Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/ønsker - Transfervinduet Sommeren 2017

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
    det er netop essensen af det , at man henter spillere til pladser hvor kvaliteten er størst i forvejen fremfor at forbedre os på de pladser hvor vi er svagest . Som du skriver så giver det ubalance .
    Enig. Dette er også mit kritik punkt. Men det skal ikke gøre at nogle af de sidste 4 ikke er gode handler..
    Kritikken skal mere lyde på at Joao,Thrane,Welbeck,Weber osv ikke allerede er sendt videre i systemet for at gøre plads til endnu mere kvalitet når man godt ved det halter bare for at holde en kontinuitet..

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Enig. Dette er også mit kritik punkt. Men det skal ikke gøre at nogle af de sidste 4 ikke er gode handler..
      Kritikken skal mere lyde på at Joao,Thrane,Welbeck,Weber osv ikke allerede er sendt videre i systemet for at gøre plads til endnu mere kvalitet når man godt ved det halter bare for at holde en kontinuitet..
      Jeg smadre lige den store fede enig knap igennem tastaturet

      Comment


        Ham havde jeg sgu gerne set i OB men vi ønsker åbenbart bare ikke at handle

        http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/r...-kevin-conboy/

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Ham havde jeg sgu gerne set i OB men vi ønsker åbenbart bare ikke at handle

          http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/r...-kevin-conboy/
          En mand der bliver 30 år og har spillet et par og tyve kampe de sidste to år.. er ikke sikker på han har niveauet..

          Comment


            Oprindeligt indsendt af andreaslange Se indlæg
            En mand der bliver 30 år og har spillet et par og tyve kampe de sidste to år.. er ikke sikker på han har niveauet..
            Så vender jeg den lige om

            En spiller på 29 der mere eller mindre har spillet fast i Holland i 4 år og ca 1/3 af kampene de sidste 2 år. Nåede at få debut på landsholdet og burde helt sikkert kunne forstærke et svagt punkt på vores hold

            Comment


              Jeg ville gerne have set Conboy i OB, men jeg har ikke set ham spille siden han forlod Danmark, så det er et stort spørgsmålstegn.

              Der skal dog ske noget omkring venstre back. Det kan godt være Desler er bestået i de første to kampe og det på den vis er okay. Vi bliver dog lige nødt til at trække luft ind - Desler er ikke venstre back. Jeg ser en risiko for vi jager en af vores egne gode folk væk, hvis vi beholder ham der. Han kan ikke udfolde sit potentiale der.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
                Jeg ville gerne have set Conboy i OB, men jeg har ikke set ham spille siden han forlod Danmark, så det er et stort spørgsmålstegn.

                Der skal dog ske noget omkring venstre back. Det kan godt være Desler er bestået i de første to kampe og det på den vis er okay. Vi bliver dog lige nødt til at trække luft ind - Desler er ikke venstre back. Jeg ser en risiko for vi jager en af vores egne gode folk væk, hvis vi beholder ham der. Han kan ikke udfolde sit potentiale der.
                Jeg er sådan set enig. Desler er ikke venstreback.. Men vi jagter ham vel endnu mere væk hvis vi sætter ham på bænken? For jeg tror at man med rette ser et kæmpe lys i Ryan L og Desler får mere end svært nu ved at få sin plads tilbage. Og det er jo ikke sådan at højrekanten er tyndt besat så man bare sætter ham der op...
                Men er det ikke det vi har skreget efter længe? Ægte benhård konkurrence om pladserne?
                Eneste problem er at nogle pladser er der overfyldt med ægte konkurrence og andre pladser er i den helt anden ende med manglende konkurrence selvom kvaliteten ikke rigtig er tilstede..

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  Jeg er sådan set enig. Desler er ikke venstreback.. Men vi jagter ham vel endnu mere væk hvis vi sætter ham på bænken? For jeg tror at man med rette ser et kæmpe lys i Ryan L og Desler får mere end svært nu ved at få sin plads tilbage. Og det er jo ikke sådan at højrekanten er tyndt besat så man bare sætter ham der op...
                  Men er det ikke det vi har skreget efter længe? Ægte benhård konkurrence om pladserne?
                  Eneste problem er at nogle pladser er der overfyldt med ægte konkurrence og andre pladser er i den helt anden ende med manglende konkurrence selvom kvaliteten ikke rigtig er tilstede..
                  Jeg er enig i, at truppen har været/er for tynd og dermed har der ikke været reel konkurrence om alle pladser.
                  En god sportsdirektør sætte holdet op på et board, og kigger på hvor skal vi forstærke os. Ud fra det køber han ind.

                  Vi har ikke købt ind efter hvor vi er sårbar/svage. Jeg kan ikke se linjen og strategien bag ved vores køb. Det er klart, at vi er blevet styrket på HB, men det betyder også at planen med et Fynsk hold tilsat store stjerne forsvinder når vi køber ind der hvor vi rent faktisk har brugbare spillere - måske ikke verdens største stjerne, men god habil fynsk spiller.
                  Noget tyder også på at farcen med VB stadig ikke er løst. I Chris Sørensens sidste på år var VB også et svagt punkt, og siden har det haltet så meget, så selv da Cris var dårligst var han niveau over hvad vi har set siden.

                  Comment


                    Det er så fint... Desler finder tilbage til sit gamle niveau, og straffes så med at miste pladsen til en der ikke rigtig har spillet i lang tid. Det synes jeg er flot. Ligesom når Greve har spillet en god kamp og været afgørende for udfaldet, så får han 8 minutter i den efterfølgende kamp. Tverskov og Tingager fungerede godt, men KEP skulle død og pine og ind og spille da han blev klar igen.

                    Det er en fornøjelse at være vidne til. Nu må det snart være Myses tur til et rygklap, og så Mikkelsen ind på kassen...
                    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                      Det er så fint... Desler finder tilbage til sit gamle niveau, og straffes så med at miste pladsen til en der ikke rigtig har spillet i lang tid. Det synes jeg er flot. Ligesom når Greve har spillet en god kamp og været afgørende for udfaldet, så får han 8 minutter i den efterfølgende kamp. Tverskov og Tingager fungerede godt, men KEP skulle død og pine og ind og spille da han blev klar igen.

                      Det er en fornøjelse at være vidne til. Nu må det snart være Myses tur til et rygklap, og så Mikkelsen ind på kassen...
                      De viser til mindst mod til forandring: i alt som går godt.
                      Og den nødvendige kontinuitet: i alt som går galt.
                      Det kaldes Top-6-hold under Kent og Jesper.
                      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                      - Norbert Elgert -

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                        Det er så fint... Desler finder tilbage til sit gamle niveau, og straffes så med at miste pladsen til en der ikke rigtig har spillet i lang tid. Det synes jeg er flot. Ligesom når Greve har spillet en god kamp og været afgørende for udfaldet, så får han 8 minutter i den efterfølgende kamp. Tverskov og Tingager fungerede godt, men KEP skulle død og pine og ind og spille da han blev klar igen.

                        Det er en fornøjelse at være vidne til. Nu må det snart være Myses tur til et rygklap, og så Mikkelsen ind på kassen...
                        Altså, indtil videre har Desler jo ikke mistet pladsen, han er rykket over på en anden plads midlertidigt fordi der er en skadepå den plads, og Desler er vurderet til at kunne udfylde den bedst. Lad os nu ikke tage sorgerne på forskud.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
                          Altså, indtil videre har Desler jo ikke mistet pladsen, han er rykket over på en anden plads midlertidigt fordi der er en skadepå den plads, og Desler er vurderet til at kunne udfylde den bedst. Lad os nu ikke tage sorgerne på forskud.
                          Du har ret i, at Desler ikke har tabt kampen på forhånd - men Ryan er en bedre back end Desler. Jeg kan godt lide Deslers driv og kampgejst og vilje. Han er stærk defensiv, men hans offensiv udbytter er for lavt. Han tager de god løb får bolden, men evner ikke i høj nok grad at udnytte hans plads og fine løb. Det kan godt være han kan beholde pladsen på VB, men det er heller ikke optimalt.
                          Spørgsmålet er om Desler kunne omskoles til 6'er positionen.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                            Du har ret i, at Desler ikke har tabt kampen på forhånd - men Ryan er en bedre back end Desler. Jeg kan godt lide Deslers driv og kampgejst og vilje. Han er stærk defensiv, men hans offensiv udbytter er for lavt. Han tager de god løb får bolden, men evner ikke i høj nok grad at udnytte hans plads og fine løb. Det kan godt være han kan beholde pladsen på VB, men det er heller ikke optimalt.
                            Spørgsmålet er om Desler kunne omskoles til 6'er positionen.
                            Desler er oprindeligt central midtbanespiller. Det var først på u 19 at han blev kant

                            Comment


                              Jeg vil faktisk gerne se Desler på en boks til boks plads på midten. Tror han passer godt på den plads. Han har udholdenhed, rimelig fart, defensiv stærk og ganske fin teknik. Det er hans målfarlighed der halter

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                                Det er så fint... Desler finder tilbage til sit gamle niveau, og straffes så med at miste pladsen til en der ikke rigtig har spillet i lang tid. Det synes jeg er flot. Ligesom når Greve har spillet en god kamp og været afgørende for udfaldet, så får han 8 minutter i den efterfølgende kamp. Tverskov og Tingager fungerede godt, men KEP skulle død og pine og ind og spille da han blev klar igen.

                                Det er en fornøjelse at være vidne til. Nu må det snart være Myses tur til et rygklap, og så Mikkelsen ind på kassen...
                                Skal vi nu ikke først se om han nu faktisk har mistet pladsen.. Men ingen tvivl om at Kent får et svært valg.. Jeg syntes kun det er positivt at Desler skal oppe sig endnu mere for at få sin plads tilbage. Det er jo netop den konkurrence der gør dem bedre..
                                Lidt det samme med Greve. Manglende spilletid har jo bare fået ham til at kæmpe endnu mere og nu ser det ud til at han har taget et skridt op og seriøst ligger billet ind på højrekanten.. Han var i sidste sæson bare ikke god nok ift Casper og specielt Joan og det kan jeg ikke få ondt af.. Men kampen bliver hård for ham uden tvivl, for det er den plads hvor konkurrencen er størst.

                                Den med Tverskov og KEP er bare en lortesituation. Så også helst KEP på bænken

                                Comment

                                Working...
                                X