Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Træningsfaciliteter

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af John Doe Se indlæg
    Muligt, men synes da at der blev meldt noget tæt på for snart et stykke tid siden. Jeg har da iøvrigt ingen tro på at de når at melde noget ud i første kvartal. De holder os hen med tom snak.
    Specielt fordi det ikke ER 1. kvartal længere ...
    Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

    Jeg er ikke fan.
    Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

    Comment


      HAH :-). Næh det er det sgu da heller ikke. Lidt for meget snaps igår :-)

      Comment


        Oprindeligt indsendt af John Doe Se indlæg
        HAH :-). Næh det er det sgu da heller ikke. Lidt for meget snaps igår :-)
        :D.
        Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

        Jeg er ikke fan.
        Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
          ... som det ikke er længere :D.
          Sandt, jo også derfor den nyeste melding var forhåbentlig første kvartal, men snart. Men at det nu er blevet d. 2. April og man mener det er alt for sløjt at man ikke har meldt noget ud endnu er måske lige i overkanten.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
            Ja der sker nok ikke noget med faciliteterne så længe JH skal finde pengene...
            https://www.fyens.dk/sport/OB-forsva...rtikel/3244005
            Bedre faciliteter er faktisk det JH helst vil bruge penge på. Så det passer ikke.

            Men om det så rent faktisk lykkedes kan man komme i tvivl om. Men kommer de nu her med et projekt der indeholder 31 skruer, 7 brædder og 6 bøtter maling vil det nok være den største OB skandale i nyere tid og vel virkelig vise hvad Thorborg vil med klubben.
            Hvis man tilgængel renoverer Ådalen pænt og bygger nyt ude på det nye område med fuld faciliteter, styrkerum og fanshop vil det være første gang i lang tid hvor jeg ville få kærlige tanker imod den nuværende ledelse..

            Forestil jeg en pæn fanshop ude på det nye område hvor spillere fx en gang om ugen stod i shoppen en time eller 2 efter træning i en fast åbningstid.
            hver uge blev der opdateret på ob.dk hvem der stod der og hvornår. Så kunne man virkelig komme tæt på spillerne og der kunne måske genskabes noget af den samhørighed der mangler. De 4-5 timer årligt kunne man godt afsætte pr spiller.. Det ville virkelig klæde OB og igen sætte gang i merchandise handlen

            Comment


              Det er pinligt udover alle grænser, og handler vel om at OB vil have Kommunen til at betale en renovering.
              Se nu for helvede og få bragt de faciliteter iorden i en fart. Hvor svært er det lige. Det har været et tema i en del år og der er ikke sket i skid.
              Hvad med træningsbanerne på Falen, hvornår sker der noget der.
              Det er et sørgeligt og ynkeligt foretagende det OB står for pt.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Oraklet Se indlæg
                Det er pinligt udover alle grænser, og handler vel om at OB vil have Kommunen til at betale en renovering.
                Se nu for helvede og få bragt de faciliteter iorden i en fart. Hvor svært er det lige. Det har været et tema i en del år og der er ikke sket i skid.
                Hvad med træningsbanerne på Falen, hvornår sker der noget der.
                Det er et sørgeligt og ynkeligt foretagende det OB står for pt.
                Jeps og især af lyset af de seneste års fuskerier bør den kasse være lukket, i hvert fald når det drejer sig om faciliteter som den professionelle afdeling skal bruge.
                Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                Jeg er ikke fan.
                Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  Bedre faciliteter er faktisk det JH helst vil bruge penge på. Så det passer ikke.

                  Men om det så rent faktisk lykkedes kan man komme i tvivl om. Men kommer de nu her med et projekt der indeholder 31 skruer, 7 brædder og 6 bøtter maling vil det nok være den største OB skandale i nyere tid og vel virkelig vise hvad Thorborg vil med klubben.
                  Hvis man tilgængel renoverer Ådalen pænt og bygger nyt ude på det nye område med fuld faciliteter, styrkerum og fanshop vil det være første gang i lang tid hvor jeg ville få kærlige tanker imod den nuværende ledelse..

                  Forestil jeg en pæn fanshop ude på det nye område hvor spillere fx en gang om ugen stod i shoppen en time eller 2 efter træning i en fast åbningstid.
                  hver uge blev der opdateret på ob.dk hvem der stod der og hvornår. Så kunne man virkelig komme tæt på spillerne og der kunne måske genskabes noget af den samhørighed der mangler. De 4-5 timer årligt kunne man godt afsætte pr spiller.. Det ville virkelig klæde OB og igen sætte gang i merchandise handlen
                  Jeg er kommet i Ådalen relativt ofte gennem 20 år snart, og som fan har jeg aldrig lidt nogen overlast ved at komme på området, tværtimod elsker jeg stadig at komme der, især grundet de omgivelser anlægget ligger i. Men nu er det jo heller ikke mig der skal arbejde der til daglig.

                  Humlen ved det her er sådan set bare, at for mig som fan betyder faciliteterne på træningsanlægget ikke så meget, når jeg nu kommer der engang i mellem. Og der er jo trods alt også en masse OB-fans der aldrig besøger Ådalen.

                  Der hvor jeg gerne vil hen er såre simpelt bare der, hvor træningsanlægget ikke bliver en undskyldning for, hvorfor OB ikke kan præstere rent sportsligt, og jeg tror helt ærligt også, at det er sådan majoriteten har det. Vi vil se OB vinde deres kampe, og alt andet handler for vores synspunkt sådan set bare om at optimere muligheden for dette. Det måtte da gerne blive lidt mere komfortabelt og praktisk at komme på anlægget, men ellers er det jo primært noget der berør klubben internt.

                  Hvordan setuppet ellers bliver, er jeg grundlæggende græskkatolsk overfor. Jeg gider bare ikke længere høre på dårlige undskyldninger, og at vi hele tiden skal udsætte OBs sportslige ambitioner, fordi det jo alligevel ikke kan blive til noget med det anlæg vi har nu.

                  Comment


                    KEP langer ud efter faciliteterne:

                    http://sport.tv2.dk/fodbold/2018-04-...ger-ob-spiller

                    De lyder sgu også virkelig sølle!
                    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                      Jeg er kommet i Ådalen relativt ofte gennem 20 år snart, og som fan har jeg aldrig lidt nogen overlast ved at komme på området, tværtimod elsker jeg stadig at komme der, især grundet de omgivelser anlægget ligger i. Men nu er det jo heller ikke mig der skal arbejde der til daglig.

                      Humlen ved det her er sådan set bare, at for mig som fan betyder faciliteterne på træningsanlægget ikke så meget, når jeg nu kommer der engang i mellem. Og der er jo trods alt også en masse OB-fans der aldrig besøger Ådalen.

                      Der hvor jeg gerne vil hen er såre simpelt bare der, hvor træningsanlægget ikke bliver en undskyldning for, hvorfor OB ikke kan præstere rent sportsligt, og jeg tror helt ærligt også, at det er sådan majoriteten har det. Vi vil se OB vinde deres kampe, og alt andet handler for vores synspunkt sådan set bare om at optimere muligheden for dette. Det måtte da gerne blive lidt mere komfortabelt og praktisk at komme på anlægget, men ellers er det jo primært noget der berør klubben internt.

                      Hvordan setuppet ellers bliver, er jeg grundlæggende græskkatolsk overfor. Jeg gider bare ikke længere høre på dårlige undskyldninger, og at vi hele tiden skal udsætte OBs sportslige ambitioner, fordi det jo alligevel ikke kan blive til noget med det anlæg vi har nu.
                      Man skal bruge fornuftige faciliteter når man konkurrerer med ligesindede klubber om diverse spillere. Siger ikke det er afgørende. Men det er bestemt en faktor i det samlede billede. Her snakker jeg ikke kun SL. Men også at kunne tiltrække nogle bedre unge udefra. Jeg har set lidt af det indefra og det er jo decideret pinlige forhold. Alene det man ikke kan styrketræne i Ådalen.
                      Faciliteter er jo også træningsbaner som vel også kan give de sidste % er i det samlede billede

                      Men det skal selvfølgelig ikke blive en undskyldning for manglende succes på banen.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        Man skal bruge fornuftige faciliteter når man konkurrerer med ligesindede klubber om diverse spillere. Siger ikke det er afgørende. Men det er bestemt en faktor i det samlede billede. Her snakker jeg ikke kun SL. Men også at kunne tiltrække nogle bedre unge udefra. Jeg har set lidt af det indefra og det er jo decideret pinlige forhold. Alene det man ikke kan styrketræne i Ådalen.
                        Faciliteter er jo også træningsbaner som vel også kan give de sidste % er i det samlede billede

                        Men det skal selvfølgelig ikke blive en undskyldning for manglende succes på banen.
                        Jeg er helt enig med dig. De faciliteter er så bedagede som noget kan være. At de må køre byen rundt og i OBBC for at træne med både bold og vægte er bare til grin, og noget der må høre op snarest.

                        Problemet er bare, hvis vi hele tiden skal vente på den "perfekte" løsning, så der ender med ikke at ske en skid. Jeg siger ikke, at det er det der sker i de her dage, men det er jo i hvert fald det der generelt har været med til at udsætte den her beslutning i mange år. Jeg ved, at der hersker en masse romantiske tanker om Ådalen og om at holde amatørklubben og den professionelle afdeling tæt knyttet, men hvis det ikke kan lade sig gøre indenfor rimelighedens grænser, er man simpelthen bare nødt til at give pokker i de idealer og få gjort noget ved tingene, og der er allerede gået alt for længe.

                        Nu skriver du, at det selvfølgelig ikke skal blive en undskyldning for manglende succes på banen, men er det ikke det som du lidt oplever? Sådan læser jeg i hvert fald situationen. Spillerne brokker sig, hvilket de også skal, men dem vil jeg nu ikke klandre for at bruge de som undskyldning. Det samme med Kent.

                        Når jeg hører JH udtale sig i større linjer, synes jeg efterhånden hele tiden de faciliteter skal inddrages som en undskyldning. Det er bestemt også muligt, at det er tilfældet, og at det er noget han slet ikke er herre over, men det er ikke desto mindre det jeg hører som en indirekte stopklods for, at vi kan tage nogle skridt sportsligt. Og det er pisse irriterende at skulle blive ved med at høre på.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                          KEP langer ud efter faciliteterne:

                          http://sport.tv2.dk/fodbold/2018-04-...ger-ob-spiller

                          De lyder sgu også virkelig sølle!
                          Nå har de nu sendt en spiller i byen igen med klynkeri over forholdene ?
                          817 ⚪️
                          Y.N.W.A ❤️

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                            KEP langer ud efter faciliteterne:

                            http://sport.tv2.dk/fodbold/2018-04-...ger-ob-spiller

                            De lyder sgu også virkelig sølle!
                            Pinligt med pinligt på. Og KEP forventer ikke de der banale ændringer bliver bedre i hans tid i klubben.

                            Er det ikke lidt som et Formel1 hold der bygger en god racer men beholder de revulkaniserede dæk.

                            Jeg ville snart, som nok Carlsberg, blive flov over at sponsere den klub.
                            Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                            OB - engang var vi gode

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Oraklet Se indlæg
                              Det er pinligt udover alle grænser, og handler vel om at OB vil have Kommunen til at betale en renovering.
                              Se nu for helvede og få bragt de faciliteter iorden i en fart. Hvor svært er det lige. Det har været et tema i en del år og der er ikke sket i skid.
                              Hvad med træningsbanerne på Falen, hvornår sker der noget der.
                              Det er et sørgeligt og ynkeligt foretagende det OB står for pt.
                              Enig , stop det evige forsøg på at få kommunen eller andre til at betale .
                              817 ⚪️
                              Y.N.W.A ❤️

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                                Nå har de nu sendt en spiller i byen igen med klynkeri over forholdene ?
                                Har OB nogen interesse i, at KEP brokker sig offentligt? Jeg er ikke inde i beslutningsprocessen, men jeg ved, at der fra kommunalt hold er kommet en løsning omkring banerne ved Falen, og hvilke løsningsmuligheder man så ellers arbejder med nu, har jeg ikke indblik i, men jeg fornemmer at det i ligeså høj grad er inadtil, at man skal gøre nogle ting op med sig selv, som det er eksterne faktorer.

                                Optimismen rækker dog ikke helt ind i himlen for 33-årige Petersen.

                                - Jeg tror ikke, at forholdene ændres i min tid i klubben.

                                Om det er fordi, at KEP regner med, at det er slut fra sommeren 19', eller at det bare har uendeligt lange udsigter, kan man jo kun gisne om, men det er sgu lidt nedslående at læse.

                                Comment

                                Working...
                                X