Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/ønsker - Transfervinduet Sommeren 2017

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
    Fair du ikke kan sige noget, men er det noget du synes er "gode nyheder" eller mere, "nå ja, okay" ?
    Gode nyheder ;) men lad os nu se om dét bliver til noget. Jeg skal nok være ude et par dage før det bliver officielt. Hvis det skulle nå så langt.
    “Ability is what you're capable of doing. Motivation determines what you do. Attitude determines how well you do it.”
    Lou Holtz

    Comment


      Uffe Bech ville klart være en forstærkning, men er Uffe ikke mere end kant i en 4-3-3? Måske er han lidt for offensiv, men der er ingen tvivl om han ville være tæt på en drømmespillere af få ind. Hurtig, pågående og målfarlig. Det har vi saft susme brug for!!!

      Comment


        Oprindeligt indsendt af El New York Se indlæg
        Uffe Bech ville klart være en forstærkning, men er Uffe ikke mere end kant i en 4-3-3? Måske er han lidt for offensiv, men der er ingen tvivl om han ville være tæt på en drømmespillere af få ind. Hurtig, pågående og målfarlig. Det har vi saft susme brug for!!!
        Uffe Bechs offensive kvaliteter er i den grad tiltrængte på vores hold. Hans defensive er nok et spørgsmålstegn, ift. at skulle spille 4-4-2, især hvis Jönsson spiller den anden kant. Jeg har dog slet ikke en fornemmelse af, at Uffe Bech hører til på de hylder vi kigger på pt.

        Comment


          Hvornår er det nu vinduet åbner. ?

          Comment


            Oprindeligt indsendt af amphibia Se indlæg
            Gode nyheder ;) men lad os nu se om dét bliver til noget. Jeg skal nok være ude et par dage før det bliver officielt. Hvis det skulle nå så langt.
            Takker - spændende.........

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
              Uffe Bechs offensive kvaliteter er i den grad tiltrængte på vores hold. Hans defensive er nok et spørgsmålstegn, ift. at skulle spille 4-4-2, især hvis Jönsson spiller den anden kant. Jeg har dog slet ikke en fornemmelse af, at Uffe Bech hører til på de hylder vi kigger på pt.
              Kender en del til ham som ungdomsspiller, han er en rigtig god type, altid ydmyg overfor opgaverne på banen, og hårdt kæmpene. Talentet er åbenlyst.

              Ser ham rigtig gene i OB, vil passe fint med vores unge spillere.

              Men det bliver nok svært at få ham

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Ricardo Se indlæg
                Kender en del til ham som ungdomsspiller, han er en rigtig god type, altid ydmyg overfor opgaverne på banen, og hårdt kæmpene. Talentet er åbenlyst.

                Ser ham rigtig gene i OB, vil passe fint med vores unge spillere.

                Men det bliver nok svært at få ham
                Han er vist også et emne i BIF
                817 ⚪️
                Y.N.W.A ❤️

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæg
                  Hvornår er det nu vinduet åbner. ?
                  Den 1/7 mener jeg :-)

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæg
                    Hvornår er det nu vinduet åbner. ?
                    15. juni

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
                      Jeg har også lidt til truppen. Første Forlængelse er allerede i hus, men bliver ikke meldt ud i dag.

                      En nøglespiller hvis du spørger mig.
                      Håber det er Tingager! Håber det meget!!!
                      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                      - Norbert Elgert -

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        Lund på vej til VB

                        http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...efter-saesonen

                        Jeg har fra pålidlige kilder at VB får tilført 14-16 mill som primært skal bruges til at få dem op i superligaen. Pengene kommer fra 1 sponsor og de 2 ejere..
                        Så det virker meget naturligt at man går efter spillere som Lund selv med den sæson han har haft. Lund kan sagtens få kontrakt i superligaen men måske de kan sælge ham projektet
                        VB begynder at bruge løs af de millioner jeg snakkede om

                        http://www.bt.dk/superligaen/chok-tr...fter-han-til-1.

                        troede faktisk godt han kunne være et emne for os på et tidspunkt..

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af amphibia Se indlæg
                          Gode nyheder ;) men lad os nu se om dét bliver til noget. Jeg skal nok være ude et par dage før det bliver officielt. Hvis det skulle nå så langt.
                          Spændende - husker du kaldte vores nye målmand, så bliver interessant. I øvrigt er jeg sådan afdæmpet positivt overrasket over rygter om 'gode nyheder' ind: det kunne jo betyde, at der er lidt råderum til at finde forstærkninger. Med mindre vi sælger spiller(e), havde jeg nok ikke forventet det helt store i 'indbakken'.

                          NB: nogen, der har hørt noget puslen om Izunna?

                          Comment


                            Lyder som om man til stadighed er tilfredse med offensiven også til den nye sæson :-(

                            http://ekstrabladet.dk/sport/tv3spor...cle6688202.ece
                            817 ⚪️
                            Y.N.W.A ❤️

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                              Lyder som om man til stadighed er tilfredse med offensiven også til den nye sæson :-(

                              http://ekstrabladet.dk/sport/tv3spor...cle6688202.ece
                              Det har du ret i😐

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                                Lyder som om man til stadighed er tilfredse med offensiven også til den nye sæson :-(

                                http://ekstrabladet.dk/sport/tv3spor...cle6688202.ece
                                Røgslør

                                Comment

                                Working...
                                X