Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/ønsker - Transfervinduet Sommeren 2017

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
    du begynder først nu at miste troen på Kent? Den er for længst væk for mit vedkommende...
    Jeg har aldrig tvivlet på at JH ville være gift for OB. Det viste sig at være sandt. Jeg troede naivt på at KN kunne trække spillere til og med no nonsens stil bringe os i toppen. Der må jeg erkende, at KN fejlede eller at JH ikke lykkedes med god nok sparring og indkøb.

    Comment


      Vi får sikker et fantastisk top-6 skygge-hold med alle de næsten-OB-spiller JH henter til klubben.
      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
      - Norbert Elgert -

      Comment


        Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
        Jeg har aldrig tvivlet på at JH ville være gift for OB. Det viste sig at være sandt. Jeg troede naivt på at KN kunne trække spillere til og med no nonsens stil bringe os i toppen. Der må jeg erkende, at KN fejlede eller at JH ikke lykkedes med god nok sparring og indkøb.
        jeg så bestemt også lysere på fremtiden da han blev signet - men det er deværre længe siden nu.

        Comment


          Tak Gaxe. http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...et-dem/6802716

          Comment


            Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
            Godt sagt! Sad lige og læste den selv. Han lyder som en der passer ind på forum her 😄

            Comment


              Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
              "Jeg synes, at de har nogle tøsedrenge. Tidligere når man så OB spille, så døde spillerne med den trøje på. Det vil sige, at når man kom til Odense og skulle spille - OB var bare et hold, du slog dig på. Når du spiller mod OB i dag, så bliver man nærmest inviteret til at vinde. Hvem fanden skal man slå sig på?, spørger Jungsgaard og bliver bakket op af 'Gaxe'"

              ...
              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
              - Norbert Elgert -

              Comment


                Der er en tråd omkring ønsker til andre trænere mv. Gaxe var egenligt et godt sportsdirektør bud

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                  "Jeg synes, at de har nogle tøsedrenge. Tidligere når man så OB spille, så døde spillerne med den trøje på. Det vil sige, at når man kom til Odense og skulle spille - OB var bare et hold, du slog dig på. Når du spiller mod OB i dag, så bliver man nærmest inviteret til at vinde. Hvem fanden skal man slå sig på?, spørger Jungsgaard og bliver bakket op af 'Gaxe'"

                  ...
                  jeg har altså personligt set at Jønne næsten taklede, han nåede næsten ikke at trække sig.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                    Det er så spot on det der. Problemet med RMN tribunen igår er, at man hylder fortiden, men slet ikke bruger den, for nutidens OB har intet at gøre med RMNs OB.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                      "Jeg synes, at de har nogle tøsedrenge. Tidligere når man så OB spille, så døde spillerne med den trøje på. Det vil sige, at når man kom til Odense og skulle spille - OB var bare et hold, du slog dig på. Når du spiller mod OB i dag, så bliver man nærmest inviteret til at vinde. Hvem fanden skal man slå sig på?, spørger Jungsgaard og bliver bakket op af 'Gaxe'"

                      ...
                      Præcist, det er så rigtigt......Når JH og KN er røget ud, skal vi til at starte forfra, for at bygge det klassiske OB op igen.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
                        Godt sagt! Sad lige og læste den selv. Han lyder som en der passer ind på forum her 
                        man bliver nærmest helt varm inden i....rart at vi ikke er de eneste der ser det.

                        Både mht vinduet og spillet/stil -trup generelt

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                          jeg har altså personligt set at Jønne næsten taklede, han nåede næsten ikke at trække sig.
                          Ærligt? Så var det sikkert fordi ham ved at ham må kæmpe om startpladsen nu fordi JH skabte en skarp konkurrence i truppen med alle de tre "næsten havde vi hentet de"-udenlandskprofiler.
                          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                          - Norbert Elgert -

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
                            Præcist, det er så rigtigt......Når JH og KN er røget ud, skal vi til at starte forfra, for at bygge det klassiske OB op igen.
                            Det er min ønskeszenario.
                            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                            - Norbert Elgert -

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                              Og lige en ting mere. Nu begynder JH og KN lige pludselig at fremhæve, at kun fire spillere har spillet mere end 50 kampe for OB. Det er jo ikke noget nyt. Det virker som en efterrationalisering, som man i stedet burde have brugt til at indse, at det her hold ikke hører til i top 6! Det ville have klædt JH og KN at bruge det som argument for at OB ikke ender i top 6 i stedet for efterfølgende at bruge det til at argumentere for hvorfor det ikke ser så godt ud med top 6 planerne.
                              Hvilket så også er løgn! eller i hvert fald meget stort spin, for der er flere i truppen, og tager man den gruppe af spillere, som er startet inde i mindst fire kampe, har seks spillere på nuværende tidspunkt over 50 kampe for klubben.
                              Last edited by SU1978; 01-09-2017, 18:31.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
                                Godt sagt! Sad lige og læste den selv. Han lyder som en der passer ind på forum her 
                                Undres stadig over journalister og andre som endnu ikke har bidt mærke i at det er samme plade JH stikker gang på gang
                                817 ⚪️
                                Y.N.W.A ❤️

                                Comment

                                Working...
                                X