Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Jesper Hansen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #91
    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
    OB er jo stadig en storklub i DK uanset hvordan det har stået til de sidste 4 år . Tror ikke der findes andre end Morten Olsen og Michael Laudrup på det danske trænermarked som ville sige nej tak til OB , hvis de stod med kontraktudløb . Ove P han endda nævnt at han havde muligheder i 2. Bundesliga men valgte alligevel OB , det siger en del om at vi stadig er attraktive .
    K.N havde selvfølgelig muligheden for at forlænge med AaB , og jeg kan sagtens følge ham i at han ser større muligheder i at udvikle sig i OB , da han har opnået det højst mulige i AaB og det derfor næsten kun ville kunne gå tilbage deroppe . Jeg tror AaB bliver subtop hold de næste år fremad og deres økonomi er på ingen måde bedre end vores , snarere tværtimod . De har bare været igennem den kur vi er i , og så har de ikke en pengemand i ryggen som vi har .
    Vi har en masse potentiale i klubben som med de rigtige valg kan udvikle sig til at vi atter bliver topklub . Vi skal "bare" undgå flere indkøb af spillere som Kryger, TM, COB og lignende . De rette spillere på de rette positioner vil bringe os langt .

    FCN , RFC og EfB , de er alle 3 attraktive og stabile klubber , men der ligger bare ikke samme muligheder som i Odense .

    Tror en meget afgørende faktor i forhandlingerne har været Kent Nielsens møde med Thorborg , mere end mødet med JH , så det er nok den retning en tak skal sendes ;-)
    Det er meget nemt at udrede de pointer du her gør, oven på de to sidste dages pressedækning.

    I sidste uge, havde de i mine øjne været noget optimistiske - men pengepungen er pludseligt trukket op af lommen igen og så ser alt lysere ud.

    JH blev ansat til at rydde op, det lader til at han lykkedes med det projekt på 2 år. Noget som tidligere sportschefer tilsyneladende ikke magtede.

    Alle beslutninger i denne størrelse falder i sidste ende tilbage på NT, da de ikke går hans næse forbi. Men jeg tror ikke just han her drukket kaffe med KN en 5-10 gange. Han ejer en virksomhed der omsætter for mere end en milliard om året, så det er nok lige rigeligt micro management.

    Igen, hatten af for JH - flot forhandlingsarbejde.

    Comment


      #92
      Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
      JH har løbende meldt ud at økonomien er i top-6, så skal vi ikke snart droppe den der fattigmands tale... Vi har pengene, og vil gerne lege med, det er som regel den slags der lokker trænere til...
      Hvorfor i alverden skulle man ikke tale om middelmådighed og fattigmands forhold, når man læser så pinlige historier som minus forplejning ved træning og indskrænkning af goodwill overfor klubbens koryfæer?

      Igen, det er da ekstremt nemt, i dag at postulere - der har været fuldkommen styr på det hele vejen igennem, pengene gror på træerne i Ådalen, når det ser ud til st NT igen har fundet tegnedrengen frem.

      Man kan da ikke fortænke nogen i at have opfattet de sidste 4 år som noget der lignede en tilbagetrækningsplan.

      Comment


        #93
        Oprindeligt indsendt af Netsirk Se indlæg
        Det er meget nemt at udrede de pointer du her gør, oven på de to sidste dages pressedækning.

        I sidste uge, havde de i mine øjne været noget optimistiske - men pengepungen er pludseligt trukket op af lommen igen og så ser alt lysere ud.

        JH blev ansat til at rydde op, det lader til at han lykkedes med det projekt på 2 år. Noget som tidligere sportschefer tilsyneladende ikke magtede.

        Alle beslutninger i denne størrelse falder i sidste ende tilbage på NT, da de ikke går hans næse forbi. Men jeg tror ikke just han her drukket kaffe med KN en 5-10 gange. Han ejer en virksomhed der omsætter for mere end en milliard om året, så det er nok lige rigeligt micro management.

        Igen, hatten af for JH - flot forhandlingsarbejde.
        Må jeg lige spørge hvad det er du mener JH har ryddet så godt op i , som ikke var logik for for enhver med en smule indsigt ?
        Bare for at forstå din begejstring for ham.

        Og hvordan vurderer du de indkøb der er foretaget , også holdt op imod hvad der hele tiden har manglet i JH's tid i klubben . Da JH ankom manglede vi backs , central midt og angribere . Og hvad mener du vi skal bruge af forstærkninger i vinterens vindue ?
        817 ⚪️
        Y.N.W.A ❤️

        Comment


          #94
          Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
          Må jeg lige spørge hvad det er du mener JH har ryddet så godt op i , som ikke var logik for for enhver med en smule indsigt ?
          Bare for at forstå din begejstring for ham.

          Og hvordan vurderer du de indkøb der er foretaget , også holdt op imod hvad der hele tiden har manglet i JH's tid i klubben . Da JH ankom manglede vi backs , central midt og angribere . Og hvad mener du vi skal bruge af forstærkninger i vinterens vindue ?
          Vil du gerne have en komplet gennemgang af trupsammensætning - som i forvejen er diskuteret til hudløshed?

          Eller vil det være tilstrækkeligt, hvis jeg skriver at min holdning er, at det er imponerende, hvis det (som det lige nu ser ud til) lykkedes at holde klubben i Superligaen oven på de foregående års elendige sportslige ledelse? Jeg finder det decideret plat at sable JH på indkøb foretaget for de ikke eksisterende midler han har haft til rådighed, det er min overordnede holdning.

          Nej han er ikke en mirakelmager der har trukket fantastiske kaniner op af hatten, for ingen penge. Han levere bare et stykke solidt håndværk, der lader til at interessere en træner fra øverste hylde i Danmark. I tillæg ser det ud til at han har lukket rygtestrømmen der alt andet lige må komplicere en signings proces. Der ud over, kan han spille mediespillet - holder kortene tæt til kroppen og er bund loyal overfor klubbens strategi.

          Comment


            #95
            Jeg bliver altså lidt forundret over, så hurtigt der kan blive banket hype op om OBs økonomi på så tyndt et grundlag:

            Jan Kaldborg og Morten Crone mener, at Kent Nielsen-signingen betyder større ambitioner i OB. Bortset fra Poul Mundlort Hansen og måske Fernando Slipsedreng Olsen er det måske de 'eksperter', som jeg har mindst tiltro til; navnlig ikke Jan 'medløber' Kaldborg. Bortset fra de nævnte herrer, der lever af at banke hype op, så deres respektive medie-kanaler kan få flere klik på nettet; er der så nogen, der har sagt, at OB vil bruge flere penge til sommer? Jeg er klar over, at JH har talt om 2015 som en skillelinje, men han har da mig bekendt aldrig indikeret, at det betyder åben forbrugsfest og 4 stk Djemba-Djemba til OB.

            Skal vi bare ikke lige blive enige om følgende:
            Nej - JH har ikke lovet forbrugsfest eller markante forstærkninger. Der er heller ingen andre OB-folk, der har givet bolden op til den leg.

            Bare så vi slipper for at høre på, at JH og OB har brudt løfter til fans på den konto, når vi når til sommer.

            Comment


              #96
              Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
              Jeg bliver altså lidt forundret over, så hurtigt der kan blive banket hype op om OBs økonomi på så tyndt et grundlag:

              Jan Kaldborg og Morten Crone mener, at Kent Nielsen-signingen betyder større ambitioner i OB. Bortset fra Poul Mundlort Hansen og måske Fernando Slipsedreng Olsen er det måske de 'eksperter', som jeg har mindst tiltro til; navnlig ikke Jan 'medløber' Kaldborg. Bortset fra de nævnte herrer, der lever af at banke hype op, så deres respektive medie-kanaler kan få flere klik på nettet; er der så nogen, der har sagt, at OB vil bruge flere penge til sommer? Jeg er klar over, at JH har talt om 2015 som en skillelinje, men han har da mig bekendt aldrig indikeret, at det betyder åben forbrugsfest og 4 stk Djemba-Djemba til OB.

              Skal vi bare ikke lige blive enige om følgende:
              Nej - JH har ikke lovet forbrugsfest eller markante forstærkninger. Der er heller ingen andre OB-folk, der har givet bolden op til den leg.

              Bare så vi slipper for at høre på, at JH og OB har brudt løfter til fans på den konto, når vi når til sommer.
              Enig god pointe.

              Men det indbefatter, at NT ikke kan udråbes til Messias og JH til en fortsat klovn - hvilket lader til at være en gennemgående stemning, så jeg tvivler på at du vinder gehør.

              Comment


                #97
                Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                Jeg bliver altså lidt forundret over, så hurtigt der kan blive banket hype op om OBs økonomi på så tyndt et grundlag:

                Jan Kaldborg og Morten Crone mener, at Kent Nielsen-signingen betyder større ambitioner i OB. Bortset fra Poul Mundlort Hansen og måske Fernando Slipsedreng Olsen er det måske de 'eksperter', som jeg har mindst tiltro til; navnlig ikke Jan 'medløber' Kaldborg. Bortset fra de nævnte herrer, der lever af at banke hype op, så deres respektive medie-kanaler kan få flere klik på nettet; er der så nogen, der har sagt, at OB vil bruge flere penge til sommer? Jeg er klar over, at JH har talt om 2015 som en skillelinje, men han har da mig bekendt aldrig indikeret, at det betyder åben forbrugsfest og 4 stk Djemba-Djemba til OB.

                Skal vi bare ikke lige blive enige om følgende:
                Nej - JH har ikke lovet forbrugsfest eller markante forstærkninger. Der er heller ingen andre OB-folk, der har givet bolden op til den leg.

                Bare så vi slipper for at høre på, at JH og OB har brudt løfter til fans på den konto, når vi når til sommer.
                Meget enig . Tror nu heller ikke der er mange , hvis nogen af os fans som forventer indkøb af Djemba Djemba klassen , men vi er nok nogle som forventer spillere som passer til truppen i stedet for spillere med et middelmådigt niveau som blot ender på bænken eller helt ude at truppen .
                AaB , FCM og EfB har været mede og vende økonomisk lige som os men de har været langt bedre til at finde de rette spillere . Også Sønderjyske og FCN og til dels RFC som ikke bruger de store penge på deres spillere henter ind med større hitrate . Det er der jeg gerne ser os bevæge os hen . Hellere hente 2-3 gode spillere end 5-7 spillere dom alligevel intet flytter .
                På spillerindkøb er JH derfor stadig dumpet i min bog .
                817 ⚪️
                Y.N.W.A ❤️

                Comment


                  #98
                  Oprindeligt indsendt af Netsirk Se indlæg
                  Enig god pointe.

                  Men det indbefatter, at NT ikke kan udråbes til Messias og JH til en fortsat klovn - hvilket lader til at være en gennemgående stemning, så jeg tvivler på at du vinder gehør.
                  NT er stadig en tungtvejende grund til at vi har økonomi til at give 2 mill i årsløn for at sikre os Kent Nielsen .
                  JH har endnu ikke bevist han formår at hente de rette spillere .
                  817 ⚪️
                  Y.N.W.A ❤️

                  Comment


                    #99
                    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                    NT er stadig en tungtvejende grund til at vi har økonomi til at give 2 mill i årsløn for at sikre os Kent Nielsen .
                    JH har endnu ikke bevist han formår at hente de rette spillere .
                    Det er så din formodning, min er at JH har foretaget et stykke oprydningsarbejde nede på gulvet, der formodentligt også har spilley en rolle ift. at Carslberg vælger at satse på os fremadrettet - der skaber økonomi til at kunne signe en træner til 8 mil. over 4 år.

                    Ville det være fair at evaluere truppen når sæsonen er overstået og truppen er. trænet af en træner, der ansat af den nuværende sportschef - eller hvad tænker du?

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Netsirk Se indlæg
                      Hvorfor i alverden skulle man ikke tale om middelmådighed og fattigmands forhold, når man læser så pinlige historier som minus forplejning ved træning og indskrænkning af goodwill overfor klubbens koryfæer?

                      Igen, det er da ekstremt nemt, i dag at postulere - der har været fuldkommen styr på det hele vejen igennem, pengene gror på træerne i Ådalen, når det ser ud til st NT igen har fundet tegnedrengen frem.

                      Man kan da ikke fortænke nogen i at have opfattet de sidste 4 år som noget der lignede en tilbagetrækningsplan.
                      Nu er det jo ikke sådan at der ikke er forplejning til træning, der er blot skåret få ting væk... Ud fra et samarbejde med klubbens kostvejleder lavede man en kost kostplan da JH kom til, og vil spillerne have noget ud over det, må de selv betale... at BT så stadig nævner det ved enhver lejlighed, og stadig kører videre som om det skulle være sket dette efterår, ud af ren og skær pengemangel, jamen det er jo bare BT i en nøddeskal...

                      Ro på, det er jo slet ikke det der postuleres, ikke herfra i hvert fald... jeg siger, og har i øvrigt gjort det længe, at vi ikke er den fattigmands klub vi er gjort til, men det betyder ikke der har været styr på økonomien, eller at pengene gror på træerne, eller kommer til at gøre det...
                      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                      Comment


                        http://www.bold.dk/nyt/ob-boss-top-s...-og-opnaaeligt

                        den holder vi dig så lige op på....
                        Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg
                          http://www.bold.dk/nyt/ob-boss-top-s...-og-opnaaeligt

                          den holder vi dig så lige op på....
                          enig i det er ambitiøst....opnåeligt er jeg lidt mere lunken overfor. Men redder vi røven er jeg tilfreds i første omgang

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg
                            http://www.bold.dk/nyt/ob-boss-top-s...-og-opnaaeligt

                            den holder vi dig så lige op på....
                            Så skal vi håbe at JH vil bidrage sin del med den rigtige forstærkninger for holdet. Be busy, man!
                            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                            - Norbert Elgert -

                            Comment


                              Generelt synes jeg, at det er en god "nytårstale" fra Jesper Hansen, når jeg læser det fulde format:

                              http://www.ob.dk/artikel/et-spaendende-aar-i-vente.aspx

                              Comment


                                Nemlig. Der er ikke plads til igen, at træde så meget ved siden af som JH gjorde ved at hente spillere som TM på en 4 årig kontrakt ,Kryger og Kirkeskov.

                                Jeg bider specielt mærke i det sidste afsnit af artiklen.

                                " Ifølge sportsdirektøren holder man i januar øje med transfermarkedet og holder sig klar til at handle, hvis der byder sig spændende muligheder."

                                Hvis og hvis. Der må da ligge en klar plan for, hvem vi vil forsøge at hente i dette vindue. Jesper Hansen narrer ingen, ved at melde sådan ud. Diverse agenter og klubber ved godt hvad OB mangler.



                                OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

                                Comment

                                Working...
                                X