Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/ønsker - Transfervinduet Sommeren 2017

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
    Rønnow kunne meget vel være på vej til Crystal Palace i en panikhandel her lige inden lukketid. Forbered jer på at se Lindegaard i en klam trøje inden længe.
    Striwerne når JH sælger Grytebust?
    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

    Venter man for længe, får man ingenting ...

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
      Rønnow kunne meget vel være på vej til Crystal Palace i en panikhandel her lige inden lukketid. Forbered jer på at se Lindegaard i en klam trøje inden længe.
      Av av av

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
        Rønnow kunne meget vel være på vej til Crystal Palace i en panikhandel her lige inden lukketid. Forbered jer på at se Lindegaard i en klam trøje inden længe.
        Den sidder jeg også og lurer på...
        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

        Comment


          Hellere Lindegaard en Grytebust i den pisgule

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
            Striwerne når JH sælger Grytebust?
            Det er sgu nok lidt for meget i sidste øjeblik til, at det kan nå at ske. Følg i øvrigt med på Zak Egholms twitterprofil, hvis i vil se Jan Bech sidde og blamere sig selv med 5 telefoner, imens forhandlingerne kører.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              Og man har budt 500.000 kr på Messi. Stoler ikke på den mand overhovedet
              dybt utroværdigt. kom dog ind i kampen og find spillere på en høj hylde der kan gå ind i start 11 - men det skal altså være fra en af de hylder du kan nå op til Jesper.
              så kan man stå nok så meget og pege på den øverste hylde og hyle op om at man vil have noget derfra men det hjælper jo bare ikke.....

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                Det er sgu nok lidt for meget i sidste øjeblik til, at det kan nå at ske. Følg i øvrigt med på Zak Egholms twitterprofil, hvis i vil se Jan Bech sidde og blamere sig selv med 5 telefoner, imens forhandlingerne kører.
                Burde det ikke være TB?
                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                Venter man for længe, får man ingenting ...

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                  Burde det ikke være TB?
                  Jo, det ville jeg jo også mene, men ikke desto mindre giver Jan Bech udtryk for, at det nærmest er ham der styrer slagets gang.

                  Comment


                    Nu har jeg ikke hørt podcasten endnu, men en del tyder på, at Jesper Hansen endnu engang påstår, at han på trods af at ingen fans eller medier har haft så meget som en lille mistanke om det, har forhandlet med tre spillere fra en høj hylde. Jeg synes godt nok, at det er for nemt at fyre af. Nævn et navn, kom med en grund, ellers tror jeg simpelthen ikke på det. Jeg har seriøst lyst til at ringe til Mcgeady og hans agent for at spørge, om han overhovedet aner, hvem Jesper Hansen er.

                    Comment


                      Den går på at Palace når at hente ham... Spændende om BIF når at lande en erstatning så.

                      Lindegaard kan selvfølgelig hentes efter lukketid også.
                      Last edited by Kaspernon; 31-08-2017, 23:01.
                      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                        Den går på at Palace når at hente ham... Spændende om BIF når at lande en erstatning så.
                        Det bliver svært, for ikke at sige nærmest umuligt. Derfor er Lindegaard uden kontrakt forfærdeligt oplagt.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                          Det bliver svært, for ikke at sige nærmest umuligt. Derfor er Lindegaard uden kontrakt forfærdeligt oplagt.
                          Ja, meget...
                          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
                            Nu har jeg ikke hørt podcasten endnu, men en del tyder på, at Jesper Hansen endnu engang påstår, at han på trods af at ingen fans eller medier har haft så meget som en lille mistanke om det, har forhandlet med tre spillere fra en høj hylde. Jeg synes godt nok, at det er for nemt at fyre af. Nævn et navn, kom med en grund, ellers tror jeg simpelthen ikke på det. Jeg har seriøst lyst til at ringe til Mcgeady og hans agent for at spørge, om han overhovedet aner, hvem Jesper Hansen er.
                            men selv hvis det er rigtigt.....hvorfor så spørge på spillere der tydeligvis er udenfor vores rækkevidde? Helsingør havde en del glimrende spillere der nok havde været til at komme i nærheden af.....bare for at nævne et eksempel.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                              men selv hvis det er rigtigt.....hvorfor så spørge på spillere der tydeligvis er udenfor vores rækkevidde? Helsingør havde en del glimrende spillere der nok havde været til at komme i nærheden af.....bare for at nævne et eksempel.
                              Jeg kan heller ikke få det til at give nogen form for mening, så derfor betvivler jeg det. Men Jesper kan jo gøre min mistro til skamme så lidt som ingenting, og det synes jeg da helt sikkert, at han skal gøre, hvis jeg altså tager fejl..

                              Comment


                                Så er der dømt begravelse.
                                Når jeg snart er tilbage i Danmark bliver det mit tredje og endelige forsøg på at komme af med mit for store tobaksmisbrug.
                                Jeg benytter anledningen til at kæmpe mig ud af en negativ afhængighed. OB.

                                Om senest to uger har jeg skrevet sidste besked her. Ja nogle vil måske synes det er fint men vi var altså ikke mange med viden tilbage.
                                Fuck Jesper Hansen. Fuck Kent Nielsen. Og den største fuckfinger til den ynkelige bestyrelse ved Niels Fucking Thorborg.
                                Shame on you.
                                Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                                OB - engang var vi gode

                                Comment

                                Working...
                                X