Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Jesper Hansen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
    Kritik fra unavngivne kilder der påpeger, at man I den nye strategi var enige om, at spillekøb skulle ske på et bedre grundlag, med flere indover, men at Jesper Hansen i stedet har raget beslutningsmagten til sig og blevet enerådig, med Kent Nielsen som eneste input.
    Ah, så han er ikke bare inkompetent, han er også enerådig? Hvilken herlig kombination af ting, vi har brug for...

    Ledelsen sender OB i graven, men i det mindste skal vi være "tålmodige" indtil det sker.

    Jeg ville gerne kunne sige "Fyr Jesper Hansen", og så bare nøjes med det, men så skal ledelsen igen demonstrere deres "skills" i at ansætte de rette folk til den rette strategi, og så starter møllen bare forfra én gang til med en kaskade af dårlige undskyldninger til følge, som alt for mange bare lapper i sig, fordi de inderst inde nægter at tro på, at nogen kan være så inkompetente til deres arbejde, som tilfældet gang på gang viser sig at være. Folk burde være mere pissed i lyset af 7 nederlag i 8 kampe, næstsidste pladsen halvvejs i turneringen og en negativ klubrekord i forhold til minutter uden mål, men ak, de klynger sig til ledelsens narresut omkring "proces" og ser ikke skoven for bare træer.

    Inkompetence er inkompetence. Intet andet.

    I forbindelse med at vi giver vores fulde støtte til spillerne under kampene burde vi alle være i skarp opposition til ledelsen. Personficeret ved vores sportsdirektør.

    MvH ChrisOB
    1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
      Ah, så han er ikke bare inkompetent, han er også enerådig? Hvilken herlig kombination af ting, vi har brug for...

      Ledelsen sender OB i graven, men i det mindste skal vi være "tålmodige" indtil det sker.

      Jeg ville gerne kunne sige "Fyr Jesper Hansen", og så bare nøjes med det, men så skal ledelsen igen demonstrere deres "skills" i at ansætte de rette folk til den rette strategi, og så starter møllen bare forfra én gang til med en kaskade af dårlige undskyldninger til følge, som alt for mange bare lapper i sig, fordi de inderst inde nægter at tro på, at nogen kan være så inkompetente til deres arbejde, som tilfældet gang på gang viser sig at være. Folk burde være mere pissed i lyset af 7 nederlag i 8 kampe, næstsidste pladsen halvvejs i turneringen og en negativ klubrekord i forhold til minutter uden mål, men ak, de klynger sig til ledelsens narresut omkring "proces" og ser ikke skoven for bare træer.

      Inkompetence er inkompetence. Intet andet.

      I forbindelse med at vi giver vores fulde støtte til spillerne under kampene burde vi alle være i skarp opposition til ledelsen. Personficeret ved vores sportsdirektør.

      MvH ChrisOB
      100% enig Det at støtte holdet burde absolut ikke stå i vejen for at vi i klare utvetydige vendinger fortæller JH & Co. Hvor de kan rejse hen.
      Jeg må ærligt indrømme thorborgs tomgangssmail rev den sidste lille gnist af håb fra mig....
      Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

      Comment


        Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
        Ah, så han er ikke bare inkompetent, han er også enerådig? Hvilken herlig kombination af ting, vi har brug for...

        Ledelsen sender OB i graven, men i det mindste skal vi være "tålmodige" indtil det sker.

        Jeg ville gerne kunne sige "Fyr Jesper Hansen", og så bare nøjes med det, men så skal ledelsen igen demonstrere deres "skills" i at ansætte de rette folk til den rette strategi, og så starter møllen bare forfra én gang til med en kaskade af dårlige undskyldninger til følge, som alt for mange bare lapper i sig, fordi de inderst inde nægter at tro på, at nogen kan være så inkompetente til deres arbejde, som tilfældet gang på gang viser sig at være. Folk burde være mere pissed i lyset af 7 nederlag i 8 kampe, næstsidste pladsen halvvejs i turneringen og en negativ klubrekord i forhold til minutter uden mål, men ak, de klynger sig til ledelsens narresut omkring "proces" og ser ikke skoven for bare træer.

        Inkompetence er inkompetence. Intet andet.

        I forbindelse med at vi giver vores fulde støtte til spillerne under kampene burde vi alle være i skarp opposition til ledelsen. Personficeret ved vores sportsdirektør.

        MvH ChrisOB
        Hvor er iøvrigt de JH støtter som inderligt forsvarede JH og hans indkøb som JH selv nu har indrømmert at man vidste ikke var gode nok da man købte dem . Mener de stadig at vi kritikkere bare er negative og det bare var en smædekampagne vi startede for 2-2 1/2 år siden . Kommer de ikke snart ud af busken og forsvarer JH og fortæller os at vi ikke fatter en skid ?
        817 ⚪️
        Y.N.W.A ❤️

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
          Jeg tænkte lige på om JH nu også var så helvedes dygtig i AC Horsens .

          Efter de store klubbers forbrugsfest i 2007-2009 hvor der ikke længere var gratis spillere med ok kvalitet begyndte det at gå den anden vej for Horsens økonomisk .

          2009 : ?? kan jeg ikke finde
          2010 : minus 12 mio
          2011 : minus 9,2 mio
          2012 : plus 5,7 mio ( pokalfinale og udlejning af lokaler ifb med EU topmøde, EL deltagelse og salg af Gilberto skæppede godt i kassen )
          2013 : minus 8,4 mio ( salg af en del spillere mindskede underskuddet så det ikke blev så slemt som frygtet
          2014 : minus 10,4 mio

          JH må have en aktie i de ovenstående regnskaber som knækkede AC Horsens og gav den en nedtur med store nedskæringer tilfølge , hvilket de er kommet godt igennem og havde balance i regnskabet i 2015 .
          Godt fundet frem. Nogle personer har bare sådan en positiv vibe omkring sig i medierne og hos beslutningstagere. Det er lidt det samme som Lars Løkke, der gang på gang bliver kaldt en fantastisk politisk håndværker, selvom han er i gang med at ødelægge hele blå blok de næste 10 år. Jesper Hansen har også altid medvind i medierne, selvom man med disse tal endnu engang får bekræftet, at han hverken kan tjene penge eller skaffe resultater i de klubber, hvor han har ansvaret.

          Hvornår vågner medierne op og fokuserer på, at OB har ansat en mand, som kører klubben direkte mod 1. Division?
          OB havde været danske mestre nu, hvis ikke man i 2008 havde lagt kursen om og forsøgt at købe sig til et mesterskab med udenlandske stjerner. Havde man beholdt Ulrik Larsen, og bestyrelsen havde lagt mindre pres på Kim Brink, havde OB vundet mesterskabet mindst én gang siden. Jesper Hansen og Kent Nielsen skal i øvrigt fyres.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
            Ah, så han er ikke bare inkompetent, han er også enerådig? Hvilken herlig kombination af ting, vi har brug for...

            Ledelsen sender OB i graven, men i det mindste skal vi være "tålmodige" indtil det sker.

            Jeg ville gerne kunne sige "Fyr Jesper Hansen", og så bare nøjes med det, men så skal ledelsen igen demonstrere deres "skills" i at ansætte de rette folk til den rette strategi, og så starter møllen bare forfra én gang til med en kaskade af dårlige undskyldninger til følge, som alt for mange bare lapper i sig, fordi de inderst inde nægter at tro på, at nogen kan være så inkompetente til deres arbejde, som tilfældet gang på gang viser sig at være. Folk burde være mere pissed i lyset af 7 nederlag i 8 kampe, næstsidste pladsen halvvejs i turneringen og en negativ klubrekord i forhold til minutter uden mål, men ak, de klynger sig til ledelsens narresut omkring "proces" og ser ikke skoven for bare træer.

            Inkompetence er inkompetence. Intet andet.

            I forbindelse med at vi giver vores fulde støtte til spillerne under kampene burde vi alle være i skarp opposition til ledelsen. Personficeret ved vores sportsdirektør.

            MvH ChrisOB
            Well spoken

            Comment


              Oprindeligt indsendt af StateTrooper Se indlæg
              Godt fundet frem. Nogle personer har bare sådan en positiv vibe omkring sig i medierne og hos beslutningstagere. Det er lidt det samme som Lars Løkke, der gang på gang bliver kaldt en fantastisk politisk håndværker, selvom han er i gang med at ødelægge hele blå blok de næste 10 år. Jesper Hansen har også altid medvind i medierne, selvom man med disse tal endnu engang får bekræftet, at han hverken kan tjene penge eller skaffe resultater i de klubber, hvor han har ansvaret.

              Hvornår vågner medierne op og fokuserer på, at OB har ansat en mand, som kører klubben direkte mod 1. Division?
              2012 regnskabet i Horsens blev i den grad reddet af de 12 mill fra Gilbertosalget , ellers havde det været et minus mere på trods pokalfinale og el deltagelse .
              817 ⚪️
              Y.N.W.A ❤️

              Comment


                Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                Ah, så han er ikke bare inkompetent, han er også enerådig? Hvilken herlig kombination af ting, vi har brug for...

                Ledelsen sender OB i graven, men i det mindste skal vi være "tålmodige" indtil det sker.

                Jeg ville gerne kunne sige "Fyr Jesper Hansen", og så bare nøjes med det, men så skal ledelsen igen demonstrere deres "skills" i at ansætte de rette folk til den rette strategi, og så starter møllen bare forfra én gang til med en kaskade af dårlige undskyldninger til følge, som alt for mange bare lapper i sig, fordi de inderst inde nægter at tro på, at nogen kan være så inkompetente til deres arbejde, som tilfældet gang på gang viser sig at være. Folk burde være mere pissed i lyset af 7 nederlag i 8 kampe, næstsidste pladsen halvvejs i turneringen og en negativ klubrekord i forhold til minutter uden mål, men ak, de klynger sig til ledelsens narresut omkring "proces" og ser ikke skoven for bare træer.

                Inkompetence er inkompetence. Intet andet.

                I forbindelse med at vi giver vores fulde støtte til spillerne under kampene burde vi alle være i skarp opposition til ledelsen. Personficeret ved vores sportsdirektør.

                MvH ChrisOB
                OB's publikum er blevet lullet i søvn de seneste fem år. Ingen forventer noget af OB længere. Der er ingen gnist, ingen glæde over at skulle på stadion, ingen stolthed over at holde med OB.

                Og det er tilsyneladende planen i OB. Klubben skal være en middelmådig superligaklub, som lige akkurat skal kunne holde sig oppe i Superligaen. Det må ikke koste nogle penge, og hvis man skulle rykke ned engang i mellem, så gør det åbenbart heller ikke noget.

                Sådan forholder det sig jo nok ikke, men når man betragter det kulsejlede projekt udefra, kan man ikke undgå at få den opfattelse. Derfor er jeg heller ikke det mindste tryg ved, at ledelsen, som først brugte knap to år på at finde Poul Hansen og derefter ansatte Jesper Hansen, skal finde en ny sportsdirektør. Mon ikke vi kunne risikere at få en Peter Bonde eller Michael Schäfer?

                Men vi kommer ikke af med Jesper Hansen, for bestyrelsen er for stolte til at erkende deres egen fejl. En fyring af ham vil udstille deres inkompetence i sådan en grad, at alle vil begynde at undre sig over, hvorfor de har nogen form for beslutningskraft i en fodboldklub.

                OB må trækkes med Jesper Hansen flere år endnu, men det kommer til at koste klubben dyrt, og det kan meget vel ende i en nedrykning, hvilket havde været 100 procent sikkert, hvis ikke vi havde været så heldige at få en ny turneringsstruktur i netop denne fadæse-sæson.

                Jesper Hansen må være jublende lykkelig over slutspillene.
                Last edited by StateTrooper; 18-10-2016, 07:59.
                OB havde været danske mestre nu, hvis ikke man i 2008 havde lagt kursen om og forsøgt at købe sig til et mesterskab med udenlandske stjerner. Havde man beholdt Ulrik Larsen, og bestyrelsen havde lagt mindre pres på Kim Brink, havde OB vundet mesterskabet mindst én gang siden. Jesper Hansen og Kent Nielsen skal i øvrigt fyres.

                Comment


                  Der må være nogen her som på en eller anden måde har adgang til NT.
                  Der er så mange artikler som underbygger, at kursen er katastrofal. Hvis NT ikke kan se det, så kunne et udvalg af de 10 bedste artikler måske overbevise ham om, at kursen er flere penge ud af vinduet, manglende fans (især næste generation), ingen gider fribilletter, manglende tv indtægter og sponsor kroner.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                    Der må være nogen her som på en eller anden måde har adgang til NT.
                    Der er så mange artikler som underbygger, at kursen er katastrofal. Hvis NT ikke kan se det, så kunne et udvalg af de 10 bedste artikler måske overbevise ham om, at kursen er flere penge ud af vinduet, manglende fans (især næste generation), ingen gider fribilletter, manglende tv indtægter og sponsor kroner.
                    Tror roligt, du kan regne med, at ledelsen har kig på dette. Det ville i hvert fald overraske mig helt enormt, hvis tilfældet skulle være, at de bare sidder tilbagelænet og kigger den anden vej.

                    Jeg tror også roligt, du kan regne med, at der er lavet adskillige cost-benefit analyser (ganske som der bliver gjort det ude i erhvervslivet), der viser, hvis man gør sådan og sådan, sååh... Lige nu har man så åbenbart valgt den her vej. Jeg tror også roligt, du kan regne med, at man kommer frem til, at smider man x antal mio kr. i OB, så regner man med ikke med, at de ekstra penge kommer retur. Med undtagelse af FCK, så er det ingen god forretning at drive en fodboldklub i DK. Det er ren underskudsforretning (eller tæt på). Så i bund og grund handler det jo om, hvor meget rigmændene har lyst til at lege med deres penge i OB. Skal OB "blot" være med i Superligaen, eller skal de helst også ligge og lege med i toppen? Sønderjyske klarede det sidste år for få midler. Leicester blev engelske mestre sidste år. Herfølge fandt også på et tidspunkt et korn. Men på den lange bane, koster det kroner at være med i toppen konstant, så det er bare et valg, der skal tages - skal OB lege med i toppen med deraf følgende omtale og mulige gevinster, eller skal OB blot lege med i bedste danske række. Alt dette afhænger (for det meste) af, hvor meget pengepungen åbnes hos de forskellige rigmænd i ledelsen og hos sponsorerne.
                    Mvh Kent

                    Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                      Hvor er iøvrigt de JH støtter som inderligt forsvarede JH og hans indkøb som JH selv nu har indrømmert at man vidste ikke var gode nok da man købte dem . Mener de stadig at vi kritikkere bare er negative og det bare var en smædekampagne vi startede for 2-2 1/2 år siden . Kommer de ikke snart ud af busken og forsvarer JH og fortæller os at vi ikke fatter en skid ?
                      De har sikkert droppet Forum, som jo i deres optik er ødelagt fordi folk ikke sidder i rundkreds og klappe klappe kage...
                      Kritikken og brokkeriet på Forum er tilsyneladende hårdede for dem, end det er at deres klub er ved at falde totalt sammen... Det virker i hvert fald som om det er det der har gjort mest ondt...
                      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                        De har sikkert droppet Forum, som jo i deres optik er ødelagt fordi folk ikke sidder i rundkreds og klappe klappe kage...
                        Kritikken og brokkeriet på Forum er tilsyneladende hårdede for dem, end det er at deres klub er ved at falde totalt sammen... Det virker i hvert fald som om det er det der har gjort mest ondt...
                        De findes skam endnu. De er bare rykket ind på Facebook, hvor de er efter de personer, som er kritiske i OB's tråde. "BAK HOLDET OP I MEDGANG OG MODGANG", lyder det altid derinde.

                        Men jeg er da personligt træt af at have haft så meget ret herinde de seneste par år. Jeg havde meget hellere stukket halen mellem benene og forladt forum selv, fordi jeg havde taget så alvorligt fejl af Jesper Hansen og hans store evner som sportsdirektør.

                        Men hold op hvor er man blevet svinet til herinde, fordi man havde den holdning. Jeg kunne godt tænke mig en undskyldning fra mange af dem, som havde så travlt med, at jeg/vi tog fejl.
                        OB havde været danske mestre nu, hvis ikke man i 2008 havde lagt kursen om og forsøgt at købe sig til et mesterskab med udenlandske stjerner. Havde man beholdt Ulrik Larsen, og bestyrelsen havde lagt mindre pres på Kim Brink, havde OB vundet mesterskabet mindst én gang siden. Jesper Hansen og Kent Nielsen skal i øvrigt fyres.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af StateTrooper Se indlæg
                          De findes skam endnu. De er bare rykket ind på Facebook, hvor de er efter de personer, som er kritiske i OB's tråde. "BAK HOLDET OP I MEDGANG OG MODGANG", lyder det altid derinde.

                          Men jeg er da personligt træt af at have haft så meget ret herinde de seneste par år. Jeg havde meget hellere stukket halen mellem benene og forladt forum selv, fordi jeg havde taget så alvorligt fejl af Jesper Hansen og hans store evner som sportsdirektør.

                          Men hold op hvor er man blevet svinet til herinde, fordi man havde den holdning. Jeg kunne godt tænke mig en undskyldning fra mange af dem, som havde så travlt med, at jeg/vi tog fejl.
                          Sgu ufatteligt at de stadig ikke evner at fatte at man godt kan bakke holdet op uge efter uge på stadion samtidig med at man er kritisk over for ledelsens ageren . Har de stadig ikke indset at OB er på katastrofekurs .
                          Gad godt vide hvordan de forholder sig til indrømmelsen fra JH omkring de indkøb som vi kritiserede ( helt uvidende og uberettiget ifølge den dengang )
                          817 ⚪️
                          Y.N.W.A ❤️

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                            Sgu ufatteligt at de stadig ikke evner at fatte at man godt kan bakke holdet op uge efter uge på stadion samtidig med at man er kritisk over for ledelsens ageren . Har de stadig ikke indset at OB er på katastrofekurs .
                            Gad godt vide hvordan de forholder sig til indrømmelsen fra JH omkring de indkøb som vi kritiserede ( helt uvidende og uberettiget ifølge den dengang )

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af StateTrooper Se indlæg
                              De findes skam endnu. De er bare rykket ind på Facebook, hvor de er efter de personer, som er kritiske i OB's tråde. "BAK HOLDET OP I MEDGANG OG MODGANG", lyder det altid derinde.

                              Men jeg er da personligt træt af at have haft så meget ret herinde de seneste par år. Jeg havde meget hellere stukket halen mellem benene og forladt forum selv, fordi jeg havde taget så alvorligt fejl af Jesper Hansen og hans store evner som sportsdirektør.

                              Men hold op hvor er man blevet svinet til herinde, fordi man havde den holdning. Jeg kunne godt tænke mig en undskyldning fra mange af dem, som havde så travlt med, at jeg/vi tog fejl.
                              Hellere erkendelse end undskyldning

                              Comment


                                Nogle som ved hvad Viborg gav for Ken Fagerberg i AC Horsens ?

                                Kan se at salget af Ken til VFF og Kryger til OB tilsammen gav 2 mill i kassen til ACH .
                                817 ⚪️
                                Y.N.W.A ❤️

                                Comment

                                Working...
                                X