Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/ønsker - Transfervinduet Sommeren 2017

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
    Syntes faktisk også stemmer fra Ådalen er et problem, fordi det bliver for pænt. Der er virkelig brug for at alle som vil OB det bedste får rystet træet. Et JH banner ændrede intet, og siden har for mange leget strudse.
    Jeg synes nu de drenge fra Stemmer Fra Ådalen gør det rigtig godt. De holder det interessant, og i seneste afsnit gør de en indsats for at pointere den kritik som oftest bliver givet imod JH og ledelsen generelt. De strækker den tilpas langt, og går de længere end hvad de allerede gør (plus/minus) Så vil de ikke have et program fremadrettet - De skal jo også kunne tale med OB og vores spillere, og det kan JH trods alt meget hurtigt sætte en stopper for, hvis kritikken bliver for voldsom, eller for ofte. Tænker jeg?

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
      Jeg synes nu de drenge fra Stemmer Fra Ådalen gør det rigtig godt. De holder det interessant, og i seneste afsnit gør de en indsats for at pointere den kritik som oftest bliver givet imod JH og ledelsen generelt. De strækker den tilpas langt, og går de længere end hvad de allerede gør (plus/minus) Så vil de ikke have et program fremadrettet - De skal jo også kunne tale med OB og vores spillere, og det kan JH trods alt meget hurtigt sætte en stopper for, hvis kritikken bliver for voldsom, eller for ofte. Tænker jeg?
      Jeg er på sin vis enig i, at de kan blive backlistet, så forstår det sådan set godt. Måske er det også Stiftens problem, at De gerne vil have adgang til spillere , direktør, træner og måske også reklame annoncer fra Leasy mv

      Comment


        Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
        Syntes faktisk også stemmer fra Ådalen er et problem, fordi det bliver for pænt. Der er virkelig brug for at alle som vil OB det bedste får rystet træet. Et JH banner ændrede intet, og siden har for mange leget strudse.
        Selvfølgelig ændrede banneret intet , det blev jo ikke fulgt op af handling
        817 ⚪️
        Y.N.W.A ❤️

        Comment


          Jeg synes faktisk vores trup er ok. Hverken godt eller skidt. Meget gennemsnitlig i superligaen. Lidt mangler her og der og godt besat andre steder.

          Lige pt har jeg faltisk et større problem med vores træner end med vores sportsdirektør. Synes ikke jeg har set nogen udvikling i vores spil siden vi mistede Falk og "startede forfra".

          Comment


            Man kan jo skrive side op og side ned om, hvad der er galt. Og jeg har da selv gjort det igen og igen, men problemet kan vel koges ned til tre ting.

            1. Vores træner er ikke dygtig nok. Han kan ikke udnytte de styrker, som trods alt findes i den dårlige trup. Han er stædig og hænger fast i fortiden. Spillerne kan godt lide ham, men ingen af dem ser ud til at tro på hans ideer.

            2. Vores sportsdirektør er bare ikke bedre end det her. Jeg kan skrive en masse grimt om Jesper "Tilfreds" Hansen, men han er beklædt med teflon og har åbenbart ikke tænkt sig at smutte frivilligt. Man kan godt strikke et fornuftigt OB-hold sammen med det her budget, men Jesper Hansen kan altså ikke. Han er ikke på et eneste parameter god nok til jobbet i OB. Det eneste, Jesper kan, er at spare, men det er han til gengæld også så god til, at han snart har sparet OB halvt ihjel.

            3. Vores bestyrelsesformand er bedøvende ligeglad med klubben. Han har travlt med masser af andre projekter og er dybest set uinteresseret i, hvordan det går med OB. Derfor gider han heller ikke bruge flere penge på klubben.

            OB havde engang et slogan. Et lidt poppet af slagsen. 'Bliv en del af øjeblikket', hed det. Og det er vi så nu. Øjeblikket, hvor OB er i gang med at nedsmelte som et gammelt sovjetisk atomkraftværk. Man kan ikke gøre så meget andet end at stå og glo vantro på de destruktive kræfter, der udspiller sig for en.
            OB havde været danske mestre nu, hvis ikke man i 2008 havde lagt kursen om og forsøgt at købe sig til et mesterskab med udenlandske stjerner. Havde man beholdt Ulrik Larsen, og bestyrelsen havde lagt mindre pres på Kim Brink, havde OB vundet mesterskabet mindst én gang siden. Jesper Hansen og Kent Nielsen skal i øvrigt fyres.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af StateTrooper Se indlæg
              Man kan jo skrive side op og side ned om, hvad der er galt. Og jeg har da selv gjort det igen og igen, men problemet kan vel koges ned til tre ting.

              1. Vores træner er ikke dygtig nok. Han kan ikke udnytte de styrker, som trods alt findes i den dårlige trup. Han er stædig og hænger fast i fortiden. Spillerne kan godt lide ham, men ingen af dem ser ud til at tro på hans ideer.

              2. Vores sportsdirektør er bare ikke bedre end det her. Jeg kan skrive en masse grimt om Jesper "Tilfreds" Hansen, men han er beklædt med teflon og har åbenbart ikke tænkt sig at smutte frivilligt. Man kan godt strikke et fornuftigt OB-hold sammen med det her budget, men Jesper Hansen kan altså ikke. Han er ikke på et eneste parameter god nok til jobbet i OB. Det eneste, Jesper kan, er at spare, men det er han til gengæld også så god til, at han snart har sparet OB halvt ihjel.

              3. Vores bestyrelsesformand er bedøvende ligeglad med klubben. Han har travlt med masser af andre projekter og er dybest set uinteresseret i, hvordan det går med OB. Derfor gider han heller ikke bruge flere penge på klubben.

              OB havde engang et slogan. Et lidt poppet af slagsen. 'Bliv en del af øjeblikket', hed det. Og det er vi så nu. Øjeblikket, hvor OB er i gang med at nedsmelte som et gammelt sovjetisk atomkraftværk. Man kan ikke gøre så meget andet end at stå og glo vantro på de destruktive kræfter, der udspiller sig for en.
              Jeg er fuldstændig enig.

              1. Ledelsen fortæller ham ikke, at han skal gøre tingene anderledes.
              2. Ledelsen fortæller ham ikke, at han skal gøre tingene anderledes.
              3. Ingen tør fortælle ham, at han skal gøre tingene anderledes.
              OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

              Comment


                Milan ude efter Andreas Søndergaard fra u-17.

                https://www.calciomercato.it/news/27...ovo_donnarumma
                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                Comment


                  ... men Søndergaard har sagt nej.

                  https://www.bt.dk/superligaen/tak-me...viser-ac-milan
                  Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                  Comment


                    Vildt nok^

                    Comment


                      Søndergaard har i første omgang tænker nej til prævetræning i Milan. Lyder som ham er meget glad i OB og i hensigt af en fremtid her.
                      https://www.bt.dk/superligaen/tak-me...edium=facebook
                      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                      - Norbert Elgert -

                      Comment


                        Øh, okay. Så vi har tilsyneladende den nye Donnarumma rendende rundt i Ådalen pt? Det kunne godt være, man skulle smide en længerevarende kontrakt af sted efter ham? Arvtager efter Sten Michael, måske. Eller endnu bedre... Den nye Lars Høgh!

                        Comment


                          Han sagde nej til prøvetræning i ACMilan, men fik også selv et nej fra englad da han var på prøvetræning der tideligere..
                          siden 1887

                          Comment

                          Working...
                          X