Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/ønsker - Transfervinduet Sommeren 2017

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
    Rudolph Austin kunne faktisk være en rigtig god internationalt rutine spiller at få ind til vores centrale midtbane. Han er altså en mand man slår sig på hvilket vi til tider mangler.
    Frederik Holst ((u21 landsholdsspiller) ville jeg også gerne se i OB.
    Men har angiveligt også en meget høj løn i BIF

    Comment


      Alexander Jacobsen fra VFF hvis de rykker ned. Han kan altså blive rigtig god..
      Men når det er sagt tror jeg ikke at det sker. Ingen af de 2 hold fra superligaen taber over 2 kampe til Vendsyssel eller nummer 3

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
        Men har angiveligt også en meget høj løn i BIF
        Det har han. Og jeg kan gentage, hvad jeg skrev på forrige side:

        Han har takket nej til forlængelse med Brøndby (med efterfølgende lovning på plads i ungdomstrænerstaben), og hans kone og barn er flyttet hjem til Jamaica. Så han er ikke aktuel.
        "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
        Kluden Krew - O'ense Internationals

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
          Det har han. Og jeg kan gentage, hvad jeg skrev på forrige side:

          Han har takket nej til forlængelse med Brøndby (med efterfølgende lovning på plads i ungdomstrænerstaben), og hans kone og barn er flyttet hjem til Jamaica. Så han er ikke aktuel.
          Skal han være ungdomstræner? Eller fortsætter han sin karriere et andet sted?

          Comment


            Ikke et rygte, heller ikke et ønske, men mener han var rygtet til os for et års tid siden. Han er åbenbart ikke på holdet længere..

            http://www.transfermarkt.de/adama-gu.../spieler/95431

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
              Ikke et rygte, heller ikke et ønske, men mener han var rygtet til os for et års tid siden. Han er åbenbart ikke på holdet længere..

              http://www.transfermarkt.de/adama-gu.../spieler/95431
              På lige præcis den position håber jeg at man tænker mere nordisk, for at være ærlig!

              Comment


                Lund på vej til VB

                http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...efter-saesonen

                Jeg har fra pålidlige kilder at VB får tilført 14-16 mill som primært skal bruges til at få dem op i superligaen. Pengene kommer fra 1 sponsor og de 2 ejere..
                Så det virker meget naturligt at man går efter spillere som Lund selv med den sæson han har haft. Lund kan sagtens få kontrakt i superligaen men måske de kan sælge ham projektet
                Last edited by fmprOB; 29-05-2017, 09:02.

                Comment


                  Kan læse at Jeppe Andersen's kontrakt udløber med Esbjerg, ville han ikke være god at få til Odense.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Kitkat Se indlæg
                    Kan læse at Jeppe Andersen's kontrakt udløber med Esbjerg, ville han ikke være god at få til Odense.
                    Måske ?. Kan se at han spillede de fleste af deres Europa kampe på midten, og var generelt en spiller som bliv brugt meget i den positive periode som de oplevede og dengang var han vel 21-22 år så helt skidt vil det ikke være, det er dog de skader man han har haft. Ellers skulle man prøve at efter mads Albæk som snart har udløb og kunne læse at de måske skulle gå ned i lønkroner ved næste forhandling.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af makitabel Se indlæg
                      På lige præcis den position håber jeg at man tænker mere nordisk, for at være ærlig!
                      Nordisk, hvorfor?
                      Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                      Jeg er ikke fan.
                      Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Kitkat Se indlæg
                        Kan læse at Jeppe Andersen's kontrakt udløber med Esbjerg, ville han ikke være god at få til Odense.
                        Hvis han ikke blev skadet konstant ville han spille i en god hollandsk klub, eller noget Bundesliga ... men som det er, well ... tror det er noget nær umuligt at holde ham fri for skader.
                        Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                        Jeg er ikke fan.
                        Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
                          Men har angiveligt også en meget høj løn i BIF
                          Plus han er meget tung og ikke skide pasningsstærk ... jeg kan ikke forestille mig at han er et mål.
                          Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                          Jeg er ikke fan.
                          Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                          Comment


                            Håber vi henter Jeppe Andersen og Jesper Jørgensen i Esbjerg. Ikke drømmespillere, men realistiske efter min mening.
                            OB havde været danske mestre nu, hvis ikke man i 2008 havde lagt kursen om og forsøgt at købe sig til et mesterskab med udenlandske stjerner. Havde man beholdt Ulrik Larsen, og bestyrelsen havde lagt mindre pres på Kim Brink, havde OB vundet mesterskabet mindst én gang siden. Jesper Hansen og Kent Nielsen skal i øvrigt fyres.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af StateTrooper Se indlæg
                              Håber vi henter Jeppe Andersen og Jesper Jørgensen i Esbjerg. Ikke drømmespillere, men realistiske efter min mening.
                              Jeppe Andersen ja tak men nej til JJ den II

                              Comment


                                Jeg har muligvis spændende nyheder i løbet af ugen. Ifølge min kilde skulle der være heftig aktivitet omkring JH's kontor i disse dage.
                                “Ability is what you're capable of doing. Motivation determines what you do. Attitude determines how well you do it.”
                                Lou Holtz

                                Comment

                                Working...
                                X