Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/ønsker - Transfervinduet Sommeren 2017

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Der er ingen tvivl om at Robert Skov er uden for vores rækkevidde. Men hvad med Sammy Skytte? Ekstremt spændende 6'er i min optik, som både kan holde balancen defensivt, men som også er rimelig stærk på bolden - kunne godt se ham og JJT udgøre en giftig midtbane.

    Comment


      Jeg regner med, at vi ryger stensikkert ud til AaB eller Randers med det spil, som vi viste i går, så her kommer mine ønsker til sommerens transfervindie.

      - Køb Robert Skov i Silkeborg
      - Køb en offensiv, central midtbane. Han behøver ikke være bedre end JJT, men i det mindste på niveau, så vi har noget at spille med, når vores unge stjerne er kørt træt som i øjeblikket.
      - Køb en bedre venstre back

      Desuden skal anførerbindet tages fra KEP, og han må være reserve for Tingager og Tverskov i midterforsvaret, hvis vi ikke kan komme af med ham (hvilket vi næppe kan med den løn han helt ufortjent løber rundt med.)

      Jeg ser også gerne et farvel til Thrane, Welbeck og for den sags skyld AK, som højst bliver 4. angriber næste sæson. Izunna må for min skyld også gerne erstattes med fx Sammy Skytte. De skal i tilfælde af en afsked selvfølgelig erstattes med noget bedre og ikke ligegyldigt fyld fra AaB eller Fredericia.
      OB havde været danske mestre nu, hvis ikke man i 2008 havde lagt kursen om og forsøgt at købe sig til et mesterskab med udenlandske stjerner. Havde man beholdt Ulrik Larsen, og bestyrelsen havde lagt mindre pres på Kim Brink, havde OB vundet mesterskabet mindst én gang siden. Jesper Hansen og Kent Nielsen skal i øvrigt fyres.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
        Der er ingen tvivl om at Robert Skov er uden for vores rækkevidde. Men hvad med Sammy Skytte? Ekstremt spændende 6'er i min optik, som både kan holde balancen defensivt, men som også er rimelig stærk på bolden - kunne godt se ham og JJT udgøre en giftig midtbane.
        Det tænkte jeg også selv - både i Odense og igår i Silkeborg. Ham så jeg gerne, man gik efter. Men så får vi altså også en noget urutineret midtbane...

        ...som jeg håber der kan blive kompenseret for ved ungdommeligt mod - og boldsikkerhed.

        Robert Skov ville være en drømmesigning - men som du siger - totalt urealistisk.

        MvH ChrisOB
        1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
          Der er ingen tvivl om at Robert Skov er uden for vores rækkevidde. Men hvad med Sammy Skytte? Ekstremt spændende 6'er i min optik, som både kan holde balancen defensivt, men som også er rimelig stærk på bolden - kunne godt se ham og JJT udgøre en giftig midtbane.
          Han er allerede ude over vores rækkevidde.. Men ja. Han er sgu go. Umiddelbart også bedre end JJ på nuværende tidspunkt...
          For helvede det kunne da være rart at udvikle dem selv.. Ved godt vi har udviklet Desler,JJ og Greve men vil næsten godt vædde med at SIF sælger Skytte til en højere pris end vi får for nogle af vores 3

          Comment


            Skytte koster minimum på den gode side af 5 millioner. Så vurder selv, om i tror at vi er et sted, hvor vi kan og vil smide den slags penge.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
              Skytte koster minimum på den gode side af 5 millioner. Så vurder selv, om i tror at vi er et sted, hvor vi kan og vil smide den slags penge.
              De penge skal nok bruges på at løse flere kontrakter før tid med den ene uduelige spiller efter den anden.
              OB havde været danske mestre nu, hvis ikke man i 2008 havde lagt kursen om og forsøgt at købe sig til et mesterskab med udenlandske stjerner. Havde man beholdt Ulrik Larsen, og bestyrelsen havde lagt mindre pres på Kim Brink, havde OB vundet mesterskabet mindst én gang siden. Jesper Hansen og Kent Nielsen skal i øvrigt fyres.

              Comment


                Jeg er med på at KEP skal af med anførerbindet... men der melder sig jo så et spørgsmål. Hvem skal have det i stedet..? Jeg har svært ved at se det. Der er folk som Fester og Myse, som jo også er 2. og 3. valg nu, men dem synes jeg også mangler noget...
                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
                  Der er ingen tvivl om at Robert Skov er uden for vores rækkevidde. Men hvad med Sammy Skytte? Ekstremt spændende 6'er i min optik, som både kan holde balancen defensivt, men som også er rimelig stærk på bolden - kunne godt se ham og JJT udgøre en giftig midtbane.
                  Jeg tror også Skytte er udenfor vores rækkevidde, men han er da en spiller man bør spørge på. Han har dog en ret lang kontrakt.

                  Jeg synes også Ibrahim Moro er stærk og er måske et mere realistisk bud for OB. Ville i mine øjne være en opgradering ift. Izunna. Ift. styrker minder han lidt om ham. Er nok lidt bedre pasningsmæssigt ud fra det jeg har set. Om det så er nok er en anden sag.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                    Jeg er med på at KEP skal af med anførerbindet... men der melder sig jo så et spørgsmål. Hvem skal have det i stedet..? Jeg har svært ved at se det. Der er folk som Fester og Myse, som jo også er 2. og 3. valg nu, men dem synes jeg også mangler noget...
                    Festersen er fuldstændig oplagt og så måske med Tverskov som viceanfører. Én ting er, at KEP fortsat er her som reserve i næste sæson, men hvis han bevarer sit anførerbind, har Kent for alvor spillet fallit. Havde han dog så i det mindste en anførers personlighed, kunne jeg forstå det, men manden har en tabermentalitet af en anden verden og styrer INGENTING på banen. I slutningen af Michael Hemmingsens karriere blev han også dårligere og dårligere, men han var TRODS alt stadigvæk en leder på banen for de andre. KEP er det modsatte af et forbillede for sine medspillere, og det er sgu pinligt.
                    Last edited by StateTrooper; 17-05-2017, 13:13.
                    OB havde været danske mestre nu, hvis ikke man i 2008 havde lagt kursen om og forsøgt at købe sig til et mesterskab med udenlandske stjerner. Havde man beholdt Ulrik Larsen, og bestyrelsen havde lagt mindre pres på Kim Brink, havde OB vundet mesterskabet mindst én gang siden. Jesper Hansen og Kent Nielsen skal i øvrigt fyres.

                    Comment


                      Var det noget med lidt opkastfornemmelser til eftermiddagskaffen?

                      http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...med-lindegaard

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af StateTrooper Se indlæg
                        Festersen er fuldstændig oplagt og så måske med Tverskov som viceanfører. Én ting er, at KEP fortsat er her som reserve i næste sæson, men hvis han bevarer sit anførerbind, har Kent for alvor spillet fallit. Havde han dog så i det mindste en anførers personlighed, kunne jeg forstå det, men manden har en tabermentalitet af en anden verden og styrer INGENTING på banen. I slutningen af Michael Hemmingsens karriere blev han også dårligere og dårligere, men han var TRODS alt stadigvæk en leder på banen for de andre. KEP er det modsatte af et forbillede for sine medspillere, og det er sgu pinligt.
                        I bund og grund er det jo ikke problemet, hvem der bærer anførerbindet. De kunne da også give det til Fester nu, men det ændrer jo ikke på det store - hvis noget overhovedet. Det er manglen på ledere på holdet, der stepper op, når der er modvind, som er det reelle problem (som jeg ser det i hvert fald).

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                          Var det noget med lidt opkastfornemmelser til eftermiddagskaffen?

                          http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...med-lindegaard
                          Ellers tak...

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af StateTrooper Se indlæg
                            Festersen er fuldstændig oplagt og så måske med Tverskov som viceanfører. Én ting er, at KEP fortsat er her som reserve i næste sæson, men hvis han bevarer sit anførerbind, har Kent for alvor spillet fallit. Havde han dog så i det mindste en anførers personlighed, kunne jeg forstå det, men manden har en tabermentalitet af en anden verden og styrer INGENTING på banen. I slutningen af Michael Hemmingsens karriere blev han også dårligere og dårligere, men han var TRODS alt stadigvæk en leder på banen for de andre. KEP er det modsatte af et forbillede for sine medspillere, og det er sgu pinligt.
                            Fester ser jeg som helt oplagt mentor type, med en solid personlighed og de rette menneskelige værdier... men det er lidt for meget hyggeonkel over det, uden det skal være negativt... Som anfører ser jeg ham ikke som fuldstændig oplagt. I mine øjne skal anføreren også kunne dele verbale røvfulde ud så det rykker, han skal lede og dirigere teamet igennem kampene, gå forrest og tage store skrald når det er nødvendigt, og forklare tingene som de er, på og udenfor banen, foran og bagved mikrofonen, osv...

                            Jeg ser en Fester som en anfører de andre respektere fordi de helt enkelt godt kan lide ham. Hvor jeg mere søger en anfører der også får respekt fordi de andre ved at der venter en skideballe hvis de skuffer ham... Jeg er ikke skide god til at få formuleret det her, men jeg vil have en anfører hvor de andre tænker, jeg skal vise ham at jeg kan levere... jeg vil ikke have en anfører hvor de tænker, han er så rar og han smiler sgu til os efter kampen alligevel(sat på spidsen)... Misforstå mig ikke, en Fester type er vigtig, men vi mangler det modsatte. Vi mangler en hvor respekten også er der grundet temperament, grundet vindergen, og gode lederegenskaber...

                            Der er ingen i OB, imø, som skiller sig ud med et særligt temperament, vindergen eller egentlig lederskab... Når Izu ikke spiller, eller hvad der nu irriterede ham, så står han i medierne og snakker, når KEP og holdet har spillet top elendigt og tabt, jamen så tweeter han om sin skuffelse over dommeren, og resten står foran mikrofonen og siger, tjaa tjoo tingene er sådan nogenlunde ok...

                            Jeg savner en Ulrik Laursen der sagde at han skulle have en snak med nogen af spillerne grundet indsatsen, for en sådan indsats var ikke god nok til OB - en Helveg der sagde at holdet troede de var på ferie bare fordi sådan og sådan, og at det er amatør tilstande - en DH der stod med røde øjne og kom med en klokkeklar undskyldning for indsatsen - en AMC der mødte op efter sommer og vinterpause og var i bedst form af dem alle - En Esben Hansen der savede en modstander over efter at denne havde gjort det samme ved hans holdkammeret!
                            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                              Fester ser jeg som helt oplagt mentor type, med en solid personlighed og de rette menneskelige værdier... men det er lidt for meget hyggeonkel over det, uden det skal være negativt... Som anfører ser jeg ham ikke som fuldstændig oplagt. I mine øjne skal anføreren også kunne dele verbale røvfulde ud så det rykker, han skal lede og dirigere teamet igennem kampene, gå forrest og tage store skrald når det er nødvendigt, og forklare tingene som de er, på og udenfor banen, foran og bagved mikrofonen, osv...

                              Jeg ser en Fester som en anfører de andre respektere fordi de helt enkelt godt kan lide ham. Hvor jeg mere søger en anfører der også får respekt fordi de andre ved at der venter en skideballe hvis de skuffer ham... Jeg er ikke skide god til at få formuleret det her, men jeg vil have en anfører hvor de andre tænker, jeg skal vise ham at jeg kan levere... jeg vil ikke have en anfører hvor de tænker, han er så rar og han smiler sgu til os efter kampen alligevel(sat på spidsen)... Misforstå mig ikke, en Fester type er vigtig, men vi mangler det modsatte. Vi mangler en hvor respekten også er der grundet temperament, grundet vindergen, og gode lederegenskaber...

                              Der er ingen i OB, imø, som skiller sig ud med et særligt temperament, vindergen eller egentlig lederskab... Når Izu ikke spiller, eller hvad der nu irriterede ham, så står han i medierne og snakker, når KEP og holdet har spillet top elendigt og tabt, jamen så tweeter han om sin skuffelse over dommeren, og resten står foran mikrofonen og siger, tjaa tjoo tingene er sådan nogenlunde ok...

                              Jeg savner en Ulrik Laursen der sagde at han skulle have en snak med nogen af spillerne grundet indsatsen, for en sådan indsats var ikke god nok til OB - en Helveg der sagde at holdet troede de var på ferie bare fordi sådan og sådan, og at det er amatør tilstande - en DH der stod med røde øjne og kom med en klokkeklar undskyldning for indsatsen - en AMC der mødte op efter sommer og vinterpause og var i bedst form af dem alle - En Esben Hansen der savede en modstander over efter at denne havde gjort det samme ved hans holdkammeret!
                              Se ikke at vi har sådan en typ i truppen.
                              Måske den en eller anden kan udvikle sig i den retning (Casper Nielsen?), men aktuel?
                              Og at hente en anfører fra udefra? Det gik ha galt med KEP (og Jonasson).
                              Så er "hyggeonklen" Fester en reel mulighed eller kunne forestille mig også Desler. Desler er ung men fast del af holdet for flere år nu, start-11-spiller, altid en helhjertet fighter som går fremad, fynbo med en stærk forbindelse til klubben. Anførerrollen ville klæde ham.
                              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                              - Norbert Elgert -

                              Comment


                                Kan ikke lade vær med og tænke på en ung Rasnus Falk når jeg ser Anders Dreyer fra Esbjerg. Nooj ham gad jeg godt ha til fyn. Pisse ærgeligt han har kontrakt til 2020😞

                                Comment

                                Working...
                                X