Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Jesper Hansen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
    Jeg synes faktisk også at kritikken af enkelte spillere er MEGET begrænset. Ja, der pibes efter nederlag, men der er ingen hetz mod individuelle spillere, slet ikke de unge. At der skydes på JH burde ikke påvirke spillerne specielt meget...

    Mvh

    MaxHH
    Enig. Syntes faktisk at budskabet er pænt klart fra fans. Spillerne bakkes op men det gør Sportsdirektøren ikke. Træneren har stadig en forbeholden opbakning

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Enig. Syntes faktisk at budskabet er pænt klart fra fans. Spillerne bakkes op men det gør Sportsdirektøren ikke. Træneren har stadig en forbeholden opbakning
      Ja, tror de fleste er lidt delte lige på Kent... Vi VED han har gjort det før, men har på ingen måde set noget imponerende i OB-regi. Giv tid eller klip snoren? Svært spørgsmål...

      Mvh

      MaxHH

      Comment


        Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
        Ja, tror de fleste er lidt delte lige på Kent... Vi VED han har gjort det før, men har på ingen måde set noget imponerende i OB-regi. Giv tid eller klip snoren? Svært spørgsmål...

        Mvh

        MaxHH
        Mega svært. Eneste grunde til at jeg hælder mest til at give ham tid er at jeg ikke kan komme i tanke om et bedre alternativ og at hans materiale ikke er godt nok..
        Ja han burde gøre det lidt bedre med dette hold men det har ikke Top 6 potentiale. Der mangler kreativitet,fart og bredde

        Comment


          Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
          Ja, tror de fleste er lidt delte lige på Kent... Vi VED han har gjort det før, men har på ingen måde set noget imponerende i OB-regi. Giv tid eller klip snoren? Svært spørgsmål...

          Mvh

          MaxHH
          Jeg vil stadig gerne se, hvad han kan udrette i et andet samarbejde med en anden sportsdirektør. Men der er ingen tvivl om hans medskyld i det her.

          MvH ChrisOB
          1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

          Comment


            Helt kort, vi får overhovedet ikke det vi betaler for. Historiens største træner kontrakt i OB, og med et hold af spillere han i den grad har været med til selv at vælge...
            Midt sagt, så er det måske det ringeste jeg kan huske at have set fra en striwet træner, og jeg har da trods alt været med under dem alle i de 25 år det har heddet Superliga...
            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
              Helt kort, vi får overhovedet ikke det vi betaler for. Historiens største træner kontrakt i OB, og med et hold af spillere han i den grad har været med til selv at vælge...
              Midt sagt, så er det måske det ringeste jeg kan huske at have set fra en striwet træner, og jeg har da trods alt været med under dem alle i de 25 år det har heddet Superliga...
              Han siger jo selv at det vil vende naar (hvis) vi begynder at score igen. Og det kan godt passe, tror jeg. Men rigtig godt kan det sgu ikke blive med de spillere.
              Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

              OB - engang var vi gode

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
                Han siger jo selv at det vil vende naar (hvis) vi begynder at score igen. Og det kan godt passe, tror jeg. Men rigtig godt kan det sgu ikke blive med de spillere.
                De sidste 3 vi har tabt er alle tabt med 3-0... Det var lige 12 mål i 3 kampe vi skulle bruge for at vende dem til sejre...

                Det vil jeg gerne se, Kent...
                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                  De sidste 3 vi har tabt er alle tabt med 3-0... Det var lige 12 mål i 3 kampe vi skulle bruge for at vende dem til sejre...

                  Det vil jeg gerne se, Kent...
                  Man KAN argumentere for at kampen søndag ville have udviklet sig markant anderledes, hvis AK havde sat den store chance foran mål ind bag Olsen... så er det langt fra sikkert KB/03 havde scoret tre gange efterfølgende. Så man kan ikke nødvendigvis lave en 1:1 konklusion på at vi skulle have scoret 12 mål for at have vendt de sidste tre kampe.

                  Men du har HELT ret i at vi ikke *kun* har et scoringsproblem....

                  Mvh

                  MaxHH

                  Comment


                    Jeg er så hamrende træt af, at de professionelle kommentatorer bliver ved med at sige, at vi har en god trup i OB.

                    I denne sæson har kun Grytebust, Tverskov og til dels Makrini leveret. Og så er det rigtigt nok, at vi på papiret burde have to gode angribere, men de har kun præsteret over relativt kort tid.

                    Resten af truppen er simpelthen divisionsspillere. Tag nu fx Joan Edmunsson, som da er en fin spiller til 1. Division, men som man satanedme ikke kan bygge et tophold i Superligaen af.

                    OB har ikke et godt hold. De har enkelte gode spillere, mens resten er af sekundaklasse.
                    OB havde været danske mestre nu, hvis ikke man i 2008 havde lagt kursen om og forsøgt at købe sig til et mesterskab med udenlandske stjerner. Havde man beholdt Ulrik Larsen, og bestyrelsen havde lagt mindre pres på Kim Brink, havde OB vundet mesterskabet mindst én gang siden. Jesper Hansen og Kent Nielsen skal i øvrigt fyres.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
                      Man KAN argumentere for at kampen søndag ville have udviklet sig markant anderledes, hvis AK havde sat den store chance foran mål ind bag Olsen... så er det langt fra sikkert KB/03 havde scoret tre gange efterfølgende. Så man kan ikke nødvendigvis lave en 1:1 konklusion på at vi skulle have scoret 12 mål for at have vendt de sidste tre kampe.

                      Men du har HELT ret i at vi ikke *kun* har et scoringsproblem....

                      Mvh

                      MaxHH
                      Det er jeg enig i, det er en forsimplet måde at gøre det op på, men ja du fangede pointen, og vi må bare håbe at vi snart får et scenarie hvor vi er foran...
                      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af StateTrooper Se indlæg
                        Jeg er så hamrende træt af, at de professionelle kommentatorer bliver ved med at sige, at vi har en god trup i OB.

                        I denne sæson har kun Grytebust, Tverskov og til dels Makrini leveret. Og så er det rigtigt nok, at vi på papiret burde have to gode angribere, men de har kun præsteret over relativt kort tid.

                        Resten af truppen er simpelthen divisionsspillere. Tag nu fx Joan Edmunsson, som da er en fin spiller til 1. Division, men som man satanedme ikke kan bygge et tophold i Superligaen af.

                        OB har ikke et godt hold. De har enkelte gode spillere, mens resten er af sekundaklasse.
                        Tak! Jeg er enig omkring Joan. Han laver så mange mærkelige ting og er skyld i underlige og farlige boldtab

                        Comment


                          Jeg har læst følgende på De stribedes facebookside: "og så har jeg til et møde spurgt JH om hvorfor der ikke blev brugt tid på relationen imellem klub og fans,og det mente han ikke der var tid og penge til."

                          Er der andre, som har oplevet den holdning fra JHs side af?

                          Comment


                            Det er nok blevet lidt som jeg forventede med Joan, en noget svingende type, men jeg vil nu alligevel sige at han har været godkendt, absolut... Der gik snak om en humør spiller, hvilket jeg egentlig ikke synes han er, faktisk vil jeg mene han er en af dem der har været mest tilstede i kampene, og han er en af dem der tager tacklinger og slag, samt at han faktisk er den spiller der vinder flest tacklinger... Lettere overraskende trods alt, da jeg ikke selv så ham som en sådan spiller i VB...

                            Jeg er dog enig omkring det med underlige beslutninger og boldtab, men når man trods alt viser man evner at tage et skrald for at erobre en bold, så bliver det en anelse nemmere at acceptere fejlene...
                            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                            Comment


                              Jeg synes Joan er absolut godkendt, fordi jeg synes han smider mere og mere på for hver kamp. Han er stadigvæk svingende, og nogle af de ting han bliver bedre til svinger også fra kamp til kamp. Nu gælder det for ham at lægge yderligere på og finde et mere stabilt niveau. Jeg er sikker på at når/hvis holdet bliver mere stabilt, så vil vi også se en Joan løfte niveauet yderligere og holde fast i det.

                              Godt indkøb hvis du spørger mig.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af StateTrooper Se indlæg
                                Jeg er så hamrende træt af, at de professionelle kommentatorer bliver ved med at sige, at vi har en god trup i OB.

                                I denne sæson har kun Grytebust, Tverskov og til dels Makrini leveret. Og så er det rigtigt nok, at vi på papiret burde have to gode angribere, men de har kun præsteret over relativt kort tid.

                                Resten af truppen er simpelthen divisionsspillere. Tag nu fx Joan Edmunsson, som da er en fin spiller til 1. Division, men som man satanedme ikke kan bygge et tophold i Superligaen af.

                                OB har ikke et godt hold. De har enkelte gode spillere, mens resten er af sekundaklasse.
                                Jeg er enig.
                                OB har pt. ikke et supergodt hold.
                                For få år siden havde vi et hold med spillere af "høj" superligaklasse, som kunne gå ind i de fleste klubbers start-11'er, krydret med spillere af "ekstraordinær" klasse - DD, Traore m.fl.
                                Med den økonomiske opbremsning faldt niveauet også betragteligt. Det er jo så et valg, man har taget i OB. Og hvis det er det, man vil, så er det jo så sådan, det er.

                                Jeg ved godt, det er et hypotetisk spørgsmål, men jeg prøver alligevel:
                                Gad godt vide, hvor meget mindre indtægter man har fået over de sidste 5 års tid (via tv-indtægter, tilskuere, transfers, sponsorer m.m.) pga. den økonomiske opbremsning/besparelserne, kontra hvad man hypotetisk kunne have hentet ved at fortsætte med at investere i truppen, så den kunne have holdt sig rimeligt i toppen af ligaen...
                                Mvh Kent

                                Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

                                Comment

                                Working...
                                X