Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/ønsker - Transfervinduet Sommeren 2017

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af amphibia Se indlæg
    Jeg har muligvis spændende nyheder i løbet af ugen. Ifølge min kilde skulle der være heftig aktivitet omkring JH's kontor i disse dage.
    Mon ikke bare det var ham der gav travlhed og JH nu går ud og lukker vinduet

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Mon ikke bare det var ham der gav travlhed og JH nu går ud og lukker vinduet
      Haha, det er 3 dage siden, at vores sæson sluttede... rolig nu :)

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Hvis man i OB ikke kan se at 6'er positionen halter for sindssygt og det er der hvor man kan rykke holdet med den rigtige ved siden af JJ er man simpelthen ikke sit job værdigt.. Izunna har gjort det okay i foråret og JJ er fremtidens mand. Men ellers er det lappeløsning på lappeløsning når der skal afløses.. Simpelthen en skandale hvis JH ikke henter en kapacitet ind her..
        Selvfølgelig skal hverken Kent eller JH afsløre for meget men det ville pynte hvis de afspejlede lidt bombastiske ambitioner mht at man vil gøre truppen så stærk som muligt med de penge man har istedet for at bruge 5 min på at snakke uden om som en anden politikker uden at give skyggen af svar

        Enig, det er "6eren" der skriger mest. For min skyld kan det løses ved at hente Daniel Høegh og så skubbe Tverskov op som konkurrent til Izu.

        Comment


          Hvor ville jeg dog ønske, at man (OB, Kent, JH) ikke bare skulle lukke vand ud af ørerne og holde kortene ind til kroppen. Hvor vigtigt er det ikke at give sælgere og konkurrenter info, når manglerne er åbenlyse? Kunne være fedt, hvis der bare blev sagt og eksekveret efter: "Vi er på udkig efter en klasse (central) midtbanespiller, absolut øverste hylde, vi kan finde. Derudover kigger vi på en allround forvarsspiller - gerne venstrebenet. De spillere vi henter ind skal gøre en forskel fra dag 1. Vores økonomi tillader desværre ikke, at vi handler middelmådigt. Så vil vi hellere belønne nogle af vores egne talentfulde og hårdtarbejdende ungdomspillere".

          Comment


            Oprindeligt indsendt af ljp Se indlæg
            Hvor ville jeg dog ønske, at man (OB, Kent, JH) ikke bare skulle lukke vand ud af ørerne og holde kortene ind til kroppen. Hvor vigtigt er det ikke at give sælgere og konkurrenter info, når manglerne er åbenlyse? Kunne være fedt, hvis der bare blev sagt og eksekveret efter: "Vi er på udkig efter en klasse (central) midtbanespiller, absolut øverste hylde, vi kan finde. Derudover kigger vi på en allround forvarsspiller - gerne venstrebenet. De spillere vi henter ind skal gøre en forskel fra dag 1. Vores økonomi tillader desværre ikke, at vi handler middelmådigt. Så vil vi hellere belønne nogle af vores egne talentfulde og hårdtarbejdende ungdomspillere".
            Men hvis de ikke er det, eller hvis de er men det så mislykkedes, så har de hele omverdenen på nakken.

            Comment


              Jeg synes stadig at den vigtigste position at styrke OB på, er den offensive midt. Jeg synes faktisk at Izunna har spillet bedre end nogen anden på den defensive. Kent Nielsen stillede ikke med ham i de afgørende kampe, og der haltede det. JJT er stærkt overvurderet af nogle. Er det familie, venner eller nogle der på en måde kender ham, der taler ham så meget op?

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
                Jeg synes stadig at den vigtigste position at styrke OB på, er den offensive midt. Jeg synes faktisk at Izunna har spillet bedre end nogen anden på den defensive. Kent Nielsen stillede ikke med ham i de afgørende kampe, og der haltede det. JJT er stærkt overvurderet af nogle. Er det familie, venner eller nogle der på en måde kender ham, der taler ham så meget op?
                Jeg er altså bange for, du står ret alene med din opfattelse af Jens Jakob. Det kunne være meget sjovt på et tidspunkt at høre et modargument eller to, når folk fortæller dig, at 10 ud af 11 sejre har været med ham i start-11'eren, og at vi kun hentede fire point i løbet af de 10 kampe, han sad ude med en skade i efteråret.
                SLO

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
                  Jeg synes stadig at den vigtigste position at styrke OB på, er den offensive midt. Jeg synes faktisk at Izunna har spillet bedre end nogen anden på den defensive. Kent Nielsen stillede ikke med ham i de afgørende kampe, og der haltede det. JJT er stærkt overvurderet af nogle. Er det familie, venner eller nogle der på en måde kender ham, der taler ham så meget op?
                  Omvendt, så hader du ham jo, ligemeget hvad han gør. Og det er jo så din holdning - fair nok, men det er altså dig, der er minoriteten i den her sag, vil jeg nok vove at påstå. Så at begynde at skrive, at det er pga familie og venner, at han bliver talt op, er på så lavt et niveau, at man bare må ryste på hovedet og trække lidt på smilebåndet af det.

                  Comment


                    Ja. Det var JJT der hev den op krydset i form af Jønsson, lavede glidende tacklinger i forsvaret og reddede som målmand. Jeg kender ikke manden, kun at han er giftig for eget hold med sine fejlafleveringer og langsomme nipsbold. Vågn dog op og se hans præstationer

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
                      Haha, det er 3 dage siden, at vores sæson sluttede... rolig nu :)
                      Jeg er ramt af transferfeberen

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
                        Ja. Det var JJT der hev den op krydset i form af Jønsson, lavede glidende tacklinger i forsvaret og reddede som målmand. Jeg kender ikke manden, kun at han er giftig for eget hold med sine fejlafleveringer og langsomme nipsbold. Vågn dog op og se hans præstationer
                        fedt skrevet mand ... zzZZ

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          Jeg er ramt af transferfeberen
                          Jep, og i den periode har alle brugere et ansvar for på skift lige at få det hele ned på jorden igen - det er en af de farligste virusser, man som fan kan blive ramt af
                          Så når jeg om 2 dage foreslår Lasse Vigen som en ideel forstærkning til central midt, så forventer jeg, at du lige kommer på banen og siger: rooooolig nu

                          Comment


                            Det vigtigste er en kreativ offensivspiller. Vi har massere med fin teknik, som kan spille bolden flot og hurtigt rundt, men når forsvaret står kompakt og er godt organiseret, så har vi ikke ham der kan det ekstraordinære på egen hånd. Ellers får vi endnu en sæson, hvor vi er meget på bolden, men skaber for lidt og taber på vores manglende evne til at score mål.
                            Forsvaret skal selvfølgelig have en mand eller to når nu Oliver og sikkert også Joao smutter, men det er deciderede erstatninger for reserver vi mangler der. For at blive bedre er det vigtigste at vi får en kreatør!!

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
                              Enig, det er "6eren" der skriger mest. For min skyld kan det løses ved at hente Daniel Høegh og så skubbe Tverskov op som konkurrent til Izu.
                              Daniel Høegh ville være fantastisk men intet indikerer at han kommer hjem pt...
                              Nej vi mangler generalen,, majoren... El presidente.. Ham der dirigerer holdet og sætter spillet..
                              Alle sejl skal sættes ind på at finde ham. Når han så er fundet håber jeg bare at JJ er den der passer bedst sammen med ham..

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af MortenF Se indlæg
                                Jeg er altså bange for, du står ret alene med din opfattelse af Jens Jakob. Det kunne være meget sjovt på et tidspunkt at høre et modargument eller to, når folk fortæller dig, at 10 ud af 11 sejre har været med ham i start-11'eren, og at vi kun hentede fire point i løbet af de 10 kampe, han sad ude med en skade i efteråret.
                                Yes. Og med den rigtige makker som jeg skriver i ovenstående indlæg vil han bare præstere endnu bedre..

                                Comment

                                Working...
                                X