Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/ønsker - Transfervinduet Sommeren 2017

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
    Enig, det er helt helt uforståeligt. Men har har vist hverken spillet i Horsens eller under Kent tidligere :-)
    Modsat Joan, CN, RJL, Grytebust mv..

    Comment


      Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
      Modsat Joan, CN, RJL, Grytebust mv..
      Du er ikke den humoristiske type, løsn håret lidt ven ;-)

      Comment


        Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
        Du er ikke den humoristiske type, løsn håret lidt ven ;-)
        Jeg forstår joken, jeg synes bare den efterhånden er en smule triviel.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
          Jeg forstår joken, jeg synes bare den efterhånden er en smule triviel.
          Ikke mere end de herrers indkøbspolitik.

          MvH ChrisOB
          1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
            Jeg har mistet troen på Kent-projektet. Han virker gammel og sat bag af dansen. Hans Nokia 3310/korte bukser/sorte støvler/"vi skal bare spille positivt, drenge"-stil er uddateret, og OB sakker voldsomt bagud i forhold til de ting der rykker i fodboldverdenen lige nu. Vi scouter for dårligt, analyserer for dårligt, spiller for dårligt, rykker os for langsomt og sakker mere og mere bagud på talentudviklingen i forhold til de klubber vi målte os mod for bare fem år siden.

            Jeg vedbliver at være OB-fan, men Kent og Jesper H har dræbt mere af min entutiasme for klubben, end 100 Lars Olsen'er eller Troels Bech'er formåede.
            👍👍👍👍👍👍.......
            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
            - Norbert Elgert -

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
              Med et lønbudget som OB slet ikke kunne holde til ...
              Det glemmer folk bare konstant.
              Det var, i mine øjne, grimt og det fik næsten klubben til at gå konkurs ... og det gav intet mesterskab.
              Mon ikke der var opbakning til at køre det budget dengang fra NT , så tvivler på vi var tæt på konkurs på trods af dundrende underskud . Der blev begået mange fejl dengang , især på talentudvikling men også at man beholdt LO så længe selvom det var åbenlyst han ikke havde evner og format til at flytte os det sidste step .
              817 ⚪️
              Y.N.W.A ❤️

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                Mon ikke der var opbakning til at køre det budget dengang fra NT , så tvivler på vi var tæt på konkurs på trods af dundrende underskud . Der blev begået mange fejl dengang , især på talentudvikling men også at man beholdt LO så længe selvom det var åbenlyst han ikke havde evner og format til at flytte os det sidste step .
                Fuldstændig korrekt. Med en anden træner som KB ønskede, så havde vi vundet et skab og haft penge på bogen.

                Comment


                  Med fare for at blive helt til grin, så er jeg faktisk i dialog med chefscout Ole Nielsen omkring potentielle signings, der kan være interessante på sigt. Der er tale om, at jeg leverer et Excelark med spillere, primært i alderen 17-24, som er er mere eller mindre realistiske for OB, uden at jeg kender mere til, hvordan spilleren vil kunne tilpasse sig vores klub og kultur (eller mangel på samme).

                  Sagen er den, at jeg i mange mange år, har været enormt passioneret FM spiller, og hvorfor ikke udnytte den data, som 1800 scouts leverer verden over. En database på mere end 700K spillere. En database som F.eks. Mange store klubber som Everton køber sig adgang til. Jeg er klar over, at der er forskel på dataen de får, men stadigvæk.

                  Her har jeg i mange år haft held med at identificere spillere, som allerede i næste års udgave af spillet er videre til større klubber for beskedne summer. Det ville glæde mig, hvis mit bidrag kunne hjælpe til, at vi bare fanger én af disse i opløbet i de kommende år.

                  Anyways, sidespor :)

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
                    Med fare for at blive helt til grin, så er jeg faktisk i dialog med chefscout Ole Nielsen omkring potentielle signings, der kan være interessante på sigt. Der er tale om, at jeg leverer et Excelark med spillere, primært i alderen 17-24, som er er mere eller mindre realistiske for OB, uden at jeg kender mere til, hvordan spilleren vil kunne tilpasse sig vores klub og kultur (eller mangel på samme).

                    Sagen er den, at jeg i mange mange år, har været enormt passioneret FM spiller, og hvorfor ikke udnytte den data, som 1800 scouts leverer verden over. En database på mere end 700K spillere. En database som F.eks. Mange store klubber som Everton køber sig adgang til. Jeg er klar over, at der er forskel på dataen de får, men stadigvæk.

                    Her har jeg i mange år haft held med at identificere spillere, som allerede i næste års udgave af spillet er videre til større klubber for beskedne summer. Det ville glæde mig, hvis mit bidrag kunne hjælpe til, at vi bare fanger én af disse i opløbet i de kommende år.

                    Anyways, sidespor :)
                    Lyder spændende👍

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
                      Med fare for at blive helt til grin, så er jeg faktisk i dialog med chefscout Ole Nielsen omkring potentielle signings, der kan være interessante på sigt. Der er tale om, at jeg leverer et Excelark med spillere, primært i alderen 17-24, som er er mere eller mindre realistiske for OB, uden at jeg kender mere til, hvordan spilleren vil kunne tilpasse sig vores klub og kultur (eller mangel på samme).

                      Sagen er den, at jeg i mange mange år, har været enormt passioneret FM spiller, og hvorfor ikke udnytte den data, som 1800 scouts leverer verden over. En database på mere end 700K spillere. En database som F.eks. Mange store klubber som Everton køber sig adgang til. Jeg er klar over, at der er forskel på dataen de får, men stadigvæk.

                      Her har jeg i mange år haft held med at identificere spillere, som allerede i næste års udgave af spillet er videre til større klubber for beskedne summer. Det ville glæde mig, hvis mit bidrag kunne hjælpe til, at vi bare fanger én af disse i opløbet i de kommende år.

                      Anyways, sidespor :)
                      Det var bla. FM som var årsag til at hoffenhaim købte Firmino i sin tid. Nu er han en profil i Liverpool

                      Comment


                        Riel, fra Helsingør er godt nok god i dag. Måske er Thorup ledig- gammel OB som kunne erstatte JH. Thorup er ingen konge træner.

                        Comment


                          Lasse Vøge
                          Lasse Vøge @LasseVge
                          Når det er sagt, så har jeg hørt om OB-interesse i Mads Aaquist. Kunne give noget tiltrængt dynamik. Men han er vist ønsket flere steder.
                          6.02 PM · 6. aug. 2017

                          -

                          Lasse Vøge @LasseVge
                          ·
                          2 min
                          Jeg har intet hørt om mulige salg. Men tror, at Yao bliver udlejet.
                          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                            Lasse Vøge
                            Lasse Vøge @LasseVge
                            Når det er sagt, så har jeg hørt om OB-interesse i Mads Aaquist. Kunne give noget tiltrængt dynamik. Men han er vist ønsket flere steder.
                            6.02 PM · 6. aug. 2017

                            -

                            Lasse Vøge @LasseVge
                            ·
                            2 min
                            Jeg har intet hørt om mulige salg. Men tror, at Yao bliver udlejet.

                            lyder da interssant - håber virkeligt de kigger efter noget....der mangler noget dynamik....problemet bliver vel at kent ikke vil lade jönne starte på bænken - noget han ellers godt kunne trænge til

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                              Lasse Vøge
                              Lasse Vøge @LasseVge
                              Når det er sagt, så har jeg hørt om OB-interesse i Mads Aaquist. Kunne give noget tiltrængt dynamik. Men han er vist ønsket flere steder.
                              6.02 PM · 6. aug. 2017

                              -

                              Lasse Vøge @LasseVge
                              ·
                              2 min
                              Jeg har intet hørt om mulige salg. Men tror, at Yao bliver udlejet.

                              var det ikke Troels Bech som engang sagde : uanset hvor mange kopper 50 grader varmt vand man hælder i et kar så får man det ikke op at koge ..
                              817 ⚪️
                              Y.N.W.A ❤️

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                                Lasse Vøge
                                Lasse Vøge @LasseVge
                                Når det er sagt, så har jeg hørt om OB-interesse i Mads Aaquist. Kunne give noget tiltrængt dynamik. Men han er vist ønsket flere steder.
                                6.02 PM · 6. aug. 2017

                                -

                                Lasse Vøge @LasseVge
                                ·
                                2 min
                                Jeg har intet hørt om mulige salg. Men tror, at Yao bliver udlejet.
                                Ja bare kom med ham.
                                Håber også at Yao lejes til noget 1.div. Så får vi at se om det er en spiller med potentiale eller dette er hvad han kan

                                Comment

                                Working...
                                X