Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/ønsker - Transfervinduet Sommeren 2017

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
    Jep, og i den periode har alle brugere et ansvar for på skift lige at få det hele ned på jorden igen - det er en af de farligste virusser, man som fan kan blive ramt af
    Så når jeg om 2 dage foreslår Lasse Vigen som en ideel forstærkning til central midt, så forventer jeg, at du lige kommer på banen og siger: rooooolig nu
    Nej så bakker jeg dig op og smider endnu mere brænde på bålet ved at kræve JH's hoved på et fad hvis han ikke henter ham

    Just kidding..









    Or am i

    Comment


      Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
      Det vigtigste er en kreativ offensivspiller. Vi har massere med fin teknik, som kan spille bolden flot og hurtigt rundt, men når forsvaret står kompakt og er godt organiseret, så har vi ikke ham der kan det ekstraordinære på egen hånd. Ellers får vi endnu en sæson, hvor vi er meget på bolden, men skaber for lidt og taber på vores manglende evne til at score mål.
      Forsvaret skal selvfølgelig have en mand eller to når nu Oliver og sikkert også Joao smutter, men det er deciderede erstatninger for reserver vi mangler der. For at blive bedre er det vigtigste at vi får en kreatør!!
      Enig. Men de er dyre og svære at få. Tror det er nemmere at få en bag JJ og på den måde give ham bedre betingelser til at udvikle sig

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
        Ja. Det var JJT der hev den op krydset i form af Jønsson, lavede glidende tacklinger i forsvaret og reddede som målmand. Jeg kender ikke manden, kun at han er giftig for eget hold med sine fejlafleveringer og langsomme nipsbold. Vågn dog op og se hans præstationer
        Jeg er lidt 50/50 her. Jeg er heller ikke blæst bag over af JJ i denne sæson. Han fylder ikke meget og bruger efter min mening for lang tid med at skille sig af med bolden. Der ved sænkes spillet og modstanderens forsvar kan nå og sideforskyde eller komme på plads.. Desuden har han også tabt for mange bolde

        Når det så er sagt..

        Så burde man som kyndig fodboldelsker se potentialet i denne knægt. Han har værktøjerne og dette er hans 1. Sæson som fast mand.. Han udvikler sig hele tiden og ligger lag for lag på. Han er blevet fysisk stærkere og har scoret 2 mega vigtige mål...
        Han mangler en støtte ved siden af sig. En Würtz eller Jacob Poulsen type.. En der kan aflaste lidt, tage styringen og hjælpe ham når det spidser til... Alt dette har næsten været overladt til en 20 årig knægt i en mega vanskelig sæson.. Jeg tror da fanden han var brændt ud her sidst på sæsonen..
        Vågn dog op og se hans potentiale

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Jeg er lidt 50/50 her. Jeg er heller ikke blæst bag over af JJ i denne sæson. Han fylder ikke meget og bruger efter min mening for lang tid med at skille sig af med bolden. Der ved sænkes spillet og modstanderens forsvar kan nå og sideforskyde eller komme på plads.. Desuden har han også tabt for mange bolde

          Når det så er sagt..

          Så burde man som kyndig fodboldelsker se potentialet i denne knægt. Han har værktøjerne og dette er hans 1. Sæson som fast mand.. Han udvikler sig hele tiden og ligger lag for lag på. Han er blevet fysisk stærkere og har scoret 2 mega vigtige mål...
          Han mangler en støtte ved siden af sig. En Würtz eller Jacob Poulsen type.. En der kan aflaste lidt, tage styringen og hjælpe ham når det spidser til... Alt dette har næsten været overladt til en 20 årig knægt i en mega vanskelig sæson.. Jeg tror da fanden han var brændt ud her sidst på sæsonen..
          Vågn dog op og se hans potentiale
          Jeg kender ikke JJT, men syntes han skal spille og have muligheden for at udvikle sig. Hvis vi skal have et hold med lokale spillere, så må vi give dem chancen. problemet er ikke de lokale på holdet, men det l.o.r.t. som Jh henter. JH får jo Thrane til et lyde som Ronaldo når han skal fortælle om styrken på endnu et af hans fejlkøb. Vi skal have stærke spillere til at supplere vores lokale helte. Desværre har vi ikke fået spillere i med en høj chili faktor - det er kun blevet til overmodene peberfrugter siden JH overtog.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Jeg er lidt 50/50 her. Jeg er heller ikke blæst bag over af JJ i denne sæson. Han fylder ikke meget og bruger efter min mening for lang tid med at skille sig af med bolden. Der ved sænkes spillet og modstanderens forsvar kan nå og sideforskyde eller komme på plads.. Desuden har han også tabt for mange bolde

            Når det så er sagt..

            Så burde man som kyndig fodboldelsker se potentialet i denne knægt. Han har værktøjerne og dette er hans 1. Sæson som fast mand.. Han udvikler sig hele tiden og ligger lag for lag på. Han er blevet fysisk stærkere og har scoret 2 mega vigtige mål...
            Han mangler en støtte ved siden af sig. En Würtz eller Jacob Poulsen type.. En der kan aflaste lidt, tage styringen og hjælpe ham når det spidser til... Alt dette har næsten været overladt til en 20 årig knægt i en mega vanskelig sæson.. Jeg tror da fanden han var brændt ud her sidst på sæsonen..
            Vågn dog op og se hans potentiale
            +1 Jeg er heller ikke så ophidset omkring JJ som de fleste her på forum, men jeg kan se potentialet, og jeg ønsker at det lykkes så meget, at jeg vil gå så vidt at sige, at han skal spille uanset præstationerne. Han skal nok blive mega god, og det skal vi som klub give ham lov til ved at give ham så meget spilletid, som overhovedet muligt.

            Hvis man kan gi' Jønsson og AK så uendeligt mangw chancer som de har fået i henholdvis efteråret og hele sæsonen, så kan vi selvfølgelig også tilsidesætte andre som kan besidde JJ's plads. Glæder mig sindssygt meget til at følge ham de kommende år. Jeg tror han endegyldigt får sit store gennembrud i næste sæson.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
              Jeg kender ikke JJT, men syntes han skal spille og have muligheden for at udvikle sig. Hvis vi skal have et hold med lokale spillere, så må vi give dem chancen. problemet er ikke de lokale på holdet, men det l.o.r.t. som Jh henter. JH får jo Thrane til et lyde som Ronaldo når han skal fortælle om styrken på endnu et af hans fejlkøb. Vi skal have stærke spillere til at supplere vores lokale helte. Desværre har vi ikke fået spillere i med en høj chili faktor - det er kun blevet til overmodene peberfrugter siden JH overtog.

              Comment


                Jeg er heller ikke blæst bagover af JJ, men i sig selv synes jeg ikke han overvurderes som spiller eller potentiale...
                Der hvor jeg synes overvurderingen er, det er mere omkring rollen på holdet, hierarkiet eller hvad vi nu skal kalde det, i form af de ambitioner vi nu har som fans. Det får til tider lidt en lyd af at tingene står og falder med ham, og vi ikke kan klare os uden.
                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
                  +1 Jeg er heller ikke så ophidset omkring JJ som de fleste her på forum, men jeg kan se potentialet, og jeg ønsker at det lykkes så meget, at jeg vil gå så vidt at sige, at han skal spille uanset præstationerne. Han skal nok blive mega god, og det skal vi som klub give ham lov til ved at give ham så meget spilletid, som overhovedet muligt.

                  Hvis man kan gi' Jønsson og AK så uendeligt mangw chancer som de har fået i henholdvis efteråret og hele sæsonen, så kan vi selvfølgelig også tilsidesætte andre som kan besidde JJ's plads. Glæder mig sindssygt meget til at følge ham de kommende år. Jeg tror han endegyldigt får sit store gennembrud i næste sæson.
                  Det gør han kun hvis han får en bedre makker ved sin side.. En blanding mellem Izunna og Tverskov får ham ikke der op

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                    Jeg er heller ikke blæst bagover af JJ, men i sig selv synes jeg ikke han overvurderes som spiller eller potentiale...
                    Der hvor jeg synes overvurderingen er, det er mere omkring rollen på holdet, hierarkiet eller hvad vi nu skal kalde det, i form af de ambitioner vi nu har som fans. Det får til tider lidt en lyd af at tingene står og falder med ham, og vi ikke kan klare os uden.
                    Og det siger jo noget om bredden og kvaliteten af vores midtbane... For statistikken siger at vi får væsentlig flere point med ham på banen..
                    Eller sagt på en anden måde. Når Thrane,Nana osv skal træde til får vi ingen point så hvis vi skal have en chance må de ikke få spilletid.. Og det er et spinkelt grundlad over en hel sæson

                    Comment


                      Jeg er enig i meget af det i siger..

                      Jeg syntes dog ikke at JJT er klar til at spille fast. Han mangler for meget. Specielt fysisk. Han er for nem at stoppe.. Syntes vi mangler meget kreativt efter Falk tog til FCK. En central person der kan trække 2-3 spillere til sig og give noget plads til de to forreste.

                      Spørgsmålet er om ikke vi allerede har denne spiller i truppen... Hvis Helenius er sikker starter, så er Edmundsson måske vores "nye falk".

                      Vores mangler er så på den defensive.. Ud med KEP og ind med en ny god forsvarer eller Tværskov. Jeg er ikke super fan af Inzunna, men han har været god i store perioder i efteråret. Men så ham gerne solgt og erstattet af en med bedre spil i luftrummet og mere fysisk styrke. Vores venstre back er også et stort spørgsmålstegn. Bliver Barrett nogensinde bedre til det defensive og kan han andet en at aflevere den tilbage.. Ham så jeg også gerne skiftet.

                      Jeg tror på en top 6 med denne trup. (Jep, jeg er jubel optimisk/idiot )

                      Grytebust
                      Ryan/Desler Tværskov Tingager Ny
                      Ny
                      C. Nielsen Jønsson
                      Edmundsson
                      Helenius Festersen

                      Bænken: Mikkelsen, KEP, Barrett, JJT, Greve, Jao, AKJ
                      Last edited by eilman; 01-06-2017, 13:27.

                      Comment


                        Håber JH læser med:
                        http://www.fyens.dk/modules/mobile/a...cef5c3b3a935bf
                        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                        - Norbert Elgert -

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                          Jeg er heller ikke blæst bagover af JJ, men i sig selv synes jeg ikke han overvurderes som spiller eller potentiale...
                          Der hvor jeg synes overvurderingen er, det er mere omkring rollen på holdet, hierarkiet eller hvad vi nu skal kalde det, i form af de ambitioner vi nu har som fans. Det får til tider lidt en lyd af at tingene står og falder med ham, og vi ikke kan klare os uden.
                          Vi har vundet 1 kamp uden ham som starter i den her sæson. 1 (og vi snakker ud af 13-14 kampe)! Så det kan godt være, at vi kan klare os uden ham, men vi har afgjort haft det sværere. Og det er altså også primært i den kontekst, at jeg selv og andre har brugt disse tal. Der er ingen, der har påstået, at han har spillet en fejlfri sæson, men han er altså 20 år og har haft en kæmpe ansvar på sine skuldre (måske er det også i den kontekst, at man skal se det lille dyk, han havde i slutningen af sæsonen, efter han bragede overlevelsen i mål mod Horsens), og ser man over hele sæsonen så har hans præstationer været lovende og hans pointsnit exceptionelt i OB-truppen.

                          Man er også nødt til at kigge på, hvilken type spiller han er. Det er klart, hvis man forventer glidende tacklinger Hemmingsen-style, 7-10 mål per sæson i Jønne-style eller en der kan sætte tre-fire mand i en telefonboks Falk-style, så bliver man skuffet. Ligesom man vil blive skuffet, hvis man forventer, at en 20 årig spiller leverer en fejlfri sæson (sat på spidsen som modparten gør det ;) ).

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af eilman Se indlæg
                            Jeg er enig i meget af det i siger..

                            Jeg syntes dog ikke at JJT er klar til at spille fast. Han mangler for meget. Specielt fysisk. Han er for nem at stoppe..
                            Men han bliver jo aldrig markant større fysisk, så han bliver vel aldrig klar til at spille fast, hvis det skal være et afgørende parameter.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
                              Men han bliver jo aldrig markant større fysisk, så han bliver vel aldrig klar til at spille fast, hvis det skal være et afgørende parameter.
                              Jeg ved godt at de ikke kan sammenlignes. Men tager du Falk, så var han også en lille (tynd og let) i den første sæsoner. Han fik bygge lidt muskler på og var ikke så let at skubbe væk. Det er den robusthed JJT mangler.. Jeg var bestemt en stor beundre af ham i starten. Men han laver for mange fejl (som koster mål/omstillinger) når han prøver at drible eller holde på bolden, fordi han ikke kan holde modspillerne væk.. Bygger han lidt muskler på, kan han blive klasse.. Men jeg er bange for at OB ikke har råd til de mange boldtab hvis vi skal op i top 6.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af eilman Se indlæg
                                Jeg ved godt at de ikke kan sammenlignes. Men tager du Falk, så var han også en lille (tynd og let) i den første sæsoner. Han fik bygge lidt muskler på og var ikke så let at skubbe væk. Det er den robusthed JJT mangler.. Jeg var bestemt en stor beundre af ham i starten. Men han laver for mange fejl (som koster mål/omstillinger) når han prøver at drible eller holde på bolden, fordi han ikke kan holde modspillerne væk.. Bygger han lidt muskler på, kan han blive klasse.. Men jeg er bange for at OB ikke har råd til de mange boldtab hvis vi skal op i top 6.
                                Okay, jeg køber den ikke, men accepterer selvfølgelig din holdning.
                                Jeg synes allerede, at JJT er blevet bedre til at håndtere det fysiske pres. Synes han kompenserer fint for de manglende muskler ved at være mere kvik på fødderne. Og så er jeg enig i, at han ikke sluttede sæsonen af med bravour, men at han set over hele sæsonen skulle have kostet mere, end han har gavnet, det kan jeg simpelthen ikke se (heller ikke når jeg kigger på resultaterne)

                                Comment

                                Working...
                                X