Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/ønsker - Transfervinduet Sommeren 2017

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Rijkaard Se indlæg
    Søren Lerby netop checket ind i Ådalen
    Kan man finde en oversigt over hvem han er agent for? Tænker ikke det er Wesley Sneijder der er på vej til OB, som er den eneste jeg ved han er agent for. 😄

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Syntes nu ikke at kontinuitetssnakken kun har været en stor undskyldning. Kan sagtens følge ideen og man har set den virke andre steder

      Men at man lukker totalt ned og næsten beholder spillere der tydeligvis ikke er gode nok, bare for at holde kontinuiteten virker totalt åndssvagt og amatøragtigt.
      Kun at udskifte 5-10% af truppen i et sommervindue kan i teorien lyde fornuftigt. Men det kræver at truppen er god nok til målsætningen. Og det er den tydeligvis ikke
      tanken med kontinuitet er fin nok - eks i FCN hvor de sælger den ene nøgle spiller efter den anden og nye bare går ind og erstatter nærmest fra dag 1 - fordi de har en kultur og et spilsystem der (formoder jeg) gennemsyre hele klubben.

      I OB bliver det desværre ikke til andet end en tynd undskyldning....ja havde man fundet den rigtige gruppe spillere, men de bare liiige skulle bruge lidt tid - så fint nok.

      Men det er ikke tilfældet - kig på Sønderjydske der har skiftet temmeligt meget ud på det seneste - syntes ikke vi hører kontinuitet brugt som en undskyldning der heller....

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
        Kan man finde en oversigt over hvem han er agent for? Tænker ikke det er Wesley Sneijder der er på vej til OB, som er den eneste jeg ved han er agent for. 
        I. GROOTHUIZEN
        NORDSJÆLLAND RE...
        ('96) GKP

        M. VAN DER HART
        PEC ZWOLLE
        ('94) GKP

        J. ANGULO
        DEPORTIVO CALI
        ('96) DEF

        A. LUNDQVIST
        ELFSBORG
        ('94) DEF

        J. LARSSON
        BRØNDBY
        ('90) DEF

        D. PRANJIĆ
        ANORTHOSIS
        ('81) DEF

        J. QUINTERO
        SPORTING GIJÓN...
        ('95) DEF

        R. SCHILDER
        CAMBUUR
        ('86) DEF

        J. ANDERSEN
        TWENTE
        ('96) DEF

        L. OREJUELA
        AJAX
        ('95) DEF

        N. MOISANDER
        WERDER BREMEN
        ('85) DEF

        N. BENEDETTI
        DEPORTIVO CALI
        ('97) MID

        C. NØRGAARD
        BRØNDBY
        ('94) MID

        C. RIVERA
        DEPORTIVO CALI
        ('96) MID

        L. PHIRI
        GUINGAMP
        ('94) MID

        D. KLAASSEN
        EVERTON
        ('93) MID

        L. DUARTE
        PSV II
        ('97) MID

        A. HJULSAGER
        CELTA DE VIGO
        ('95) MID

        J. BRUIJN
        HEERENVEEN
        ('96) MID

        A. ZENELI
        HEERENVEEN
        ('95) MID

        P. HØJBJERG
        SOUTHAMPTON
        ('95) MID

        V. ČERNÝ
        AJAX
        ('97) FWD

        D. MERTENS
        NAPOLI
        ('87) FWD

        V. FISCHER
        MAINZ 05
        ('94) FWD

        N. LAURSEN
        PSV II
        ('98) FWD

        Y. POULSEN
        RB LEIPZIG
        ('94) FWD

        F. NAVARRO
        LEONES
        ('99) FWD


        Det kan dog også tænkes, at han er hentet ind i en halvulovlig agentfinte for en spiller han de facto repræsenterer, men ikke gør officielt.

        http://politiken.dk/sport/art5752948...l%C3%A6ngelser

        Comment


          Davy Klaassen har ikke fået den bedste start i Everton. Det kan kun være ham.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
            Davy Klaassen har ikke fået den bedste start i Everton. Det kan kun være ham.
            Pierre Emile er ikke engang på bænken i Southampton, men det er nok lige optimitisk nok. 😄

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
              Pierre Emile er ikke engang på bænken i Southampton, men det er nok lige optimitisk nok. 
              Så vil jeg hellere undvære. Jeg magter ikke en type som ham.
              Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
                Jeg er generelt enig, men du får lige en historie, som kan virke som en omvej, men jeg mener det kan hænge sammen med det du skriver og som jeg ikke er uenig i. Jeg skrev en mail til JH efter FCM kampen. Den mail er næsten for pæn, kan jeg se efterfølgende, men jeg fik da skrevet det meste som bekymre mig. Jeg fik svar mandag i denne uge. Det var ikke et standard svar, men alligevel er der selvfølgelig ikke skrvet mere end det evt kan holde til at blive lækket. Men essensen af svaret er at jeg føler han har læst og lyttet til mine bekymringer og selvom det på mange måder er et svar som jeg frygtede, så er der lige en lille vinkel eller to hvor jeg bagefter tænker 'jamen manden har jo ret'. Det er på nogle måder træls, emn det giver og mig et spinkelt håb om at vi er på vej, men det kommer til at tage længere tid end jeg vil bryde mig om.

                Sumasumarum så har jeg også noget mistillid, og specielt til KN. JH er bestemt ikke fredet, men det gav mening med de små vinkler der kom på. Man kan sige at jeg så heller ikke er JHs største kritiker, men der er bestemt ikke uanede mængder af tillid til det vi har gang i, men som jeg gerne ville have at han lyttede til mig, så skal jeg også prøve at gøre det modsatte.
                Fedt :-) .. og ja det er faktisk ikke så meget der skal til at standse mistroen . Det handler om troværdige udmeldinger .
                817 ⚪️
                Y.N.W.A ❤️

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                  Det er fint nok at lave et forum hvor vi kan mindes en svunden tid men det flytter intet ift forholdet til nutidens OB .
                  Jeg ser det som endnu et led i deres leflen for fansene hvor de forsøger at vise sig frem som en åben klub som vil skabe et fællesskab .

                  På linje med ambassadør korpset ( hvad de så end laver og hvor de er synlige ) og spiller præsentation af en trup , cheftræner og sportschef som kernen af fansene er utilfredse med så klinger det bare helvedes hult i mine ører og fremstår som et forsøg på at vinde de fans tilbage som de over de seneste år har gjort alt hvad de kunne for at skræmme væk . Alt imens har de ignoreret det aller vigtigste der er forsvundet og i den grad mangler : Tillid og troværdighed .
                  Hvorfor er det helt præcis at et godt tiltag bliver dårligt fordi, der mangler andre gode tiltag?

                  Jeg er helt overbevist om at kulturbygning hjælper nutidens OB, men det betyder ikke jeg ikke har brug for et svar på hvad Niels Thorborg egentlig vil med OB.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg
                    Hvorfor er det helt præcis at et godt tiltag bliver dårligt fordi, der mangler andre gode tiltag?

                    Jeg er helt overbevist om at kulturbygning hjælper nutidens OB, men det betyder ikke jeg ikke har brug for et svar på hvad Niels Thorborg egentlig vil med OB.
                    Øhh hvor er det jeg skriver det er et dårligt tiltag ?
                    817 ⚪️
                    Y.N.W.A ❤️

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Rijkaard Se indlæg
                      Søren Lerby netop checket ind i Ådalen
                      Tja, det betyder naturligvis intet i sig selv. Men en ung fyr som Nikolai Laursen (PSVII) på leje er måske ikke umuligt? (I mangel af nogen former for rygter). Tror ikke rigtigt på, at der sker mere, bare et hygge-gæt.

                      Comment


                        Lerby blev kørt af en jeg aldrig har set før. De var i Ådalen små 10 min.

                        Comment


                          Håber det er ham selv der genoptager karrieren 😍

                          Comment


                            Jepp. Han var fanme vild👍 Men han humper desværre som en gammel bryggerhest idag...

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Rijkaard Se indlæg
                              Jepp. Han var fanme vild Men han humper desværre som en gammel bryggerhest idag...
                              Lerby på et ben er bedre end Izu på 2.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
                                Jeg er generelt enig, men du får lige en historie, som kan virke som en omvej, men jeg mener det kan hænge sammen med det du skriver og som jeg ikke er uenig i. Jeg skrev en mail til JH efter FCM kampen. Den mail er næsten for pæn, kan jeg se efterfølgende, men jeg fik da skrevet det meste som bekymre mig. Jeg fik svar mandag i denne uge. Det var ikke et standard svar, men alligevel er der selvfølgelig ikke skrvet mere end det evt kan holde til at blive lækket. Men essensen af svaret er at jeg føler han har læst og lyttet til mine bekymringer og selvom det på mange måder er et svar som jeg frygtede, så er der lige en lille vinkel eller to hvor jeg bagefter tænker 'jamen manden har jo ret'. Det er på nogle måder træls, emn det giver og mig et spinkelt håb om at vi er på vej, men det kommer til at tage længere tid end jeg vil bryde mig om.

                                Sumasumarum så har jeg også noget mistillid, og specielt til KN. JH er bestemt ikke fredet, men det gav mening med de små vinkler der kom på. Man kan sige at jeg så heller ikke er JHs største kritiker, men der er bestemt ikke uanede mængder af tillid til det vi har gang i, men som jeg gerne ville have at han lyttede til mig, så skal jeg også prøve at gøre det modsatte.
                                men er det netop ikke en stor del af problemet? Der mangler simpelthen at blive meldt realistisk ud. Det virker på ingen måde troværdigt det der kommer fra JHs side af....han melder selv ud der er penge til at hente nye folk - men gør intet på trods af det bør være mere end tydeligt der mangler kvalitet i truppen.
                                Og man bliver ved med gang på gang at understrege truppen er god nok - til top 6 (da det er målet, må det jo være det den skal være god nok til)
                                men igen, det kan vi jo alle se den ikke er. Jeg taler på ingen måde for at han eller Kent skal hænge de enkelte spillere ud til tørre i fuld offentlighed - men man må da kunne udtrykke noget frustration, ærgelse og utilfredshed med tingenes tilstand efter endnu et nederlag, efter endnu en kamp uden en reel scoringschance. Istedet får vi gang på gang fortalt historierne om at vi havde bolden mest - at vi var uheldige osv osv.

                                Det er ikke troværdigt.

                                Og så det helt store problem; Ja det kommer nok til at tage længere tid. Men hvad - hvad er det man vil? Spille kønsløst bold, skubbende den fra side til side, håbe på at modstanderne falder i søvn så man kan trille bolden i kassen?
                                Hvis der var indikationer af hvor man var på vej hen. Og vi kunne se en spirrende udvikling - og der så ellers blev meldt bedre og mere realistisk ud - så tror jeg nok folk ville hoppe med på vognen.

                                Istedet bliver man ved med at hænge sig i top 6 (som OB jo reelt bør høre til i.....lige pt er det bare ikke videre troværdigt) og stikker folk blår i øjnene - så er det da ikke så underligt at der dukker et par mishagsytringer op.....

                                Comment

                                Working...
                                X