Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/ønsker - Transfervinduet Sommeren 2017

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg
    Jeg håber det var KEPs sidste kamp for OB, selvom der ikke er mange er der 4 eller 5 der spillerhans position bedre......medmindre han kan omskoles til midtbane.
    Problemet er at ham får en høj løn i OB. Kan ikke forestille mig at ham får den i en anden klub efter denne sæson Måske en lejeaftale hvormed vi kan reducere til mindst en del af lønkostninger. Men jeg tvivler.
    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
    - Norbert Elgert -

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Har Mikkelsen ikke kontrakt til 2018?

      http://www.fyens.dk/fodbold/Mikkelse...rtikel/3151889
      Jeg tillader lige at kopiere dit indlæg ind i tråden her, da der er flere som læser med her. Thomas Mikkelsen fik fire år af Jesper Hansen dengang i 2014, så det må man gå ud fra. Men det lyder til at Niels Abildtrup ved noget andet? Jeg har bare intet hørt om, at det skulle være 100 % sikkert, at Thomas Mikkelsen forlader os til sommer. Hmm..

      Comment


        AaB har fået lov at snakke med Okore, mens AGF og FcM også skulle være ude efter ham...
        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

        Comment


          Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
          Jeg tillader lige at kopiere dit indlæg ind i tråden her, da der er flere som læser med her. Thomas Mikkelsen fik fire år af Jesper Hansen dengang i 2014, så det må man gå ud fra. Men det lyder til at Niels Abildtrup ved noget andet? Jeg har bare intet hørt om, at det skulle være 100 % sikkert, at Thomas Mikkelsen forlader os til sommer. Hmm..
          Mon ikke bare at Niels ved ingenting? Men kan ikke forestille mig at han spiller 1 min for os næste sæson

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
            AaB har fået lov at snakke med Okore, mens AGF og FcM også skulle være ude efter ham...
            Efter kraftig overvejelse er jeg faktisk ikke interesseret i ham. Skaderne har været hårde ved ham og der er rigtig rigtig langt til fordums styrke..
            Ingen grund til at have så dyr en defensiv spiller. Den konto er fyldt op

            Comment


              Absalonsen, Nicolaj Madsen, og Kanstrup skal ikke fortsætte i FC Nordtyskland var det mon noget for OB. Alle 3 eller bare en af dem. De bor alle 3 i byen.
              Absalonsen altid i fart og med kæmpe gejst og vilje og en del mål i år. Kanstrup for KEP. Madsen som supplement eller for Izu.
              Måske urealistisk men ........bare en tanke��

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                Efter kraftig overvejelse er jeg faktisk ikke interesseret i ham. Skaderne har været hårde ved ham og der er rigtig rigtig langt til fordums styrke..
                Ingen grund til at have så dyr en defensiv spiller. Den konto er fyldt op
                præcis.. AaB havde heller ikke decideret held med at hente Sloth, så vi venter bare bare at han falder igennem på et hold under opbygning/afvikling (beroende på øjnene som ser), og så kan vi hente ham billigt:)

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Oraklet Se indlæg
                  Absalonsen, Nicolaj Madsen, og Kanstrup skal ikke fortsætte i FC Nordtyskland var det mon noget for OB. Alle 3 eller bare en af dem. De bor alle 3 i byen.
                  Absalonsen altid i fart og med kæmpe gejst og vilje og en del mål i år. Kanstrup for KEP. Madsen som supplement eller for Izu.
                  Måske urealistisk men ........bare en tanke��
                  Havde da håbet på lidt bedre men Nicolaj M var da hot tidligere og kunne måske blive det igen..

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Oraklet Se indlæg
                    Absalonsen, Nicolaj Madsen, og Kanstrup skal ikke fortsætte i FC Nordtyskland var det mon noget for OB. Alle 3 eller bare en af dem. De bor alle 3 i byen.
                    Absalonsen altid i fart og med kæmpe gejst og vilje og en del mål i år. Kanstrup for KEP. Madsen som supplement eller for Izu.
                    Måske urealistisk men ........bare en tanke��
                    Af de tre kan jeg kun se, at Kanstrup kan være interessant pt. Absalonsen er en herlig type, og jeg kan godt lide ham, men vi har i forvejen Jønne, Greve, C. Nielsen og Joan til kanterne, og jeg kan ikke se, at Absalonsen skulle være et væsentligt skridt op ift. dem. Da der samtidig er 0 videresalgspotentiale, så ser jeg ham ikke som en gevinst for os.
                    Madsen var god i sidste sæson, hvor han spillede en slags felt-til-felt 10'er rolle, hvor han var god til at komme i boksen. Har svært ved at se ham passe ind i KN's system og håber (måske naivt) også på noget bedre til den centrale midt.

                    Comment


                      Pierre Kanstrup står højt på min liste, men det kræver KEP smutter og han finder ikke den samme løn andetsteds, så det sker næppe. Kan selvfølgelig også være Tingager smutter, det håber jeg så slet ikke.

                      Nicolaj Madsen, lidt kedeligt, men måske ikke dumt, han vil til enhver tid stå foran Welback og Thrane, men hellere en decideret "6er".

                      Absa, nivauet er fint nok, men vi vil hellere vi bruger Greve og når nu Helenius kommer, så er Jønne nok også dernede igen.

                      Comment


                        Bliver godt nok også spændende at se om vi får lov til at beholde alle de spillere som har præsteret for os i år.. Eller om JH skal sælge efter endnu et dårligt regnskab..
                        Jeg ville være super tilfreds hvis vi hentede Kusk og en virkelig god midtbanespiller samt at holde på stammen. Forstår umiddelbart ikke hvad vi skal bruge endnu en forsvarer til selvom vi mister Lund. Altid dejligt med ekstra garderinger men syntes bare at pengene bør bruges på midten.. Vi har kun 2 midtbanespillere der har niveau til superligaen og en forsvarsspiller der kan aflaste lidt. Welbeck og Thrane er bare ikke gode nok og det gør at konkurrencen er ikke eksisterende på så vigtige pladser.
                        JJ kan tydeligvis ikke klare en hel sæson fysisk og mentalt endnu og har brug for støtte og aflastning for at vise sig fra sin bedste side..
                        Kun en uansvarlig ledelse ville undlade at forstærke sig på denne position

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          Bliver godt nok også spændende at se om vi får lov til at beholde alle de spillere som har præsteret for os i år.. Eller om JH skal sælge efter endnu et dårligt regnskab..
                          Jeg ville være super tilfreds hvis vi hentede Kusk og en virkelig god midtbanespiller samt at holde på stammen. Forstår umiddelbart ikke hvad vi skal bruge endnu en forsvarer til selvom vi mister Lund. Altid dejligt med ekstra garderinger men syntes bare at pengene bør bruges på midten.. Vi har kun 2 midtbanespillere der har niveau til superligaen og en forsvarsspiller der kan aflaste lidt. Welbeck og Thrane er bare ikke gode nok og det gør at konkurrencen er ikke eksisterende på så vigtige pladser.
                          JJ kan tydeligvis ikke klare en hel sæson fysisk og mentalt endnu og har brug for støtte og aflastning for at vise sig fra sin bedste side..
                          Kun en uansvarlig ledelse ville undlade at forstærke sig på denne position
                          Kusk ville være klasse at få til OB.
                          En der dog nok er mere realistisk er Jeppe Andersen fra Esbjerg. Hans kontrakt udløber denne sommer.

                          Comment


                            Edmundsson Jr testes

                            http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/o...ons-lillebror/

                            http://www.ob.dk/artikel/faeroesk-gaestespiller.aspx
                            Last edited by fmprOB; 22-05-2017, 07:01.

                            Comment


                              Haha. Spændende. Det kunne da være sjovt med to brødre i samme trup, selvom Joan nok er væk til den tid, hvor hans lillebror eventuelt kunne være aktuel i superligatruppen :-)

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
                                Haha. Spændende. Det kunne da være sjovt med to brødre i samme trup, selvom Joan nok er væk til den tid, hvor hans lillebror eventuelt kunne være aktuel i superligatruppen :-)
                                Men hvis det kan hjælpe med til at Joan forlænger med 2-3 år er det bare Herfra

                                Comment

                                Working...
                                X