Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/ønsker - Transfervinduet Sommeren 2017

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Vi laver vores liveopdatering af transfervinduets sidste dag her http://obstruktion.dk/liveopdatering...-deadline-day/

    Vi har ingen rygter, men vi starter med at tage til træning i Ådalen for at se, om der skulle ske et eller andet.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
      Vi laver vores liveopdatering af transfervinduets sidste dag her http://obstruktion.dk/liveopdatering...-deadline-day/

      Vi har ingen rygter, men vi starter med at tage til træning i Ådalen for at se, om der skulle ske et eller andet.
      Fedt! God arbejdslyst👍

      Comment


        Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
        Vi laver vores liveopdatering af transfervinduets sidste dag her http://obstruktion.dk/liveopdatering...-deadline-day/

        Vi har ingen rygter, men vi starter med at tage til træning i Ådalen for at se, om der skulle ske et eller andet.
        I kan roligt læne jer tilbage i stolen og smide benene op.. Der sker ik en ski

        Comment


          Kadrii måske på vej hjem i superligaen

          http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/a...er-paa-kadrii/

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Kadrii måske på vej hjem i superligaen

            http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/a...er-paa-kadrii/
            Uden at kende hans nuværende niveau, så håber jeg da, at vi er inde i billedet, selv om jeg har svært ved at tro, at vi er det. Han har i hvert fald noget af det vi mangler; gennembrudsstærk, godt spark og aggresiv i sit presspil.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
              Uden at kende hans nuværende niveau, så håber jeg da, at vi er inde i billedet, selv om jeg har svært ved at tro, at vi er det. Han har i hvert fald noget af det vi mangler; gennembrudsstærk, godt spark og aggresiv i sit presspil.
              Tja, jeg kan godt lide hans fodboldmæssige kompetencer. Men hans afsked med os var ikke ligefrem køn med den svada han gav lægesektoren i klubben - en lægesektor der ellers har et rimelig godt omdømme.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
                Tja, jeg kan godt lide hans fodboldmæssige kompetencer. Men hans afsked med os var ikke ligefrem køn med den svada han gav lægesektoren i klubben - en lægesektor der ellers har et rimelig godt omdømme.
                Og det er præcis derfor, at jeg ikke tror vi er inde i billedet, desværre.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
                  Og det er præcis derfor, at jeg ikke tror vi er inde i billedet, desværre.
                  Jeg er ikke helt enig i dit "desværre". Jeg ville ikke bryde mig om at se ham i klubben igen.

                  Comment


                    Leif Rasmussen og Martin Davidsen har lukket vinduet for OB. Fair nok, at vi ikke henter nogen i dag, for det har jo vist sig under Jesper Hansen at være spild af penge. Grundigheden og realitetssansen har bare ikke være god nok, og nu må vi "nøjes" med den trup vi har.

                    Comment


                      Det her må vel være det ringeste transfer vindue i OB's historie

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
                        Jeg er ikke helt enig i dit "desværre". Jeg ville ikke bryde mig om at se ham i klubben igen.
                        Well, det er så op til den enkelte. Jeg er enig i, at det ikke var kønt, men hans spillemæssige kvaliteter (hvis han er i form) vægter jeg pt. højere end en halvtåbelig udtalelse for 2 år siden. Jeg savner virkelig også bare, at vores hold får noget power oppe foran.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæg
                          Det her må vel være det ringeste transfer vindue i OB's historie
                          Det er i hvert fald close. Især når det er tydeligt for enhver, at vores hold skriger efter forstærkninger.

                          Comment


                            Lasse Vøge‏ @LasseVge
                            Nå, men meget tyder på, at OB har lukket vinduet. Truppen er åbenbart til top 6. Så nu er lorten sendt til videre til Kent Nielsen
                            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                            Comment


                              FCM skulle hente Sanneh i løbet af dagen

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                                Lasse Vøge‏ @LasseVge
                                Nå, men meget tyder på, at OB har lukket vinduet. Truppen er åbenbart til top 6. Så nu er lorten sendt til videre til Kent Nielsen
                                Så kommer udtalelserne i morgen :
                                vi prøvede at hente en spiller fra PL men på trods af et flot tilbud takkede han nej , vi prøvede også at kigge blandt reserverne i FCN men de ville hellere blive på bænken eller tribunen i Farum end skifte til OB .. der er ingen tvivl om at det er et svært marked at arbejde i men vi er tilfredse med truppen som indeholder en masse kreativitet .
                                817 ⚪️
                                Y.N.W.A ❤️

                                Comment

                                Working...
                                X