Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Træningsfaciliteter

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Eller baraker ude ved de nye baner ved Falen måske? Bliver spændende at høre.
    Hvor hurtigt gik deres byggeri?
    Kunne man sagtens forestille sig ja.

    Nedrivningen startede i februar 2017, og de rykkede ind i de nye omgivelser har i starten af maj. Deres midlertidige barakker så i øvrigt ser ganske fine ud:
    https://www.youtube.com/watch?v=vyEw6ERIOFk

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
      Det lyder jo rigtigt godt. Jeg synes ellers, at jeg er blevet belært om gennem årene, at fredningsnævn og jeg ved ikke hvad har stået i vejen for en større ombygning dernede, men hvis kan banke et tidsvarende anlæg op i Ådalen, må det være det absolutte drømmescenarie.
      Fy for helvede.... nu får OB helt sikkert særbehandling ugen. (I/A) ... henter popcorn.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
        Fy for helvede.... nu får OB helt sikkert særbehandling ugen. (I/A) ... henter popcorn.
        Ja lad os håbe det.

        Comment


          Mere nyt.
          https://www.bt.dk/superligaen/ob-er-...-i-superligaen

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
            Skrevet af Vøge der også tweetede tidligere. Nu med kommentarer. Hvor er OB livet dog skønt de sidste par dage.
            Fed fed læsning

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
              Good news .. keep 'em comming :-)
              Believe OB

              œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

              Comment


                Jeg skal da ellers love for det er nye tider. Ny træner, en direktør med ambitioner som ikke er for fin til at henvende sig direkte til fansene, og nye træningsfaciliteter i støbeskeen.

                Det et fedt!

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  Skrevet af Vøge der også tweetede tidligere. Nu med kommentarer. Hvor er OB livet dog skønt de sidste par dage.
                  Fed fed læsning
                  Det bedste stykke kommunikation ud af OB og OSE i meeeeget lang tid.

                  Lad os nu see' det! Vi har ventet i årevis.

                  P.S "Det nytter ikke at hente en dygtig frisør, hvis det på forhånd er besluttet hun skal klippe med en rusten saks"

                  My kind of talk!

                  MvH ChrisOB
                  1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                    Det bedste stykke kommunikation ud af OB og OSE i meeeeget lang tid.

                    Lad os nu see' det! Vi har ventet i årevis.

                    P.S "Det nytter ikke at hente en dygtig frisør, hvis det på forhånd er besluttet hun skal klippe med en rusten saks"

                    My kind of talk!

                    MvH ChrisOB
                    Rent Troels Bechsk

                    Comment


                      Det er herlige nyheder! Flere af dem.

                      Det er også en dejlig start direktøren har fået med 'gode nyheder', han kan dele ud af.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        Rent Troels Bechsk
                        Hvis vi kan få en Troels Bech i kulissen i stedet for på banen, så er jeg en glad mand. ;-)

                        Der skal altså ikke ret meget til. Noget ordvalg. Noget konkret. Noget ny energi. Så behøves gamle sure mænd ikke blive ved med at være sure.

                        Jeg gentager dog: Talk is cheap! Handling, tak!

                        MvH ChrisOB
                        1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                          Hvis vi kan få en Troels Bech i kulissen i stedet for på banen, så er jeg en glad mand. ;-)

                          Der skal altså ikke ret meget til. Noget ordvalg. Noget konkret. Noget ny energi. Så behøves gamle sure mænd ikke blive ved med at være sure.

                          Jeg gentager dog: Talk is cheap! Handling, tak!

                          MvH ChrisOB
                          For første gang længe tror jeg på at det følges op med handling. Tror dog ikke vi skal gå og drømme om kæmpetransfers. Men mindre kan også gøre det.
                          Kasper Fisker blev købt for 1,8 mill, Sanneh for 1,5 og Rodic ca 1,2 mill. Mulighederne er tilstede hvis du er dygtig nok til at finde dem

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                            Good news .. keep 'em comming :-)
                            Det lyder rigtig godt og skulle øge muligheder at hente de rigtige spiller til OB. Vi lukker med at være grå mus og stepper op som "perle" i Superligaen. ♥️♥️♥️
                            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                            - Norbert Elgert -

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              hvis du er dygtig nok til at finde dem

                              Men Jesper Hansen skal jo snart holde sommerferie! ¯\_(ツ)_/¯
                              OB havde været danske mestre nu, hvis ikke man i 2008 havde lagt kursen om og forsøgt at købe sig til et mesterskab med udenlandske stjerner. Havde man beholdt Ulrik Larsen, og bestyrelsen havde lagt mindre pres på Kim Brink, havde OB vundet mesterskabet mindst én gang siden. Jesper Hansen og Kent Nielsen skal i øvrigt fyres.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af StateTrooper Se indlæg
                                Men Jesper Hansen skal jo snart holde sommerferie! ¯\_(ツ)_/¯
                                Jeg tror faktisk at Enrico kommer til at sidde i det sportslige udvalg. Mon ikke han får lidt indflydelse også. Samt en ny træner der også får noget at skulle sige

                                Comment

                                Working...
                                X