Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Jesper Hansen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
    Du skal ikke fortælle mig at NT køber spillerne.
    Det tror jeg sgu ikke på, det er rent JH og så de på tidspunkt ansatte trænere.


    Fra en stærk troværdig kilde ved jeg, at alle spillerkøb/-salg skal godkendes i Sportsudvalget (TC mfl.)
    Mvh PNL

    Comment


      Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg
      [/COLOR]
      Fra en stærk troværdig kilde ved jeg, at alle spillerkøb/-salg skal godkendes i Sportsudvalget (TC mfl.)
      Mvh PNL
      Ja, godkendes. Det er vel heller ikke det samme som at udvalget køber.
      "En fodboldspiller dur ikke, hvis han ikke kan løbe Fyn rundt uden at trække vejret." -Richard Møller Nielsen
      RBerntsen || Æ Å 1887 || TPoFFaST

      Comment


        Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
        Håhåhåhå!

        1) Når OB og JH melder top6 ud, så er det virkelighedsflugt, mangel på erkendelse over trups og klubs forfatning, strudsen der stikker hovedet i sandet, osv., osv.

        2) Når JH melder ud, at målsætning ikke er top6, så er det latterligt, uambitiøst, en joke, mm.

        Kort sagt: Det er forkert, uanset hvad der bliver meldt ud.

        Det handler jo ikke om en åndssvag og ligegyldig målsætning: det handler om resultater. Hvis klubben melder top6 ud, og vi endte som nr.3, så er det genialt. Hvis man melder 'overlevelse' ud og ender som nr. 11, så er det lort. Men hov; den første udmelding var jo FORKERT, og den anden er RIGTIG, så kan vi ikke blive enige om, at det er resultaterne, der tæller - ikke målsætningen.

        Jeg har aldrig forstået det der målsætningsræs, og jeg kommer aldrig til det.

        Man kan ønske JH bort, fordi han ikke har været god nok til at scoute og hente spillere; til at sælge dem, og til at skabe en sportslig fremgang. Det kan man ret nemt finde grunde til, og mange af dem står der meget om herinde. Men sgu da ikke pga. en totalt ligegyldig målsætning.
        Som jeg læser kritikken, så går den mest på at der slet ikke bliver meldt noget ud.
        Last edited by Entusiastens; 16-08-2018, 17:23.
        Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

        Jeg er ikke fan.
        Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

        Comment


          Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg
          [/COLOR]
          Fra en stærk troværdig kilde ved jeg, at alle spillerkøb/-salg skal godkendes i Sportsudvalget (TC mfl.)
          Mvh PNL
          Som bernz skriver.

          Så skal du ikke sige til mig at sportsudvalget scouter og vælger de spiller vi skal købe.

          At de er inde over er i min optik dumt, men ikke nyt.
          Men NÆGTER at tro på de vælger hvem vi skal hente.

          Kun at de siger ja eller nej til dem JH har valgt.

          Comment


            Ved ikke om det er den rigtige tråd at slå det op i, men hvis der er nogen, som ikke har hørt medianos to nye podcasts om de tre store provinsklubber, så bør de ikke snyde sig selv. Det er noget af det mest interessante, jeg længe har hørt om fodbold. Over de to udsendelser kommer der måske ikke så meget nyt på bordet om OB, men jeg må sige, at Leif Rasmussen, der er den fynske repræsentant, fremstår både meget vidende og meget engageret. Jeg synes, jeg fik et nyt perspektiv på både hans person og OBs udfordringer. Samtidig er det også ret spændende at høre, hvad man foretager sig i de to andre klubber, selv om konklusionen må være, at vi sakker agterud. Hermed en opfordring til at lytte til den podcast.
            Sorrig og glæde de vandre til hobe,
            lykke, ulykke de gange på rad,
            medgang og modgang hinanden tilråbe,
            solskin og skyer de følges og ad.
            Jorderigs guld
            er prægtig muld,
            Himlen er ene af salighed fuld.
            - Kingo, 1681

            Comment


              Enig - det er en af de bedre podcasts der er lavet. Og også ganske interessant med sammenligningen mellem klubberne fra de tre store provinsbyer. Og så er konklusionen desværre, indtil videre (jeg får først hørt anden del senere), at OB er sat bag både AGF og AAB. Ikke at vi ikke vidste det, men godt at se, at også andre siger det direkte. Og ligeledes interessant, om end ikke overraskende, at AGF sættes som førsteudfordrer til FCK og BIF på den lange bane, foran FCM. Det burde, of OB, betyde, at man deraf kan se, at traditionsklubberne stadig er med i ræset, hvis de ønsker at gøre en indsats.
              Mener også at Leif i denne podcast er mere direkte og bedre end i andre fora han har udtalt sig i (ikke at det betyder at sige alverden, men alligevel). Er det ham der kommer med udtalelsen om (løst formuleret), at nu har man med sit årelange fokus på tiki-taka forsøgt at lefle for det store publikum, men resultatet er blevet, at vi spiller det mest røvkedelige fodbold i ligaen.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Sorrig og Glæde Se indlæg
                Ved ikke om det er den rigtige tråd at slå det op i, men hvis der er nogen, som ikke har hørt medianos to nye podcasts om de tre store provinsklubber, så bør de ikke snyde sig selv. Det er noget af det mest interessante, jeg længe har hørt om fodbold. Over de to udsendelser kommer der måske ikke så meget nyt på bordet om OB, men jeg må sige, at Leif Rasmussen, der er den fynske repræsentant, fremstår både meget vidende og meget engageret. Jeg synes, jeg fik et nyt perspektiv på både hans person og OBs udfordringer. Samtidig er det også ret spændende at høre, hvad man foretager sig i de to andre klubber, selv om konklusionen må være, at vi sakker agterud. Hermed en opfordring til at lytte til den podcast.
                Jeg synes det er noget værre lort. Måske er interressen bare ikke stor nok. Måske er det bare 3 uinteressante klubber. Jeg går i seng.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af bernz Se indlæg
                  Ja, godkendes. Det er vel heller ikke det samme som at udvalget køber.
                  Det er jo heller ikke det, jeg skriver. Men ved at godkende har man vel et medansvar !

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                    Som jeg læser kritikken, så går den mest på at der slet ikke bliver meldt noget ud.
                    Kritikken går også på troværdigheden .

                    Da KN blev fyret udtalte JH at det var pga den missede målsætning .. nu melder han pludselig ud at det var fordi de ville prøve noget andet spillemæssigt . Samtidig er det eneste der er købt en middelmådig midterforsvarer og en fightede midtbane spiller som ikke kan noget som helst fremad i det direkte spil de nu vil spille . Begge de nye spillere har så iøvrigt afløst to flopkøb som blev hentet for kun et halvt år siden ..
                    817 ⚪️
                    Y.N.W.A ❤️

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                      Som jeg læser kritikken, så går den mest på at der slet ikke bliver meldt noget ud.
                      Nåh ja, men så er det også forkert. ALT er jo forkert, når resultaterne er dårlige. Men det har 0 med målsætning og alt det gejl at gøre.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                        Kritikken går også på troværdigheden .

                        Da KN blev fyret udtalte JH at det var pga den missede målsætning .. nu melder han pludselig ud at det var fordi de ville prøve noget andet spillemæssigt . Samtidig er det eneste der er købt en middelmådig midterforsvarer og en fightede midtbane spiller som ikke kan noget som helst fremad i det direkte spil de nu vil spille . Begge de nye spillere har så iøvrigt afløst to flopkøb som blev hentet for kun et halvt år siden ..
                        Drachmann har vel afløst en skadet JJT?? Og sådan som det får tænker jeg ikke at Drachmann/Tverskov bliver centralt ... mon ikke Tverskov ryger i centerforsvaret når JJT er tilbage .. kunne også godt bruge noget stabilitet dernede ...
                        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                        "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                        Venter man for længe, får man ingenting ...

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                          Drachmann har vel afløst en skadet JJT?? Og sådan som det får tænker jeg ikke at Drachmann/Tverskov bliver centralt ... mon ikke Tverskov ryger i centerforsvaret når JJT er tilbage .. kunne også godt bruge noget stabilitet dernede ...
                          Tverskov har altså spillet forsvar de sidste 2-3 kampe...

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            Tverskov har altså spillet forsvar de sidste 2-3 kampe...
                            JT er den eneste af de 3 CF'er som pt. kan spille i en 3 backkæde. AW kan måske lære det, men han er bestemt ikke afstemt og tryk ved systemet. KEP i midten giver alt for stor fordel for modstanderne. Hvis KEP skal spille, så skal holdet gå tilbage til 4-4-2 - hvilket måske også er klogt. Det kan måske betyde, at spillerne kan finde lidt tryghed her. Personligt ville jeg gøre det, med AL og JT som cf'er.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                              Drachmann har vel afløst en skadet JJT?? Og sådan som det får tænker jeg ikke at Drachmann/Tverskov bliver centralt ... mon ikke Tverskov ryger i centerforsvaret når JJT er tilbage .. kunne også godt bruge noget stabilitet dernede ...
                              Jo Drachmann blev hentet til at styrke den defensive midt i stedet for Rømer som man hurtig fandt ud af ikke var god nok . Tverskov er jo også kun en nødløsning der er blevet brugt der i mangel af bedre .
                              817 ⚪️
                              Y.N.W.A ❤️

                              Comment


                                Hvorfor er det at JH skal være direktør for det hele i OB ..... han magter det jo ganske enkelt ikke. Han havde mange funktioner i ACH og det er jo ikke fordi at han er udulig til alt men kunne man ikke bare lade ham blive adm. chef for faciliteter, ungdomsholdene m.v. og så finde en ny chef for 1. holdet m.v. ......?
                                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                                "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                                Venter man for længe, får man ingenting ...

                                Comment

                                Working...
                                X