Kirkeskov er som jeg også sagde ved offentliggørelsen håbløst . Håber meget snart at se JBL klar eller Diarra tilbage .

                    Vi har manglet angribere siden Utaka forlod os , pt har vi en ikke fungerende Darko , en Georgier langt fra form og en 40% Henrik Toft .. Snart 1/3 inde i sæsonen har de scoret hver 1 mål .

                    Eneste gode indkøb som virker efter strategien med at være en forstærkning , som er bedre end det vi har og som løfter holdet er Lasse Nielsen .
                    817 ⚪️
                    Y.N.W.A ❤️

                    Comment


                      #70
                      Om Horsens situation

                      http://mobil.bold.dk/#/nyt/ob-boss-k...orsens-deroute

                      Comment


                        #71
                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                        Han skal være mere end velkommen til at pakke bilen med hovedparten af sine indkøb og tage hjem og redde Horsens ..
                        817 ⚪️
                        Y.N.W.A ❤️

                        Comment


                          #72
                          Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                          Han skal være mere end velkommen til at pakke bilen med hovedparten af sine indkøb og tage hjem og redde Horsens ..
                          Ja, en mand der har løst sin primære opgave indtil videre(at reducere budgetterne) og sørget for at vi er på rette vej økonomisk og faktisk også sportsligt ?! Ham kan vi altså ikke bruge, ud med ham, lad os få en ny på posten, som så skal bruge tid på at sætte sig ind i tingene med ligeså få penge til rådelighed.

                          Ironi kan forekomme

                          Comment


                            #73
                            Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg
                            Ja, en mand der har løst sin primære opgave indtil videre(at reducere budgetterne) og sørget for at vi er på rette vej økonomisk og faktisk også sportsligt ?! Ham kan vi altså ikke bruge, ud med ham, lad os få en ny på posten, som så skal bruge tid på at sætte sig ind i tingene med ligeså få penge til rådelighed.

                            Ironi kan forekomme
                            Det er afhængig af øjnene som ser og forventninger , her er vi mange som har hver vores mening og heldigvis for det .

                            Jeg tror ikke det er svært for en nytilkommen chef at kigge budgettet igennem og finde ud af hvor der skal sættes ind . Det har jeg ikke overblik over hvor meget JH har sparet og hvor dygtig ham har været der ift hvilken som helst anden . Men det er logisk at der var spillere i truppen som hævede en kæmpe hyre som eks Jesper C , og derfor er der sparet lønkroner ved at hente Emil , men det kostede også lidt at komme af med JC . JH har luet ud i nogle af de tidligere chefers uforståelige indkøb , såsom JC , COB og N'Koum men det krævede heller ikke den vilde indsigt at se . At han har sparet 40.000 på kakao og redbull , syntes jeg på den ene side er ok , men på den anden side så er der også sparet på mange goder i andre klubber så igen en logisk besparelse . JH har uden tvivl fået som en af sine hovedpriouteter at skære i budgettet og det er også bestået , uden jeg falder på halen over det af benovelse .

                            De spillere han har hentet er så ikke på nogen måder imponerende , ingen af dem kommer i nærheden af et whau det var godt set .

                            Spellmann et ret logisk indkøb , ikke imponerende og hvad havde Spellman af alternativer ... Ingen , der bød sig som ventet ingen udenlandske klubber til som han håbede og derfor var OB logisk .

                            Lasse Nielsen , igen for mig et logisk indkøb som det ikke ville kræve meget sportslig indsigt for at se passede til OB eftersom AMC var på vej væk. ( igen sparede lønkroner da AMC var i den høje ende ) . Jeg har svært ved at se hvor Lasse ellers kunne ende , da hverken FCM , FCK , BIF , EfB eller AaB ville kunne tilbyde en plads i start 11'eren og dermed stod vi som eneste storklub med kort afstand til fast plads . Men ros for at hente ham alligevel da det stadig skal forhandles på plads .

                            Så er der ellers meget at berette om mht at forstærke truppen , tværtimod så er der nogle imo horrible indkøb så som Kryger , Kirkeskov og Mikkelsen , så må tiden vise om Lado skal føjes til listen . At man henter backs ind i vildskab og ender med at bruge den logiske back som allerede var i truppen er til grin . Og vi blev tilsmilet af heldet mht Ruud .

                            Jeg har ikke tiltro til at JH har bidraget med andet end underskriften og offentliggørelsen af fyringen af TB , men hvis det er ham der har peget på OP så skal han have kæmpe ros for det , men det har jeg ingen anelse om .

                            Det samlede billede af JH imo er en del logik som jeg tror hvilken som helst chef ville kunne udføre , og for mange ligegyldige indkøb som nogle chefer ville kunne gøre langt bedre .
                            Last edited by Magge; 16-12-2014, 18:20.
                            817 ⚪️
                            Y.N.W.A ❤️

                            Comment


                              #74
                              Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                              Det er afhængig af øjnene som ser og forventninger , her er vi mange som har hver vores mening og heldigvis for det .

                              Jeg tror ikke det er svært for en nytilkommen chef at kigge budgettet igennem og finde ud af hvor der skal sættes ind . Det har jeg ikke overblik over hvor meget JH har sparet og hvor dygtig ham har været der ift hvilken som helst anden . Men det er logisk at der var spillere i truppen som hævede en kæmpe hyre som eks Jesper C , og derfor er der sparet lønkroner ved at hente Emil , men det kostede også lidt at komme af med JC . JH har luet ud i nogle af de tidligere chefers uforståelige indkøb , såsom JC , COB og N'Koum men det krævede heller ikke den vilde indsigt at se . At han har sparet 40.000 på kakao og redbull , syntes jeg på den ene side er ok , men på den anden side så er der også sparet på mange goder i andre klubber så igen en logisk besparelse . JH har uden tvivl fået som en af sine hovedpriouteter at skære i budgettet og det er også bestået , uden jeg falder på halen over det af benovelse .

                              De spillere han har hentet er så ikke på nogen måder imponerende , ingen af dem kommer i nærheden af et whau det var godt set .

                              Spellmann et ret logisk indkøb , ikke imponerende og hvad havde Spellman af alternativer ... Ingen , der bød sig som ventet ingen udenlandske klubber til som han håbede og derfor var OB logisk .

                              Lasse Nielsen , igen for mig et logisk indkøb som det ikke ville kræve meget sportslig indsigt for at se passede til OB eftersom AMC var på vej væk. ( igen sparede lønkroner da AMC var i den høje ende ) . Jeg har svært ved at se hvor Lasse ellers kunne ende , da hverken FCM , FCK , BIF , EfB eller AaB ville kunne tilbyde en plads i start 11'eren og dermed stod vi som eneste storklub med kort afstand til fast plads . Men ros for at hente ham alligevel da det stadig skal forhandles på plads .

                              Så er der ellers meget at berette om mht at forstærke truppen , tværtimod så er der nogle imo horrible indkøb så som Kryger , Kirkeskov og Mikkelsen , så må tiden vise om Lado skal føjes til listen . At man henter backs ind i vildskab og ender med at bruge den logiske back som allerede var i truppen er til grin . Og vi blev tilsmilet af heldet mht Ruud .

                              Jeg har ikke tiltro til at JH har bidraget med andet end underskriften og offentliggørelsen af fyringen af TB , men hvis det er ham der har peget på OP så skal han have kæmpe ros for det , men det har jeg ingen anelse om .

                              Det samlede billede af JH imo er en del logik som jeg tror hvilken som helst chef ville kunne udføre , og for mange ligegyldige indkøb som nogle chefer ville kunne gøre langt bedre .
                              Kære ven, du skal da heller ikke spise sukkermadder, hvis de stinker af urin...

                              Comment


                                #75
                                Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                                Det er afhængig af øjnene som ser og forventninger , her er vi mange som har hver vores mening og heldigvis for det .

                                Jeg tror ikke det er svært for en nytilkommen chef at kigge budgettet igennem og finde ud af hvor der skal sættes ind . Det har jeg ikke overblik over hvor meget JH har sparet og hvor dygtig ham har været der ift hvilken som helst anden . Men det er logisk at der var spillere i truppen som hævede en kæmpe hyre som eks Jesper C , og derfor er der sparet lønkroner ved at hente Emil , men det kostede også lidt at komme af med JC . JH har luet ud i nogle af de tidligere chefers uforståelige indkøb , såsom JC , COB og N'Koum men det krævede heller ikke den vilde indsigt at se . At han har sparet 40.000 på kakao og redbull , syntes jeg på den ene side er ok , men på den anden side så er der også sparet på mange goder i andre klubber så igen en logisk besparelse . JH har uden tvivl fået som en af sine hovedpriouteter at skære i budgettet og det er også bestået , uden jeg falder på halen over det af benovelse .

                                De spillere han har hentet er så ikke på nogen måder imponerende , ingen af dem kommer i nærheden af et whau det var godt set .

                                Spellmann et ret logisk indkøb , ikke imponerende og hvad havde Spellman af alternativer ... Ingen , der bød sig som ventet ingen udenlandske klubber til som han håbede og derfor var OB logisk .

                                Lasse Nielsen , igen for mig et logisk indkøb som det ikke ville kræve meget sportslig indsigt for at se passede til OB eftersom AMC var på vej væk. ( igen sparede lønkroner da AMC var i den høje ende ) . Jeg har svært ved at se hvor Lasse ellers kunne ende , da hverken FCM , FCK , BIF , EfB eller AaB ville kunne tilbyde en plads i start 11'eren og dermed stod vi som eneste storklub med kort afstand til fast plads . Men ros for at hente ham alligevel da det stadig skal forhandles på plads .

                                Så er der ellers meget at berette om mht at forstærke truppen , tværtimod så er der nogle imo horrible indkøb så som Kryger , Kirkeskov og Mikkelsen , så må tiden vise om Lado skal føjes til listen . At man henter backs ind i vildskab og ender med at bruge den logiske back som allerede var i truppen er til grin . Og vi blev tilsmilet af heldet mht Ruud .

                                Jeg har ikke tiltro til at JH har bidraget med andet end underskriften og offentliggørelsen af fyringen af TB , men hvis det er ham der har peget på OP så skal han have kæmpe ros for det , men det har jeg ingen anelse om .

                                Det samlede billede af JH imo er en del logik som jeg tror hvilken som helst chef ville kunne udføre , og for mange ligegyldige indkøb som nogle chefer ville kunne gøre langt bedre .
                                CoB var JHs eget indkøb...

                                Der ud over har jeg hele tiden ment at Azer var godt snuppet, som i noget der måske kunne blive ekstra godt, men ellers har vi jo været emnerne rundt efterhånden, men jeg forstår stadig ikke man kan mene indkøbs politiken har været forsvarlig, så langt er jeg enig...
                                Last edited by Kaspernon; 16-12-2014, 18:58.
                                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                                Comment

                                Working...
                                X