Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/ønsker - Transfervinduet Sommeren 2017

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Endelig en ordentlig artikel om OB. JH raus!
    OB: Danske mestre i 2075/6

    Comment


      Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
      Ja han er spot on. Dejligt at han gør det mere synligt at den er helt galt og at det ikke kun er os sure forum idioter..

      Comment


        Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
        Megafedt at der endelig er nogen der er kritiske....
        Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg
          Megafedt at der endelig er nogen der er kritiske....
          Det er sjovt, at Jesper Hansens kommentarer til Gaxes kritik er, at budgettet er et andet i dag.

          Det kan godt være budgettet er et andet, men som Gaxe siger slår modstanderne sig ikke længere på os. Der er ingen, som frygter besøget på Odense Stadion.

          Comment


            Fedt indspark fra Gaxe. Han har nogen gode pointer. Synes så det er lidt "nemt", men han sætter fingeren det helt helt rigtige sted. Vi har forladt vores DNA. Vi skal tilbage mod det, kombineret med vi kan spille med en bold.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af kimmer Se indlæg
              Det er sjovt, at Jesper Hansens kommentarer til Gaxes kritik er, at budgettet er et andet i dag.

              Det kan godt være budgettet er et andet, men som Gaxe siger slår modstanderne sig ikke længere på os. Der er ingen, som frygter besøget på Odense Stadion.
              Mandens evindelige papegøjesnak, man kan jo sagtens bygge et hold, som andre slår sig på, med ganske få midler...hvor har han svaret på kritikken henne?

              Comment


                Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                Der er jo noget i klubbens kultur, der er fortaler for de spillere, som Gaxe og Jungsgaard fremlægger, men problemet lige nu så er det jo det nuværende udtryk, som er holdet besidder. Det handler ikke kun om at save benene over på modstanderne, men det handler også om at se holdet vise noget ekstra, som indgyder respekt og både over for os og for modstanderne. Et eksempel er jo, at vi er det hold, som laver 2.-færrest frispark, kun undergået af Helsingør. Tacklinger laver vi 3.-færrest af og bolderobringer ligger vi lige over midten. Til gengæld er vi det hold med flest boldberøringer, mens vi vi ligger nummer 11 i skud på mål. Det siger jo selvfølgelig ikke noget endegyldigt, men det er da en indikation på, at vi ikke spiller ret hårdt, og at vi ikke får særlig meget ud af alle vores boldberøringer.

                Comment


                  Tidligere sportsdirektør Ole Nielsen har OB som vinduets taber i fodboldFM, mener, at truppen mangler dynamik, ledelse, at det ikke hænger sammen.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
                    Tidligere sportsdirektør Ole Nielsen har OB som vinduets taber i fodboldFM, mener, at truppen mangler dynamik, ledelse, at det ikke hænger sammen.
                    Ole Nielsen får:



                    MvH ChrisOB
                    1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
                      Tidligere sportsdirektør Ole Nielsen har OB som vinduets taber i fodboldFM, mener, at truppen mangler dynamik, ledelse, at det ikke hænger sammen.
                      Ja den er god nok.
                      Man siger at "Tabellen lyver aldrig". Det gør den heller ikke om 19 runder.. Heller ikke i år..

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
                        Mandens evindelige papegøjesnak, man kan jo sagtens bygge et hold, som andre slår sig på, med ganske få midler...hvor har han svaret på kritikken henne?
                        Han svaret faktisk på kritikken fra gaxe i artiklen aller nederst.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af kimmer Se indlæg
                          Han svaret faktisk på kritikken fra gaxe i artiklen aller nederst.
                          Ok, jeg så bare indslaget, så det missede jeg lige

                          Comment


                            Tænk sig alle dem som igennem flere år nu, har været så autoritetstro, at man har slugt hele ledelsens ævl om kontinuitet og bla bla bla mundlort. Jeg synes "eksperterne" er for sent ude, men det er i og for sig også ligegyldigt, fordi Jesper Hansen har sin tilgang til tingene, og det ændre sig ikke før han er væk.

                            Det eneste jeg på nuværende tidspunkt kan glæde mig over er, at alle dem som offentligt har været ude og snakke dårligt om specifikt dette forum pga. Kritikken, de kommer til at æde deres ord! Lige fra "eksperter" til spillere, ledelsen til journalister.

                            Jeg synes dog stadigvæk vores største problem er Thorborg. Hvad er det han vil? Hvorfor er han så usynlig når det kommer til OB? Han er et KÆMPE problem i mine øjne.

                            Comment


                              Syntes faktisk også stemmer fra Ådalen er et problem, fordi det bliver for pænt. Der er virkelig brug for at alle som vil OB det bedste får rystet træet. Et JH banner ændrede intet, og siden har for mange leget strudse.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
                                Tænk sig alle dem som igennem flere år nu, har været så autoritetstro, at man har slugt hele ledelsens ævl om kontinuitet og bla bla bla mundlort. Jeg synes "eksperterne" er for sent ude, men det er i og for sig også ligegyldigt, fordi Jesper Hansen har sin tilgang til tingene, og det ændre sig ikke før han er væk.

                                Det eneste jeg på nuværende tidspunkt kan glæde mig over er, at alle dem som offentligt har været ude og snakke dårligt om specifikt dette forum pga. Kritikken, de kommer til at æde deres ord! Lige fra "eksperter" til spillere, ledelsen til journalister.

                                Jeg synes dog stadigvæk vores største problem er Thorborg. Hvad er det han vil? Hvorfor er han så usynlig når det kommer til OB? Han er et KÆMPE problem i mine øjne.
                                Det er lige netop det; der er for mange, der er og har været autoritetstro; i stedet for at stille spørgsmålstegn ud fra det man kan se på banen; det fungerer jo ikke. Og man kan ikke bare blive ved med at hænge sig i luftige kontinuitets-paroler, for på et eller andet tidspunkt falder det her alvorligt til jorden.

                                Herinde kan vi blive ved med at påpege det åbenlyse, mens der er eksperter, der stirrer sig blinde i Kent og Jespers såkaldte erfaring, og til dels meritter; ligesom navne betyder mere end form, typer kontra hinanden og spillestil, og derefter vover at kalde OB's fan, dem der har påpeget problemerne fra dag 1, længe før sæsonen er gået i gang, "bagkloge". Gu er vi ej bagkloge - vi har mere fingeren på pulsen, end I har - og det er ikke bare noget, vi siger: Det kan vi se. Det kan de fleste vel egentlig også, selv om de ikke vil indrømme det. Vi kan jo se, at det ikke nytter, at der er et godt sammenhold, og at Kent på papiret er en dygtig træner - taktikken er helt forkert; typerne og sammensætningen er helt forkert, og som ekstra salt i såret; så har de ansvarlige den frækhed at påstå, at det bare er et spørgsmålstegn om tid, før det kommer til at fungere.

                                Vi HAR ressourcerne til at blive bedre, end det vi viser nu, både spille og resultatmæssigt - om der så er tale om økonomiske ressourcer, eller evner ud i det taktiske; men ingen af delene bliver brugt rigtigt, og så sidder man og får lange løg, for hver kamp man ser.

                                Som det danske fodboldlandshold spillede igår - SÅDAN ville jeg hellere se OB spille. Nogle ville kalde det primitivt - jeg vil kalde det "mandsmod" - og det gav pote - det skabte begejstring. Jeg ved så også, at sådan kan det nuværende OB-hold og trup, på ingen måder, komme til at spille. Nej, de hænger fast i Kents latterlige skabeloner - uden evner til at tænke ud af boksen.

                                Kent bliver konstant taktisk udspillet - på den letteste måde tænkeligt: Man ved spiller A gør dit, og spiller B gør dat, så skal man bare gøre sådan - og sådan - og bum, så går OB's spil totalt i stå. Fordi vi ikke har spillerne med evnerne til at tænke ud af boksen.

                                Hvordan man som "ekspert", både til dagligt og på TV kan sidde og kigge på det, der foregår på OB's hold; og så IKKE sige som Gaxe og andre, det er mig en total gåde. Det er så åbenlyst, at der ikke er tale om indkøringsvanskelligheder; der er tale om ren niveau. Bestemt af spillertyperne og spillestilen.

                                Der har aldrig været en ringere sammensat trup i nyere OB historie. Den skaber hverken chancer eller begejstring - og alligevel er der nogen, der ikke er så vrede over det, som "vi" er. Det forstår jeg simpelthen ikke. I stedet vil de hellere flygte fra forum, ryste på hovedet over dette forum i stedet for at kalde en spade for en spade:

                                Det ender galt det her - jeg vil ikke blive overrasket, hvis vi nu rammer en lang streak, hvor vi ikke vinder.

                                Og når det så rent faktisk sker, så vil jeg venligst frabede mig at blive kaldt "bagklog"...

                                MvH ChrisOB
                                1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                                Comment

                                Working...
                                X