Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/ønsker - Transfervinduet Sommeren 2017

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Jeg er helt sikker på der ikke sker noget, med mindre de allerede nu har noget på plads og blot mangler de sidste detaljer.

    Ikke nok med at Jesper Hansen holder sæsonkortholder arrangement den sidste dag på transfervinduet, nu har han også meldt sin ankomst i Stemmer Fra Ådalen som vil blive optaget efter fanarrangementet... Det tyder jo på med alle de planer Jesper Hansen ligger, at der absolut er INGEN planer om at hente forstærkninger på den sidste dag. Mærkelig tilgang.

    Men når det så er sagt, så synes jeg man skal læse op på Stemmer Fra Ådalens stadionspecial, som de som sagt optager i forlængelse af arrangementet. Virkelig en fed version vi får denne gang. Jesper Hansen og KEP er til stede, og man får mulighed for at deltage i diskussionerne og stille spørgsmål til Jesper/Kep ... Det er jo noget af det ALLE herinde har efterspurgt, at man har mulighed for at konfrontere dem..

    Så for guds skyld, fortæl mig at der er et klogt og kritisk hovede herinde fra som deltager i arrangement for sæsonkortholdere og dermed mulighed for at tale med Jepser i Stemmer Fra Ådalen.

    Comment


      En idé til et drukspil hvor man bliver fuld på rekordtid: Der skal drikkes hver gang Jesper Habsen siger "der er ingen tvivl om". Jeg tror ikke jeg kan klare at høre endnu en udsendelse med den mand.
      OB: Danske mestre i 2075/6

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Havde samme tanke. Men samtidig er han lige blevet skadet og må vel et eller andet sted have ambitioner der er større end OB..
        Vi må se

        Enevoldsen har fået et flot kontrakt tilbud i VB så hvis udlandet svigter er det nok mest sansynligt
        Det blev så udlandet. Har skrevet under med Breda.
        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
          Det blev så udlandet. Har skrevet under med Breda.
          Thank-fucking-god!

          Comment


            Der er sgu mere riv i en god serie2-kamp, end en kamp på stadion hvor OB deltager. Det er virkelig skidt.

            Comment


              JH så smid de 5 millioner. Det tjener sig ind i placeringspenge. http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...g-thomsen-hjem

              Comment


                Kusk ville pynte.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                  JH så smid de 5 millioner. Det tjener sig ind i placeringspenge. http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...g-thomsen-hjem
                  Ohhh yes, Kusk skal være meget velkommen men jeg tror simpelthen desværre ikke på vi smider 5 mil.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                    JH så smid de 5 millioner. Det tjener sig ind i placeringspenge. http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...g-thomsen-hjem
                    Hvis han ikke vil hjem til AaB hvad skulle så få ham til OB ?
                    817 ⚪️
                    Y.N.W.A ❤️

                    Comment


                      Kent Nielsen?

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                        Hvis han ikke vil hjem til AaB hvad skulle så få ham til OB ?
                        Brunsviger og rygeost��

                        Comment


                          Kedeligste vindue i mands minde. Savner Kim Brink...

                          Comment


                            Troede ikke jeg kunne miste mere respekt for den sportslige ledelse i OB..
                            Jeg tog åbenbart fejl. Der var en ny bund under den bund der var i forvejen

                            Comment


                              Det store spørgsmål til Jesper. Har du penge at handle for?
                              Hvis ikke eller de er latterligt få skal du så ikke tale med lidt store bogstaver til NT og kræve flere. Du kan eventuelt sætte dit job ind på det for at redde resterende af ære og omdømme.

                              Hvis du har penge men mener det du siger at du tror på truppen er du en latterlig nar der bør fyres.
                              Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                              OB - engang var vi gode

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
                                Det store spørgsmål til Jesper. Har du penge at handle for?
                                Hvis ikke eller de er latterligt få skal du så ikke tale med lidt store bogstaver til NT og kræve flere. Du kan eventuelt sætte dit job ind på det for at redde resterende af ære og omdømme.

                                Hvis du har penge men mener det du siger at du tror på truppen er du en latterlig nar der bør fyres.
                                Jeg vil være mere tryg ved at købe en vare ubeset af Låsby Svendsen end jeg er ved at JH er sportschef i min klub
                                817 ⚪️
                                Y.N.W.A ❤️

                                Comment

                                Working...
                                X