Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/ønsker - Transfervinduet Sommeren 2017

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
    43 kasser i 116 kampe er vel ganske hæderligt for en mand i sin karrieres efterår.

    Sæternes har altid lavet mange mål, at man hentede ham i sin tid kan jeg slet ikke klandre den sportslige ledelse for (såfremt man ikke var klar over hans røvballeskade), jeg troede selv det ville blive en stor succes, hans tidligere meritter taget i betragtning.
    Jeg vil lige sige at jeg også dengang var modstander af at hente ham.
    Dyr og 32-33 ... det var i mine øjne et meget skidt indkøb.
    Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

    Jeg er ikke fan.
    Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
      Jeg vil lige sige at jeg også dengang var modstander af at hente ham.
      Dyr og 32-33 ... det var i mine øjne et meget skidt indkøb.
      Dyr? Kom han ikke næsten gratis?

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Komsi Se indlæg
        Dyr? Kom han ikke næsten gratis?
        Tænker løn mere end transfer ...
        Brink ville jo have at der skulle være en større præstation af manden, han var helt sikkert dyr i løn
        Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

        Jeg er ikke fan.
        Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
          ... i en liga der er noget ringere end den danske ... også dengang.
          Det kunne måske være konverteret til 6-7 pr. sæson i OB og meget lidt andet end mål ... manden var alt for tung.
          Ja, eller så kunne det være konverteret til 10-12 mål, vi aner det ikke, og det er lidt håbløst at sidde og gætte på...
          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

          Comment


            Pænt vildt at de sidste 9 indlæg i rygter/ønske tråden handler om en tidligere spiller!! (absolut ikke for at være kritisk mod mine ærede forum brødre) siger en hel del om hvor dødt det her vindue er OB wise....(ihvertfald på overfladen...nej jeg ved ingenting håber/drømmer/ønsker nok bare lidt)
            Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg
              Pænt vildt at de sidste 9 indlæg i rygter/ønske tråden handler om en tidligere spiller!! (absolut ikke for at være kritisk mod mine ærede forum brødre) siger en hel del om hvor dødt det her vindue er OB wise....(ihvertfald på overfladen...nej jeg ved ingenting håber/drømmer/ønsker nok bare lidt)
              Ja det er sgu et pænt trist vindue indtil videre.. Men det var også forventet. Vores mulige forstærkninger kommer nok først til Aug.
              Hvis overhovedet.. Hvis vi får en fornuftig start er det jo muligt at der slet ingen kommer

              Comment


                Jeg var forberedt på, at transfervinduet blev kedeligt. Men så kedeligt? Jeg savner godt nok lidt farver og xfactor både fra klubben og i truppen. Og så begynder jeg da så småt at blive nervøs for Joan, hvorfor har man ikke forlænget med ham og Tingager, hvis det er muligt?

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
                  Jeg var forberedt på, at transfervinduet blev kedeligt. Men så kedeligt? Jeg savner godt nok lidt farver og xfactor både fra klubben og i truppen. Og så begynder jeg da så småt at blive nervøs for Joan, hvorfor har man ikke forlænget med ham og Tingager, hvis det er muligt?
                  Jeg er meget nervøs for Joan og tvivler mere og mere at han vil forlænge. OB vil jo helt sikkert gerne..
                  Det kan jo komme dertil at klubben er nød til at sælge ham sidst i vinduet og vi derved står med et hold total blottet for kreativitet..

                  Tingager skal nok forlænge. Mon ikke bare at der er lidt tovtrækkeri om de sidste detaljer

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
                    Jeg var forberedt på, at transfervinduet blev kedeligt. Men så kedeligt? Jeg savner godt nok lidt farver og xfactor både fra klubben og i truppen. Og så begynder jeg da så småt at blive nervøs for Joan, hvorfor har man ikke forlænget med ham og Tingager, hvis det er muligt?
                    Ja, det er ikke nogen rar situation, at tre af forårets største profiler (Tingager, Jønne og Joan) alle har kontraktudløb næste sommer.
                    Tingager har der jo været lidt fremme om, kunne man måske håbe på, at man gemmer en lille gimmick omkring kontraktforlængelsen til første kamp mod FCN?

                    De to andre har der været meget stille om. Mht. Jønsson synes jeg, at det giver ok mening, at man ser tiden lidt an for at se, om man primært får efterårs- eller forårs-Jønsson at se, før man begynder at hive den store tegnebog frem der.

                    Mht. Joan, så synes jeg, at man skal sælge ham så hurtigt som muligt, hvis han ikke vil forlænge. Han er selvfølgelig vigtig (ikke Falk-vigtig dog), men vi bliver også nødt til at tjene penge på nogle af dem, der præsterer godt. Det må ikke blive kotyme, at man bare kan lade kontrakten løbe ud i OB. Desuden, så synes jeg også, at det har en værdi i sig selv, at man viser spillere og omverden, at hvis man kommer til OB og præsterer godt, så kan man også blive skudt afsted. Vi bør også være i en situation nu, hvor vi lidt bedre kan tåle det, nu hvor kontinuiteten er bedre end længe

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
                      Ja, det er ikke nogen rar situation, at tre af forårets største profiler (Tingager, Jønne og Joan) alle har kontraktudløb næste sommer.
                      Tingager har der jo været lidt fremme om, kunne man måske håbe på, at man gemmer en lille gimmick omkring kontraktforlængelsen til første kamp mod FCN?

                      De to andre har der været meget stille om. Mht. Jønsson synes jeg, at det giver ok mening, at man ser tiden lidt an for at se, om man primært får efterårs- eller forårs-Jønsson at se, før man begynder at hive den store tegnebog frem der.

                      Mht. Joan, så synes jeg, at man skal sælge ham så hurtigt som muligt, hvis han ikke vil forlænge. Han er selvfølgelig vigtig (ikke Falk-vigtig dog), men vi bliver også nødt til at tjene penge på nogle af dem, der præsterer godt. Det må ikke blive kotyme, at man bare kan lade kontrakten løbe ud i OB. Desuden, så synes jeg også, at det har en værdi i sig selv, at man viser spillere og omverden, at hvis man kommer til OB og præsterer godt, så kan man også blive skudt afsted. Vi bør også være i en situation nu, hvor vi lidt bedre kan tåle det, nu hvor kontinuiteten er bedre end længe
                      Med hensyn til Tingager – det havde jeg faktisk slet ikke tænkt på. Du kan godt have fat i noget. De gjorde det jo med Matti efter at vi fans havde presset meget på. Og det må efterhånden være gået op for OB, at Tingager er en af fan favoritterne, så det lyder bestemt som et muligt scenarie.

                      Den er svær med Jönnson. Fordi hvis han pludselig rammer eller bare er i nærheden af hans topniveau nogenlunde stabilt over en efterårs sæson, får han så bedre tilbud, end vi kan give ham? Men han er slet ikke til at blive klog på.
                      Jeg har altid set ham som angriber, men nu er jeg ved at vænne mig til, at han er kant. Og hvis man fik en Conboy til at ligge bag ham, så tror jeg, på trods af min kærlighed til JBL, at han ville slippe for mange af de negative gloser, som af og til har været rettet i mod ham.

                      Jeg er så enig med Joan. Allerhelst skal vi forlænge hans kontrakt. Men kan det ikke lade sig gøre, så må han blive solgt i det her vindue. Vi skal ikke lade så god en spiller gå gratis. Og som du selv siger, så er det et rigtig godt signal at sende udadtil. Selvom det ikke er fedt at spillere bruger ens klub som springbræt, så er det nu engang virkeligheden. Og jeg har været glade for spillere som Zohore og også Joan, hvis han også skulle blive solgt.

                      Comment


                        Hvis der er forlænget med Tingager, så synes jeg da nyheden skal offentliggøres. Det kan måske undgå unødige spekulationer, samt hadeindlæg rettet mod JH.
                        OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
                          Ja, det er ikke nogen rar situation, at tre af forårets største profiler (Tingager, Jønne og Joan) alle har kontraktudløb næste sommer.
                          Tingager har der jo været lidt fremme om, kunne man måske håbe på, at man gemmer en lille gimmick omkring kontraktforlængelsen til første kamp mod FCN?

                          De to andre har der været meget stille om. Mht. Jønsson synes jeg, at det giver ok mening, at man ser tiden lidt an for at se, om man primært får efterårs- eller forårs-Jønsson at se, før man begynder at hive den store tegnebog frem der.

                          Mht. Joan, så synes jeg, at man skal sælge ham så hurtigt som muligt, hvis han ikke vil forlænge. Han er selvfølgelig vigtig (ikke Falk-vigtig dog), men vi bliver også nødt til at tjene penge på nogle af dem, der præsterer godt. Det må ikke blive kotyme, at man bare kan lade kontrakten løbe ud i OB. Desuden, så synes jeg også, at det har en værdi i sig selv, at man viser spillere og omverden, at hvis man kommer til OB og præsterer godt, så kan man også blive skudt afsted. Vi bør også være i en situation nu, hvor vi lidt bedre kan tåle det, nu hvor kontinuiteten er bedre end længe
                          Helt enig mht Joan. Forlæng eller få et til salg skilt på ryggen.. Jeg håber dog inderligt på det første

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg
                            Hvis der er forlænget med Tingager, så synes jeg da nyheden skal offentliggøres. Det kan måske undgå unødige spekulationer, samt hadeindlæg rettet mod JH.
                            Mit gæt er at underskriften ikke er sat endnu men det er så tæt på som det kan blive. Begge parter har interessen og skulle efter sigende være stort set enig

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Larsbo79 Se indlæg
                              Ikke så meget med spiller, men i følge Lasse Vøge på Twitter så forhandler OB med en ny storsponsor som er Lokal.
                              Mon ikke det var denne han mente

                              http://www.ob.dk/artikel/sparekassen...eens-hold.aspx

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                                Jo, det er det jo nok.

                                Comment

                                Working...
                                X