Oprindeligt indsendt af Kielberg
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Slutspillet
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægVel også et tegn på at folk kommer hvis der er nok på spil(med mindre det foregår i Odense). Problemet er bare at der er rigtig langt mellem disse kampe
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlægMen det er der jo også i en "ligeud" turnering. Folk er nok mættet med alt det bold der er på tv.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlægJa, men her er der ligesom lagt mere op til, at store dele af sæsonen bare er en optakt til de spændende kampe slutspillet giver til sidst. Mads Hviilsom sagde noget "sjovt" i postmatch interviewet i dag (forøvrigt et interview, hvor han viser nogle nosser og tager ansvar), om at hele sæsonen har man fået tudet ørene fulde med fra omgivelserne osv., at der hele tiden kommer en mulighed mere - men nu var de så lige pludseligt alligevel løbet tør for de muligheder. Og hvis det er den følelse folk har rundt om i landet, så er det klart, at det giver en hvis grad af ligegyldighed i sæsonens løb
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlægMen det er der jo også i en "ligeud" turnering. Folk er nok mættet med alt det bold der er på tv.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlægJa, men her er der ligesom lagt mere op til, at store dele af sæsonen bare er en optakt til de spændende kampe slutspillet giver til sidst. Mads Hviilsom sagde noget "sjovt" i postmatch interviewet i dag (forøvrigt et interview, hvor han viser nogle nosser og tager ansvar), om at hele sæsonen har man fået tudet ørene fulde med fra omgivelserne osv., at der hele tiden kommer en mulighed mere - men nu var de så lige pludseligt alligevel løbet tør for de muligheder. Og hvis det er den følelse folk har rundt om i landet, så er det klart, at det giver en hvis grad af ligegyldighed i sæsonens løb
Man har fået det man ville med den nye struktur - nogle spændende og alt afgørende kampe - at det så ikke fulgte med i medaljespillet kunne man næsten have sagt sig selv - dertil har og er fck været for suværene.
Et af problemerne må så bare være at ens fokus bliver isoleret til den gruppe ens eget hold nu engang deltager i; efter grundspillet har jeg ikke brugt megen energi på medaljespillet - da det har mistet al indflydelse på vores situation - det kunne være en af mange forklaringer på dalende tv-seer tal
Comment
-
Nu vil rettighedshaverne skære suppen ned til ti hold:) 12 var fint for mig.. Man har overmalket koen, og mælken svigter..
http://sport.tv2.dk/fodbold/2017-05-...r-den-lavet-om
Comment
-
Ikke at jeg tror vi vinder over Randers, men skulle det utænkelige ske - så hader jeg FCM!!!! Hvorfor kunne de ikke nosse sig sammen, så os bosiddende på sjælland (København) endelig kunne have muligheden for at blive forkælet med en udebanetur. Alle kampe har jo været i Jylland.. Vi skal helt tilbage til grundspillet sidst der var en kamp herover. Hader FCM endnu mere nu. Flot af Lyngby, men hold kæft hvor er det irriterende at jeg ikke kan deltage i en udebanetur i en mulig finale! Frygteligt!
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlægIkke at jeg tror vi vinder over Randers, men skulle det utænkelige ske - så hader jeg FCM!!!! Hvorfor kunne de ikke nosse sig sammen, så os bosiddende på sjælland (København) endelig kunne have muligheden for at blive forkælet med en udebanetur. Alle kampe har jo været i Jylland.. Vi skal helt tilbage til grundspillet sidst der var en kamp herover. Hader FCM endnu mere nu. Flot af Lyngby, men hold kæft hvor er det irriterende at jeg ikke kan deltage i en udebanetur i en mulig finale! Frygteligt!
Comment
-
Potentiel kæmpe udrensning i AGF
http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...vej-ud/6685596
Spændende at se om de endnu engang går efter Izunna
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægPotentiel kæmpe udrensning i AGF
I øvrigt er det godt nok vildt hvor meget affald gymnasterne har udløb med jf. den liste der. Hold da fast der bliver frigivet lønkroner, så GF bliver særdeles aktive i det kommende vindue.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægPotentiel kæmpe udrensning i AGF
Comment
Comment