Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Træningsfaciliteter

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • Limefrugten
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Ja det er vel kun i længden af bygningen man vil udvide?
    Jo, eller bredden alt efter hvordan man ser det ;)
    Men altå ud mod græsbanen/Bane 1, hvor der pt står barak(ker) og ellers er flisebelagt. Har svært ved at se, at det skulle generere nogen, at man bygger der, men selvfølgeligt skal helheden passe ind i fredning osv.

    Leave a comment:


  • FFM
    replied
    For øvrigt dejligt at OB nepotisme snakken allerede kører i kommentarerne på artiklen..
    Især fordi fredningsnævnet jo umiddelbart intet har med kommunen at gøre..

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
    i forhold til artiklen ikke har snakket med JH, men citerer stemmer fra ådalen har jeg umiddelbart lidt mere fidus til Vøge..
    Håber jeg også. Han plejer at have styr på OB når han breaker noget.
    Kunne også sagtens være ham der breaker en ny træner inden længe

    Leave a comment:


  • FFM
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Tænker ikke at man havde meldt noget ud mm man var sikker på at det nok kan lade sig gøre.

    Men lød det ikke til her at man moderniserede det nuværende og så byggede lidt til? Næppe så lækkert som det Vøge breakede med i går med helt nye topmoderne faciliteter
    i forhold til artiklen ikke har snakket med JH, men citerer stemmer fra ådalen har jeg umiddelbart lidt mere fidus til Vøge..

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
    Det er ikke ud mod åen, at de vil udvide, sådan som det er beskrevet i artiklen i hvert fald, så der bør ikke være hensyn ift. åløbet. Men derfor skal det selvfølgeligt stadig godkendes
    Ja det er vel kun i længden af bygningen man vil udvide?

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
    https://www.fyens.dk/modules/mobile/...icleid=3258167

    Noget tyder på at OB igen er lidt hurtige på aftrækkeren.
    Hvis fredningsmyndighederne skal godkende det og der er af hensyn til åløbet/fredningen, så er det jo langt fra sikkert at det sker ...
    Det skal jo ikke være sådan at passage forhindres.
    Tænker ikke at man havde meldt noget ud mm man var sikker på at det nok kan lade sig gøre.

    Men lød det ikke til her at man moderniserede det nuværende og så byggede lidt til? Næppe så lækkert som det Vøge breakede med i går med helt nye topmoderne faciliteter

    Leave a comment:


  • Limefrugten
    replied
    Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
    https://www.fyens.dk/modules/mobile/...icleid=3258167

    Noget tyder på at OB igen er lidt hurtige på aftrækkeren.
    Hvis fredningsmyndighederne skal godkende det og der er af hensyn til åløbet/fredningen, så er det jo langt fra sikkert at det sker ...
    Det skal jo ikke være sådan at passage forhindres.
    Det er ikke ud mod åen, at de vil udvide, sådan som det er beskrevet i artiklen i hvert fald, så der bør ikke være hensyn ift. åløbet. Men derfor skal det selvfølgeligt stadig godkendes

    Leave a comment:


  • Kielberg
    replied
    Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
    https://www.fyens.dk/modules/mobile/...icleid=3258167

    Noget tyder på at OB igen er lidt hurtige på aftrækkeren.
    Hvis fredningsmyndighederne skal godkende det og der er af hensyn til åløbet/fredningen, så er det jo langt fra sikkert at det sker ...
    Det skal jo ikke være sådan at passage forhindres.
    Der er planer om at rørlægge Odense Å på strækningen forbi anlægget :)

    Leave a comment:


  • Entusiastens
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Jeg tror faktisk at Enrico kommer til at sidde i det sportslige udvalg. Mon ikke han får lidt indflydelse også. Samt en ny træner der også får noget at skulle sige
    https://www.fyens.dk/modules/mobile/...icleid=3258167

    Noget tyder på at OB igen er lidt hurtige på aftrækkeren.
    Hvis fredningsmyndighederne skal godkende det og der er af hensyn til åløbet/fredningen, så er det jo langt fra sikkert at det sker ...
    Det skal jo ikke være sådan at passage forhindres.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af StateTrooper Se indlæg
    Men Jesper Hansen skal jo snart holde sommerferie! ¯\_(ツ)_/¯
    Jeg tror faktisk at Enrico kommer til at sidde i det sportslige udvalg. Mon ikke han får lidt indflydelse også. Samt en ny træner der også får noget at skulle sige

    Leave a comment:


  • StateTrooper
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    hvis du er dygtig nok til at finde dem

    Men Jesper Hansen skal jo snart holde sommerferie! ¯\_(ツ)_/¯

    Leave a comment:


  • andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    Good news .. keep 'em comming :-)
    Det lyder rigtig godt og skulle øge muligheder at hente de rigtige spiller til OB. Vi lukker med at være grå mus og stepper op som "perle" i Superligaen. ♥️♥️♥️

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
    Hvis vi kan få en Troels Bech i kulissen i stedet for på banen, så er jeg en glad mand. ;-)

    Der skal altså ikke ret meget til. Noget ordvalg. Noget konkret. Noget ny energi. Så behøves gamle sure mænd ikke blive ved med at være sure.

    Jeg gentager dog: Talk is cheap! Handling, tak!

    MvH ChrisOB
    For første gang længe tror jeg på at det følges op med handling. Tror dog ikke vi skal gå og drømme om kæmpetransfers. Men mindre kan også gøre det.
    Kasper Fisker blev købt for 1,8 mill, Sanneh for 1,5 og Rodic ca 1,2 mill. Mulighederne er tilstede hvis du er dygtig nok til at finde dem

    Leave a comment:


  • ChrisOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Rent Troels Bechsk
    Hvis vi kan få en Troels Bech i kulissen i stedet for på banen, så er jeg en glad mand. ;-)

    Der skal altså ikke ret meget til. Noget ordvalg. Noget konkret. Noget ny energi. Så behøves gamle sure mænd ikke blive ved med at være sure.

    Jeg gentager dog: Talk is cheap! Handling, tak!

    MvH ChrisOB

    Leave a comment:


  • jonashj0305
    replied
    Det er herlige nyheder! Flere af dem.

    Det er også en dejlig start direktøren har fået med 'gode nyheder', han kan dele ud af.

    Leave a comment:

Working...
X