Jeg skal da ellers love for det er nye tider. Ny træner, en direktør med ambitioner som ikke er for fin til at henvende sig direkte til fansene, og nye træningsfaciliteter i støbeskeen.
Det lyder jo rigtigt godt. Jeg synes ellers, at jeg er blevet belært om gennem årene, at fredningsnævn og jeg ved ikke hvad har stået i vejen for en større ombygning dernede, men hvis kan banke et tidsvarende anlæg op i Ådalen, må det være det absolutte drømmescenarie.
Fy for helvede.... nu får OB helt sikkert særbehandling ugen. (I/A) ... henter popcorn.
Eller baraker ude ved de nye baner ved Falen måske? Bliver spændende at høre.
Hvor hurtigt gik deres byggeri?
Kunne man sagtens forestille sig ja.
Nedrivningen startede i februar 2017, og de rykkede ind i de nye omgivelser har i starten af maj. Deres midlertidige barakker så i øvrigt ser ganske fine ud: https://www.youtube.com/watch?v=vyEw6ERIOFk
Lasse Vøge @LasseVge
Ang. træningsfaciliteter i OB. Det går i retning af et helt nyt superanlæg i Ådalen. #obdk
Lasse Vøge @LasseVge4 tfor 4 timer siden
Vil understrege, at der - som jeg hører det - stadig er nogle knaster, der høvles af. Men jeg hører om helt nye faciliteter - og ikke en modernisering af de nuværende faldefærdige barakker.
Det lyder jo rigtigt godt. Jeg synes ellers, at jeg er blevet belært om gennem årene, at fredningsnævn og jeg ved ikke hvad har stået i vejen for en større ombygning dernede, men hvis kan banke et tidsvarende anlæg op i Ådalen, må det være det absolutte drømmescenarie.
Lasse Vøge @LasseVge
Ang. træningsfaciliteter i OB. Det går i retning af et helt nyt superanlæg i Ådalen. #obdk
Vil understrege, at der - som jeg hører det - stadig er nogle knaster, der høvles af. Men jeg hører om helt nye faciliteter - og ikke en modernisering af de nuværende faldefærdige barakker.
Lasse Vøge @LasseVge
Leave a comment: