Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Jesper Hansen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
    Emil (og jeg) taler da ikke om Ove som sportsdirektøremne men som træner.
    Det ved jeg. Jeg nævnte selv kildekritik, og så udøver Chris det på mig, da jeg tidligere har foreslået Ove som sportsdirektør med en række rosende ord om ham.

    Comment


      Slut med at grave grøft mellem fans og klub i Randers... se, dét ser jeg som vejen frem!
      I Randers vil de nu vise interesse for deres fans!

      http://www.bt.dk/superligaen/slut-me...bage-i-kedelig
      Mvh Kent

      Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

      Comment


        Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
        Slut med at grave grøft mellem fans og klub i Randers... se, dét ser jeg som vejen frem!
        I Randers vil de nu vise interesse for deres fans!

        http://www.bt.dk/superligaen/slut-me...bage-i-kedelig
        Læs og lær Jesper Hansen og CO.

        MvH ChrisOB
        1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
          Det spørgsmål skal vel stilles til Plum. Han stiller som forudsætning, at det stadig er muligt, hvorfor bestyrelsen endnu ikke har fældet dom. Den køber jeg ikke, for det er jo reelt set umuligt, er ikke helt sikker på, om det er matematisk umuligt, men bestyrelsen burde have fældet den dom, at målsætningen ikke er nået, men har valgt ikke at reagere, altså formoder jeg, at bestyrelsen har accepteret, at målsætningen ikke er nået.
          Jeg havde faktisk slet ikke overvejet om det var urealistisk eller ej men kan da godt se med de kommentarer der er at det løb er kørt ...
          At JH stadig sidder ved bordet er mig fuldstændig uforståeligt med mindre det er fordi man pt er i gang med at finde en afløser eller ikke vil vippe med båden lige før kampene starter ...
          Alternativt så ja, enten har man trukket på skuldrene og accepteret manglende målsætningsopfyldelse eller har man internt accepteret at JH ikke har fået ressourcerne til at indfri forventningerne....
          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

          "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

          Venter man for længe, får man ingenting ...

          Comment


            Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
            Læs og lær Jesper Hansen og CO.

            MvH ChrisOB
            Jeg har altid undret mig over nogle af de ting som Gravgaard også nævner i artiklen. Hvem fanden kommer på stadion fordi der er en gratis pølse, eller fordi du kan købe to franske hotdog til én hotdogs pris? Jeg kender ikke det segment som det tilbud nu skulle ramme..

            Men noget jeg altid synes har været efterspurgt, har netop været tilskud fra klubben til fans, og simpelthen gøre de initiativer som hjælper holdet, billigere.. Det gør en hotdog altså ikke, men hvis man kan komme billigere afsted til Aalborg eller whatever, så er det jo netop de tiltag der skal laves. Det er win/win for alle..

            Der mangler ligesom lidt kreativitet i måde man forsøger at holde på fans, eller forsøger at indhente nye..

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
              " forventningerne til efteråret 2016 er, at OB ender i top seks, og kvalificerer sig til slutspillet i Alka Superliga i foråret 2017 "


              netop den linje viser hvor JH skal rette anklagen om for høje forventninger når han for at dække over egen uduelighed sidder og flæber over at fans har forventet for meget . Det havde unægteligt klædt ham at sætte sig ind i hvorfor kritikken fra fansene er nået dertil hvor den er i dag ..
              JH har jo accepteret vilkårene .. enhver der bliver stillet en opgave må jo vurdere om de har ressourcerne til at løse den. Har man ikke må man jo give udtryk for det ...
              "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

              "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

              Venter man for længe, får man ingenting ...

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Ricardo Se indlæg
                Er meget kritisk overfor JH. Men en målsætning som ikke bliver opfyldt et enkelt år er nok ikke nødvendigvis en fyringsgrund. Fodbold kan jo være en noget uberegnelig størrelse.

                Flere af hans indkøb har ikke været heldige, men eksempelvis Festersen og AK, syntes jeg egentlig var fornuftige, men de har så underpræsteret helt vildt i sidste sæson.

                KN er optimistisk med truppen, spændende om vi så ser resultaterne i forårsæsonen, stor tvivl men det er ikke totalt urealistik at vi ser fremgang, og så bliver der næppe tale om en fyring af JH.
                At blive nr. 7 eller måske nr. 8 med en lille margin til nr. 6 var måske ok men at rode rundt i bunden hele efterårssæsonen er meget langt fra skiven ...
                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                Venter man for længe, får man ingenting ...

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
                  Der står jo tydeligt "forventningerne" - det er for mig ikke en konkret målsætning, som målsætningen om slutplaceringen i forrige sæson var.
                  Forventninger har vel et skær af ønske og håb. Ikke et krav at fyre efter.

                  Men dda det jo tilsyneladende er på alle parametre undtagen MÅSKE driften, at det er gået den forkerte vej, er det stadig min tro, at JH sidder på et varmt sæde.
                  Vil mene at en forventning fra en prof bestyrelse er en klar rettesnor ..
                  "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                  "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                  Venter man for længe, får man ingenting ...

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af makitabel Se indlæg
                    Hverken Kent Nielsen eller nogen anden cheftræner for den sags skyld, gå ud og modsiger sportschefen.. Kent Nielsen er jo tvunget til at male et lyserødt billede af JHs ageren. I øvrigt har KN lukket den dør med Helenius.., han har udtrykkeligt formuleret, at det INTET har med dette transfervindue at gøre, eller hvad der kunne være ønskeligt at få ind og ud i dette transfervindue. Han har decideret pointeret at vi skal holde tingene adskilte.. Så den kamel sluger han nok ikke for JH!
                    I hvert fald internt må han da sige til hvis ikke han har fået ressourcerne til at opfylde den opgave han har fået !! Og han behøver vel ikke at male skønhedsmaleri når/hvis han ikke er enig .. han kunne jo formulere sig negativt eller neutralt ...
                    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                    Venter man for længe, får man ingenting ...

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                      Læs og lær Jesper Hansen og CO.

                      MvH ChrisOB

                      Netop dette er også utroligt rammende for OB og er samtidig en del af den kritik som JH ikke fatter hvad omhandler :

                      »Vi har haft en alt for arrogant holdning til det produkt, vi har. Jeg hader at bruge ordet proces, fordi jeg er typen, der vil se resultater med det samme. Vi må derfor bøje os for det faktum, at det tager tid at vække interessen igen. Superligaen har gennem årene haft mange kunder inde i butikken. Mange er forsvundet, og nu skal vi ud at jagte dem igen. Det kommer ikke af sig selv. Og heller ikke selv om jeg eventuelt skulle vælge at vifte med en gratis, varm pølse på BioNutria Park (Randers FCs hjemmebane, red.).«
                      817 ⚪️
                      Y.N.W.A ❤️

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                        Netop dette er også utroligt rammende for OB og er samtidig en del af den kritik som JH ikke fatter hvad omhandler :

                        »Vi har haft en alt for arrogant holdning til det produkt, vi har. Jeg hader at bruge ordet proces, fordi jeg er typen, der vil se resultater med det samme. Vi må derfor bøje os for det faktum, at det tager tid at vække interessen igen. Superligaen har gennem årene haft mange kunder inde i butikken. Mange er forsvundet, og nu skal vi ud at jagte dem igen. Det kommer ikke af sig selv. Og heller ikke selv om jeg eventuelt skulle vælge at vifte med en gratis, varm pølse på BioNutria Park (Randers FCs hjemmebane, red.).«
                        Helt enig. Men det kunne jo også have noget at gøre med at de stadig ser os som kunder. Det gør Gravgaard så også.. Du kan ikke behandle fodboldfans som helt alm kunder.. allerede der går den galt

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                          Netop dette er også utroligt rammende for OB og er samtidig en del af den kritik som JH ikke fatter hvad omhandler :

                          »Vi har haft en alt for arrogant holdning til det produkt, vi har. Jeg hader at bruge ordet proces, fordi jeg er typen, der vil se resultater med det samme. Vi må derfor bøje os for det faktum, at det tager tid at vække interessen igen. Superligaen har gennem årene haft mange kunder inde i butikken. Mange er forsvundet, og nu skal vi ud at jagte dem igen. Det kommer ikke af sig selv. Og heller ikke selv om jeg eventuelt skulle vælge at vifte med en gratis, varm pølse på BioNutria Park (Randers FCs hjemmebane, red.).«
                          Kunder vil ikke føle sig til grin for egne penge og heller ikke føle ens intelligens bliver nedvurderet, når ledelsen vurderer spillere og spillertrupper "for gode" til at vi ligger næstsidst.

                          Mange kunder savner sammenhæng imellem det man siger, og det man gør. Og så vil man have dem til at indrømme, at der er blevet lavet fejl!

                          Og så skal man, om man vil det eller ej - se på det med restriktionerne på pyro. For kampen for at få det væk fra tribunerne har bare ført til krig imellem stemningsskabere og ledelser - hvilket har ført til færre stemningsskabere, fordi ledelser har hjemmel til at uddele karantæner.

                          Man skal tilbage til OBs rødder. Man skal tilbage til en kultur, hvor fans er fans og ikke tal i en marketings rapport.

                          MvH ChrisOB
                          1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
                            Jeg har altid undret mig over nogle af de ting som Gravgaard også nævner i artiklen. Hvem fanden kommer på stadion fordi der er en gratis pølse, eller fordi du kan købe to franske hotdog til én hotdogs pris? Jeg kender ikke det segment som det tilbud nu skulle ramme..

                            Men noget jeg altid synes har været efterspurgt, har netop været tilskud fra klubben til fans, og simpelthen gøre de initiativer som hjælper holdet, billigere.. Det gør en hotdog altså ikke, men hvis man kan komme billigere afsted til Aalborg eller whatever, så er det jo netop de tiltag der skal laves. Det er win/win for alle..

                            Der mangler ligesom lidt kreativitet i måde man forsøger at holde på fans, eller forsøger at indhente nye..
                            Mange danskerne er indrettet sådan at kan der spares en 5´er på en pakke smør, så bruger de gerne en 10´er ekstra i benzin for at køre lidt længere efter tilbuddet...

                            Er der slik og cola til ½ pris i Biografen, jamen så er Min Søsters Børn også udsolgt det nemmere... sådan er det bare, og det skal Superligaen lære at drage fuld udnyttelse af, ellers taber den kampen om folket...
                            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af neverland Se indlæg
                              Nogen der har læst det her?
                              http://www.fyens.dk/Synspunkt/OB-Paa...rtikel/3122326
                              rammer sgu meget godt synes jeg
                              http://www.bt.dk/superligaen/angrebe...medium=twitter

                              Dejligt afmålt og reflekteret svar fra Ove her.

                              Jeg er enig med Ousager så langt, at jeg ikke synes at Ove på har format til at være cheftræner i OB på langt sigte. Til det er han nok for egenrådig og kræver for meget magt, sammenlagt med at nogle af hans metoder er uddaterede, især omkring rekruttering af spillere.

                              Jeg synes dog slet ikke der er rygdækning for at kritisere, at man ansatte Ove på den kontrakt han i sin tid fik, og der er SLET IKKE hold i kritikken af det arbejde han leverede med de vilkår han havde. Det stykke trænerarbejde han leverede i de 9 måneder, er noget af det bedste vi har set i OB i mange år, og står i skærende kontrast til hans forgænger. Det er muligt, at Troels Bech havde en bedre og mere jovial omgang med spillerne og havde nogle mere ambitiøse tanker og idéer, men det arbejde han leverede sammen med både TV-Poul og JH, var rent trænerfagligt noget eklatant makværk og fortjener udelukkende at stå tilbage som et mausoleum over den indspiste indskrænkethed og latente bagudskuen, der har kendetegnet OB og den måde vi rekrutterede nøglepersoner til klubben på, i en årrække.
                              Last edited by Sheed; 13-02-2017, 11:46.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                                http://www.bt.dk/superligaen/angrebe...medium=twitter

                                Dejligt afmålt og reflekteret svar fra Ove her.

                                Jeg er enig med Ousager så langt, at jeg ikke synes at Ove på har format til at være cheftræner i OB på langt sigte. Til det er han nok for egenrådig og kræver for meget magt, sammenlagt med at nogle af hans metoder er uddaterede, især omkring rekruttering af spillere.

                                Jeg synes dog slet ikke der er rygdækning for at kritisere, at man ansatte Ove på den kontrakt han i sin tid fik, og der er SLET IKKE hold i kritikken af det arbejde han leverede med de vilkår han havde. Det stykke trænerarbejde han leverede i de 9 måneder, er noget af det bedste vi har set i OB i mange år, og står i skærende kontrast til hans forgænger. Det er muligt, at Troels Bech havde en bedre og mere jovial omgang med spillerne og havde nogle mere ambitiøse tanker og idéer, men det arbejde han leverede sammen med både TV-Poul og JH, var rent trænerfagligt noget eklatant makværk og fortjener udelukkende at stå tilbage som et mausoleum over den indspiste indskrænkethed og latente bagudskuen, der har kendetegnet OB og den måde vi rekrutterede nøglepersoner til klubben på, i en årrække.
                                Problemet er, at det stykke trænerarbejde, det kun kommer til at fremstå så meget bedre, fordi det, i modsætning til Troels Bechs rent faktisk var et stykke trænerarbejde og ikke PR. Problemet ved dét er så, at der er nogen, der har stirret sig blinde i det stykke arbejde, og tror derfor det automatisk kvalificerer ham til at blive OB's næste sportsdirektør.

                                MvH ChrisOB
                                1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                                Comment

                                Working...
                                X