Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Jesper Hansen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
    Man kan vel ikke påstå at JH har dårligere forudsætninger end Horsens , Sønderjyske eller AaB ?
    Umiddelbart skulle AaB faktisk være ret langt fremme og endda foran GF.. Men ellers har du ret..

    Comment


      Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
      Forudsætningerne er bedøvende ligegyldige - vi er sidst. Vi har i 5 år gået fra midterhold til aktuel bundhold. Enhver leder, der bliver ansat til at udvikle en virksomhed var blevet fyret forlængst. Uanset omstændigheder og forudsætninger.

      MvH ChrisOB

      Enig , men der er jo altid undskyldninger for hvor synd det er for JH og hvor svært hans job er , startende med at han jo skulle rydde op efter sine forgængere .
      817 ⚪️
      Y.N.W.A ❤️

      Comment


        Vi har ambitioner som vi igen og igen ikke har levet op til.
        Skal OB med op hvor det er sjovt, så skal vi:

        1. Have flere ressourcer.

        ...eller

        2. Have ansat folk der kan forvalte de ressourcer vi har, så ambitionerne indfries.

        Alternativt 3. Forblive bundfald og ligegyldig middelmådighed, i forsøget på at indfri dem, i den nuværende forfatning og setup.
        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
          Enig , men der er jo altid undskyldninger for hvor synd det er for JH og hvor svært hans job er , startende med at han jo skulle rydde op efter sine forgængere .
          Jeg kunne næsten høre violinerne...

          Vores forudsætninger er ikke til at være sidst.

          MvH ChrisOB
          1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

          Comment


            Muligvis vores forudsætning ikke er, men vores ledelse er, og det er jo den der afgører det.

            En dygtig leder havde set han ikke var dygtig nok og sagt dit job op, eller meldt til chefen der måske skulle findes en bedre.

            Det viser bare JH ikke er en dygtig leder.
            Han skal få en klub i top 6, hente gode spiller ind som f.eks. Hobro osv.
            Han har klaret intet af det, jeg havde sgu nok sagt op hvis jeg var ham.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
              Muligvis vores forudsætning ikke er, men vores ledelse er, og det er jo den der afgører det.

              En dygtig leder havde set han ikke var dygtig nok og sagt dit job op, eller meldt til chefen der måske skulle findes en bedre.

              Det viser bare JH ikke er en dygtig leder.
              Han skal få en klub i top 6, hente gode spiller ind som f.eks. Hobro osv.
              Han har klaret intet af det, jeg havde sgu nok sagt op hvis jeg var ham.
              Præcis. Fatter ikke han gider blive ved med at løbe panden mod muren, alt imens de tilbageværende fans bliver mere og mere rasende eller ligeglade...
              OB: Danske mestre i 2075/6

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fynsland_85 Se indlæg
                Præcis. Fatter ikke han gider blive ved med at løbe panden mod muren, alt imens de tilbageværende fans bliver mere og mere rasende eller ligeglade...
                Fordi, hans næste job bliver i 2 division til 300.000 kr. eller som chauffør for spillerbussen.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fynsland_85 Se indlæg
                  Præcis. Fatter ikke han gider blive ved med at løbe panden mod muren, alt imens de tilbageværende fans bliver mere og mere rasende eller ligeglade...
                  Hvorfor?

                  1. Fordi Jesper Hansen med stor sandsynlighed tjener 2-3 millioner kroner om året som sportsdirektør.
                  2. Fordi Jesper Hansen aldrig nogensinde lander et så prestigefuldt job igen. Han var heldig at få jobbet, og jeg forstår godt, at holder fast i det med neglene, så længe han kan.

                  Faktisk har jeg ondt af Jesper Hansen, men ikke fordi alle vi "krævende" fans altid er efter ham. Jeg har ondt af ham, fordi han er landet i et job, som han på intet tidspunkt har været dygtig nok til at klare. Han ville sikkert være en dygtig sportsdirektør i Marienlyst, Varde eller Holstebro, men det er en af de største fejlcastinger i superligaens historie, da han blev hentet ind for at lave et turnaround i OB.

                  Hvis man skal se på hans arbejde gennem fem år med positive briller, så er vi samme sted, som han da tog overtog arbejdet.

                  Tager man de negative briller på, så han har gjort ondt værre, og nu er han godt i gang med at gøre OB til et divisionshold også.

                  Det ender galt med Jesper Hansen i OB. Rigtig galt.
                  OB havde været danske mestre nu, hvis ikke man i 2008 havde lagt kursen om og forsøgt at købe sig til et mesterskab med udenlandske stjerner. Havde man beholdt Ulrik Larsen, og bestyrelsen havde lagt mindre pres på Kim Brink, havde OB vundet mesterskabet mindst én gang siden. Jesper Hansen og Kent Nielsen skal i øvrigt fyres.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af StateTrooper Se indlæg
                    Hvorfor?

                    1. Fordi Jesper Hansen med stor sandsynlighed tjener 2-3 millioner kroner om året som sportsdirektør.
                    2. Fordi Jesper Hansen aldrig nogensinde lander et så prestigefuldt job igen. Han var heldig at få jobbet, og jeg forstår godt, at holder fast i det med neglene, så længe han kan.

                    Faktisk har jeg ondt af Jesper Hansen, men ikke fordi alle vi "krævende" fans altid er efter ham. Jeg har ondt af ham, fordi han er landet i et job, som han på intet tidspunkt har været dygtig nok til at klare. Han ville sikkert være en dygtig sportsdirektør i Marienlyst, Varde eller Holstebro, men det er en af de største fejlcastinger i superligaens historie, da han blev hentet ind for at lave et turnaround i OB.

                    Hvis man skal se på hans arbejde gennem fem år med positive briller, så er vi samme sted, som han da tog overtog arbejdet.

                    Tager man de negative briller på, så han har gjort ondt værre, og nu er han godt i gang med at gøre OB til et divisionshold også.

                    Det ender galt med Jesper Hansen i OB. Rigtig galt.
                    Nægter at tro på JH tjener så meget. Jeg tænker max det halve af det du nævner

                    Comment


                      https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...-offer/7270509

                      “En dårlig kopi af Horsens” - flot set af EB efter 10 elendige transfervinduer.
                      OB: Danske mestre i 2075/6

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fynsland_85 Se indlæg
                        https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...-offer/7270509

                        “En dårlig kopi af Horsens” - flot set af EB efter 10 elendige transfervinduer.
                        Hvad fanden sker der , hvem har vækket dem ?
                        817 ⚪️
                        Y.N.W.A ❤️

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af StateTrooper Se indlæg
                          Hvorfor?

                          1. Fordi Jesper Hansen med stor sandsynlighed tjener 2-3 millioner kroner om året som sportsdirektør.
                          2. Fordi Jesper Hansen aldrig nogensinde lander et så prestigefuldt job igen. Han var heldig at få jobbet, og jeg forstår godt, at holder fast i det med neglene, så længe han kan.

                          Faktisk har jeg ondt af Jesper Hansen, men ikke fordi alle vi "krævende" fans altid er efter ham. Jeg har ondt af ham, fordi han er landet i et job, som han på intet tidspunkt har været dygtig nok til at klare. Han ville sikkert være en dygtig sportsdirektør i Marienlyst, Varde eller Holstebro, men det er en af de største fejlcastinger i superligaens historie, da han blev hentet ind for at lave et turnaround i OB.

                          Hvis man skal se på hans arbejde gennem fem år med positive briller, så er vi samme sted, som han da tog overtog arbejdet.

                          Tager man de negative briller på, så han har gjort ondt værre, og nu er han godt i gang med at gøre OB til et divisionshold også.

                          Det ender galt med Jesper Hansen i OB. Rigtig galt.
                          Som jeg skrev tidligere kan NT m.fl. redde ansigt ved at dele sportsdirektørens job i 1. holdet og det øvrige så JH kan fortsætte de adm. ting, faciliteter og ungdomsholdene m.m.

                          Som han selv ar sagt så har han gjort sit bedste men han må også se indad og se at det ikke har været godt nok omkring spillerhandler. Han kunne jo selv hyre en “assistent” til at hjælpe .... det ER bare mere omfattende end i ACH..
                          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                          "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                          Venter man for længe, får man ingenting ...

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fynsland_85 Se indlæg
                            https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...-offer/7270509

                            “En dårlig kopi af Horsens” - flot set af EB efter 10 elendige transfervinduer.
                            Det mest komiske er næsten at Rasmus Jönsson får karakteren 3, svarende til "pengene værd", og at Skogseid får karakteren 1, svarende til "ringe". Bevares, han var ikke god, men Ove fik ham nu til at se hæderlig ud til tider. Han var i hvert fald ikke vores ringeste spiller i den periode.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                              Som jeg skrev tidligere kan NT m.fl. redde ansigt ved at dele sportsdirektørens job i 1. holdet og det øvrige så JH kan fortsætte de adm. ting, faciliteter og ungdomsholdene m.m.

                              Som han selv ar sagt så har han gjort sit bedste men han må også se indad og se at det ikke har været godt nok omkring spillerhandler. Han kunne jo selv hyre en “assistent” til at hjælpe .... det ER bare mere omfattende end i ACH..
                              De kan jo bare splitte det op så han fortsætter som sportsdirektør og får en sportschef under sig der tager sig at handler og måske scouter lidt selv

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                                Som jeg skrev tidligere kan NT m.fl. redde ansigt ved at dele sportsdirektørens job i 1. holdet og det øvrige så JH kan fortsætte de adm. ting, faciliteter og ungdomsholdene m.m.

                                Som han selv ar sagt så har han gjort sit bedste men han må også se indad og se at det ikke har været godt nok omkring spillerhandler. Han kunne jo selv hyre en “assistent” til at hjælpe .... det ER bare mere omfattende end i ACH..
                                Ja tak, er helt enig.
                                Prøv med steen nedergaard, helveg eller en anden gammel OB-dreng og tilbud en chefstilling, med ansvar for trupsammensætning og spillerrekruttering. Så kan JH stå fpr mere administrative områder

                                Comment

                                Working...
                                X