Oprindeligt indsendt af OleKBH
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Træningsfaciliteter
Collapse
X
-
Gad vide om det kan være med til at tiltrække flere og bedre talenter til byen/OB når nu det center ligger her?
-
Lige meget hvad, så vil det vel være fint for OB at få sådan et center til byen som vores talenter kan tilknyttes på lige fod med andre klubbers talenter. Placeringen af centeret ved SDU i Odense er fedt for byen.Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægSå er der nyt om SDU projekt. Lyder ikke til at OB er med
https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...nter-i-odense/
Leave a comment:
-
Her snakker jeg i forhold til, at kommunen ikke skal smide flere penge i OB`s professionelle afdeling.Oprindeligt indsendt af driflin Se indlægHvorfor skal de stoppe med det? Hvis muligheden er der, ville det da være fuldstændig åndssvagt ikke at benytte sig af det.
Leave a comment:
-
Det er et fedt anlæg. Bliver dejligt at se fynske talenter bruge det.Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
Leave a comment:
-
Det er jeg nu heller ikke i tvivl om .. jeg håber det bliver en spektakulær løsning, på den helt fee’ måde, når det åbenbart skal holdes hemmeligt lidt endnu 🙂Oprindeligt indsendt af bernz Se indlægJeg har det direkte fra Jesper Hansen, at det er en løsning i Ådalen som de arbejder hen i mod på nuværende tidspunkt. Så den første del kan jeg godt konfirmere. Det sidste ville han ikke fortælle mig noget om. :-)
Leave a comment:
-
Jeg har det direkte fra Jesper Hansen, at det er en løsning i Ådalen som de arbejder hen i mod på nuværende tidspunkt. Så den første del kan jeg godt konfirmere. Det sidste ville han ikke fortælle mig noget om. :-)Oprindeligt indsendt af John Doe Se indlægSom jeg har hørt det i krogene, så arbejdes der på at bygge i Ådalen. Der vil efter sigende blive lavet en løsning i de eksisterende bygninger med de nødvendige faciliteter.
Leave a comment:
-
Hvorfor skal de stoppe med det? Hvis muligheden er der, ville det da være fuldstændig åndssvagt ikke at benytte sig af det.Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlægNej selvfølgelig ikke ... det er jo imod projektets ide og ville ret sikkert også være ulovligt/konkurrenceforvridende.
OB bør stoppe med, at forsøge at få andre til at betale for sig.
Leave a comment:
-
Nej selvfølgelig ikke ... det er jo imod projektets ide og ville ret sikkert også være ulovligt/konkurrenceforvridende.Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægSå er der nyt om SDU projekt. Lyder ikke til at OB er med
OB bør stoppe med, at forsøge at få andre til at betale for sig.
Leave a comment:
-
Så er der nyt om SDU projekt. Lyder ikke til at OB er medOprindeligt indsendt af Kielberg Se indlægMon det er fordi at SDU projektet ikke er helt dødt endnu?
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af John Doe Se indlægSom jeg har hørt det i krogene, så arbejdes der på at bygge i Ådalen. Der vil efter sigende blive lavet en løsning i de eksisterende bygninger med de nødvendige faciliteter.Så er man næsten nød til at bygge ovenpå? For bare at bruge de eksisterende bygninger giver jo ikke flere m2Oprindeligt indsendt af John Doe Se indlægDe første byggemøder skulle være afholdt.
Leave a comment:
Leave a comment: