Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/ønsker - Transfervinduet Sommeren 2017

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Stoltjyde Se indlæg
    Kan ikke lade vær med og tænke på en ung Rasnus Falk når jeg ser Anders Dreyer fra Esbjerg. Nooj ham gad jeg godt ha til fyn. Pisse ærgeligt han har kontrakt til 2020
    Enig. Der var vi ikke hurtig nok ude desværre. Han bliver pisse god

    Comment


      Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
      Se ikke at vi har sådan en typ i truppen.
      Måske den en eller anden kan udvikle sig i den retning (Casper Nielsen?), men aktuel?
      Og at hente en anfører fra udefra? Det gik ha galt med KEP (og Jonasson).
      Så er "hyggeonklen" Fester en reel mulighed eller kunne forestille mig også Desler. Desler er ung men fast del af holdet for flere år nu, start-11-spiller, altid en helhjertet fighter som går fremad, fynbo med en stærk forbindelse til klubben. Anførerrollen ville klæde ham.
      Og lige nøjagtig her er problemet. Der er ikke rigtig nogle såen 100% anføreremner da vi ikke har de her naturlige ledere i klubben som ChrisOB nævner flere gange.. Det ligner det ikke udefra. KEP er det tætteste man kommer men problemet er bare at han ikke bør være god nok til start 11

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Og lige nøjagtig her er problemet. Der er ikke rigtig nogle såen 100% anføreremner da vi ikke har de her naturlige ledere i klubben som ChrisOB nævner flere gange.. Det ligner det ikke udefra. KEP er det tætteste man kommer men problemet er bare at han ikke bør være god nok til start 11
        Desler synes jeg er for ung som anfører, og så er mit indtryk ikke at han fylder specielt meget internt. Hårdtarbejdende og dygtig, men ikke anførernateriale (for nu) i min bog.

        Comment


          Som jeg har skrevet i tidligere indlæg, så synes jeg vores største problem er på midt banen. Welbech + Thrane har simpelhen ikke niveau til top 6.
          JJT har heller ikke niveau til top 6 endnu. Med den rette spille ved siden af sig, tror jeg nok det skal komme. Izunna tror jeg heller ikke på. Så 2 nye til midtbanen er min prioritet.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af JMJ Se indlæg
            Desler synes jeg er for ung som anfører, og så er mit indtryk ikke at han fylder specielt meget internt. Hårdtarbejdende og dygtig, men ikke anførernateriale (for nu) i min bog.
            Ja, ham er meget ung derfor og sådan en opgave kan blive en møllesten om halsen lige så som man kan vokse med opgaven.
            Om rollen ham har i omklædningsrummet ved jeg intet. Men når jeg kigger på vores trup så ser jeg bare Fester og Desler som muligheder.
            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
            - Norbert Elgert -

            Comment


              Kommentar under kampen i dag (set i TV). Kommentatoren "Kent Nielsen nævner de skal have en forsvarsspiller til næste sæson, ikke nødvendigvis en starter, men en der kan dække flere pladser..."

              Tror det var det jeg hørte, men er ikke 100% sikker. I så fald skal der godt nok hentes en profil til "6ér " pladsen, så Tverskov bliver i forsvaret og KEP på bænken.

              Comment


                Hvorfor ikke Vores målmand. Forlæng med ham og giv han ansvaret.

                Comment


                  Hørte det ikke, men det giver god mening, når Oliver Lund forlader os. Han har vel egentlig dækket begge back-pladser samt centerforsvaret.
                  Det koster tid og penge at producere Stemmer fra Ådalen - derfor har vi brug for din støtte!


                  Støt os med 10 kroner per udsendelse via https://obstemmer.10er.dk/ - eller send et valgfrit bidrag på 29 88 49 97.

                  Comment


                    Well Said!!!👍🏻👍🏻🙏🏻🙏🏻

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
                      Kommentar under kampen i dag (set i TV). Kommentatoren "Kent Nielsen nævner de skal have en forsvarsspiller til næste sæson, ikke nødvendigvis en starter, men en der kan dække flere pladser..."

                      Tror det var det jeg hørte, men er ikke 100% sikker. I så fald skal der godt nok hentes en profil til "6ér " pladsen, så Tverskov bliver i forsvaret og KEP på bænken.
                      den hørte jeg også - og i og med at Lund smutter giver det jo rigtig god mening. At man så kan ønske sig at KEP bliver skiftet ud oven i hatten er en anden sag.
                      PT har vi 3 man til midterforsvaret - med lund som en 4. alt-mulig-mand, og sådan skal det vel blive ved med at være.....der bør være 4 man til de 2 pladser

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                        den hørte jeg også - og i og med at Lund smutter giver det jo rigtig god mening. At man så kan ønske sig at KEP bliver skiftet ud oven i hatten er en anden sag.
                        PT har vi 3 man til midterforsvaret - med lund som en 4. alt-mulig-mand, og sådan skal det vel blive ved med at være.....der bør være 4 man til de 2 pladser
                        Ja jeg hørte den også, men samtidig var de også meget opmærksomme på at Joao i deres øjne var bedre egnet som spillende midterforsvarer end på backen...

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                          den hørte jeg også - og i og med at Lund smutter giver det jo rigtig god mening. At man så kan ønske sig at KEP bliver skiftet ud oven i hatten er en anden sag.
                          PT har vi 3 man til midterforsvaret - med lund som en 4. alt-mulig-mand, og sådan skal det vel blive ved med at være.....der bør være 4 man til de 2 pladser
                          Nå så har jeg scoutet, tænker jeg arbejder efter de samme principper som Jesper.

                          Ikke nødvendigvis starter, dækker flere pladser, til at aflønne og ikke mindst transferfri:

                          http://www.transfermarkt.de/alexande.../spieler/63459

                          Comment


                            Hvis man må drømme så DH retur fra Schweitz og KEP raus. Der skal i hvert fald handles ind til forsvaret efter i dag.

                            Jeg har længe været misfornøjet med KEP men i dag var godt nok dråben, eller rettere en kæmpe spand vand i hovedet. Hvad ligner det på den måde at skide højt og flot på alle andre, for at han kunne komme af med sit brok? Her har vi gennemlevet et mareridt hele efteråret, så lysner det omsider en smule efter vores fine forår, og nu kunne vi så omsider tage det sidste skridt mod det lille mirakel, som en europæisk tur ville være.. At vores aldrende anfører, hvis vigtigste rolle må være at udstråle ro, skulle vælge at opføre sig så uligevægtigt og barnligt er dybt alarmerende.. ham kan vi ikke regne med.
                            Striwet nyt til android https://play.google.com/store/apps/d...rd.striwretnyt

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af bengaard Se indlæg
                              Hvis man må drømme så DH retur fra Schweitz og KEP raus. Der skal i hvert fald handles ind til forsvaret efter i dag.

                              Jeg har længe været misfornøjet med KEP men i dag var godt nok dråben, eller rettere en kæmpe spand vand i hovedet. Hvad ligner det på den måde at skide højt og flot på alle andre, for at han kunne komme af med sit brok? Her har vi gennemlevet et mareridt hele efteråret, så lysner det omsider en smule efter vores fine forår, og nu kunne vi så omsider tage det sidste skridt mod det lille mirakel, som en europæisk tur ville være.. At vores aldrende anfører, hvis vigtigste rolle må være at udstråle ro, skulle vælge at opføre sig så uligevægtigt og barnligt er dybt alarmerende.. ham kan vi ikke regne med.
                              Jeg håber det var KEPs sidste kamp for OB, selvom der ikke er mange er der 4 eller 5 der spillerhans position bedre......medmindre han kan omskoles til midtbane.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg
                                Jeg håber det var KEPs sidste kamp for OB, selvom der ikke er mange er der 4 eller 5 der spillerhans position bedre......medmindre han kan omskoles til midtbane.
                                Så hellere at han blev omskolet til vandbærer...

                                Comment

                                Working...
                                X