Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Træningsfaciliteter

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Løvkvist_jr. Se indlæg
    Det lyder jo meget fint, men hvorfor helvede skal vi hive sådan nogle ting ud af folkene i klubben. Har de lukket Fyns.dk helt ned?
    Godt spørgsmål. Måske ved de bare ikke hvor meget emnet egentlig fylder hos nogle fans. Tror de har undervurderet det lidt..

    Leave a comment:


  • Sheed
    replied
    Oprindeligt indsendt af Løvkvist_jr. Se indlæg
    Det lyder jo meget fint, men hvorfor helvede skal vi hive sådan nogle ting ud af folkene i klubben. Har de lukket Fyns.dk helt ned?
    Dem der skulle dække sådan nogle ting, er vidst ovre og lave VM i fodbold. Der er nemlig en stor mangel af danske journalister derovre.

    Leave a comment:


  • Løvkvist_jr.
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Vedrørende klubhuset i Ådalen har det været en langstrakt proces. Den har i princippet varet ved i årtier, men den er ofte blevet opgivet, fordi det blev for bøvlet. Siden jeg kom til klubben har det været en af de højeste prioriteter sammen med banerne, og derfor venter vi gerne et par uger eller en måned mere, for at vi får den helt rigtige løsning. Vi har en endelig løsning på papir, som vi har fået en overslagspris på, og den pris har vi måttet vente lidt på. Den skal vi have gennemgået og endeligt godkendt, og herefter skal vi have den endelige aftale med amatørklubben på plads. Når vi er klar med det, skal vi præsentere idéen for kommunen, og herefter venter en proces med godkendelser, sagsbehandling o.s.v. Ådalen er et område med mange restriktioner, men vi har tidligere haft en dialog med kommunen, og ud fra den, tror vi på, at den kommende proces ikke bliver alt for lang. Inden vi melder projektet offentligt ud, vil vi gerne være så konkrete som muligt og i stand til at svare på de spørgsmål, der måtte komme, så derfor venter vi lidt endnu med den del.

    Jeg håber, at vi snarest kan melde noget mere konkret ud om planerne, men lige nu afventer vi blandt andet myndighedernes behandling af de forskellige sager.
    Det lyder jo meget fint, men hvorfor helvede skal vi hive sådan nogle ting ud af folkene i klubben. Har de lukket Fyns.dk helt ned?

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Vedrørende klubhuset i Ådalen har det været en langstrakt proces. Den har i princippet varet ved i årtier, men den er ofte blevet opgivet, fordi det blev for bøvlet. Siden jeg kom til klubben har det været en af de højeste prioriteter sammen med banerne, og derfor venter vi gerne et par uger eller en måned mere, for at vi får den helt rigtige løsning. Vi har en endelig løsning på papir, som vi har fået en overslagspris på, og den pris har vi måttet vente lidt på. Den skal vi have gennemgået og endeligt godkendt, og herefter skal vi have den endelige aftale med amatørklubben på plads. Når vi er klar med det, skal vi præsentere idéen for kommunen, og herefter venter en proces med godkendelser, sagsbehandling o.s.v. Ådalen er et område med mange restriktioner, men vi har tidligere haft en dialog med kommunen, og ud fra den, tror vi på, at den kommende proces ikke bliver alt for lang. Inden vi melder projektet offentligt ud, vil vi gerne være så konkrete som muligt og i stand til at svare på de spørgsmål, der måtte komme, så derfor venter vi lidt endnu med den del.

    Jeg håber, at vi snarest kan melde noget mere konkret ud om planerne, men lige nu afventer vi blandt andet myndighedernes behandling af de forskellige sager.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    I forhold til området omkring Røde Stjerne er det OB’s amatørafdeling, der har fået tildelt banerne. Men her venter vi på myndighedernes behandling af projektet, og vi vil derfor først have fuld adgang til Røde Stjerne fra sommeren 2020.
    Vi har lige nu adgang til to baner på Røde Stjernes anlæg, mens vi er ved at renovere en tredje bane, der kræver en del arbejde, før den er klar til fodboldtræning på det niveau, vi ønsker.
    Endelig er vi blevet lovet to nye kunstbaner i Ådalen. Planen var, at disse skulle have været klar før sommerferien, men vi afventer myndighedernes godkendelse, inden det kan sættes i gang. Forventningen er, at banerne kan være klar, så de er brugbare til vintertræningen – omkring 1.11.18.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Da jeg på fanmødet ikke følte at få et konkret svar på hvad staus er/var på faciliteterne skrev jeg igår en mail til Jesper Hansen. Han har her til eftermiddag svaret tilbage med en fyldestgørende mail omkring de 2 spørgsmål jeg havde. Dem poster jeg her

    Leave a comment:


  • Jeppetoje
    replied
    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    Det er da muligvis en af de ting de selv tager initiativtil at oplyse lidt om. Ja måske fremlægger de en overordnet plan .. jeg tror de er klar over at det er noget der betydernoget for os fans.
    Forventer at klubben kommer ud med en plan, gerne til ob-fandagen!!

    Leave a comment:


  • manner
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Nej. Men hvis jeg får muligheden på onsdag er det en af de ting jeg vil spørge om
    Det er da muligvis en af de ting de selv tager initiativtil at oplyse lidt om. Ja måske fremlægger de en overordnet plan .. jeg tror de er klar over at det er noget der betydernoget for os fans.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæg
    Egentlig nogle der ved hvordan der står til med de nye træninga faciliteter osv
    Nej. Men hvis jeg får muligheden på onsdag er det en af de ting jeg vil spørge om

    Leave a comment:


  • sjn
    replied
    Egentlig nogle der ved hvordan der står til med de nye træninga faciliteter osv

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
    Chuck har bare svært ved at sidde stille :-)
    Oprindeligt indsendt af Chuck Se indlæg
    Overhovedet ikke, men sprang gerne på som gratis rådgiver på de områder hvor jeg har kompetencer ;-)
    Oprindeligt indsendt af Chuck Se indlæg
    Det er du ganske rigtigt ikke den første som siger :P

    Leave a comment:


  • Chuck
    replied
    Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
    Chuck har bare svært ved at sidde stille :-)
    Det er du ganske rigtigt ikke den første som siger :P

    Leave a comment:


  • Chuck
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Tror du virkelig at dette facilitetsprojekt kommer til at søge efter frivillige?
    Overhovedet ikke, men sprang gerne på som gratis rådgiver på de områder hvor jeg har kompetencer ;-)

    Leave a comment:


  • Agbre
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Tror du virkelig at dette facilitetsprojekt kommer til at søge efter frivillige?
    Chuck har bare svært ved at sidde stille :-)

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Chuck Se indlæg
    Må indrømme at jeg er meget spændt på hvor vi ender henne - på alle måder ��

    Det være sig design, placering, størrelse, inventar/faciliteter, process etc.

    Har helt lyst til at melde mig som frivillig på projektet, om end det nok ville kræve nogle flere timer i døgnet ��

    Ny træner, spillere etc er sammenlignet med nyt klubhus meget midlertidige personer/investeringer.

    Dette er en langtids-investering, så håber godt nok ikke, at man nogle steder springer over, hvor gærdet er lavest, så vel som at man tænker energibesparelse og miljø ind i det.

    måske et sjovt projekt for BetterHome ...
    Tror du virkelig at dette facilitetsprojekt kommer til at søge efter frivillige?

    Leave a comment:

Working...
X