Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/ønsker - Transfervinduet Sommeren 2017

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Men hvis det kan hjælpe med til at Joan forlænger med 2-3 år er det bare Herfra
    Tænker også at der sagtens kan ligge lidt lokumsaftaler på den konto. OB forlænger med Joan og lillebror hentes med på en 2 årig. Familien kan flytte til Odense og Joan sælges om halvandet år til udlandet 👌🏻 Sommeren har overtaget min hjerne!

    /Dinjo

    Comment


      Jakob Ankersen vil sælges til sommer. Han har måske ikke den mest ønskværdige instilling til tider, men jeg mener, at han vil være en forstærkning. Især fordi, at han vil kunne overtage Edmundsons højrekant og sende ham op i angrebet. Et angrebspar bestående af Helenius og Edmundson, det er altså et komplet makkerpar i mine øjne

      Link: http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/j...al-halvsaeson/

      Comment


        Andrias Edmundsson 1

        https://www.youtube.com/watch?v=4QoUbremfn8


        Andrias Edmundsson 2


        https://www.youtube.com/watch?v=0mH-9cuALyc

        Andrias Edmundsson 3

        https://www.youtube.com/watch?v=q5GsC64ikFs

        Et par videoer af Edmundsson JR. På U17 landsholdet spiller han i centerforsvaret, mens han spiller defensiv midt for B68 Toftir. Stærk i luftspillet, fornuftig teknik, forudseende og læser spillet godt, som gør hans indgreb udramatiske. God bolderobrer og holder spillet fint kørende med fine afleveringer. Kan godt sætte en mand i ny og næ. Som sagt i anden tråd minder han lidt om Tingager, egentlig..

        Comment


          Esbjerg røg ned - Gad vide om Anders Drejer hellere vil spille Superliga i Odense end 1.division i Esbjerg. Ung - og med stort salgspotentiale......

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Jack D. Se indlæg
            Esbjerg røg ned - Gad vide om Anders Drejer hellere vil spille Superliga i Odense end 1.division i Esbjerg. Ung - og med stort salgspotentiale......
            bestemt et emne. Men ikke god nok som starter i OB pt.. Mere spændende med Jeppe Andersen. Ham ville jeg gerne have

            Comment


              Ja Esbjerg har et par spændende spillere i truppen, som vi godt kunne bruge. Jeppe A og Drejer ser spændende ud, men der er også Mabil som så godt nok er ejet af Midtjylland, han har lidt af det vi mangler i noget fart og drible færdigheder.
              Men der er altså ikke mange steder vi decideret har brug for forstærkning, en ny midtstopper i stedet for KEP og så en ny VB hvis JP smutter. Og så en midtbanespillere med flair og kreativitet, ala Kusk, Jeppe A, Mabil eller Drejer.

              Hvad med en Victor Palsson? Han har spillet def midt i foråret, han har lidt fysisk vi godt kunne bruge i visse kampe + han har båret anfører bindet de sidste par kampe. Fysik og ledere kan vi godt bruge. Så har vi Izu - JJT - Palsson - Thrane - Wellbeck til den centrale midt

              Comment


                Oprindeligt indsendt af El New York Se indlæg
                Ja Esbjerg har et par spændende spillere i truppen, som vi godt kunne bruge. Jeppe A og Drejer ser spændende ud, men der er også Mabil som så godt nok er ejet af Midtjylland, han har lidt af det vi mangler i noget fart og drible færdigheder.
                Men der er altså ikke mange steder vi decideret har brug for forstærkning, en ny midtstopper i stedet for KEP og så en ny VB hvis JP smutter. Og så en midtbanespillere med flair og kreativitet, ala Kusk, Jeppe A, Mabil eller Drejer.

                Hvad med en Victor Palsson? Han har spillet def midt i foråret, han har lidt fysisk vi godt kunne bruge i visse kampe + han har båret anfører bindet de sidste par kampe. Fysik og ledere kan vi godt bruge. Så har vi Izu - JJT - Palsson - Thrane - Wellbeck til den centrale midt
                Tror bestemt ikke at Palsson er en spiller for Kent. Han er ikke god nok på bolden

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af El New York Se indlæg
                  Ja Esbjerg har et par spændende spillere i truppen, som vi godt kunne bruge. Jeppe A og Drejer ser spændende ud, men der er også Mabil som så godt nok er ejet af Midtjylland, han har lidt af det vi mangler i noget fart og drible færdigheder.
                  Men der er altså ikke mange steder vi decideret har brug for forstærkning, en ny midtstopper i stedet for KEP og så en ny VB hvis JP smutter. Og så en midtbanespillere med flair og kreativitet, ala Kusk, Jeppe A, Mabil eller Drejer.

                  Hvad med en Victor Palsson? Han har spillet def midt i foråret, han har lidt fysisk vi godt kunne bruge i visse kampe + han har båret anfører bindet de sidste par kampe. Fysik og ledere kan vi godt bruge. Så har vi Izu - JJT - Palsson - Thrane - Wellbeck til den centrale midt
                  Jeg kan ikke se nogen af dem forstærke os nævneværdigt - måske med undtagelsen af Mabil, som han spillede i starten af sæsonen. Hans fart er ekstraordinær, men han er faldet helt ud af kampene, efter de skiftede træner. Dreyer kan blive god, men har et stykke vej endnu. Jeppe Andersen er nok den mest oplagte, da han er transferfri; men han har været langt fra sit bedste siden skade. Palsson kan jeg ikke se meningen med.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                    Jeg kan ikke se nogen af dem forstærke os nævneværdigt - måske med undtagelsen af Mabil, som han spillede i starten af sæsonen. Hans fart er ekstraordinær, men han er faldet helt ud af kampene, efter de skiftede træner. Dreyer kan blive god, men har et stykke vej endnu. Jeppe Andersen er nok den mest oplagte, da han er transferfri; men han har været langt fra sit bedste siden skade. Palsson kan jeg ikke se meningen med.
                    Nej tak til Palsson. Han er ikke bedre end dem vi har. Dreyer ville jeg gerne have. Han er et stort talent. Mabil kan vi skyde en lang, hvid pind efter. Han har kontrakt med FCM til 2020.

                    Når jeg sidder og kigger ned over deres hold, er der faktisk ikke nogle oplagte emner. Tsimikas er ret god, men han er ejet af Olympiakos, og er nok færdig med Danmark.
                    "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                    Kluden Krew - O'ense Internationals

                    Comment


                      Men det siger måske også noget om et Esbjerg-hold man sådan per automatik synes må være hæderligt, at der dybest set ikke er ret mange gode spillere at komme efter.

                      Når jeg sidder lige nu og ser AGF-Viborg, er der helt anderledes mange spillere vi godt kunne bruge, på begge hold. Selv Horsens har to-tre spillere jeg ikke ville sige nej til.
                      "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                      Kluden Krew - O'ense Internationals

                      Comment


                        Kan ikke så nogen af de nævnte EfB'ere i OB.

                        At man kan foreslå Mabil, forstår jeg næsten ikke. Ja, han har noget fart og er fin 1-mod-1, men han render rundt og spiller helt for sig selv, og han har været elendig i stort set hele foråret. Der er sgu en meget god grund til, at han starter ude i årets vigtigste kamp. En kæmpe lottokupon og så på en relativ lang kontrakt i FCM.

                        Palsson er en fodboldnomade. Har et ok fighterhjerte, men besidder ikke de store evner med bolden. En dårligere udgave af Makrini. Ellers tak.

                        Jeppe Andersen har jeg tidligere været stor fortaler for, men hvis han gerne ville OB, så var han her allerede. Det kan godt være, at det er lidt fodbold-pladderromantisk, og hvis han havde brændt et fantastisk forår af, så havde jeg måske også haft det anderledes. Samtidig er der det med skaderne..

                        Drejer ser selvfølgelig spændende ud, men ja... lige underskrevet en lang kontrakt og en de formentligt vil bygge op omkring

                        Comment


                          Afhænger jo af ambitioner. Når du skriver vi ikke decideret mangler forstærkninger, så må der være fordi du er tilfreds med plads 8-12. Skal vi i top 6, så skal der 4 nye ind, uden vi sælger en fra nuværende start 11. Drejer ville være en god sign på 5 år, hvoraf EFB lejer ham det første år. Han vil have godt af et år i første.

                          Comment


                            Har før nævnt Fredrik Holst, deh......okay, men hvad med Rudolph Austin ?

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
                              Har før nævnt Fredrik Holst, deh......okay, men hvad med Rudolph Austin ?
                              Rudolph Austin kunne faktisk være en rigtig god internationalt rutine spiller at få ind til vores centrale midtbane. Han er altså en mand man slår sig på hvilket vi til tider mangler.
                              Frederik Holst ((u21 landsholdsspiller) ville jeg også gerne se i OB.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
                                Rudolph Austin kunne faktisk være en rigtig god internationalt rutine spiller at få ind til vores centrale midtbane. Han er altså en mand man slår sig på hvilket vi til tider mangler.
                                Frederik Holst ((u21 landsholdsspiller) ville jeg også gerne se i OB.
                                Han har takket nej til forlængelse med Brøndby (med efterfølgende lovning på plads i ungdomstrænerstaben), og hans kone og barn er flyttet hjem til Jamaica. Så han er ikke aktuel.
                                "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                                Kluden Krew - O'ense Internationals

                                Comment

                                Working...
                                X