Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/ønsker - Transfervinduet Sommeren 2017

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
    Som jeg siger - vi mangler en 8'er til at supplere truppen med. Vi kan ikke hænge vores hat på en 21-årig til at binde spillet sammen på den sidste tredjedel over hele sæsonen.

    Izunna og Nana spiller 6'er, så jo, vi mangler i høj grad en 8'er til at supplere JJT med.

    Diverse trænere har forsøgt med Tverskov og Greve som den spilsættende centrale midt, uden nævneværdig succes.

    Casper Nielsen har spillet centralt for Esbjerg, hvor han langt fra har imponeret mig. Han mangler simpelthen ro, boldkontrol og overblik til den plads.
    Jeg ser mere Nana som 8'er end 6'er. Dvs. i højere grad en tovejsspiller end en balancespiller. Synes også jeg har set KN/JH fremhæve ham som det.

    Så 1. alternativ til Izunna vurderer jeg til at være Tverskov. Det synes jeg ikke om. Både fordi det er med blandet succes han tidligere har udfyldt rollen og fordi han generelt gør det bedre i midterforsvaret. Helt generelt bør spillerne spille hvor de er bedst. Og da man med dette kan være i tvivl om hvad man får fra Izunna er det nok 6'er-positionen, der bekymrer mig mest.

    Men jeg er så også helt enig, at man skal passe på med at lægge for meget på JJT's skuldre. Og alternativerne på den plads er jeg heller ikke imponeret af. Så en 8'er med lidt teknik og overblik står også højt på min ønskeliste.

    Jeg vil dog gerne se Casper Nielsen på positionen. Jeg er enig i de udfordringer han har, men han kan så bl.a. bidrage med noget fysik, dynamik og aggressivitet som jeg gerne vil se hvordan fungerer på vores hold. Men det får jeg jo nok mulighed for på mandag.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
      Jeg ser mere Nana som 8'er end 6'er. Dvs. i højere grad en tovejsspiller end en balancespiller. Synes også jeg har set KN/JH fremhæve ham som det.

      Så 1. alternativ til Izunna vurderer jeg til at være Tverskov. Det synes jeg ikke om. Både fordi det er med blandet succes han tidligere har udfyldt rollen og fordi han generelt gør det bedre i midterforsvaret. Helt generelt bør spillerne spille hvor de er bedst. Og da man med dette kan være i tvivl om hvad man får fra Izunna er det nok 6'er-positionen, der bekymrer mig mest.

      Men jeg er så også helt enig, at man skal passe på med at lægge for meget på JJT's skuldre. Og alternativerne på den plads er jeg heller ikke imponeret af. Så en 8'er med lidt teknik og overblik står også højt på min ønskeliste.

      Jeg vil dog gerne se Casper Nielsen på positionen. Jeg er enig i de udfordringer han har, men han kan så bl.a. bidrage med noget fysik, dynamik og aggressivitet som jeg gerne vil se hvordan fungerer på vores hold. Men det får jeg jo nok mulighed for på mandag.
      Ser ud til at Nana pt står bag ved Thrane i pladserne om midtbanen. Og hvis han gør det må jeg sige at så kan han ikke være særlig god.. Men enig i det du siger.

      Jeg tror ikke Casper passer ind i systemet på JJ's plads. Og 6'er er han heller ikke. Hvis han skal spille central midt skal det være i en 5 mands midtbane hvor man spiller med 1 6'er og 8'ere. Der kunne jeg godt se ham "shine" lidt. Men da Kent ikke spiller det system er der kun kantpladserne tilbage og jeg håber på at han tager pladsen fra Jønsson i de fleste kampe

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Ser ud til at Nana pt står bag ved Thrane i pladserne om midtbanen. Og hvis han gør det må jeg sige at så kan han ikke være særlig god.. Men enig i det du siger.
        Det kan bare ikke passe. Jeg husker midtvejs i sæsonen, hvor Nana i runde 15 og runde 16 fik kampe, og blev vurderet af os til at være en af banens to bedste spillere.. Måske han bare skal have chancen? Erfaringen.. tilliden. Jeg har set gode ting fra den lille mand, og han kan simpelthen ikke være ringere end thrane.,

        Comment


          Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
          Jeg frygter mere, at vi står med 4 eller 6 efter to kampe, og genierne så tror, at der stadig ikke er noget behov for at forstærke den trup.

          Kom OB - tag røven på mig!

          MvH ChrisOB
          Du er en svær mand at gøre tilfreds😂 hvis vi får 1 point bliver du vel heller ikke glad. Jeg forstår dog sin pointe 😜

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
            Det kan bare ikke passe. Jeg husker midtvejs i sæsonen, hvor Nana i runde 15 og runde 16 fik kampe, og blev vurderet af os til at være en af banens to bedste spillere.. Måske han bare skal have chancen? Erfaringen.. tilliden. Jeg har set gode ting fra den lille mand, og han kan simpelthen ikke være ringere end thrane.,
            Det lød også på ham at han var klar til at vise hvad han kunne, og han mener selv at han kan blive bedre end han har vidst indtil nu.

            Han er ved at falde til i Danmark, og nyder træningen og føler selv han bliver bedre.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
              Det kan bare ikke passe. Jeg husker midtvejs i sæsonen, hvor Nana i runde 15 og runde 16 fik kampe, og blev vurderet af os til at være en af banens to bedste spillere.. Måske han bare skal have chancen? Erfaringen.. tilliden. Jeg har set gode ting fra den lille mand, og han kan simpelthen ikke være ringere end thrane.,
              Jeg har på intet tidspunkt været en af dem der i runde 15/16 der har sagt dette. Kan ikke huske ham for noget specielt sidste sæson..
              Det overall billede af ham er at han ikke er en der kommer til at rykke os opad og at man lige så godt kunne have et eget talent rendende rundt til det samme

              Comment


                Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
                Det lød også på ham at han var klar til at vise hvad han kunne, og han mener selv at han kan blive bedre end han har vidst indtil nu.

                Han er ved at falde til i Danmark, og nyder træningen og føler selv han bliver bedre.
                Syntes bare man har hørt den sang 1000 gange efterhånden. Både i OB og i andre klubber.. Thrane har også lige sunget samme sang.
                Det får mig altså ikke overbevist om at han er på vej til at slå igennem.. Jeg tror ikke på ham desværre men han skal være velkommen til at overbevise mig om noget andet

                Comment


                  Jeg mener at jeg kan huske lidt det samme som Matti1887.

                  Jeg tror på Nana.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
                    Jeg mener at jeg kan huske lidt det samme som Matti1887.

                    Jeg tror på Nana.
                    Og jeg tror hans sæson bliver på niveau med sidste sæson og at hans kontrakt udløber til næste sommer

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      Og jeg tror hans sæson bliver på niveau med sidste sæson og at hans kontrakt udløber til næste sommer
                      Det bliver sgu helt spændende at følge den lille kamp så :)

                      Muligvis det eneste spændende i løbet af sæsonen, når OB ligger på en rolig 10ende plads efter 26 kampe og vi ret hurtigt er væk fra nedrykningsdramaet :)

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
                        Det bliver sgu helt spændende at følge den lille kamp så :)

                        Muligvis det eneste spændende i løbet af sæsonen, når OB ligger på en rolig 10ende plads efter 26 kampe og vi ret hurtigt er væk fra nedrykningsdramaet :)
                        Ja den må vi lige huske og grave frem fra side 99 i ønske/transfer tråden til den tid

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          Ja den må vi lige huske og grave frem fra side 99 i ønske/transfer tråden til den tid
                          Ja, og det skulle jo være nemt nok

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
                            Jeg mener at jeg kan huske lidt det samme som Matti1887.

                            Jeg tror på Nana.
                            Jeg håber, men tror ikke rigtig på Nana pt. Men jeg synes at vi på et tidspunkt så en spiller der var rigtig god i pasningsspillet og som havde lyst til at deltage i presspillet. Om det er nok må tiden vise, men det kræver spilletid for at få ham kørt ind og det får han ikke meget af.
                            Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                            Comment


                              Er det kun mig der savner noget fysik på midtbanen?? Og her tænker jeg især højde. Vi har jo reelt set ingen hovedstødsstærke folk på den midtbane, måske Greve kunne blive det.
                              Hold op jeg savner en hha, som vandt netop vandt de hovedstødsdueller der. Ikke kun på midten, men var jo også eminent til at komme med i feltet, og være med i de afgørende situationer.
                              Jeg synes tit hovedspillet generelt bliver neglicheret (?) i det samlede spil.
                              Ligeså er en høj midtbanespiller altså bare en der fylder mere på midten, ved lige at kunne stikke sine lange lemmer ud og bryde bolden, komme i en glidende, eller afvise med kropsstyrken, og så sende bolden videre til en medspiller som har mere fart..

                              Vi mangler sgu noget manpower på den midtbane der, synes vitterligt ikke izunna, wellbeck, jjt og hvad de ellers hedder fylder nok.
                              Er godt klar over det måske er ønsketænkning, at få en sådan spiller til OB, som ligeledes kan spille bold, men jeg tror virkelig det ville kunne klæ holdet!

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Sepa Se indlæg
                                Er det kun mig der savner noget fysik på midtbanen?? Og her tænker jeg især højde. Vi har jo reelt set ingen hovedstødsstærke folk på den midtbane, måske Greve kunne blive det.
                                Hold op jeg savner en hha, som vandt netop vandt de hovedstødsdueller der. Ikke kun på midten, men var jo også eminent til at komme med i feltet, og være med i de afgørende situationer.
                                Jeg synes tit hovedspillet generelt bliver neglicheret (?) i det samlede spil.
                                Ligeså er en høj midtbanespiller altså bare en der fylder mere på midten, ved lige at kunne stikke sine lange lemmer ud og bryde bolden, komme i en glidende, eller afvise med kropsstyrken, og så sende bolden videre til en medspiller som har mere fart..

                                Vi mangler sgu noget manpower på den midtbane der, synes vitterligt ikke izunna, wellbeck, jjt og hvad de ellers hedder fylder nok.
                                Er godt klar over det måske er ønsketænkning, at få en sådan spiller til OB, som ligeledes kan spille bold, men jeg tror virkelig det ville kunne klæ holdet!
                                Nej du er bestemt ikke den eneste der har det på denne måde.. Vi mangler denne spiller. Men i Kents system skal han også kunne noget med bolden. Og den kombination i en spiller er svær at finde.. Men vores midtbane er på ingen måde skræmmende og det kan koste os succes i denne sæson hvis vi ikke får på dette

                                Comment

                                Working...
                                X