Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/ønsker - Transfervinduet Sommeren 2017

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
    Det er jo så klubben der skal sørge for at udviklingen fortsætter :).
    Der er rigtig nok mange, men meget få af dem har det nødvendige niveau ... som jeg ser det, som neutral fan af fodbold, så mangler der kvalitet ikke kvantitet.
    Man burde skille sig af med en del af dem der ikke har, eller kan nå, et tilstrækkeligt niveau.

    Uhre kunne erstatte enhver i angrebet og Zinckernagel har umiddelbart et højere niveau end alt hvad jeg kan finde på OB`s midtbane ... det er dog sagt med et vist forbehold, da jeg lige skal se ham 1-2 gange mere.
    Det er jo lige præcis det, der er min pointe. Din vurdering af Uhre og Zinckernagel er så noget højere, end jeg umiddelbart er enig i, men selv om de skulle være bedre, end dem vi har, så er de ikke så meget bedre, at det kan løfte holdet. Det ville i mine øjne max være et skridt til siden (max) vurderet på det nuværende niveau, og i hvert fald ikke et så stort skridt fremad, at detville give os et forspring til det store, forplumrede felt bestående af 10-11 klubber (efterhånden)

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

      Uhre kunne erstatte enhver i angrebet
      Han har leveret fire mål og nul oplæg i 2017. Hvad bidrager han med, som ville gøre ham til en markant forstærkning på trods af et så svagt slutprodukt?
      Nu ser jeg ikke SønderjydskE's kampe med særligt stort fokus på enkelte spillere, men jeg har indtryk af ham som en arbejdssom og aggressiv angriber, der bevæger sig godt, men brænder alt for mange chancer. Det lyder ikke just som det, vi mangler allermest.
      SLO

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
        Det er helt vildt så meget jeg godt gad, at ham der Jesper Hansen fik lokket nogle skejser ud af ham der Pengemands-Timmi og vi smed det der skulle til og signede den nye Søren Berg - Mikkel Rygaard fra Lyngby BK.

        Det var bare det.

        MvT
        Rygaard har været fantastisk for Lyngby, men jeg kan godt nok ikke se, hvordan han skulle minde om Søren Berg. Rygaard er da, som jeg ser ham, udpræget playmaker med glimrende overblik og pasningsspil, men slet ikke samme dynamik og fysik som Berg.
        SLO

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
          Det er jo lige præcis det, der er min pointe. Din vurdering af Uhre og Zinckernagel er så noget højere, end jeg umiddelbart er enig i, men selv om de skulle være bedre, end dem vi har, så er de ikke så meget bedre, at det kan løfte holdet. Det ville i mine øjne max være et skridt til siden (max) vurderet på det nuværende niveau, og i hvert fald ikke et så stort skridt fremad, at detville give os et forspring til det store, forplumrede felt bestående af 10-11 klubber (efterhånden)
          Det er jo netop det med spillere på vej frem, at de bliver bedre og dermed bliver et skridt frem ... som jeg ser det, ville de begge allerede være det.
          Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

          Jeg er ikke fan.
          Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

          Comment


            Oprindeligt indsendt af MortenF Se indlæg
            Han har leveret fire mål og nul oplæg i 2017. Hvad bidrager han med, som ville gøre ham til en markant forstærkning på trods af et så svagt slutprodukt?
            Nu ser jeg ikke SønderjydskE's kampe med særligt stort fokus på enkelte spillere, men jeg har indtryk af ham som en arbejdssom og aggressiv angriber, der bevæger sig godt, men brænder alt for mange chancer. Det lyder ikke just som det, vi mangler allermest.
            Fart, god teknik og han er en spiller der kun bliver bedre ... det er det smarte ved at hente spillere der er på vej op, at de bliver gradvist bedre og dermed især over tid vil forstærke holdet.
            Tjek eventuelt Sønderjyskes seneste kamp ... en meget velovervejet afslutning.
            OB har 0 angribere der er på vej op, måske med undtagelse af Yao, men det kan være fra for lavt et niveau.
            Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

            Jeg er ikke fan.
            Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
              Det er jo netop det med spillere på vej frem, at de bliver bedre og dermed bliver et skridt frem ... som jeg ser det, ville de begge allerede være det.
              Ja, HVIS!!!!! det fortsætter med at bevæge sig fremad! Du forudsætter så, at de to kan tages fra et andet hold (med en hel anden stil og pres fra omgivelserne) og bare fortsætter den udvikling, som de er inde i og kan få det til at fungere i OB. Jeg ved ikke helt, hvor du får troen på, at det er en selvfølgelighed, når ikke engang spillere som tidligere har bevist sig i superligaen rigtigt kan få det til at svinge.
              vi har masser af potentiale, men mangler magien.

              Sidespor: Uhre lavede færre mål i Superligaen sidste sæson end Helenius, Jønsson, Joan og Festersen, som alle pt ser ud til at stå bag AK i angrebskøen, så har lidt svært ved at se, at han bare skulle være sikker starter.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
                Ja, HVIS!!!!! det fortsætter med at bevæge sig fremad! Du forudsætter så, at de to kan tages fra et andet hold (med en hel anden stil og pres fra omgivelserne) og bare fortsætter den udvikling, som de er inde i og kan få det til at fungere i OB. Jeg ved ikke helt, hvor du får troen på, at det er en selvfølgelighed, når ikke engang spillere som tidligere har bevist sig i superligaen rigtigt kan få det til at svinge.
                vi har masser af potentiale, men mangler magien.

                Sidespor: Uhre lavede færre mål i Superligaen sidste sæson end Helenius, Jønsson, Joan og Festersen, som alle pt ser ud til at stå bag AK i angrebskøen, så har lidt svært ved at se, at han bare skulle være sikker starter.
                Sådan er det jo at hente spillere, uanset hvem det er er det altid en chance man tager.

                Masser af potentiale ... hvilke spillere har det?
                Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                Jeg er ikke fan.
                Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                  Sådan er det jo at hente spillere, uanset hvem det er er det altid en chance man tager.

                  Masser af potentiale ... hvilke spillere har det?
                  JJT, Greve, Desler, RJL, Tverskov, Tingager

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                    Fart, god teknik og han er en spiller der kun bliver bedre ... det er det smarte ved at hente spillere der er på vej op, at de bliver gradvist bedre og dermed især over tid vil forstærke holdet.
                    Tjek eventuelt Sønderjyskes seneste kamp ... en meget velovervejet afslutning.
                    OB har 0 angribere der er på vej op, måske med undtagelse af Yao, men det kan være fra for lavt et niveau.
                    Han gik fra 3 mål og 2 oplæg i efteråret til 2 mål og 0 oplæg i foråret, og han har så lagt fint fra land med 2 mål i indeværende sæson. Det er da helt fint for en spiller, der indtil sidste sommer stort set kun havde spillet 1. division, men så har hans udvikling vist heller ikke været mere eksplosiv. Hvis han var 19-20 år, kunne jeg bedre følge dig, men han fylder altså 23 i næste måned og er således ikke at betragte som et talent i gængs forstand.
                    SLO

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
                      JJT, Greve, Desler, RJL, Tverskov, Tingager
                      Jeg er enig i forhold til Jens Jakob, han har vist store evner momentant.
                      De andre kan jeg ikke helt tilslutte mig, Desler er begrænset af manglende teknik , Ryan er næsten altid skadet, Tingager og Tverskov kan jeg ikke umiddelbart se har det helt store udviklingspotentiale fremadrettet.

                      Hov ja, Greve har bestemt vist nogle evner her i starten ... men jeg vil gerne lige se det lidt mere kontinuerligt før jeg er overbevist, succesraten i aktionerne må gerne være højere, men han har en stor tro og vilje og det hjælper ham helt sikkert.

                      Jeg vil dog sige at jeg altid ser det i forhold til de andre trupper i suppen og der mener jeg ikke OB ligger specielt godt til.
                      Last edited by Entusiastens; 08-08-2017, 14:10.
                      Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                      Jeg er ikke fan.
                      Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af MortenF Se indlæg
                        Han gik fra 3 mål og 2 oplæg i efteråret til 2 mål og 0 oplæg i foråret, og han har så lagt fint fra land med 2 mål i indeværende sæson. Det er da helt fint for en spiller, der indtil sidste sommer stort set kun havde spillet 1. division, men så har hans udvikling vist heller ikke været mere eksplosiv. Hvis han var 19-20 år, kunne jeg bedre følge dig, men han fylder altså 23 i næste måned og er således ikke at betragte som et talent i gængs forstand.
                        Jeg er lidt mere fokuseret på hvad han gør i kampene og hvad der er tegning til, end hvad han endnu har opnået ... det sidste år har pilen kun peget op og jeg vil tro at han i denne sæson bliver endnu bedre.
                        Det er helt fair at være uenig, men hvor meget har du egentlig set ham spille :)?
                        Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                        Jeg er ikke fan.
                        Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
                          JJT, Greve, Desler, RJL, Tverskov, Tingager
                          Jeg er bange for RJL aldrig får forløst sit talent .
                          Tverskov tror jeg ikke bliver voldsomt meget bedre .
                          Desler skal have en fast plads og ikke smides rundt på forskellige pladser .
                          Greve og især JJT har masser af potentiale .

                          Joan har også et godt potentiale men han skal arbejde stenhårde på at få noget stabilitet i sit spil .
                          817 ⚪️
                          Y.N.W.A ❤️

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                            Jeg er lidt mere fokuseret på hvad han gør i kampene og hvad der er tegning til, end hvad han endnu har opnået ... det sidste år har pilen kun peget op og jeg vil tro at han i denne sæson bliver endnu bedre.
                            Det er helt fair at være uenig, men hvor meget har du egentlig set ham spille :)?
                            Ikke ret meget som sagt - det var derfor, jeg bad om en uddybning. Altså jeg ser de fleste Superliga-kampe og sammendrag fra samtlige kampe, men jeg ser ofte kampene med et halvt øje, og stort aldrig med lige så stort fokus på enkelte spillere, som når jeg ser OB, så det lyder da bestemt til, at du har et bedre grundlag at vurdere ham på end mig.
                            Min skepsis bygger på, at han ikke scorer mange mål, og stort set ikke lægger op til nogen i en alder, hvor han ikke længere bør betragtes som udviklingsspiller. Hans slutprodukt var svagere end Festersens i sidste sæson, og så skal han i min bog godt nok bidrage med noget ekstraordinært, hvis han skulle kunne forstærke vores hold markant her og nu.
                            SLO

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                              Sådan er det jo at hente spillere, uanset hvem det er er det altid en chance man tager.

                              Masser af potentiale ... hvilke spillere har det?
                              AK, Jønsson, Helenius, Fester, JJT, Greve, Joan, Eskesen, Casper Nielsen er alle offensive spillere, der har et større potentiale, end det niveau de viser pt (nogle er faldet fra et højere niveau, andre er stadig på vej frem, som du udtrykker det), og som jeg i hvert fald ikke anser for at have et væsentligt lavere potentiale end dem, der bliver nævnt her: Aaquist, Zinckernagel, Uhre, Riel.

                              Jeg har overhovedet ikke noget imod at hente spillere, der er på vej frem. Og jeg er også helt enig med dig i, at det for en klub af OB’s størrelse er en bydende nødvendighed, at man identificere nogle spillere, som kan vokse sig ud af klubben, selvom de oprindeligt kom med et lavere niveau (som Tingager f.eks. kan vise sig at gøre). Men de spillere, der bliver nævnt her, vil overhovedet ikke rykke os væsentligt på den korte bane, og ville skulle duellere om spilletiden med folk som Greve, Joan, JJT og Casper Nielsen – og man kan ikke udvikle dem alle sammen på en gang. Slet ikke fordi spillet/holdet omkring ikke fungerer optimalt. Så kan det godt være, at du hiver noget potentiel værdi ind (selvom jeg ikke er helt enig i den vurdering), men du devaluerer også det, som vi har i forvejen. Samtidig vil det ikke være spillere, som vil gå ind og tage en masse ansvar og gøre de andre bedre.
                              Det er ikke vores plan B, vi skal have styrket. Det er ikke bredden. Det er ikke et spørgsmål om, om det er Zinckernagel eller Greve, der skal spille det sidste kvarter. Det skal rykke noget, ellers kan vi ligeså godt lade være. Vi har ikke penge til ren sjov og ballade. Det er ikke fordi det absolut skal være en 34 årig, som der intet videresalgspotentiale er i. Det måtte da for min skyld gerne have været en Lasse Vigen, som var på vej frem, men stadig kunne bidrage med fint spil og vindermentalitet – for bare at give et eksempel. Det skal først og fremmest være spiller, der kommer med noget pondus - enten i form af store lederegenskaber, eller i form af noget virkelig x-faktor

                              Comment


                                Lol.. Mon dog at vi stadig kunne være interesseret?

                                http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...-af-med-kadrii

                                Comment

                                Working...
                                X