Oprindeligt indsendt af SU1978
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Rygter/ønsker - Transfervinduet Sommeren 2017
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af driflin Se indlægJeg forstår joken, jeg synes bare den efterhånden er en smule triviel.
MvH ChrisOB1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlægJeg har mistet troen på Kent-projektet. Han virker gammel og sat bag af dansen. Hans Nokia 3310/korte bukser/sorte støvler/"vi skal bare spille positivt, drenge"-stil er uddateret, og OB sakker voldsomt bagud i forhold til de ting der rykker i fodboldverdenen lige nu. Vi scouter for dårligt, analyserer for dårligt, spiller for dårligt, rykker os for langsomt og sakker mere og mere bagud på talentudviklingen i forhold til de klubber vi målte os mod for bare fem år siden.
Jeg vedbliver at være OB-fan, men Kent og Jesper H har dræbt mere af min entutiasme for klubben, end 100 Lars Olsen'er eller Troels Bech'er formåede."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlægMed et lønbudget som OB slet ikke kunne holde til ...
Det glemmer folk bare konstant.
Det var, i mine øjne, grimt og det fik næsten klubben til at gå konkurs ... og det gav intet mesterskab.817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlægMon ikke der var opbakning til at køre det budget dengang fra NT , så tvivler på vi var tæt på konkurs på trods af dundrende underskud . Der blev begået mange fejl dengang , især på talentudvikling men også at man beholdt LO så længe selvom det var åbenlyst han ikke havde evner og format til at flytte os det sidste step .
Comment
-
Med fare for at blive helt til grin, så er jeg faktisk i dialog med chefscout Ole Nielsen omkring potentielle signings, der kan være interessante på sigt. Der er tale om, at jeg leverer et Excelark med spillere, primært i alderen 17-24, som er er mere eller mindre realistiske for OB, uden at jeg kender mere til, hvordan spilleren vil kunne tilpasse sig vores klub og kultur (eller mangel på samme).
Sagen er den, at jeg i mange mange år, har været enormt passioneret FM spiller, og hvorfor ikke udnytte den data, som 1800 scouts leverer verden over. En database på mere end 700K spillere. En database som F.eks. Mange store klubber som Everton køber sig adgang til. Jeg er klar over, at der er forskel på dataen de får, men stadigvæk.
Her har jeg i mange år haft held med at identificere spillere, som allerede i næste års udgave af spillet er videre til større klubber for beskedne summer. Det ville glæde mig, hvis mit bidrag kunne hjælpe til, at vi bare fanger én af disse i opløbet i de kommende år.
Anyways, sidespor :)
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlægMed fare for at blive helt til grin, så er jeg faktisk i dialog med chefscout Ole Nielsen omkring potentielle signings, der kan være interessante på sigt. Der er tale om, at jeg leverer et Excelark med spillere, primært i alderen 17-24, som er er mere eller mindre realistiske for OB, uden at jeg kender mere til, hvordan spilleren vil kunne tilpasse sig vores klub og kultur (eller mangel på samme).
Sagen er den, at jeg i mange mange år, har været enormt passioneret FM spiller, og hvorfor ikke udnytte den data, som 1800 scouts leverer verden over. En database på mere end 700K spillere. En database som F.eks. Mange store klubber som Everton køber sig adgang til. Jeg er klar over, at der er forskel på dataen de får, men stadigvæk.
Her har jeg i mange år haft held med at identificere spillere, som allerede i næste års udgave af spillet er videre til større klubber for beskedne summer. Det ville glæde mig, hvis mit bidrag kunne hjælpe til, at vi bare fanger én af disse i opløbet i de kommende år.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlægMed fare for at blive helt til grin, så er jeg faktisk i dialog med chefscout Ole Nielsen omkring potentielle signings, der kan være interessante på sigt. Der er tale om, at jeg leverer et Excelark med spillere, primært i alderen 17-24, som er er mere eller mindre realistiske for OB, uden at jeg kender mere til, hvordan spilleren vil kunne tilpasse sig vores klub og kultur (eller mangel på samme).
Comment
-
Lasse Vøge
Lasse Vøge @LasseVge
Når det er sagt, så har jeg hørt om OB-interesse i Mads Aaquist. Kunne give noget tiltrængt dynamik. Men han er vist ønsket flere steder.
6.02 PM · 6. aug. 2017
-
Lasse Vøge @LasseVge
·
2 min
Jeg har intet hørt om mulige salg. Men tror, at Yao bliver udlejet.Til-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlægLasse Vøge
Lasse Vøge @LasseVge
Når det er sagt, så har jeg hørt om OB-interesse i Mads Aaquist. Kunne give noget tiltrængt dynamik. Men han er vist ønsket flere steder.
6.02 PM · 6. aug. 2017
-
Lasse Vøge @LasseVge
·
2 min
Jeg har intet hørt om mulige salg. Men tror, at Yao bliver udlejet.
lyder da interssant - håber virkeligt de kigger efter noget....der mangler noget dynamik....problemet bliver vel at kent ikke vil lade jönne starte på bænken - noget han ellers godt kunne trænge til
Comment
-
Lasse Vøge @LasseVge
6.02 PM · 6. aug. 2017
-
Lasse Vøge @LasseVge
·
2 min
var det ikke Troels Bech som engang sagde : uanset hvor mange kopper 50 grader varmt vand man hælder i et kar så får man det ikke op at koge ..817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Lasse Vøge @LasseVge
6.02 PM · 6. aug. 2017
-
Lasse Vøge @LasseVge
·
2 min
Håber også at Yao lejes til noget 1.div. Så får vi at se om det er en spiller med potentiale eller dette er hvad han kan
Comment
Comment