Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Jesper Hansen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
    Hvorfor er det at JH skal være direktør for det hele i OB ..... han magter det jo ganske enkelt ikke. Han havde mange funktioner i ACH og det er jo ikke fordi at han er udulig til alt men kunne man ikke bare lade ham blive adm. chef for faciliteter, ungdomsholdene m.v. og så finde en ny chef for 1. holdet m.v. ......?
    Den løsning tror jeg mange synes er bedre end hvad der foregår nu. Han er sikkert dygtig til den daglige drift, men i forhold til fodboldkøbmandskab, mediehåndtering og karisma har han fejlet eklatant i OB.
    OB: Danske mestre i 2075/6

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
      Hvorfor er det at JH skal være direktør for det hele i OB ..... han magter det jo ganske enkelt ikke. Han havde mange funktioner i ACH og det er jo ikke fordi at han er udulig til alt men kunne man ikke bare lade ham blive adm. chef for faciliteter, ungdomsholdene m.v. og så finde en ny chef for 1. holdet m.v. ......?
      Jo, det synes jeg er en rigtigt god idé. Som jeg har skrevet flere gange, så er jeg ikke i tvivl om, at manden er dygtig til nogle ting, ellers var han her ikke stadigvæk, men det er efterhånden også åbenlyst, at han har nogle mangler rent sportsligt, og det fatter jeg ikke, at man ikke har løst ved at omstrukturere ledelsen og fordele opgaverne anderledes.

      I de fleste klubber har man en administrende direktør og en sportsdirektør/chef. I nogle har man sågar også et økonomidirektør/chef. I OB har vi JH, og så har vi nu Enrico, som gerne skulle være mere indvolveret end Ole Bang, som jo øjensynligt ikke havde meget med OB at gøre, men Enrico er jo samtidig også direktør for en 4-5 andre firmaer.

      Og så er der Ole Spion ja, men hvor meget arbejder han for OB kontra Everton? Derudover er trænerstaben også en af de smallere for en klub af OBs niveau.

      Det forekommer mig ikke at være særligt mange kompetencer som man omgiver JH med, og er måske en af grundene til, at man har et sportsligt udvalg, hvor der angiveligt træffes mange beslutninger. Den kontruktion er så i min optik en bastard, og det eneste eksempel jeg kender på lignende, er da også et skræmmeeksempel.

      Comment


        Det er en rigtig vigtig pointe vedrørende JH, som jo også peger helt overordnet på dårlig ledelse. Jeg har også et menneskeligt meget positivt indtryk af JH, han kan nogle ting, har nogle værdier helt på plads. Men et menneske magter jo ikke det hele, og der skal en dygtig ledelse jo sammensætte et team, hvor medlemmerne supplerer hinanden og dermed får man skabt en stærk enhed. Ledelse af en fodboldklub kan aldrig reduceres til en mand! I AGF så vi hvad der skete, da David Nielsen endeligt fik sin assistent ind f.eks. JH har ikke evnerne til rekruttering, har ikke netværket og kan ikke kommunikere i medierne, det er helt åbenlyst efter 5 år, der burde man for længst have fundet en mere, det kunne have været en seriøs chefscout ala Nedergaard eller lignende.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
          Det er en rigtig vigtig pointe vedrørende JH, som jo også peger helt overordnet på dårlig ledelse. Jeg har også et menneskeligt meget positivt indtryk af JH, han kan nogle ting, har nogle værdier helt på plads. Men et menneske magter jo ikke det hele, og der skal en dygtig ledelse jo sammensætte et team, hvor medlemmerne supplerer hinanden og dermed får man skabt en stærk enhed. Ledelse af en fodboldklub kan aldrig reduceres til en mand! I AGF så vi hvad der skete, da David Nielsen endeligt fik sin assistent ind f.eks. JH har ikke evnerne til rekruttering, har ikke netværket og kan ikke kommunikere i medierne, det er helt åbenlyst efter 5 år, der burde man for længst have fundet en mere, det kunne have været en seriøs chefscout ala Nedergaard eller lignende.
          Syntes det er en spændende og fin pointe I har her.

          Tænker at JH sikkert har løst mange af de opgaver ledelsen har stillet til ham, hans betingelser for spillerkøber jo heller ikke helt kendte og KN har også haft indflydelse herpå. Det sportlige har været en fiasko, og han har naturligvis et stort medansvar.

          Han brænder også for talent udvikling med mere, kunne fint fortsætte med en direktør eller chef betegnelse hvis som du skriver fandtes virkelig kompente socuts med en chefscouts med kvaliteter som Nedergaard m.m som fik ansvar for spillerhandler. Det koster helt vild meget at fejlkøbe en superdygtig chefscouts kan tjene sin løn ind mange gange, specielt hvis det lykkes som eksempelvis FCN indimellem at nærmest at find guld på gaden.

          Håber at det er noget Augustinson kan finde en løsning på,

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Ricardo Se indlæg
            Syntes det er en spændende og fin pointe I har her.

            Tænker at JH sikkert har løst mange af de opgaver ledelsen har stillet til ham, hans betingelser for spillerkøber jo heller ikke helt kendte og KN har også haft indflydelse herpå. Det sportlige har været en fiasko, og han har naturligvis et stort medansvar.

            Han brænder også for talent udvikling med mere, kunne fint fortsætte med en direktør eller chef betegnelse hvis som du skriver fandtes virkelig kompente socuts med en chefscouts med kvaliteter som Nedergaard m.m som fik ansvar for spillerhandler. Det koster helt vild meget at fejlkøbe en superdygtig chefscouts kan tjene sin løn ind mange gange, specielt hvis det lykkes som eksempelvis FCN indimellem at nærmest at find guld på gaden.

            Håber at det er noget Augustinson kan finde en løsning på,
            Ja, mange håb ligger på Augustinussens skuldre.

            Her er nyt aspekt: Thorborg er ofte til stede ved kampene og mon ikke han ses i omklædningsrum og med anden spillerkontakt. Kan den påvirke negativt. Kan det være forklaringen på meget af det uforklarlige.....
            Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

            OB - engang var vi gode

            Comment


              Klart at han gør hans bedste. Det er bare ikke godt nok!!!!
              Jeg ville også gøre mit bedste hvis jeg fik en kamp i Superligaen, men det ville ikke række pga manglende færdigheder.
              Jesper, det er synd for dig, fordi dine færdigheder er til Marienlyst eller lignende niveau, så du står med en opgave du ikke har evnerne til at løse.
              https://mobil.bold.dk/fodbold/nyhede...bsolut-bedste/

              Comment


                Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                Klart at han gør hans bedste. Det er bare ikke godt nok!!!!
                Jeg ville også gøre mit bedste hvis jeg fik en kamp i Superligaen, men det ville ikke række pga manglende færdigheder.
                Jesper, det er synd for dig, fordi dine færdigheder er til Marienlyst eller lignende niveau, så du står med en opgave du ikke har evnerne til at løse.
                https://mobil.bold.dk/fodbold/nyhede...bsolut-bedste/

                Hvis man kigger på spillerkøb så er hans arbejde at betegne som elendigt . Hvis det er det bedste han kan og han mener han har ydet 100 % på den front så vil jeg satme nødigt se resultatet af en periode hvor han yder 80 %
                817 ⚪️
                Y.N.W.A ❤️

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                  Hvis man kigger på spillerkøb så er hans arbejde at betegne som elendigt . Hvis det er det bedste han kan og han mener han har ydet 100 % på den front så vil jeg satme nødigt se resultatet af en periode hvor han yder 80 %
                  Det er altid nemt, at svine en person, hvis man kun tager den del af hans udsagn, som passer til ens negative holdning. JH`s svar på Bold .dk lyder i sin helhed :"Jeg gør mit absolut bedste, under de forudsætninger, jeg har i OB". Der er vist ikke mange her på forum, der kender disse forudsætninger, heller ikke jeg. Jeg vedkender mig dog, at arbejdet ikke er godt nok.
                  Mvh PNL

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg
                    Det er altid nemt, at svine en person, hvis man kun tager den del af hans udsagn, som passer til ens negative holdning. JH`s svar på Bold .dk lyder i sin helhed :"Jeg gør mit absolut bedste, under de forudsætninger, jeg har i OB". Der er vist ikke mange her på forum, der kender disse forudsætninger, heller ikke jeg. Jeg vedkender mig dog, at arbejdet ikke er godt nok.
                    Mvh PNL
                    +1

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg
                      Det er altid nemt, at svine en person, hvis man kun tager den del af hans udsagn, som passer til ens negative holdning. JH`s svar på Bold .dk lyder i sin helhed :"Jeg gør mit absolut bedste, under de forudsætninger, jeg har i OB". Der er vist ikke mange her på forum, der kender disse forudsætninger, heller ikke jeg. Jeg vedkender mig dog, at arbejdet ikke er godt nok.
                      Mvh PNL
                      Nej vi kender ikke forholdene. Men vi kan se den trup som er sat sammen mangler ledere, flair, fysisk og vinder vilje. Vi ved også, at vi bliver overhalet af klubber som har dårligere betingelser end os. Altså er det gået ned ad bakke under JH.
                      Jeg hørte Gaxe, som var framragende i et ellers dårligt Superliga XL program. Vi mangler den type, og ikke en selvpinende JH som mest af alt får mange fans til, at tror på det ikke bliver bedre. Hvornår stopper tilliden til JH fra, de af jer som køber premissen om at det er svært. Ja det er svært b.la. fordi OB's status hele tiden bliver mindre og mindre. Nu er han oven i købet nød til at sige at det ikke er naturligt at OB er i top 6. Kort efter han fyrede en træner med begrundelsen om, at målsætningen ikke er opnået.
                      Udviklingen vender i min bog først når der bliver skiftet på den post.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg
                        Det er altid nemt, at svine en person, hvis man kun tager den del af hans udsagn, som passer til ens negative holdning. JH`s svar på Bold .dk lyder i sin helhed :"Jeg gør mit absolut bedste, under de forudsætninger, jeg har i OB". Der er vist ikke mange her på forum, der kender disse forudsætninger, heller ikke jeg. Jeg vedkender mig dog, at arbejdet ikke er godt nok.
                        Mvh PNL
                        Nu er det ikke sådan at jeg sviner ham til personligt . Og nej jeg kender lige som dig ikke hans forudsætninger . Men jeg kan udemærket vurdere hans indkøb af spillere ud fra mit synspunkt . Tag blot et af hans første indkøb Connor O’Brien han var utilfreds med sin rolle i FCN som han mente var for defensiv og alligevel køber JH ham til en defensiv rolle i OB , eller indkøbet af Kirkeskov selvom vi havde Ari på en ikke fungerende central midtbane . Ari ville helst spille vb og vores midtbane fungerede så ringe ar modstanderne ligefrem lagde taktik efter det , alligevel køber JH Kirkeskov til et godt stykke over en mil kr ( har hørt 1,75 mill )
                        Der var også de 800.000 kr som vi spildte på Kryger ..
                        Last edited by Magge; 19-08-2018, 13:50.
                        817 ⚪️
                        Y.N.W.A ❤️

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                          Nu er det ikke sådan at jeg sviner han til perdonligt . Og nej jeg kender lige som dig ikke hans forudsætninger . Men jeg kan udemærket vurdere hans indkøb af spillere ud fra mit synspunkt . Tag blot et af hans første indkøb Connor O’Brien han var utilfreds med sin rolle i FCN som han mente var for defensiv og alligevel køber JH ham til en defensiv rolle i OB , eller indkøbet af Kirkeskov selvom vi havde Ari på en ikke fungerende central midtbane . Ari ville helst spille vb og vores midtbane fungerede så ringe ar modstanderne ligefrem lagde taktik efter det , alligevel køber JH Kirkeskov til et godt stykke over en mil kr ( har hørt 1,75 mill )
                          Der var også de 800.000 kr som vi spildte på Kryger ..
                          Og så videre.....
                          Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                          OB - engang var vi gode

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                            Nu er det ikke sådan at jeg sviner han til perdonligt . Og nej jeg kender lige som dig ikke hans forudsætninger . Men jeg kan udemærket vurdere hans indkøb af spillere ud fra mit synspunkt . Tag blot et af hans første indkøb Connor O’Brien han var utilfreds med sin rolle i FCN som han mente var for defensiv og alligevel køber JH ham til en defensiv rolle i OB , eller indkøbet af Kirkeskov selvom vi havde Ari på en ikke fungerende central midtbane . Ari ville helst spille vb og vores midtbane fungerede så ringe ar modstanderne ligefrem lagde taktik efter det , alligevel køber JH Kirkeskov til et godt stykke over en mil kr ( har hørt 1,75 mill )
                            Der var også de 800.000 kr som vi spildte på Kryger ..

                            Man kan vel ikke påstå at JH har dårligere forudsætninger end Horsens , Sønderjyske eller AaB ?
                            817 ⚪️
                            Y.N.W.A ❤️

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                              Man kan vel ikke påstå at JH har dårligere forudsætninger end Horsens , Sønderjyske eller AaB ?
                              Jeg påstår ingenting om de enkelte klubbers forudsætninger, for jeg kender dem ikke. Bedømt ud fra spillersalg, har Aab nok de bedste forudsætninger bla. grundet Basogog salg til Kina. Jeg tror også, de tre klubber du nævner, er tre selvstændige selskaber og ikke som OB A/S medlem af en koncerngruppe. Førstnævnte selskaber kan derved måske bedre disponere over egne midler.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                                Man kan vel ikke påstå at JH har dårligere forudsætninger end Horsens , Sønderjyske eller AaB ?
                                Forudsætningerne er bedøvende ligegyldige - vi er sidst. Vi har i 5 år gået fra midterhold til aktuel bundhold. Enhver leder, der bliver ansat til at udvikle en virksomhed var blevet fyret forlængst. Uanset omstændigheder og forudsætninger.

                                MvH ChrisOB
                                1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                                Comment

                                Working...
                                X