Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Jesper Hansen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Vi kan jo tydelig se i Esbjerg at en træner fyring ikke altid hjælper...
    Helt enig, men spørgsmålet er om vi ikke kan nå et punkt, hvor vi er nødt til at gøre forsøget?

    Jeg er som sagt enig i, at vores trup har markante mangler, men den er, i mine øjne, utvivlsomt bedre end den nuværende placering og præstation.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af JMJ Se indlæg
      Helt enig, men spørgsmålet er om vi ikke kan nå et punkt, hvor vi er nødt til at gøre forsøget?

      Jeg er som sagt enig i, at vores trup har markante mangler, men den er, i mine øjne, utvivlsomt bedre end den nuværende placering og præstation.
      Selv med den totale mangel på lederskikkelser og offensiv firepower, der enten lider af manglen på en katalysator eller af rygskader?

      MvH ChrisOB
      1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
        Selv med den totale mangel på lederskikkelser og offensiv firepower, der enten lider af manglen på en katalysator eller af rygskader?

        MvH ChrisOB
        Jeg havde nok valgt en mindre bombastisk formulering, men ja. Vi har som sagt store mangler, men det er ikke alle vores nuværende problemer som udelukkende kan tilskrives det du skriver. Vi er altså også røget ind i en særdeleshed negativ spiral, som har vist sig vanskelig at komme ud af.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af JMJ Se indlæg
          Jeg havde nok valgt en mindre bombastisk formulering, men ja. Vi har som sagt store mangler, men det er ikke alle vores nuværende problemer som udelukkende kan tilskrives det du skriver. Vi er altså også røget ind i en særdeleshed negativ spiral, som har vist sig vanskelig at komme ud af.
          Den er særligt vanskelig, p.g.a de ting, jeg nævner... imo. En forkert trupsammensætning kan man ikke "arbejde" sig ud af; jeg har svært ved at se andre grunde til, hvorfor vi har problemer end en forkert trupsammensætning. Som ikke udelukkende skyldes mangel på økonomi; men en blanding af trukken nitter og direkte inkompetence.

          Jeg tror ikke, vi bliver synderligt meget bedre, end det vi er nu. Med mindre vi bliver tilført rygrad i næste vindue. No pressure...

          MvH ChrisOB
          1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af JMJ Se indlæg
            Helt enig, men spørgsmålet er om vi ikke kan nå et punkt, hvor vi er nødt til at gøre forsøget?

            Jeg er som sagt enig i, at vores trup har markante mangler, men den er, i mine øjne, utvivlsomt bedre end den nuværende placering og præstation.
            Ja, tror også at de enkelts spilleres kvalitet er ikke så dårlig som placering. Men synes vi har en markant mangel af ledertyper og kulturbærer I truppen og derfor mangler vi en fungerende hierarki.

            Forestil dig at man kunne bytte kun tre spiller af den aktuelle trup mod spiller vi tabte i fortid:
            KEP mod Daniel Høegh
            Izunna mod K.Larsen eller Lasse Nielsen
            Mikkelsen eller Jønsson mod Zohore

            Gryte
            Desler Høegh Larsen/Nielsen JBL
            Greve Tverskov ElMak Edmundsson
            Fester Zohore

            Det ville være et fedt hold for mig.

            Klar, drømmeland, men synes det viser kun at det går ikke kun om kvalitet af de enkelte spillere men også om man skaber betingelser, dispositioner og en holdsammensætning hvor kvalitet kan blive opkaldt.
            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
            - Norbert Elgert -

            Comment


              Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
              Ja, tror også at de enkelts spilleres kvalitet er ikke så dårlig som placering. Men synes vi har en markant mangel af ledertyper og kulturbærer I truppen og derfor mangler vi en fungerende hierarki.

              Forestil dig at man kunne bytte kun tre spiller af den aktuelle trup mod spiller vi tabte i fortid:
              KEP mod Daniel Høegh
              Izunna mod K.Larsen eller Lasse Nielsen
              Mikkelsen eller Jønsson mod Zohore

              Gryte
              Desler Høegh Larsen/Nielsen JBL
              Greve Tverskov ElMak Edmundsson
              Fester Zohore

              Det ville være et fedt hold for mig.

              Klar, drømmeland, men synes det viser kun at det går ikke kun om kvalitet af de enkelte spillere men også om man skaber betingelser, dispositioner og en holdsammensætning hvor kvalitet kan blive opkaldt.
              Det hold ville efter min mening også falde sammen. Fordi en "leder" skal kunne gøre mere end at miste tænder. Ved godt, at du er helt vild med Lasse Nielsen; men han var heller ikke en leder. Et samlingspunkt. Èn der bestemmer; én der ikke begår så mange fejl.

              Jeg ville elske at få Daniel Høegh tilbage; og at vi også havde Zohore; men jeg ser stadig ingen "ledere". Jeg ser nogen, der kunne blomstre MED ledere på holdet. En central midtbanemakker til El Mak, der kan styre tempoet i spillet og spille bolde fremad med idé. En anfører i det centrale forsvar i sin bedste alder; der kunne styre Daniel Høegh. En ready-made offensiv profil i stedet for én af vores kanter.

              Kvaliteten af de enkelte spillere er altså også bestemmende for om et kollektiv kan fungere. De spillere, der render rundt i SønderjyskE er jo spillere med værktøjerne i orden; og er blevet bedre af kollektivet. Bl.a fordi de har levet stort set uden pres. I OB er der pres; og dér har vi i højere grad brug for at købe os til rygraden.

              MvH ChrisOB
              1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

              Comment


                Tag dit tøj og gå, Jesper Hansen. Erkend, at du ikke har evnerne til at være chef i det, som burde være en topklub. Sig op nu og lad bestyrelsen finde den rigtige afløser.

                Du skal nok få et job i en ny klub på den rette hylde. Du tog chancen og fejlede. Det er ingen skam. Sig op nu og forlad klubben med respekten i behold.
                OB havde været danske mestre nu, hvis ikke man i 2008 havde lagt kursen om og forsøgt at købe sig til et mesterskab med udenlandske stjerner. Havde man beholdt Ulrik Larsen, og bestyrelsen havde lagt mindre pres på Kim Brink, havde OB vundet mesterskabet mindst én gang siden. Jesper Hansen og Kent Nielsen skal i øvrigt fyres.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                  Den er særligt vanskelig, p.g.a de ting, jeg nævner... imo. En forkert trupsammensætning kan man ikke "arbejde" sig ud af; jeg har svært ved at se andre grunde til, hvorfor vi har problemer end en forkert trupsammensætning. Som ikke udelukkende skyldes mangel på økonomi; men en blanding af trukken nitter og direkte inkompetence.

                  Jeg tror ikke, vi bliver synderligt meget bedre, end det vi er nu. Med mindre vi bliver tilført rygrad i næste vindue. No pressure...

                  MvH ChrisOB
                  Fuldstændig og helt aldeles enig

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                    Ja tak endelig er det ved at gå op for pressen .

                    Ligesom jeg skrev en mail til Leif Rasmussen i mandags så sendte jeg i dag en lignende til EB med opfordring til at stille skarpt på JH's regeringstid i OB . Ligesom jeg pointerede den afstand OB som klub er ved at skabe til sine fans samt berettede om det seneste skud på sammen med fanpleje lukning af fanshop .

                    Håber de bringer det på banen , så presset på ledelsen bliver større .
                    Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                    Jamen det er da helt sikkert derfor de skriver de artikler nu :D.
                    Orkede ikke lige at svare helt på dit vildt sjove indlæg da humoren ikke lige var i top efter endnu et nederlag .

                    Jeg har selvfølgelig ikke bildt mig selv ind at det er pga af mine mails til Leif fra Fyens og Allan Olsen fra EB at de nu har vendt blikket mere mod JH , men jeg håber da at de via mine mails som bla indeholdt en lang perlerække af kiksede handler startende med COB vil lave en mere dybdegående analyse end den vi så på TV3 forleden . Der er ingen i pressen som har stillet skarpt på den lange række af fejlkøb , lukningen af old-Boys holdet , den større og større afstand mellem OB og fansene samt senest lukning af fanshoppen .
                    Pressen har ædt de lovende ord om bod og bedring fra JH lige som de har
                    godkendt hans tilfredshed , først med forsvaret sidste år og igen denne sæson uden at stille skarpere på hvor komisk han udstiller sig selv og OB .
                    Der er ikke mange i pressen som har stillet sig kritisk over for vores trup i JH's regeringstid fordi de lige som mange fans har ladet sig drive rundt i manegen af en række dårlige forklaringer om oprydning , dårlig økonomi , kontinuitet og meget andet .
                    JH har frembragt en ligegyldighed blandt mange fans .
                    Alt for ofte slagter pressen træneren i krisetider , og det er så her jeg håbede mine mails ville vække pressens interesse for at kigge nærmere på andre end Kent , for jeg tror ikke det er løsningen bare at fyre Kent og lade JH blive . Så det er både et råb om hjælp fra pressen og en " beskyttelse" af vores træner for den den sædvanlige lette løsning man altid ser i pressen .

                    Så nej det er ikke på min foranledning de nu stiller skyder mere på JH , men jeg har da et håb om at de vil bringe en del mere med så det ikke bare er f.eks manglende handling inden vinduet lukkede som bruges i begrundelsen når de skyder på ham . For jeg syntes vi mangler at se den samlede " pakke" fra JH remset op i pressen .
                    Det er jo ikke Kent's skyld at kom til en trup uden kerne , rygrad , ledere klubånd og kvalitet .

                    Alt for længe er det blevet ignoreret at det er nødvendigt at bygge et hold op via et solidt fundament , herinde er det nærmest blevet latterliggjort når bla ChrisOB har argumenteret for det . Vi ser nu at der ikke er en stamme som kan udgøre det fundament .

                    Men kan kan så her efter at jeg er kommet på job og læst svar mail fra Allan Olsen afsløre at min mail har hjulpet lidt på vej ;-)
                    Last edited by Magge; 26-09-2016, 11:19.
                    817 ⚪️
                    Y.N.W.A ❤️

                    Comment


                      JH evalurer på den store klinge. Tror han har skrevet hele natten

                      http://www.ob.dk/artikel/kontinuitet...fgoerende.aspx

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        JH evalurer på den store klinge. Tror han har skrevet hele natten

                        http://www.ob.dk/artikel/kontinuitet...fgoerende.aspx
                        Endnu engang viser OB's "kommunikationsafdeling", at de ikke ejer situationsfornemmelse eller skyggen af god timing..

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
                          Endnu engang viser OB's "kommunikationsafdeling", at de ikke ejer situationsfornemmelse eller skyggen af god timing..
                          Kan du forklare? Er ikke helt med

                          Comment


                            Kontinurligt er nøgleordet kontinuerligt at skabe dårlige resultater og købe dårligt ind ?.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Ricardo Se indlæg
                              Kontinurligt er nøgleordet kontinuerligt at skabe dårlige resultater og købe dårligt ind ?.
                              Det er skabt kontinuitet i svingdøren , og fundamentet er bygget på få gode varer blandet med affald uden langtidsholdbarhed .

                              Fint ungdommen har fået en trænet med et flot CV , men har de fået bedre rammer og et spændende ligahold at sigte efter ?
                              817 ⚪️
                              Y.N.W.A ❤️

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                                JH evalurer på den store klinge. Tror han har skrevet hele natten

                                http://www.ob.dk/artikel/kontinuitet...fgoerende.aspx


                                MvH ChrisOB
                                1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                                Comment

                                Working...
                                X