Oprindeligt indsendt af FFM
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Træningsfaciliteter
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlægDet gør de åbenbart ikke når OB udtaler det modsatte. Og OB er da om nogen de nærmeste til at vide det.Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlægDet kan du godt stoppe med det der. Man er uskyldig til det modsatte er bevist :)
Uanset så er det ikke holdbart, kun at bruge den anklagedes udsagn og troværdigheden forringes af at "medsammensvorne" og vidner udtaler sig modsat.Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Polle Se indlægHar hørt JH udtale, at forventningen var, at dette var på plads i første kvartal 2018. Når man tænker på Påske og sårn..........så er det da snart!
Comment
-
Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlægNu er JH jo ikke den mest troværdige.Oprindeligt indsendt af FFM Se indlægHan snakker om det i stemmer fra Ådalen, tror han der snakker om at han håber i det her kvartal, men det er lige oppe over..
Måske kan det også skyldes ting der skal besluttes af amatørklubben først
Comment
-
Ja der sker nok ikke noget med faciliteterne så længe JH skal finde pengene...
https://www.fyens.dk/sport/OB-forsva...rtikel/3244005
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlægJa der sker nok ikke noget med faciliteterne så længe JH skal finde pengene...
https://www.fyens.dk/sport/OB-forsva...rtikel/3244005
Comment
-
Oprindeligt indsendt af FFM Se indlægHar udmeldingen ikke hele tiden været 1. Kvartal?Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Comment
Comment