Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/ønsker - Transfervinduet Sommeren 2017

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Puh, synes sgu den er svær med Desler.. inden hans skade sidste sæson, husker jeg ham som virkelig spændende med en masse gåpå mod fremadrettet, fandenivoldshed (???), og mod til at gå med frem som back. Efter hans skade, virkede det dog som om om han rendte ind i et gevaldigt formdyk, hvor han mildest talt bare lignede en der ikke havde niveau, teknisk eller taktisk. Sidder alligevel nu med en følelse af, at han er kommet efter det, og helt sikkert er en habil Superliga spiller, men som i andre rigtig nok skriver er han ikke på niveau med rjl på backen og heller ikke nogle af vores kanter, men altså lad os nu se hvor længe Ryan holder.. hvis det viser sig at Ryan holder, så er desler vel reelt set vores eneste alternativ på hb?? Kan virkelig ikke se hvor han skal spille sig på holdet, som 1. Valg, men han er stadig en af de spillere som man sidder med fornemmelsen af kan spille mange pladser, og som alle hold har brug for. Tror bare ikke desler er tilfreds med denne rolle, dette er hans alder ikke til.
    Et andet spørgsmål er også hvad han kan gå hen og udvikle sig til?? han er trods alt den spiller der har været i klubben længst og er fynbo, godt nok Assens dreng, så han kan vel netop blive en af de kulturbærere som mangler i spillertruppen? Ingen tvivl om at der hersker en hvis form for kultur i OB som institution, men hvor skinner den igennem i spillertruppen? Spørgsmålet er så om man vil satse på kvalitet, som vi har nu og her, men en rjl i topniveau over en hel sæson, tror jeg ikke på vi kan holde på.. desler derimod vil derimod måske være en hak ned i kvalitet (dog et hak der er til at leve med), men her vil man sikre sig en spiller, som, ku man håbe, ikke smutter ved første og bedste tilbud, fordi han ligger der rent niveaumæssigt ikke er alt for god til OB, men stadig altid vil være den spiller der bare har et højt bundniveau og som bare leverer, og kan give den sikkerhed videre til holdet..

    Lang godnat smøre, som jeg godt kan fornemme blev rodet, og egentlig bare en masse tankemylder...

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Sepa Se indlæg
      Puh, synes sgu den er svær med Desler.. inden hans skade sidste sæson, husker jeg ham som virkelig spændende med en masse gåpå mod fremadrettet, fandenivoldshed (???), og mod til at gå med frem som back. Efter hans skade, virkede det dog som om om han rendte ind i et gevaldigt formdyk, hvor han mildest talt bare lignede en der ikke havde niveau, teknisk eller taktisk. Sidder alligevel nu med en følelse af, at han er kommet efter det, og helt sikkert er en habil Superliga spiller, men som i andre rigtig nok skriver er han ikke på niveau med rjl på backen og heller ikke nogle af vores kanter, men altså lad os nu se hvor længe Ryan holder.. hvis det viser sig at Ryan holder, så er desler vel reelt set vores eneste alternativ på hb?? Kan virkelig ikke se hvor han skal spille sig på holdet, som 1. Valg, men han er stadig en af de spillere som man sidder med fornemmelsen af kan spille mange pladser, og som alle hold har brug for. Tror bare ikke desler er tilfreds med denne rolle, dette er hans alder ikke til.
      Et andet spørgsmål er også hvad han kan gå hen og udvikle sig til?? han er trods alt den spiller der har været i klubben længst og er fynbo, godt nok Assens dreng, så han kan vel netop blive en af de kulturbærere som mangler i spillertruppen? Ingen tvivl om at der hersker en hvis form for kultur i OB som institution, men hvor skinner den igennem i spillertruppen? Spørgsmålet er så om man vil satse på kvalitet, som vi har nu og her, men en rjl i topniveau over en hel sæson, tror jeg ikke på vi kan holde på.. desler derimod vil derimod måske være en hak ned i kvalitet (dog et hak der er til at leve med), men her vil man sikre sig en spiller, som, ku man håbe, ikke smutter ved første og bedste tilbud, fordi han ligger der rent niveaumæssigt ikke er alt for god til OB, men stadig altid vil være den spiller der bare har et højt bundniveau og som bare leverer, og kan give den sikkerhed videre til holdet..

      Lang godnat smøre, som jeg godt kan fornemme blev rodet, og egentlig bare en masse tankemylder...
      Kan godt følge dine tanker.. Men lad os se hvad der sker i løbet af Aug.. Et salg af Joan kunne jo åbne op for at han blev rykket frem og skulle slås med Greve.. Måske Kent holder fast i ham på VB selvom JBL bliver klar.. Skader og karantæner kan opstå og så må man bare gribe chancen.

      Comment


        Har vi overhovedet haft transfervinduer der hqr været mere stille end det her i Ådalen 😳

        Comment


          Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæg
          Har vi overhovedet haft transfervinduer der hqr været mere stille end det her i Ådalen 
          Ikke fra 1/6-1/8. Jeg kan ikke mindes det. Men bare rolig. Alt går efter Jespers plan

          Comment


            Er der nogen der har mere ang. det Martin Davidsen havde hørt om?

            Comment


              Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
              Er der nogen der har mere ang. det Martin Davidsen havde hørt om?
              Nej, så havde du hørt det allerede nu.
              Jeg tror ikke der var noget i det - Jeg tror heller ikke der kommer til at ske nogle tilgange. Vi får forlænget med en spiller eller to, men ellers tror jeg ikke på der sker noget.. Så skal det være fordi vi får tilbudt en ekstraordinær god spiller (ift. Superliganiveau) allersidste dag i transfervinduet ala. Aiden McGeady her i sidste transfervindue.

              Comment


                http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...orklub/6763785
                Det ligner en typisk JH og Kent Nielsen signing. Transferfri og tidligere AaB.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                  http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...orklub/6763785
                  Det ligner en typisk JH og Kent Nielsen signing. Transferfri og tidligere AaB.
                  Næppe typisk. Ham her kan jo bruges til noget :)

                  Nej dette kommer ikke til at ske. Han er dyr og forbliver 99% i udlandet mm BIF får krible fingre

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                    http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...orklub/6763785
                    Det ligner en typisk JH og Kent Nielsen signing. Transferfri og tidligere AaB.
                    Der har vi slet ikke økonomi til at være med og hvis vi havde, tror jeg stadig ikke han ville vælge os. Jeg er sikker på han nok har bejlere der er bedre end os

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      Næppe typisk. Ham her kan jo bruges til noget :)

                      Nej dette kommer ikke til at ske. Han er dyr og forbliver 99% i udlandet mm BIF får krible fingre
                      Brøndby er utroligt ringe på 3 ud af 4 pladser i forsvaret, især de to centrale er håbløse.
                      Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                      Jeg er ikke fan.
                      Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                        Brøndby er utroligt ringe på 3 ud af 4 pladser i forsvaret, især de to centrale er håbløse.
                        +1000

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                          Brøndby er utroligt ringe på 3 ud af 4 pladser i forsvaret, især de to centrale er håbløse.
                          Og derfor kunne han bestemt være en mulighed for dem

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            Og derfor kunne han bestemt være en mulighed for dem
                            100% ... hvis han ikke vil blive i udlandet, hvilket han sikkert vil ... så ender han i Brøndby.
                            OB har 0% chance for at hente ham.
                            Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                            Jeg er ikke fan.
                            Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                            Comment


                              Og hvis ikke Brøndby, så skal AaB nok stå på spring til at tage ham tilbage. De har penge nok i banken til at rykke på det, og de har enorme problemer defensivt, især i det centrale forsvar.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                                100% ... hvis han ikke vil blive i udlandet, hvilket han sikkert vil ... så ender han i Brøndby.
                                OB har 0% chance for at hente ham.
                                Enig

                                Comment

                                Working...
                                X