Puh, synes sgu den er svær med Desler.. inden hans skade sidste sæson, husker jeg ham som virkelig spændende med en masse gåpå mod fremadrettet, fandenivoldshed (???), og mod til at gå med frem som back. Efter hans skade, virkede det dog som om om han rendte ind i et gevaldigt formdyk, hvor han mildest talt bare lignede en der ikke havde niveau, teknisk eller taktisk. Sidder alligevel nu med en følelse af, at han er kommet efter det, og helt sikkert er en habil Superliga spiller, men som i andre rigtig nok skriver er han ikke på niveau med rjl på backen og heller ikke nogle af vores kanter, men altså lad os nu se hvor længe Ryan holder.. hvis det viser sig at Ryan holder, så er desler vel reelt set vores eneste alternativ på hb?? Kan virkelig ikke se hvor han skal spille sig på holdet, som 1. Valg, men han er stadig en af de spillere som man sidder med fornemmelsen af kan spille mange pladser, og som alle hold har brug for. Tror bare ikke desler er tilfreds med denne rolle, dette er hans alder ikke til.
Et andet spørgsmål er også hvad han kan gå hen og udvikle sig til?? han er trods alt den spiller der har været i klubben længst og er fynbo, godt nok Assens dreng, så han kan vel netop blive en af de kulturbærere som mangler i spillertruppen? Ingen tvivl om at der hersker en hvis form for kultur i OB som institution, men hvor skinner den igennem i spillertruppen? Spørgsmålet er så om man vil satse på kvalitet, som vi har nu og her, men en rjl i topniveau over en hel sæson, tror jeg ikke på vi kan holde på.. desler derimod vil derimod måske være en hak ned i kvalitet (dog et hak der er til at leve med), men her vil man sikre sig en spiller, som, ku man håbe, ikke smutter ved første og bedste tilbud, fordi han ligger der rent niveaumæssigt ikke er alt for god til OB, men stadig altid vil være den spiller der bare har et højt bundniveau og som bare leverer, og kan give den sikkerhed videre til holdet..
Lang godnat smøre, som jeg godt kan fornemme blev rodet, og egentlig bare en masse tankemylder...
Et andet spørgsmål er også hvad han kan gå hen og udvikle sig til?? han er trods alt den spiller der har været i klubben længst og er fynbo, godt nok Assens dreng, så han kan vel netop blive en af de kulturbærere som mangler i spillertruppen? Ingen tvivl om at der hersker en hvis form for kultur i OB som institution, men hvor skinner den igennem i spillertruppen? Spørgsmålet er så om man vil satse på kvalitet, som vi har nu og her, men en rjl i topniveau over en hel sæson, tror jeg ikke på vi kan holde på.. desler derimod vil derimod måske være en hak ned i kvalitet (dog et hak der er til at leve med), men her vil man sikre sig en spiller, som, ku man håbe, ikke smutter ved første og bedste tilbud, fordi han ligger der rent niveaumæssigt ikke er alt for god til OB, men stadig altid vil være den spiller der bare har et højt bundniveau og som bare leverer, og kan give den sikkerhed videre til holdet..
Lang godnat smøre, som jeg godt kan fornemme blev rodet, og egentlig bare en masse tankemylder...
Comment