Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Jesper Hansen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #76
    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
    CoB var JHs eget indkøb...

    Der ud over har jeg hele tiden ment at Azer var godt snuppet, som i noget der måske kunne blive ekstra godt, men ellers har vi jo været emnerne rundt efterhånden, men jeg forstår stadig ikke man kan mene indkøbs politiken har været forsvarlig, så langt er jeg enig...
    Ja for fanden , overså i et øjebliks træthed den med COB . Den skal Poul Makværk Hansen jo ikke have , det var selvfølgelig JH' eget fejlkøb .

    Azer har endnu ikke overbevist mig , syntes stadig han mangler en del især når han under pres , men kan han bygge på så kan han blive god nok . Tiden må vise om han bliver en Schoop eller en gevinst . Et års forlængelse kan godt forsvares .
    817 ⚪️
    Y.N.W.A ❤️

    Comment


      #77
      Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
      Ja for fanden , overså i et øjebliks træthed den med COB . Den skal Poul Makværk Hansen jo ikke have , det var selvfølgelig JH' eget fejlkøb .

      Azer har endnu ikke overbevist mig , syntes stadig han mangler en del især når han under pres , men kan han bygge på så kan han blive god nok . Tiden må vise om han bliver en Schoop eller en gevinst . Et års forlængelse kan godt forsvares .
      Selv i ens mest vågne øjeblik, kan man lave en smutter når man skal holde overblikket med hvad der er foregået i OB...

      Synes jeg er overbevist, han kom godt ind på holdet, spillede fint selvom han startede med at spille lidt skiftende positioner, og han havde et fint forår... Synes så det tog lang tid at komme tilbage i den nødvendige form efter skaden, selvfølgelig pga. den manglende opstart, men det har taget lidt for længe, men på det punkt synes jeg så også vi tydeligt så da der kom en anden træner til, Azer har selv et ansvar det er klart, men det var ikke TBs stærkeste side, at få de sidste manglende procenter med...
      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

      Comment


        #78
        Imponerende signing i dag, - hatten af.

        Haters gonna hate.

        Comment


          #79
          Fuck dig JH. Du kan ikke en fucking skid.
          Hop tilbage til Horsens i 1 div. inden du laver OB til en synkende skude!!!!

          I/A..

          Comment


            #80
            Oprindeligt indsendt af Netsirk Se indlæg
            Imponerende signing i dag, - hatten af.

            Haters gonna hate.
            Hvordan er den signing så imponerende , er det i forhold til hvad Kent Nielsen ellers havde af tilbud , eller er det fordi lykkedes at overbyde AaB på lønnen ?

            Ikke fordi jeg er utilfreds med at vi henter Kent . Har egentlig ikke sat sig i mig endnu så ved ikke helt hvor jeg står i forhold til at vi henter Kent Nielsen . Er foreløbig overvejende posetiv , men var også lige begyndt at holde af Ove P .
            817 ⚪️
            Y.N.W.A ❤️

            Comment


              #81
              Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
              Hvordan er den signing så imponerende , er det i forhold til hvad Kent Nielsen ellers havde af tilbud , eller er det fordi lykkedes at overbyde AaB på lønnen ?

              Ikke fordi jeg er utilfreds med at vi henter Kent . Har egentlig ikke sat sig i mig endnu så ved ikke helt hvor jeg står i forhold til at vi henter Kent Nielsen . Er foreløbig overvejende posetiv , men var også lige begyndt at holde af Ove P .
              Det er selve matchet med OV og KN. Det helt rigtige tidspunkt

              Comment


                #82
                Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                Hvordan er den signing så imponerende , er det i forhold til hvad Kent Nielsen ellers havde af tilbud , eller er det fordi lykkedes at overbyde AaB på lønnen ?

                Ikke fordi jeg er utilfreds med at vi henter Kent . Har egentlig ikke sat sig i mig endnu så ved ikke helt hvor jeg står i forhold til at vi henter Kent Nielsen . Er foreløbig overvejende posetiv , men var også lige begyndt at holde af Ove P .
                Erhm, tja - man kunne vel spørge tilbage; hvordan er den ikke imponerende?

                Når jeg skriver den er imponerende, så tænker jeg; hvem fanden gider egentligt træne et hold der ligger nr. 10 i den danske liga, forud for denne sæson fik en 8. plads og de foregående 2 sæsoner en 10. plads.

                Hertil indregnet et åbenlyst dårligt budget og efterhånden en alen lang række af negative historier i pressen om alt fra klub koryfæer til forplejning og et af rækkens dårligste træningsanlæg, der bliver set stort på.

                Manden tog en double sidste år?

                Comment


                  #83
                  Oprindeligt indsendt af Netsirk Se indlæg
                  Erhm, tja - man kunne vel spørge tilbage; hvordan er den ikke imponerende?

                  Når jeg skriver den er imponerende, så tænker jeg; hvem fanden gider egentligt træne et hold der ligger nr. 10 i den danske liga, forud for denne sæson fik en 8. plads og de foregående 2 sæsoner en 10. plads.

                  Hertil indregnet et åbenlyst dårligt budget og efterhånden en alen lang række af negative historier i pressen om alt fra klub koryfæer til forplejning og et af rækkens dårligste træningsanlæg, der bliver set stort på.

                  Manden tog en double sidste år?
                  OB er stadig en attraktiv klub på trods af de senere års morads med træner/sportsdirektør/øverste ledelse .

                  Jeg syntes det er godt set af OB , men samtidig et oplagt emne når man tænker nærmere efter .

                  Selvfølgelig skal JH og bestyrelsen ( for det er ikke JH's egenhændige beslutning ) have ros for at lande Kent Nielsen .. , men når det er sagt så tror jeg ikke K.N har væltet rundt i store tilbud , og på den baggrund stak jeg lidt til jer med at så imponerende er det heller ikke at alle falder ned af stolen og straks glemmer at JH har foretaget sig stribevis af dårlige handler i OB .

                  Jeg tror det er et godt trænervalg , og er på linje med det jeg læste i avisen om at det var et logisk valg for begge parter .
                  817 ⚪️
                  Y.N.W.A ❤️

                  Comment


                    #84
                    Oprindeligt indsendt af Richard Se indlæg
                    Det er selve matchet med OV og KN. Det helt rigtige tidspunkt
                    Helt enig i at det ligner den rigtige parring . Og vil da sige at hvis man holder det op imod JH's øvrige handler så er denne imponerende ..

                    Stak mest til jer for det kunne jo være KN havde en masse andre tilbud som var nogenlunde lige så attraktive som OB :-)
                    Det er der jo ingen af os som ved , men mit gæt ( som kan være lige så godt som dit ) er at der ikke var så fandens mange om buddet ..
                    817 ⚪️
                    Y.N.W.A ❤️

                    Comment


                      #85
                      Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                      OB er stadig en attraktiv klub på trods af de senere års morads med træner/sportsdirektør/øverste ledelse .

                      Jeg har altså svært ved at finde det attraktive, uanset hvor farvede briller jeg tager på. Vi har stået i lort til halsen i 4 år og gør det stadig.

                      Jeg syntes det er godt set af OB , men samtidig et oplagt emne når man tænker nærmere efter .

                      Oplagt som i at han passer godt ind - men hvordan ellers tænker du?

                      Selvfølgelig skal JH og bestyrelsen ( for det er ikke JH's egenhændige beslutning ) have ros for at lande Kent Nielsen .. , men når det er sagt så tror jeg ikke K.N har væltet rundt i store tilbud , og på den baggrund stak jeg lidt til jer med at så imponerende er det heller ikke at alle falder ned af stolen og straks glemmer at JH har foretaget sig stribevis af dårlige handler i OB .

                      Jeg tror bestemt heller ikke, at hverken FCM, BIF eller FCK der ser ud til at være top dogs pt. har haft interesse. Ej heller udenlandske klubber. Men når det er sagt, så ville AAB jo gerne forlænge, og der ud over tænker jeg da at klubber som Randers, Esbjerg og FCN har et mere interessant udgangpunkt end vores klub og nemt kunne have været interessant for en KN.

                      Jeg tror det er et godt trænervalg , og er på linje med det jeg læste i avisen om at det var et logisk valg for begge parter .
                      Havde slet ikke set den og ser ikke en entydig logik i hændelsen - men der i mod i matchet. Vores DNA er fight ikke teknisk betonet tikka takka - her passer KN glimrende ind.

                      Comment


                        #86
                        Oprindeligt indsendt af Netsirk Se indlæg
                        Erhm, tja - man kunne vel spørge tilbage; hvordan er den ikke imponerende?

                        Når jeg skriver den er imponerende, så tænker jeg; hvem fanden gider egentligt træne et hold der ligger nr. 10 i den danske liga, forud for denne sæson fik en 8. plads og de foregående 2 sæsoner en 10. plads.

                        Hertil indregnet et åbenlyst dårligt budget og efterhånden en alen lang række af negative historier i pressen om alt fra klub koryfæer til forplejning og et af rækkens dårligste træningsanlæg, der bliver set stort på.

                        Manden tog en double sidste år?
                        JH har løbende meldt ud at økonomien er i top-6, så skal vi ikke snart droppe den der fattigmands tale... Vi har pengene, og vil gerne lege med, det er som regel den slags der lokker trænere til...
                        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                        Comment


                          #87
                          Oprindeligt indsendt af Netsirk Se indlæg
                          Havde slet ikke set den og ser ikke en entydig logik i hændelsen - men der i mod i matchet. Vores DNA er fight ikke teknisk betonet tikka takka - her passer KN glimrende ind.
                          OB er jo stadig en storklub i DK uanset hvordan det har stået til de sidste 4 år . Tror ikke der findes andre end Morten Olsen og Michael Laudrup på det danske trænermarked som ville sige nej tak til OB , hvis de stod med kontraktudløb . Ove P han endda nævnt at han havde muligheder i 2. Bundesliga men valgte alligevel OB , det siger en del om at vi stadig er attraktive .
                          K.N havde selvfølgelig muligheden for at forlænge med AaB , og jeg kan sagtens følge ham i at han ser større muligheder i at udvikle sig i OB , da han har opnået det højst mulige i AaB og det derfor næsten kun ville kunne gå tilbage deroppe . Jeg tror AaB bliver subtop hold de næste år fremad og deres økonomi er på ingen måde bedre end vores , snarere tværtimod . De har bare været igennem den kur vi er i , og så har de ikke en pengemand i ryggen som vi har .
                          Vi har en masse potentiale i klubben som med de rigtige valg kan udvikle sig til at vi atter bliver topklub . Vi skal "bare" undgå flere indkøb af spillere som Kryger, TM, COB og lignende . De rette spillere på de rette positioner vil bringe os langt .

                          FCN , RFC og EfB , de er alle 3 attraktive og stabile klubber , men der ligger bare ikke samme muligheder som i Odense .

                          Tror en meget afgørende faktor i forhandlingerne har været Kent Nielsens møde med Thorborg , mere end mødet med JH , så det er nok den retning en tak skal sendes ;-)
                          817 ⚪️
                          Y.N.W.A ❤️

                          Comment


                            #88
                            JH bekræfter på TV2 at KN får stor indflydelse på indkøb og sammensætning når han tiltræder.
                            Meeeeeeen mon ikke at han lige får en finger med i spillet her til vinter

                            Comment


                              #89
                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              JH bekræfter på TV2 at KN får stor indflydelse på indkøb og sammensætning når han tiltræder.
                              Meeeeeeen mon ikke at han lige får en finger med i spillet her til vinter
                              - det ville da også være mærkeligt andet ;)

                              Om man vender evt handler med ham allerede.....kunne godt se fornuften i det - og var han træner i en anden liga gjorde det jo ikke så meget - men pt er han stadig chef træner for en direkte konkurrent.
                              - Kan jo være man løser det ved at holde sig til lejeaftaler....Og ellers, skulle vi hente en klasse angriber mon så ikke Kent lever med det - selv hvis han ikke har sagt god for ham

                              Comment


                                #90
                                Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                                - det ville da også være mærkeligt andet ;)

                                Om man vender evt handler med ham allerede.....kunne godt se fornuften i det - og var han træner i en anden liga gjorde det jo ikke så meget - men pt er han stadig chef træner for en direkte konkurrent.
                                - Kan jo være man løser det ved at holde sig til lejeaftaler....Og ellers, skulle vi hente en klasse angriber mon så ikke Kent lever med det - selv hvis han ikke har sagt god for ham
                                Gilberto Macena til at forstærke angrebet og et par lejeaftale med kvalitet(evt HB og Midtbane)..
                                så er truppen klar til KN

                                Comment

                                Working...
                                X