Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Jesper Hansen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af adahlk Se indlæg
    Jeg forstår godt alle de frustrationer som der hele tiden ytres her på forum. Jeg er bare ved at brække mig over hvor unuanceret en hetz det er blevet mod JH. Jeg bor i Jylland og ser alle de OB kampe på stadion som jeg kan komme afsted med... og resten på fjernsynet. Det OB hold jeg ser, er kun et lille skridt fra at kunne have braget igennem til top seks. Det eneste der har manglet er slutproduktet! Vi har to af ligaens giftigste angribere i truppen... De har bare en off(halv) sæson samtidigt. Alt andet på holdet er sgu ikke så skidt. Spillet flyder usædvanligt godt, lige ind til straffesparksfeltet (i de fleste kampe jeg har set). Hvis vi for fanden bare kunne score 2 mål i snit per kamp ville hele holdet vokse og det ville være en hel anden situation vi stod i nu.
    Tilbage er så bare hvem der har ansvaret for at vores angreb stadig holder sommerferie. I mine øjne er det Kent der ikke har formået, med holdet, at sætte angriberne i scene. JHs ansvar ligger primært i at der ikke er sørget for at vi også har en kvalitets tank-centerforward eller lignende i truppen til at supplere de små i kampe, hvor der skal power til.
    I sommers var der bred enighed på forum om at efteråret ville blive godt. Et par måneder senere havde mange pludselig travlt med at klage over kvaliteten af de selv samme spillere som de en måned før havde set et lys i. Vendekåber?
    Der var bestemt IKKE bred enig om at efteråret ville blive godt. Stort set alle der er efter JH nu sagde også den gang at holdet ikke var godt nok og at han svigtede os fordi han ikke lige hentede den sidste kvalitet. Det findes sort på hvidt i andre tråde. Jeg kunne godt finde det frem hvis nødvendigt..
    And guess what??? Vi havde ret!!

    Og hvis et flydende spil er et kedeligt frem og tilbage spil i forsvaret uden fart, farlighed og fantasi. Så ja. Så er det usædvanligt flot
    Vend din egen kåbe

    Comment


      Jeg har hele tiden sagt 8-10, at vi så er endnu dårligere viser bare Falks betydning. I øvrigt så er det nye OB jo en joke når Larsen, Høgh, Falk ikke er en del af det.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af adahlk Se indlæg
        Jeg forstår godt alle de frustrationer som der hele tiden ytres her på forum. Jeg er bare ved at brække mig over hvor unuanceret en hetz det er blevet mod JH. Jeg bor i Jylland og ser alle de OB kampe på stadion som jeg kan komme afsted med... og resten på fjernsynet. Det OB hold jeg ser, er kun et lille skridt fra at kunne have braget igennem til top seks. Det eneste der har manglet er slutproduktet! Vi har to af ligaens giftigste angribere i truppen... De har bare en off(halv) sæson samtidigt. Alt andet på holdet er sgu ikke så skidt. Spillet flyder usædvanligt godt, lige ind til straffesparksfeltet (i de fleste kampe jeg har set). Hvis vi for fanden bare kunne score 2 mål i snit per kamp ville hele holdet vokse og det ville være en hel anden situation vi stod i nu.
        Tilbage er så bare hvem der har ansvaret for at vores angreb stadig holder sommerferie. I mine øjne er det Kent der ikke har formået, med holdet, at sætte angriberne i scene. JHs ansvar ligger primært i at der ikke er sørget for at vi også har en kvalitets tank-centerforward eller lignende i truppen til at supplere de små i kampe, hvor der skal power til.
        I sommers var der bred enighed på forum om at efteråret ville blive godt. Et par måneder senere havde mange pludselig travlt med at klage over kvaliteten af de selv samme spillere som de en måned før havde set et lys i. Vendekåber?
        Sikke noget vrøvl. Der var overhovedet ikke bred enighed om at efteråret blev godt. Det er vist det man kalder selektiv hukommelse - og at du så ovenikøbet topper dit totalt ignorante indlæg af med et "vendekåbe" opkast viser bare, at du ligesom JH forsøger at male et totalt falsk billede af virkeligheden. Jeg brækker mig over, at du er endnu ét af JHs får, der ukritisk labber alt i dig i "nuanceringens" navn.

        Ignorant?

        MvH ChrisOB
        1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
          Jeg har hele tiden sagt 8-10, at vi så er endnu dårligere viser bare Falks betydning. I øvrigt så er det nye OB jo en joke når Larsen, Høgh, Falk ikke er en del af det.
          Tja tjo. Jeg har det sgu okay med at vores unge der bliver gode også skal have lov til at komme til udlandet.. De kommer nok tilbage en dag..
          Det skal bare foregå ligesom i FCK. Hvis du ikke forlænger inden der kun er 12 måneder tilbage af kontrakten bliver du solgt til højestbydende..

          Comment


            Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
            Sikke noget vrøvl. Der var overhovedet ikke bred enighed om at efteråret blev godt. Det er vist det man kalder selektiv hukommelse - og at du så ovenikøbet topper dit totalt ignorante indlæg af med et "vendekåbe" opkast viser bare, at du ligesom JH forsøger at male et totalt falsk billede af virkeligheden. Jeg brækker mig over, at du er endnu ét af JHs får, der ukritisk labber alt i dig i "nuanceringens" navn.

            Ignorant?

            MvH ChrisOB
            Lad os se om piben får en anden lyd når vi rykker ned..

            Jeg håber selvfølgelig inderst inde at vi ikke gør. For både det at skulle overkomme en nedrykning samtidig med at skulle ligge øre til Jesper Hansen der fortsætter sine egne fortolkninger af sandheden, er nok til at binde en stor klods om benet om hoppe i havnen.. Jeg orker det bare ikke. Men det rykker tættere og tættere på..

            Comment


              Oprindeligt indsendt af adahlk Se indlæg
              Jeg forstår godt alle de frustrationer som der hele tiden ytres her på forum. Jeg er bare ved at brække mig over hvor unuanceret en hetz det er blevet mod JH. Jeg bor i Jylland og ser alle de OB kampe på stadion som jeg kan komme afsted med... og resten på fjernsynet. Det OB hold jeg ser, er kun et lille skridt fra at kunne have braget igennem til top seks. Det eneste der har manglet er slutproduktet! Vi har to af ligaens giftigste angribere i truppen... De har bare en off(halv) sæson samtidigt. Alt andet på holdet er sgu ikke så skidt. Spillet flyder usædvanligt godt, lige ind til straffesparksfeltet (i de fleste kampe jeg har set). Hvis vi for fanden bare kunne score 2 mål i snit per kamp ville hele holdet vokse og det ville være en hel anden situation vi stod i nu.
              Tilbage er så bare hvem der har ansvaret for at vores angreb stadig holder sommerferie. I mine øjne er det Kent der ikke har formået, med holdet, at sætte angriberne i scene. JHs ansvar ligger primært i at der ikke er sørget for at vi også har en kvalitets tank-centerforward eller lignende i truppen til at supplere de små i kampe, hvor der skal power til.
              I sommers var der bred enighed på forum om at efteråret ville blive godt. Et par måneder senere havde mange pludselig travlt med at klage over kvaliteten af de selv samme spillere som de en måned før havde set et lys i. Vendekåber?
              "bare et snit på 2 mål pr. kamp"

              Ja hvis man bare lige kunne ryge op på det snit, så ville det se anderledes ud... helt enig... men det er ikke noget man bare gør... og slet ikke når det spil du siger flyder godt det foregår nede på egen banehalvdel. Så er det en større opgave...

              I sidste sæson hvor vi ikke manglede mål, der var vi stadig 16 kasser for at komme op på 2 i snit, eller hvad der svare til et ekstra mål i hver anden kamp hele sæson igennem... Der var ikke et eneste hold i ligaen der kom op på et snit der hed 2 mål pr. kamp i sidste sæson, og vi skal faktisk 6-7 år tilbage for at finde en sæson hvor det sidst er sket for et hold, og det var i en af vores sølvsæsoner hvor FcK gjorde det...

              Jeg er med på kritikken kan være for meget, men det kan det virkelig også den anden vej, som det eksempel vi lige har set her... Det er helt håbløst at vil vende diskussionen om ved hjælp af et scenarie der mere eller mindre ikke kan lade sig gøre... undskyld jeg siger det...

              For mig eget vedkommende, så har jeg siden i sommers forsøgt at forklare vi ikke ville komme til at score så mange mål som i sidste sæson, og dermed også få svært ved at forbedre den top-7 vi havde og komme i top-6... at vores angribere så er gået totalt i stå, det overrasker selvfølgelig også mig, men hvor er jeg glad for jeg ikke hoppede med på vognen om top-det ene og top-det andet, for så havde jeg godt nok lignet en idiot i dag, mere end jeg allerede gør...

              "bare lige" og "lille skridt" min bare røv...
              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

              Comment


                Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                Sikke noget vrøvl. Der var overhovedet ikke bred enighed om at efteråret blev godt. Det er vist det man kalder selektiv hukommelse - og at du så ovenikøbet topper dit totalt ignorante indlæg af med et "vendekåbe" opkast viser bare, at du ligesom JH forsøger at male et totalt falsk billede af virkeligheden. Jeg brækker mig over, at du er endnu ét af JHs får, der ukritisk labber alt i dig i "nuanceringens" navn.

                Ignorant?

                MvH ChrisOB
                Dem der altid er negative og trives bedst med det, vender selvfølgelig ikke.
                Der var selvfølgelig dem var utilfredse med truppen generelt og alle os som frygtede at Falk ville vise sig for svær at erstatte. Selvfølgelig vil man kunne drage negative indlæg frem. Det er der sjældent mangel på herinde. Tilbage står stadigvæk at vi har fået en række spillere, der har vist niveau i suppen før, men som ikke har præsteret. KEP, Jönsson, Izunna, Thrane... Jeg ville da gerne have haft mere kvalitet på alle pladser, men jeg havde ikke i min videste fantasi troet at en så kompetent og velanset træner havde kunnet få så lidt ud af en trup, der, ud fra vores økonomiske situation, så nogenlunde fornuftig ud i sommers. At der så ikke er hentet en bedre angriber i dette vindue og vi samtidig har skibet Mikkelsen afsted, er sgu sindsygt og kan koste en nedrykning.
                Det er vigtigt for mig at vi spiller med om sejren i hovedparten af kampene. Under Troels Beck og Poul Hansen var også spillet uden vision. Lige nu mangler vi bare målene for at forløse holdets potentiale, men vi har så smal en trup at vi kun tåler få skader og karantæner.
                Jeg lytter ikke til JH, for det er spild af tid. Jeg er ikke fan, især ikke efter vinduet er lukket. Jeg vil hellere kigge på truppens beviste, forløste og uforløste kvaliteter, som nu viser sig ikke at kunne skaffe de sejre "eksperterne" havde forventet for 5 mdr siden.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af adahlk Se indlæg
                  Jeg forstår godt alle de frustrationer som der hele tiden ytres her på forum. Jeg er bare ved at brække mig over hvor unuanceret en hetz det er blevet mod JH. Jeg bor i Jylland og ser alle de OB kampe på stadion som jeg kan komme afsted med... og resten på fjernsynet. Det OB hold jeg ser, er kun et lille skridt fra at kunne have braget igennem til top seks. Det eneste der har manglet er slutproduktet! Vi har to af ligaens giftigste angribere i truppen... De har bare en off(halv) sæson samtidigt. Alt andet på holdet er sgu ikke så skidt. Spillet flyder usædvanligt godt, lige ind til straffesparksfeltet (i de fleste kampe jeg har set). Hvis vi for fanden bare kunne score 2 mål i snit per kamp ville hele holdet vokse og det ville være en hel anden situation vi stod i nu.
                  Tilbage er så bare hvem der har ansvaret for at vores angreb stadig holder sommerferie. I mine øjne er det Kent der ikke har formået, med holdet, at sætte angriberne i scene. JHs ansvar ligger primært i at der ikke er sørget for at vi også har en kvalitets tank-centerforward eller lignende i truppen til at supplere de små i kampe, hvor der skal power til.
                  I sommers var der bred enighed på forum om at efteråret ville blive godt. Et par måneder senere havde mange pludselig travlt med at klage over kvaliteten af de selv samme spillere som de en måned før havde set et lys i. Vendekåber?
                  Er uenig. Der var allerede sidste sommer flere kritiske spørgsmål herinde i hensigt af top-6-målsætning og truppens kvalitet. Der var skuffelse om en mangelnde erstatning af Falk og en markant mangel af kreative evner i truppen. Husker god hvordan vi ventede på at der kommer ind noget endnu i sidste sekunde. Og den kom der kun den "vi-havde-ham-næsten- McGready".
                  Hvor jeg ser en for forændring herinde er i hensigt af Kent. Der var stadig langt mere tiltro til ham end nu. (Jeg var en af de færre som var lidt kritisk allerede dertid.)*
                  Og med tiltro til Kent som godkendte vinduet og virkede sikker og optimistisk i hensigt af målsætning kunne man bære situationen lidt bedre dertid og ville gerne tro på det.
                  Jeg selv havde "lang snor" i forhold til JH fordi tænkte han har det svært med økonomien i OB. Men han meldte selv ud at vi er i balance igen. Og hvad jeg ser nu er at han bare ikke magter opgaven.
                  I hensigt af vores spil i efteråret var der sikker også gode momenter. Men det var ikke "kun" slutproduktet som manglede. Alt for ofte havde vi en stor mangel af kreativitet i modstanderens halvdel, spillede langsomt og forudsigeligt. Alt for ofte en boldskubberi fra højre til venstre og idéløs tilbage med en markant mangel af overraskende elementer. Den eneste i offensiven som kunne bidrage der var Edmundsson. Og dermed var han mest alene.
                  Det var ikke alt skrot i vores spil men imo var det helt sikker ikke så tæt ved guld som du skriver.
                  "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                  - Norbert Elgert -

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af adahlk Se indlæg
                    Dem der altid er negative og trives bedst med det, vender selvfølgelig ikke.
                    Der var selvfølgelig dem var utilfredse med truppen generelt og alle os som frygtede at Falk ville vise sig for svær at erstatte. Selvfølgelig vil man kunne drage negative indlæg frem. Det er der sjældent mangel på herinde. Tilbage står stadigvæk at vi har fået en række spillere, der har vist niveau i suppen før, men som ikke har præsteret. KEP, Jönsson, Izunna, Thrane... Jeg ville da gerne have haft mere kvalitet på alle pladser, men jeg havde ikke i min videste fantasi troet at en så kompetent og velanset træner havde kunnet få så lidt ud af en trup, der, ud fra vores økonomiske situation, så nogenlunde fornuftig ud i sommers. At der så ikke er hentet en bedre angriber i dette vindue og vi samtidig har skibet Mikkelsen afsted, er sgu sindsygt og kan koste en nedrykning.
                    Det er vigtigt for mig at vi spiller med om sejren i hovedparten af kampene. Under Troels Beck og Poul Hansen var også spillet uden vision. Lige nu mangler vi bare målene for at forløse holdets potentiale, men vi har så smal en trup at vi kun tåler få skader og karantæner.
                    Jeg lytter ikke til JH, for det er spild af tid. Jeg er ikke fan, især ikke efter vinduet er lukket. Jeg vil hellere kigge på truppens beviste, forløste og uforløste kvaliteter, som nu viser sig ikke at kunne skaffe de sejre "eksperterne" havde forventet for 5 mdr siden.
                    De "eksperter" du hentyder til det kan kun være den samlede kødrand af folk fra medierne, for det var i hvert fald ikke herinde. De fleste herinde forventede ikke, at vi ville komme i TOP-6; og grinede højlydt over de såkaldte "eksperters" vurdering af OB's trup og hold - og allerede få kampe inde i sæsonen, så var der faktisk bred enighed om, at det her ikke ville holde. Så det du skriver i dit første indlæg er ganske enkelt ren indbildning.

                    Det er fair nok at mene, at der bliver drevet en "hetz", men at skrive noget som i bedste fald er et hukommelsessvigt, i groveste fald ren løgn, det holder ikke. Der er ikke nogen "vendekåber" her. Der er derimod får, der lader sig drive rundt i manegen af falske præmisser omkring vores svigtende økonomi; der først gøres værre, end det er - og dernæst bruges som en billig, handig undskyldning for IKKE at kaste skylde og ansvar på vores sportslige ledelse for de beslutninger, de har gjort.

                    Har du nogensinde tænkt på muligheden for, at der er nogle spillere der simpelthen er fejlcastet til de roller, de bliver tildelt på holdet? Har du nogensinde tænkt på, at KEP er Over-the-hill og allerede var det, da vi skrev kontrakt med ham? Har du nogensinde tænkt på, at der var nogen, der måske overvurderede hvad Jönsson reelt præsterede i AaB?

                    Det er vigtigt for dig at vi spiller med om sejren i hovedparten af kampene? I min optik har dette slet ikke være tilfældet. Vi har i mange kampe ikke spillet til at få 3 points. Men det er så måske også en smagssag; hvor man udelukkende fokuserer på eget holds uheld og ikke modstandernes tilsvarende ditto; den evige diskussion; der kan koges ned til én samlet konklusion: Vi har PRÆCIS de antal points, vi har fortjent. Også spillemæssigt.

                    Ja, der findes mange negative indlæg; men det er også fordi, at vores ledelse laver alt for mange fejl. De sammensætter ikke en god nok trup. De fremmedliggører sig over for sine fans - bekriger stemningsskaberne - og behandler os som kunder - og ikke som selve rygraden i passionen for en fodboldklub - og hvad det betyder for stemningen.

                    Det her handler om meget mere end bare dårlige resultater - og derfor er stemningen ekstra negativ. Men det er ganske enkelt ren indbildning, at der var bred enighed om, at vi ville klare os godt i efteråret. Det var kun medierne, der frembragte den - herinde var der først bred skepsis; siden stålfast modstand imod både retning, spillestil og transferstrategi. Men selvfølgelig - hvis man så opfinder præmisser for ens indlæg - og slutter af med et "vendekåbe", så må jeg jo vel svare tilbage med det ord, jeg mener var et passende svar: Ignorant?

                    MvH ChrisOB
                    1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                      Er uenig. Der var allerede sidste sommer flere kritiske spørgsmål herinde i hensigt af top-6-målsætning og truppens kvalitet. Der var skuffelse om en mangelnde erstatning af Falk og en markant mangel af kreative evner i truppen. Husker god hvordan vi ventede på at der kommer ind noget endnu i sidste sekunde. Og den kom der kun den "vi-havde-ham-næsten- McGready".
                      Hvor jeg ser en for forændring herinde er i hensigt af Kent. Der var stadig langt mere tiltro til ham end nu. (Jeg var en af de færre som var lidt kritisk allerede dertid.)*
                      Og med tiltro til Kent som godkendte vinduet og virkede sikker og optimistisk i hensigt af målsætning kunne man bære situationen lidt bedre dertid og ville gerne tro på det.
                      Jeg selv havde "lang snor" i forhold til JH fordi tænkte han har det svært med økonomien i OB. Men han meldte selv ud at vi er i balance igen. Og hvad jeg ser nu er at han bare ikke magter opgaven.
                      I hensigt af vores spil i efteråret var der sikker også gode momenter. Men det var ikke "kun" slutproduktet som manglede. Alt for ofte havde vi en stor mangel af kreativitet i modstanderens halvdel, spillede langsomt og forudsigeligt. Alt for ofte en boldskubberi fra højre til venstre og idéløs tilbage med en markant mangel af overraskende elementer. Den eneste i offensiven som kunne bidrage der var Edmundsson. Og dermed var han mest alene.
                      Det var ikke alt skrot i vores spil men imo var det helt sikker ikke så tæt ved guld som du skriver.
                      Du har, pudsigt nok, den samme opfattelse af, hvad der rent faktisk skete, som jeg har. ;-) For det var det, der skete. Ikke det manipulerende vrøvl, der blev fyret af før.

                      MvH ChrisOB
                      1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                        Du har, pudsigt nok, den samme opfattelse af, hvad der rent faktisk skete, som jeg har. ;-) For det var det, der skete. Ikke det manipulerende vrøvl, der blev fyret af før.

                        MvH ChrisOB
                        Det lignede mest en fredagsbrandert, som der så endte på Forum, sådan med en opdigtet fortid over hvad der er foregået herinde, og med drømme der ikke rigtig er i trit med virkeligheden... Det er vel også derfor brugeren ikke rigtig kunne følge op indlægget...
                        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                          Nu handlede det for mig ikke om skuffelse over OB og vrede på JH, det handlede egentlig bare om dit indlæg... Det er heller ikke svært at forholde sig til din holdning om tingene, og som jeg skriver har jeg skam fuld respekt for dit syn på at kunne identificere dig med spillerne... men der er altså også mere håndgribelige emner i dit indlæg, og derfor spurgte jeg også hvad det feks. er for en opbygning af faciliteter du snakker om..? Det har ikke så meget med holdning eller syn på OB at gøre, det er jo ganske enkelt helt sort/hvidt, om det sker eller ej... derfor vil jeg da gerne høre hvad det er du ser som jeg ikke gør..?
                          Skulle det ske at der ingen forbedringer sker indenfor faciliteter til vores unge drenge/superliga hold, ja så vil jeg gerne være med på bål og brand.
                          Så længe at de bliver implementeret i truppen og setuppet (hvilket jeg i den grad synes de gør anno 2016/2017)
                          Ja så er jeg da tilfreds med udviklingen.
                          Har også kun været hardcore OB fan i 10 år.
                          Har haft de rigtige sjove år med, men flest jammerlige år.

                          For mit vedkommende er OB ikke død endnu, tværtimod.
                          Men hey.... vi har været så meget igennem de sidste 6-7 år at jeg ikke synes det her kan måle sig med så meget andet lort der har foregået i vores klub.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Richard Se indlæg
                            Skulle det ske at der ingen forbedringer sker indenfor faciliteter til vores unge drenge/superliga hold, ja så vil jeg gerne være med på bål og brand.
                            Så længe at de bliver implementeret i truppen og setuppet (hvilket jeg i den grad synes de gør anno 2016/2017)
                            Ja så er jeg da tilfreds med udviklingen.
                            Har også kun været hardcore OB fan i 10 år.
                            Har haft de rigtige sjove år med, men flest jammerlige år.

                            For mit vedkommende er OB ikke død endnu, tværtimod.
                            Men hey.... vi har været så meget igennem de sidste 6-7 år at jeg ikke synes det her kan måle sig med så meget andet lort der har foregået i vores klub.
                            Det er jo så det der ikke gør... der er talt om det i årevis, men der sker bare ikke noget... men det er da også fair nok hvis du har det fint med at vente længere endnu, det jeg egentlig reagerede på var at du fik det til at lyde som om det allerede sker, for det er jeg bestemt ikke enig i...
                            Det synes jeg da også de gør(hvis det er unge spillere vi snakker om her) jeg ser bare ikke denne sæson som noget specielt. Der er trods alt ikke meget ungt fynsk blod i hvert faldt, men så er der selvfølgelig hentet udefra...

                            OB er bestemt heller ikke død for mit vedkommende, det ved jeg ikke hvorfor den skulle være, det er slet ikke et emne...
                            Jeg husker tydeligt nedrykningen og hvor modbydeligt det var, det er måske derfor jeg er mere opfarende og har svært ved at forstå folk bare kan se til og tænke det skal nok gå... for jeg husker også tydeligt hvordan mange mente at OB ikke rykkede ned dengang, det var vi for gode til og vi skulle nok komme i gang... bum, så stod den på 1. Division...
                            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                              Det er jo så det der ikke gør... der er talt om det i årevis, men der sker bare ikke noget... men det er da også fair nok hvis du har det fint med at vente længere endnu, det jeg egentlig reagerede på var at du fik det til at lyde som om det allerede sker, for det er jeg bestemt ikke enig i...
                              Det synes jeg da også de gør(hvis det er unge spillere vi snakker om her) jeg ser bare ikke denne sæson som noget specielt. Der er trods alt ikke meget ungt fynsk blod i hvert faldt, men så er der selvfølgelig hentet udefra...

                              OB er bestemt heller ikke død for mit vedkommende, det ved jeg ikke hvorfor den skulle være, det er slet ikke et emne...
                              Jeg husker tydeligt nedrykningen og hvor modbydeligt det var, det er måske derfor jeg er mere opfarende og har svært ved at forstå folk bare kan se til og tænke det skal nok gå... for jeg husker også tydeligt hvordan mange mente at OB ikke rykkede ned dengang, det var vi for gode til og vi skulle nok komme i gang... bum, så stod den på 1. Division...
                              Det var præcis sådan, det var dengang - og i nogle kroge, og bl.a. fra OB selv, der lyder det også sådan nu. Og jeg må erkende - jeg troede ikke på, at OB kunne rykke ned...men det gjorde de!

                              Forskellen på dengang og nu er vel, at dengang havde OB virkelig et stærkt hold (synes jeg), som vitterligt var for godt til at rykke ned (men det gjorde de jo). Og jeg var 100% sikker på, at de bare ville vade gennem 1. div. til oprykning igen, hvilket det også næsten gjorde. Dengang meldte man jo også klart ud, at man ville ikke spare det mindste, blot fordi man var rykket ned - men man ville køre videre for uformindsket styrke.

                              Det tror jeg så til gengæld ikke, vil ske denne gang, hvis de skulle rykke ned igen. Hverken at man kører videre for uformindsket styrke, eller at man bare vader gennem den sæson og rykker op igen.
                              Mvh Kent

                              Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
                                Du må ikke misforstå mig. Jeg beskylder dig hverken for at lyve eller komme med halve sandheder. Min hjerne kan bare ikke forstå, at manden går ud i pressen og siger, at vinduet er lukket og de ikke vil handle mere, hvis det ikke passer? Det er da i hvert fald deres egen skyld, at jeg får den opfattelse af, at de så holder fri. For hvis vinduet er lukket, og de ikke vil handle mere, hvorfor skulle de så være på arbejde sent om aftenen? Jeg er da godt klar over, at ringer Dortmund til Jesper Hansen kl 23 og byder 50 mio for Gryte, at han så er i stand til at tage telefonen og sige ja. Men altså, ja - jeg forstår det slet ikke..
                                Selvom jeg er lidt ked af at rippe op i den her igen, så synes jeg lidt, at jeg ”skylder” dig et svar på den her.

                                Når han går ud og ”lukker” vinduet (hvilket typisk er avisernes overskrift og ikke direkte hans ord), så er det fordi han ikke forventer / finder det sandsynligt, at der sker mere. Det er dog ikke det samme, som han tager hjem og smækker benene op og holder fri. Jeg kan selvfølgelig ikke redegøre 100% for, hvad JH foretager sig fra kl 18-24, men jeg ved (som tidligere skrevet), at han og de andre personer i OB, der skal til for at gennemføre et transfer, er på stikkerne lige til det sidste.

                                HERFRA GÆTTER JEG.

                                Vil gætte på, at JH i de sidste timer følger grundigt med i, hvad der sker, så han er klar til at reagere, hvis der mod forventning skulle vise sig en åbning.
                                Hvorfor han melder ud omkring kl. 18, at han ikke regner med, at der sker mere? Her er mit bud, at man har en liste med x-antal navne, som man finder relevante og nogenlunde realistiske for OB at hente ind. I løbet af dagen bliver det så mere og mere klart, at det ikke bliver muligt at gennemføre en handel på nogen af de spillere, som man har udpeget sig på forhånd (pga. pris, kontraktforhold, andre klubber byder sig til, spillerens klub ikke vil sælge alligevel, you name it). Derfor er det ikke sandsynligt, at der sker mere, hvilket man så melder ud (hvilket man så kan diskutere signalværdien i – det bliver i hvert fald ikke taget godt imod herinde, kan man sige). Man skal også tage med i ligningen, at pengene stadig ikke gror på træerne i OB, og man har ikke råd til at tage den forkerte ind bare for at tage en ind (det ved jeg godt, at mange synes, at vi gør alligevel, men hvis man nu ser det fra JH synspunkt). Med kun 6 timer igen, er der ikke meget tid til at se/scoute og hente referencer ind på spillere, som man evt. skulle blive tilbudt i vinduets sidste timer, og som man ikke har et indgående kendskab til på forhånd. Det taler også for, at sandsynligheden for, at der pludseligt opstår noget man tør rykke på, er lille. Igen, dem man har fundet interessante, har man jo allerede brugt hele januar på at spørge ind til osv.
                                Jeg vil godt slutte af med igen at understrege, at det ikke er for at komme med en kæmpe forsvarstale for JH. Han bliver udsat for meget kritik, og en del af det er sikkert berettiget nok. Bottom-line er jo også, at vi ikke fik hentet den/de offensive forstærkninger, som vi havde håbet på, den er jeg helt med på. Den eneste grund til, at jeg reagerede oprindeligt var, at kritikken ind i mellem bliver for enisdigt til min smag. Hvad man ikke kan tage fra ham er, at han arbejder hårdt og meget for klubben, og derfor synes jeg personligt, at det blev trættende at læse alle de indlæg, der insinuerede, at han bare tog hjem og holdt fri, som om det transfervindue kunne rage ham en høstblomst. Men jeg må (og det gør jeg så også) acceptere, at signalværdien er nok til at få folk til at se rødt, og at det tildels kan give opfattelsen, at han holder fri. Derfor var mit første svar nok også lidt for kort og kontant til at få pointen frem.
                                Og nu kommer der så nok en række ”han er sikkert flink nok, men han er elendig indlæg”, og ja ja, så har man spildt en masse tid på mit meget lange indlæg og ikke fået så meget ud af det. Sådan må det så være, og jeg beklager overfor jer, som har det sådan lige nu :)

                                @RASH: håber, at det gav lidt bedre forståelse – om ikke for JH’s ageren så for mit indlæg, som du reagerede på.

                                Comment

                                Working...
                                X