Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/ønsker - Transfervinduet Sommeren 2017

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Hvis vi skal spille 4-0-6 skal vi i hvert fald ud hente nye angribere så vi har nogle til de lange bolde vi er nød til at sparke hen over midtbanen. Haha

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
      Det sagde vi vist også om Izunna. Tvivler lidt på om Albæk er den rigtige for OB. Ser hellere en anden mere offensivt tænkende 6er.
      Nu har jeg ikke set ham spille de sidste år, så jeg ved intet om hans niveau, men som type husker jeg ham da mere som en spillende 8'er end som en holdende type

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
        Nu har jeg ikke set ham spille de sidste år, så jeg ved intet om hans niveau, men som type husker jeg ham da mere som en spillende 8'er end som en holdende type
        Enig. Han er en 2 vejs spiller

        Comment


          Jeg synes vi har en rigtig fin 6er i Izunna. Han har stemplet op i foråret, det er vist ikke her vi skal smide transferpengene, en kreativ spiller som Kusk er mere vigtig til at åbne de forsvarende hold op.

          Comment


            http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...source=ni_krak

            Det må da der kunne findes en fornuftig løsning påš!
            Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg
              http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...source=ni_krak

              Det må da der kunne findes en fornuftig løsning påš!
              det SKAL der da findes en løsning på - ingen grund til han kommer til odense igen og ingen spilletid får.

              For begge parters skyld skal det ordnes.....

              Comment


                Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                det SKAL der da findes en løsning på - ingen grund til han kommer til odense igen og ingen spilletid får.

                For begge parters skyld skal det ordnes.....
                Ja det kan ikke gå galt..............hvilket jeg også påstod da Gøteborg var interesseret

                Comment


                  Få ham dog skudt af. Det må simpelthen ikke gå galt igen. Hvis vi skal videre som klub, så er vi simpelthen nødt til at skaffe os af med spillere som Mikkelsen, Thrane, Welbeck, Pereira. Vi går ind til det her transfervindue med et bedre grundlag, end vi har gjort de sidste to vinduer. Men derfor skal man ikke stoppe hænderne i lommen. Jeg håber meget, at vi får luet så meget ud i truppen som muligt. Man kunne starte med de fire nævnt ovenfor.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
                    Få ham dog skudt af. Det må simpelthen ikke gå galt igen. Hvis vi skal videre som klub, så er vi simpelthen nødt til at skaffe os af med spillere som Mikkelsen, Thrane, Welbeck, Pereira. Vi går ind til det her transfervindue med et bedre grundlag, end vi har gjort de sidste to vinduer. Men derfor skal man ikke stoppe hænderne i lommen. Jeg håber meget, at vi får luet så meget ud i truppen som muligt. Man kunne starte med de fire nævnt ovenfor.
                    Ja de 4 burde væk. Men det bliver nok kun udlejning hvis det er for de fleste. De er jo ikke mange basører værd. Yao burde også lejes ud..
                    Spændende at se om VB kunne være interesseret. De går efter 6-10 danske eller dansk integreret spillere i dette vindue med så højt niveau som muligt.. Og det kunne sagtens være nogle af vores. Lund skulle også have fået et tilbud men vil åbenbart afvente lidt om der dukker noget bedre op..

                    Comment


                      http://www.tv3sport.dk/sport/fodbold...sbjerg-anforer

                      Vi er angiveligt ude efter Victor Palsson.

                      Hvis det er den sportslige ledelses bud på en "forstærkning" til midtbanen, så kan jeg godt mærke, at min tro på deres evner i transfermarkedet fortsat er på vej i den gale retning. Palsson er en fin spiller, men jeg kan simpelthen ikke se, at han skulle være en klar forstærkning ift. Izunna.

                      Palsson går angiveligt til 125.000 om måneden i Esbjerg, svarende til noget der vil ligne den 4. højeste lønning i vores trup, med AK, Jönne og KEP som de bedre betalte. Med mindst tre danske hold i spil og mange udenlandske, går han næppe meget ned i løn i næste kontrakt. Læg dertil, at der skal betales en transfer, næppe under 1 mio.

                      Er han virkelig så god, at han skal ind og være vores omtrent 4. bedst betalte spiller? Har han bare det vi står i mangler, og kan det betale sig at bruge velsagtens størstedelen af det tilbageværende råderum på ham? Det kan jeg virkelig ikke se!
                      Last edited by Sheed; 06-06-2017, 15:13.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                        http://www.tv3sport.dk/sport/fodbold...sbjerg-anforer

                        Vi er angiveligt ude efter Victor Palsson.

                        Hvis det er den sportslige ledelses bud på en "forstærkning" til midtbanen, så kan jeg godt mærke, at min tro på deres evner i transfermarkedet fortsat er på vej i den gale retning. Palsson er en fin spiller, men jeg kan simpelthen ikke se, at han skulle være en klar forstærkning ift. Izunna.

                        Palsson går angiveligt til 125.000 om måneden i Esbjerg, svarende til noget der vil ligne den 4. højeste lønning i vores trup, med AK, Jönne og KEP som de bedre betalte. Med mindst tre danske hold i spil og mange udenlandske, går han næppe meget ned i løn i næste kontrakt. Læg dertil, at der skal betales en transfer, næppe under 1 mio.

                        Er han virkelig så god, at han skal ind og være vores omtrent 4. bedst betalte spiller? Har han bare det vi står i mangler, og kan det betale sig at bruge velsagtens størstedelen af det tilbageværende råderum på ham? Det kan jeg virkelig ikke se!
                        Jeg er helt enig. Ser ham ikke som nogen forstærkning over Izunna men klart over Thrane og Welbeck. Havde også håbet på bedre men det er nok bare vores hylde pt.. De tal der bliver nævnt lyder også høje i mine ører og mon dog det bliver os der vinder det kapløb..

                        Comment


                          Om ikke andet så ved vi da nu at der bliver arbejdet på tilgang. Så langt så godt..

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            Ja de 4 burde væk. Men det bliver nok kun udlejning hvis det er for de fleste. De er jo ikke mange basører værd. Yao burde også lejes ud..
                            Spændende at se om VB kunne være interesseret. De går efter 6-10 danske eller dansk integreret spillere i dette vindue med så højt niveau som muligt.. Og det kunne sagtens være nogle af vores. Lund skulle også have fået et tilbud men vil åbenbart afvente lidt om der dukker noget bedre op..
                            jo men hvorfor arbejde i en leje aftale - især når vi snakker mikkelsen - kontrakten løber ud næste sommer....fint man forsøger at få lidt penge for ham - men skræm nu ikke skotterne væk. Han er givetvis ikke i nærheden af toppen af lønhierakiet - men de lønningskroner kunne snildt bruges bedre.

                            Og vil da også være langt sjovere for ham at være i en klub hvor han spiller regelmæssigt og får scoret nogle mål.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              Jeg er helt enig. Ser ham ikke som nogen forstærkning over Izunna men klart over Thrane og Welbeck. Havde også håbet på bedre men det er nok bare vores hylde pt.. De tal der bliver nævnt lyder også høje i mine ører og mon dog det bliver os der vinder det kapløb..
                              og det i sig selv vil jo være positivt.

                              2 måder at styrke truppen på - direkte til start 11 og så skubbes folk ud på bænken, eller man kan handle direkte til at gøre bredden bedre. Men er han så dyr i drift - så er det næppe en breddespiller vi er ude i.

                              Umiddelbart ikke noget rygte man flipper vildt ud over - må kunne gøres bedre, men rart der bliver kigget.

                              (nu var jh og kent jo også ved at hente ham....var det ikke fellah? og de påstod han ville være en forstærkning....så kan jo også være vi bare ser forskelligt på hvad en "forstærkning" er)

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                                Ja de 4 burde væk. Men det bliver nok kun udlejning hvis det er for de fleste. De er jo ikke mange basører værd. Yao burde også lejes ud..
                                Spændende at se om VB kunne være interesseret. De går efter 6-10 danske eller dansk integreret spillere i dette vindue med så højt niveau som muligt.. Og det kunne sagtens være nogle af vores. Lund skulle også have fået et tilbud men vil åbenbart afvente lidt om der dukker noget bedre op..
                                Synes også, hvis sol og vind skal gøres lige op, at det er på tide, at der er nogen, der tømmer ud i vores overskudslager. Ligesom vi så ofte har gjort det hos andre

                                God idé med Yao. En spiller som Buus burde vel også lejes ud, hvis man altså mener, at han har potentiale til at udvikle sig til en stabil Superligaspiller.

                                Comment

                                Working...
                                X