Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/ønsker - Transfervinduet Sommeren 2017

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Jeg er sådan set enig. Desler er ikke venstreback.. ..
    Vi kan jo altid gå efter Baskim, som på allerbedste både blev omskolet til VB!!👀👀😩😩

    Comment


      Oprindeligt indsendt af hmmm Se indlæg
      Vi kan jo altid gå efter Baskim, som på allerbedste både blev omskolet til VB!!
      Gå ind på dit værelse og skam dig.

      MvT
      Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
        Gå ind på dit værelse og skam dig.

        MvT
        😆😆😆
        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
        - Norbert Elgert -

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
          Gå ind på dit værelse og skam dig.

          MvT
          Ingen fjernsyn og så tænker du grundigt over hvad du har gjort

          Comment


            lol

            Comment


              Uanset er det stadig en tåbelig situation at vi har flere spillere der er blandt de bedste som ikke kan komme til at gøre gavn mens andre pladser er for dårligt besat.
              Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

              OB - engang var vi gode

              Comment


                Oprindeligt indsendt af hmmm Se indlæg
                Vi kan jo altid gå efter Baskim, som på allerbedste både blev omskolet til VB!!👀👀😩😩
                Enig det var skørt. Var det iøvrigt ikke Troels Bechs projekt?. Kunne man Forestille sig en central midtbane med Casper Nielsen og Mikkel Desler?
                Gryte
                Ryan - Tverskov - Tingager - Barret
                Joan - Desler - Nielsen - Jönsson
                Helenius - AK

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
                  Uanset er det stadig en tåbelig situation at vi har flere spillere der er blandt de bedste som ikke kan komme til at gøre gavn mens andre pladser er for dårligt besat.
                  Bestemt. Det er jo også grunden til at nogle spiller på pladser som ikke helt optimale..
                  Men altså hvor svært kan det være i dette vindue??

                  Fortæl Thrane,Welbeck og Joao at vi ikke længere vil satse på dem og håb på at de så selv prøver at finde en ny klub. Dette skulle have været gjort i Maj/Juni eller tidligere.. Mon ikke at nogen af dem kunne have været videre allerede? Evt med 3-4 måneders løn i bagagen.. Meste er jo dækket ind hvis de smutter i Juni og man først henter i Aug. Burde være muligt. Ellers måtte man sgu sælge ideen for det sportslige udvalg og få lidt ekstra midler da de måske kommer flerfoldigt tilbage.

                  Så havde jagten på en venstreback(Conboy), venstrekant og en offensiv midtbanespiller været igang... Holdet havde sansynligvis været meget stærkere, mere i harmoni og alle pladser havde pludselig 2 muligheder. Sindssyg stor konkurrence..
                  Glade fans og måske bedre resultater der giver flere penge og større værdi på vores spillere..

                  Ja det er nemt bare at sidde og spekulere. Men for en dygtig sportsdirektør ligger den sgu lige til højrebenet og burde vel kunne gøres for et acceptabelt budget.
                  Dette havde været min ambition hvis jeg havde siddet i JH's stol.

                  Kommer aldrig til at forstå hvorfor man holder på nogen man ved ikke er gode nok og aldrig bliver det. Det er da bare at trække kontinuiteten i unødvendigt langdrag..

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
                    Enig det var skørt. Var det iøvrigt ikke Troels Bechs projekt?. Kunne man Forestille sig en central midtbane med Casper Nielsen og Mikkel Desler?
                    Gryte
                    Ryan - Tverskov - Tingager - Barret
                    Joan - Desler - Nielsen - Jönsson
                    Helenius - AK
                    Måske kan Desler godt spille midt. Men hvorfor have 2 kantspillere inde centralt bare fordi at det er synd de ikke spiller?
                    Jeg ønsker Desler det bedste i verden. Elsker den knægt.. Men hvis han ikke er god nok til en plads må han da bare på bænken lidt.. Både FCM/FCK/BIF roterer rundt for at holde folk friske og skarpe. Ved godt at de også spiller europæisk pt men det gør de også når de ikke spiller i europa..
                    Enkelte spillere skal selvfølgelig på holdkortet hver gang men at rotere en 2-3 spillere ser jeg ikke det store problem i

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      Måske kan Desler godt spille midt. Men hvorfor have 2 kantspillere inde centralt bare fordi at det er synd de ikke spiller?
                      Jeg ønsker Desler det bedste i verden. Elsker den knægt.. Men hvis han ikke er god nok til en plads må han da bare på bænken lidt.. Både FCM/FCK/BIF roterer rundt for at holde folk friske og skarpe. Ved godt at de også spiller europæisk pt men det gør de også når de ikke spiller i europa..
                      Enkelte spillere skal selvfølgelig på holdkortet hver gang men at rotere en 2-3 spillere ser jeg ikke det store problem i
                      Jeg er enig. Det skal kun være hvis Desler kan gøre det bedre end Izunna centralt. Desler har vist spillet centralt i ungdomstiden.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
                        Jeg er enig. Det skal kun være hvis Desler kan gøre det bedre end Izunna centralt. Desler har vist spillet centralt i ungdomstiden.
                        Yeps. Det gjorde han indtil U19.
                        Men nogle gange skal man også spørge sig selv om der så ikke også var en grund til at han blev omskolet den gang....

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          Yeps. Det gjorde han indtil U19.
                          Men nogle gange skal man også spørge sig selv om der så ikke også var en grund til at han blev omskolet den gang....
                          Jeg har talt lidt med mig selv om det, jeg fik ikke et tydeligt svar.

                          Han bør dog til enhver tid stå foran Thrane og Wellbeck centralt.

                          Jeg ville rigtig gerne prøve at køre Desler ind som 6ér igen. Siger ikke han pr. automatik han kan slå Izu af, det er nok tvivlsomt, men gad godt prøve.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
                            Jeg har talt lidt med mig selv om det, jeg fik ikke et tydeligt svar.

                            Han bør dog til enhver tid stå foran Thrane og Wellbeck centralt.

                            Jeg ville rigtig gerne prøve at køre Desler ind som 6ér igen. Siger ikke han pr. automatik han kan slå Izu af, det er nok tvivlsomt, men gad godt prøve.
                            Alle står foran Thrane og Welbeck centralt. Selv Grytebust

                            Ser ikke umiddelbart Desler centralt. Slet ikke i Kents system. Syntes han skal holdes som back eller kant..

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              Alle står foran Thrane og Welbeck centralt. Selv Grytebust

                              Ser ikke umiddelbart Desler centralt. Slet ikke i Kents system. Syntes han skal holdes som back eller kant..
                              Jeg må sige, at jeg ikke rigtigt ser Desler have niveau til at spille kant eller back på et top 6-hold, i så fald skal han udvikle sig meget. Han mangler for meget offensiv kvalitet i min verden til, at han for alvor kan blive en succes der. Vi så allerede i kampen mod Helsingør, selvom det også var gode betingelser, at Ryan bare har mere kvalitet og flere idéer, når vi rammer banens sidste tredjedel.

                              Og hvis man ikke kan se Desler centralt i Kents system, forstår jeg slet ikke, at man kan se ham som kant. Som kant i Kents system skal du være en god mellemrumsspiller der kan kombinere og bevæge sig i små rum, og som ikke mindst kan lave mål. Hvis der er noget Desler ved gud ikke er, så er det målfarlig, og nogen væver dribler og flairspiller, har jeg også til gode at se ham som.

                              Der hvor jeg ser nogle muligheder for ham, i hvert fald ift. den nuværende trup, er på den centrale midtbane, og hvor nogle måske mere har i tankerne, at han skal spille en 8er rolle, synes jeg at det giver bedre mening, at det skulle være i en 6er rolle i stedet for Izunna.

                              For det første spillede han central midt de fleste ungdomsår i klubben. Han har både lungerne til at begå sig derinde, og han har fysikken og fighterviljen til også at kunne fylde noget og blive en bølgebryder. Hvis han så viser sig at kunne flytte bolden hurtigere end Izunna og vise et bedre blik for det fremadrettede spil, så har han en chance der.

                              Så længe han er så skidt i sit indlægsspil og afslutningsspil som han er, så har jeg bare meget svært ved at tro, at han skulle kunne blive en top 6 back i Superligaen, og når vi så oveni købet allerede har en højre back, som så afgjort har et højere topniveau end Desler, så tror jeg godt at det kan blive problematisk for ham ift. spilletid. Han kan let ende med at blive vores Frederik Holst.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                                Jeg må sige, at jeg ikke rigtigt ser Desler have niveau til at spille kant eller back på et top 6-hold, i så fald skal han udvikle sig meget. Han mangler for meget offensiv kvalitet i min verden til, at han for alvor kan blive en succes der. Vi så allerede i kampen mod Helsingør, selvom det også var gode betingelser, at Ryan bare har mere kvalitet og flere idéer, når vi rammer banens sidste tredjedel.

                                Og hvis man ikke kan se Desler centralt i Kents system, forstår jeg slet ikke, at man kan se ham som kant. Som kant i Kents system skal du være en god mellemrumsspiller der kan kombinere og bevæge sig i små rum, og som ikke mindst kan lave mål. Hvis der er noget Desler ved gud ikke er, så er det målfarlig, og nogen væver dribler og flairspiller, har jeg også til gode at se ham som.

                                Der hvor jeg ser nogle muligheder for ham, i hvert fald ift. den nuværende trup, er på den centrale midtbane, og hvor nogle måske mere har i tankerne, at han skal spille en 8er rolle, synes jeg at det giver bedre mening, at det skulle være i en 6er rolle i stedet for Izunna.

                                For det første spillede han central midt de fleste ungdomsår i klubben. Han har både lungerne til at begå sig derinde, og han har fysikken og fighterviljen til også at kunne fylde noget og blive en bølgebryder. Hvis han så viser sig at kunne flytte bolden hurtigere end Izunna og vise et bedre blik for det fremadrettede spil, så har han en chance der.

                                Så længe han er så skidt i sit indlægsspil og afslutningsspil som han er, så har jeg bare meget svært ved at tro, at han skulle kunne blive en top 6 back i Superligaen, og når vi så oveni købet allerede har en højre back, som så afgjort har et højere topniveau end Desler, så tror jeg godt at det kan blive problematisk for ham ift. spilletid. Han kan let ende med at blive vores Frederik Holst.
                                Fuldstændig enig mht at Ryan er en bedre back end Desler. Det er tydeligt at se bare efter 2 kampe. Og han mangler vel 5-10% endnu for at være på toppen..
                                Han får svært ved at erobre sin plads igen mm Ryan (gud forbyde det) løder ind i en skade.

                                Det er muligt han kunne blive en 6'er. Har bare svært ved at se det i Kents opbyggende spil. Han kunne nok se okay ud når der skal forsvares. Det samme kan vel siges om Izu. Ingen af dem er eller ville være Top 6 i min verden..

                                Han må bare kæmpe videre og tage de kampe han kan få hvis han ikke er bedre end sine konkurrenter.. Forstår bare ikke hvorfor man skal begynde at snakke omskoling bare fordi han har fået lidt konkurrence..
                                Jeg gætter faktisk på at han bliver en af vores bedre spillere imorgen og viser at han godt kan spille den venstre back og vi nok er bedre stillet rent defensivt med ham på holdet. Specielt når Jønsson spiller. Ham og JBL skaber ubalance

                                Comment

                                Working...
                                X